ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات کنکور هنر

بانک سوالات کنکور هنر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبولی در کنکور هنر تنها با کسب رتبه دو یا سه رقمی امکان پذیر است، اما در صورتی میتوانید این رتبه را کسب نمایید که بانک سوالات کنکور هنر را به خوبی مطالعه نمایید. ما امکان دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور هنر را برای شما قرار داده‌ایم.

آکادمی ایران تحصیل پکیجی را فراهم نموده‌ است که شامل نمونه سوالات کنکور هنر با جواب تشریحی، نمونه سوالات کنکور هنر موسیقی و سوالات کنکور هنر سال های اخیر می‌شود. اینکه لزوم داشتن بانک سوالات چیست و نیز ویژگی‌های پکیج ما چه مواردی است؟ جز سوالاتی می‌باشد که در ادامه به آن می‌‎‌پردازیم.

بانک سوالات کنکور هنر ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

👈 بانک سوالات کنکور هنر به مجموعه‌ای از سوالات است که برای آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون کنکور هنر تهیه‌ شده‌ است. این سوالات شامل موضوعات مختلف هنری از جمله نقاشی، موسیقی، معماری و… می‌باشد.

هدف از بانک سوالات کنکور هنر، آشنایی داوطلبان با نوع سوالات و موضوعات مورد آزمون است تا بتوانند بهترین عملکرد را در آزمون ارائه دهند.

👈 شاید اولین موردی که به ذهن داوطلبان کنکور هنر برسد این باشد که ما می‌توانیم به صورت رایگان از سایت‌های دیگر سوالات را دانلود نماییم و دلیلی برای خرید این پکیج از سایت ایران تحصیل وجود نخواهد داشت.

اما یک مورد مهمی که در دیگر سایت‌ها نخواهید دید، عدم وجود پاسخ‌های تشریحی می‌باشد. آیا سایت‌‍های دیگر این سوالات را با کلید به شما خواهند داد یا با پاسخ تشریحی به همراه تحلیل سوالات است؟؟

یکی از علت‌های مهم مطالعه سوالات کنکور، تحلیل و محک داوطلب است در صورتی که او به پاسخ تشریحی دسترسی نداشته باشد این تحلیل چگونه قابل انجام خواهد بود؟

👈 یکی دیگر از تفاوت‌هایی که در رابطه با بانک سوالات کنکور هنر ما نسبت به سایر وب سایت‌های دیگر وجود دارد، این است که سوالات ما تنها محدود به چند سال اخیر نمی‌باشد.

👈 همچنین سوالات ما شامل کنکورهای داخل و خارج از کشور است و به همین دلیل می‌‎تواند نشان دهنده و نماینده کامل نمونه سوالات کنکور سراسری باشند.

👈نکته‌ای که برخی از داوطلبان ممکن است در رابطه با آن نگرانی‌هایی داشته باشند این است که آیا این سوالات منطبق با کتب درسی و تغییرات ایجاد شده می چ‌باشند؟؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است.

یکی دیگر از امتیازاتی که سوالات کنکور هنر سال‌های اخیر ما نسبت به سایر وب سایت‌های دیگر دارد، در رابطه با تحلیل سوالات و همچنین ارائه مشاوره پس از دانلود این پکیج به صورت کاملا رایگان به شما خواهد بود.

بنابراین اصلا نگران نباشید زیرا ما تنها یک فایل پی دی اف را به شما ارائه نخواهیم داد و شما را پس از آن، به حال خود رها کنیم. ما تلاش می‌نماییم تا در همه زمان‌ها در کنار داوطلبان بمانیم و به آن‌ها کمک کنیم تا مشکلات آن‌ها را برطرف نماییم.

برای دریافت اطلاعیه مربوط به محل و زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر کلیک کنید.

بانک سوالات کنکور هنر ایران تحصیل چه ویژگی هایی دارد؟

سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه 1403

👈 سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه در سال ۱۴۰۳ منتشر خواهند شد. اعلام نتایج کنکور سراسری هنر پس از برگزاری این آزمون، معمولا یک ماه به طول می‌انجامد.

تنها راه قابل قبول متقاضیان برای تخمین قبولی خود استفاده از سوالات کنکور هنر با پاسخنامه است. متقاضیان باید پس از شرکت در جلسه کنکور سراسری هنر، سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه را دریافت کنند.

سپس باید با استفاده از پاسخ‌های خود و پاسخنامه، تعداد پاسخ‌های درست، غلط و نزده خود را محاسبه نمایند.

در انتها می‌توانند با مقایسه درصد دروس خود با درصد دروس و کارنامه آخرین نفراتی که در رشته و دانشگاه مورد علاقه پذیرفته شده‌اند، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

👈 در ادامه می‌توانید دفترچه کنکور هنر  سال گذشته را دریافت و مطالعه نمایید:

دفترچه کنکور هنر  سال گذشته
دفترچه کنکور هنر 1403
سوالات عمومی بانک سوالات کنکور هنر 1401
سوالات تخصصی بانک سوالات کنکور هنر 1401
سوالات عمومی بانک سوالات کنکور هنر 1400
سوالات تخصصی بانک سوالات کنکور هنر 1400
پاسخنامه دفترچه کنکور هنر  سال 1400
دفترچه کنکور نظام جدید و نظام قدیم هنر  سال 1399
پاسخنامه دفترچه نظام جدید کنکور هنر  سال 1399
پاسخنامه دفترچه نظام قدیم کنکور هنر  سال 1399

 

پاسخنامه دفترچه کنکور هنر 1403 به محض انتشار در این قسمت قرار خواهد گرفت.

 

سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه

نمونه سوالات کنکور هنر موسیقی

👈 همانطور که ذکر گردید، آکادمی ایران تحصیل سوالات سال‌های گذشته را که مربوط به حدودا 20 سال گذشته می‌باشد را فراهم نموده است. در ادامه به برخی از سوالات کنکور 98 برای آشنایی شما داوطلبان عزیز اشاره خواهیم نمود.

📒 ژیک چیست؟

یک بخش از سوئیت های باروک که با شور ونشاط بسیار اجرا می‌شود.

نوعی موسیقی برگرفته از خاورمیانه که بیشتر روی «مدفریژین» تکیه دارد.

یک بخش از سوئیت‌های باروک با رویکرد موسیقی اسپانیا است که بعد از اسلام رواج یافت.

نوعی رقص برگرفته از کلیساهای صدر مسیحیت که با علامت میزان ساده نشان داده می‌شود.

📒 پرحجم ترین ارکستراسیون، مربوط به کدام اثر است؟

سمفونی شماره پنج بتهون

اورتور قدرت سرنوست وردی

پوئم سمفونی شهرزاد کورساکف

سمفونی ماره هشت گوستاو مالر

📒 چنانچه نوازنده ویلن فاصله سوم کوچک روی سیم سوم را لمس کند، هارمونیک حاصل کدام است؟

«فا دیز» روی خطر پنجم با کلید (سل)

(لا) با چهار خط اضافه بالای پنج خط حامل

(لا) با یک خط اضافه بالای پنج خط حامل

(فادیز) با سه خط اضافه بالای پنج خط حامل

 

نمونه بانک سوالات کنکور هنر زبان با پاسخ تشریحی

📒 سوال 76 : 3

با توجه به متن سوال در جای خالی نیاز به ضمیر انعکاسی داریم که ضمیر themselves برای فاعل students مناسب است.

 

📒 سوال 77 : 1

کلمه students برای انسان بکارمیرود و چون نقش این کلمه برای جمله ی بعد از جای خالی فاعلی است پس نیاز به ضمیر موصولی انسان-فاعلی داریم یعنی یکی از ضمایر that و who .

 

📒 سوال 78 : 2

با توجه به ساختار it is a fact در ابتدای جمله از همین ساختار بعنوان ملاک برای ساخت question tag استفاده می کنیم و باقی جمله را نادیده می گیریم. که question tag این جمله بصورت? isn’t it می شود.

It’s a fact……………………., isn’t it

📒 سوال 79 : 1

چون کلمه wondered در زمان گذشته ساده بکار رفته است و عمل paint قبل از آن صورت گرفته است پس باید بصورت گذشته کامل بکار رود : had painted

📒 سوال 80 : 3

پلیس تلاش کرد که جمعیت زیاد طرفداران که هنرمند معروف را احاطه کرده بودند را کنترل کند.

1)جستجو کردن                     2) جذب کردن                       3) احاطه کردن                               4) شناسایی کردن

📒 سوال 81 : 4

سیستم جاده ای بقدری پیچیده بود که ما مجبور شدیم چندین بار توقف کنیم تا بفهمیم که آیا در مسیر درست رانندگی می کنیم.

1) مضر                              2)نامرئی                              3) سنتی                                     4)پیچیده

📒 سوال 82 : 3

یک تابلوی هشدار دهنده ی بزرگ روی دیوار بود که می گفت : “پارک ممنوع”

1) برنامه                          2) فضا                                 3) تابلو هشدار دهنده / توجه / توجه کردن   4) اختصار

📒 سوال 83 : 2

شاید باورت نشود اما هزاران سال پیش، اینکه زمین گرد است اعتقادی بود که بشکل گسترده ای مردم در اروپا به آن باور داشتند.

1) بطور مستقیم              2) بطور گسترده                     3) بطور ناگهانی                                     4) بطور عجیب

برای دریافت پاسخ بانک سوالات کنکور هنر زبان می توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

 

برای اطلاع از جزئیات به ثبت نام کنکور عملی هنروارد لینک شوید.

نمونه بانک سوالات کنکور هنر زبان با پاسخ تشریحی

سوالات کنکور هنر سال های اخیر درک عمومی هنر

📒 کدام جنبش هنری، به عنوان اصیل ترین دستاورد تاریخ هنر آمریکا تلقی می شود؟

مینی مالیسم

پاپ آرت

کانسپچوال آرت

آبستره الکسپرسیونیسم

گزینه 4

این جنبش پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا شکل گرفت و ریشه اش به سوررئاليسم و آبستره باز می گردد. این اصطلاح ابتدا برای توصيف آثار نقاشی های کاندینسکی به کار رفت اما بعدها به آثار پولاک، دکونينگ و دیگر هنرمندان اطلاق شد. اکسپرسيونيسم انتزاعی نخستين جنبش فردی در سال های بعد از جنگ جهانی دوم و اصيل ترین و متمایز ترین دستاورد تاریخ هنر آمریکاست.

📒 در سطر نویسی، در کدام شرایط از ترکیب بندی های ناموافق استفاده می شود؟

جهت تنظیم فواصل دو کشیده روی بکدیگر

عدم وجود حروف مدور در ی واحد دو سطری

عدم امکان استفاده از کشیده های مناسب جهت ایجاد تعادل

جهت جایگزینی حروف تخت متصل به عوض یک با دو کشیده

معمولا در هر سطر یک یا دو حرف به صورت کشیده نوشته می شود. بعضی حروف الفبای فارسی در خط نستعلیق می توانند به صورت کشیده یا مد نوشته شوند. برخی حروف خود،قابل کشیدن نیستند؛ اما در اتصال با حروف دیگر قابل کشیدن می شوند. مثل حرف غ وقتی به م متصل شود به صورت کلمه “غم” قابل کشیدن خواهد شد.

کشیده ها برای ایجاد توازن و زیبایی استفاده می شوند و شکل های متنوعی به سطر می بخشند. محل قرار گرفتن آن ها بر اساس تشخیص و سلیقه و تجربه خوشنویس، می تواند زیبایی اثر را چند برار کند.

در قطعات خوشنویسی، بخصوص نستعلیق، بعضی از حروف و کلمات اصلی خود خارج و بالای کلمه قبل از خود قرار می گیرند. و سوار می شوند و انسجام بیشتری به سطر می دهند.

سوار کردن حروف و کلمات باعث ایجاد توازن بین سیاهی ها و سفیدی ها در یک اثر خوشنویسی می شود. البته بعضی از حروف در قواعد خوشنویسی نباید سوار شوند.

📒 ویژگی اصلی مشترک منظره پردازی های «خوان میرو» و «ماکس ارنست» کدام است؟

نزدیک شدن به فرم عای هنرسی

بدیهه سازی به سبک کودکانه

بزرگ نمایی در اشکال پیش زمینه

ایجاد جلوه غیر واقعی در اشکال

خوان ميرو و ماکس ارنست هردو نقاشان سورئاليست محسوب مي شوند که از خصيصه های هنری مشترک آن دو ميتوان به نمایش موضوعات در پيش زمينه به صورت بزرگ اشاره کرد.

در مورد این سوال باید اضافه کرد که آثار ميرو با نزدیک شدن به قرم های ارگانيک شباهت به نقاشی های کودکان دارد اما ارنست شود جستن از فضا را در آثارش در اولویت قرار میدهد.

جهت اطلاع از رشته های کنکور هنر بر روی لینک کلیک کنید.

سوالات کنکور هنر سال های اخیر درک عمومی هنر

اعتراض به سوالات کنکور هنر ۱۴۰۳

👈 سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری و برگزار‌کننده کنکور سراسری هنر، بعد از انتشار سوالات کنکور هنر به همراه پاسخنامه آن‌ها، لینک اعتراض به آن‌ها را در سایت خود فعال می‌کند.

از این رو، اگر پس از دریافت سوالات کنکور هنر همراه با پاسخنامه و بررسی و تحلیل آن‌ها به این نتیجه رسیدید که سوالی کلا اشتباه طراحی‌شده‌و یا از منابعی می باشد که در کتاب های درسی نبوده و یا حتی مطمئن هستید که پاسخ آن ها اشتباه می باشد می تواند در سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  در بخش پاسخگویی و ارتباط با سازمان، اعتراض خود را ثبت نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که سازمان سنجش آموزش کشور به درخواست‌هایی که با دلایل منطقی و درست ثبت‌شده‌باشند، رسیدگی کرده و نتایج را اعلام می‌نماید.

مشاوره مطالعه بانک سوالات کنکور هنر

👈 در زمان کنکور هنر به شما توصیه می کنیم  که حتما بانک سوالات کنکور هنر را بررسی کنید و برای مطالعه آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. این بررسی و تحلیل سوالات گذشته به شما کمک می‌کند که با نحوه طراحی سوالات آشنا‌شده‌و برنامه‌ریزی مطالعه خود را بر اساس آن‌ها انجام دهید.

همچنین، در صورت شرکت در جلسه آزمون، پیش از اعلام نتایج، توصیه می‌شود که سوالات کنکور سراسری هنر را به همراه پاسخنامه دریافت و تحلیل کنید و آن‌ها را با پاسخ‌های خود مقایسه کنید.

همچنین می‌توانید درصد دروس هر سرفصل را محاسبه کرده و با کارنامه قبولی کنکور هنر در سال‌های گذشته مقایسه کنید تا از شانس قبولی خود مطلع شوید.

در نهایت، برای بررسی بانک سوالات کنکور هنر مطالعه نمونه سوالات کنکور هنر با جواب تشریحی و همچنین مشاوره کنکور هنر برای قبولی تضمینی می توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای آشنایی با رشته های پر درآمد هنر در ایران و جهان وارد لینک شوید.

مشاوره مطالعه بانک سوالات کنکور هنر

اخبار پیرامون بانک سوالات کنکور هنر

📢 نگرانی دانش آموزان از تغییرات کنکور هنر در سال جاری

تغییرات کنکور هنر منجر به تحمل استرس زیادی برای دانش آموزان‌ شده‌ است. رتبه ۲ هنر کنکور ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در رشته هنر رخ داده است، دانش آموزان با استرس زیادی مواجه شده‌اند.

فرزاد دهقان بنادکی رتبه ۲ هنر کنکور ۱۴۰۳ گفت: من دبیرستان را در رشته سینما فرا گرفته و در کنکور سال گذشته موفق به کسب رتبه ۲۹۳ شدم. رتبه ۲ هنر کنکور ۱۴۰۳ ادامه داد: سطح سوالات کنکور سال جاری نسبت به سال گذشته بسیار دشوارتر‌بود و به دلیل تغییرات در رشته هنر، دانش آموزان با استرس زیادی مواجه می‌شوند. او افزود: تخصص من در دانشگاه ادبیات نمایشی خواهد بود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با بانک سوالات کنکور هنر ارائه نماییم. برای دریافت لینک دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور هنر و همچنین نمونه سوالات کنکور هنر با جواب تشریحی می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. حتما به هنگام دریافت نمونه سوالات کنکور هنر موسیقی باید آن را به صورت دقیق تحلیل نمایید. همه سوالات کنکور هنر سال های اخیر به همراه پاسخ تشریحی می باشند

برای دانلود پی دی اف مقاله بانک سوالات کنکور هنر  کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بانک سوالات کنکور هنر دارای پاسخ نیز می باشد؟

فایل تهیه شده شامل نمونه سوالات کنکور هنر با جواب تشریحی توسط اساتید برتر نوشته شده است.

چگونه می توانم لینک دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور هنر را دریافت نمایم؟

برای دانلود فایل مورد نظر با شماره های با 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

سوالات کنکور هنر سال های اخیر شامل چند سال گذشته می باشد؟

ما بانک سوالات کنکور هنر داخل و خارج از کشور 20 سال گذشته را برای شما جمع آوری نموده ایم تا بتوانید از تمامی این مزایا بهره مند شوید.

 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «بانک سوالات کنکور هنر»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    وقت بخیر بانک سوالات کنکور هنر آیا برای من که قصد دارم در کنکور امسال شرکت کنم مناسب است؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله کتاب دور دنیا در 4 ستعت گاج رو تهیه بفرمایید

  2. Avatar photo یاسمن گفت:

    سلام بانک سوالات کنکور هنر برای کنکور 1403 را از کجا بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هم از طریق سایت سنجش میتوانید تهیه بفرمایید
      هم به صورت کتاب

  3. Avatar photo آتنا گفت:

    بانک سوال از کجا میتونیم بگیریم .هزینه داره؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر . بانک سوالات کنکور سالهای گذشته رو میتوانید از طریق سایت های گزینه 2 و قلم چی دانلود کنید

  4. Avatar photo اردلان گفت:

    بانک سوالات راچه جوری میتونم بگیرم

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام
      با مشاوران مرکز ایران تخصیل تماس بگیرید و بانک سوالاتو دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • شرکت نکردن در آزمون عملی هنر

    شرکت نکردن در آزمون عملی هنر + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    افرادی که قصد تحصیل در رشته های هنری را دارند، می بایست در گروه آزمایشی جدا و شناوری به نام هنر شرکت کنند. کنکور سراسری گروه آزمایشی هنر در برخی از رشته ها، برخلاف سایر کنکور ها از دو مرحله...
  • دانشگاه هنر تهران

    دانشگاه هنر تهران + رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳

    دانشگاه هنر تهران با توجه به اهداف آموزشی خود، مسئولیت برنامه‌ریزی، انجام خدمات آموزشی و نظارت را بر عهده دارد. سایت دانشگاه هنر تهران نیز خدمات مجازی مختلفی را برای دانشجویان و اساتید ارائه می‌دهد که به دانشجویان در امور...
  • بازار کار رشته گرافیک

    بازار کار رشته گرافیک + درآمد، دروس و شرایط مهاجرت

    رشته گرافیک را به جرات می‌ توان یکی از پرمخاطب‌ ترین رشته‌ های گروه هنر دانست که هر سال افراد بسیاری از گرایش‌ های مختلف آن فارغ التحصیل می شوند و می توانند در یکی از مشاغل مرتبط با این...
تماس با مشاور