ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

جذب بازیکن سرباز در تیم های فوتبال

جذب بازیکن سرباز توسط تیم های فوتبال
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جذب بازیکن سرباز در تیم های فوتبال، ساختار اصلی خدمت سربازی مانند گزینش دانشگاه‌ها است و در بسیاری مواقع برای بسیاری از اقشار و یا گروه‌های اجتماعی به صورت متفاوت انجام می‌شود، برخی از این گروه‌های می‌توان به طلاب حوزه علمیه، نخبگان و ورزشکاران اشاره کرد.

خدمت سربازی ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌ها به علت اینکه افراد از سنین نوجوانی در میدان‌های قهرمانی و ورزشی به سر می‌برند و با قبول کردن این دوری دو ساله ممکن است شانس کمی برای بازگشت به میادین حرفه‌ایی داشته باشند به همین سبب خدمت سربازی خود را به صورت سرباز ورزشکار انجام خواهند داد.

این اتفاق ممکن است به این دلیل انجام شود که ورزشکاران در سطح قهرمانی در مدت مشخصی قادر باشند تا به فعالیت ورزشی خود طبق برنامه ریزی خاصی به صورت پیوسته و حرفه‌ایی خود ادامه دهند.

 

ورزشکاران لیگ برتر، بعد از ۲۸سالگی و ملی‌ پوشان بعد از ۳۰سالگی مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

 

 

چگونه سرباز فوتبالیست شویم؟

خدمت سربازی بازیکنان فوتبال یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که اخبار و حواشی بسیار زیادی دارد و اظهار نطرهای زیادی در این باره منشتر می‌شود.

ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران، طبق آخرین مصوبه اعلام کرده است، ورزشکاران سه رشته والیبال، فوتبال و بسکتبال در صورت بازی در لیگ برتر تا سن 28 سالگی و در صورت حضور در تیم ملی تا 30 سالگی قادر خواهند بود از معافیت موقت سربازی خود استفاده کنند.

این قانون برای رفع مشکل خدمت سربازی ورزشکاران در نظر گرفته شده است که در سطح نخست ورزش کشور فعالیت دارند و دوری از میادین اصلی ورزش در شرایط حرفه‌ایی آن‌ها تاثیر زیادی دارد. این گروه از ورزشکاران قادر هستند تا سن 28 سالگی بدون اینکه به دانشگاه بروند با استفاده از سایر معافیت‌های سربازی به ورزش خود ادامه داده و خدمت سربازی خود را به تاریخ دیگری موکول کنند.

 

افراد می‌توانند برای آشنایی با بیمه سربازی رایگان به سایت ایران تحصیل مراجعه کنند.

 

چگونه سرباز فوتبالیست شویم؟

 

آیا معافیت سربازی ورزشکاران حقیقت دارد؟

 

شرایط معافیت سربازی برای قهرمانان ورزشی به گونه‌ایی است که فقط افراد شایسته قادر هستند از این معافیت بهره‌مند شوند.

بدین صورت که در این طرح برای مشمولان ورزشکار با شرایط خاص سهمیه‌هایی از سوی ستاد نیروهای مسلح در نظر گرفته می‌شود و این شرایط برای کلیه ورزشکاران به صورت یکسان است.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، در طرح مذکور بازیکنان فوتبال هم شامل این خدمت هستند و صرفا زمان اعزام این اشخاص نسبت به سایر افراد مشمول تغییراتی خواهد داشت.

در این بین بازیکنانی که ملی پوش بوده و یا با درخواست سرمربی تیم ملی موردنیاز هستند، ممکن است به عنوان نخبه به صورت دائمی یا موقت از خدمت معاف شوند.

هرچند این مورد نیز به تایید نیروهای مسلح نیاز دارد و صرفا به کسب موفقییت در تورنمنت‌های معتبر همچون کسب مدال قهرمانی نیاز دارند.

 

شرایط سربازی فوتبالی یا ورزشکاری

 

  • رتبه های اول تا سوم بازی های المپیک
  • رتبه های اول تا سوم بازی های پارالمپیک
  • رتبه های اول تا سوم در رقابت های جهانی و آسیایی
  • مقام اول تا سوم مسابقه های جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال
  • فرزندان قهرمانان پاراالمپیک

 

فراخوان جذب سرباز از 10 رشته دانشگاهی منتشر شده است برای کسب اطلاعت بیشتر کلیک کنید.

 

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در رشته‌های ورزشی که در این رقابت‌ها وجود دارند فقط موارد خاصی هستند که برای رقابت‌های جهانی والیبال، فوتبال و بسکتبال در نظر گرفته شده است.

رشته‌هایی که به المپیک مربوط است و هر 4 سال یک بار برگذار می‌شود متشکل از مواردی همچون تکواندو، تنیس، دو و میدانی، فوتبال، قایقرانی، وزنه برداری و… است.

تعداد این رشته‌ها به صورت کلی به 25 رشته می‌رسد،  اشخاصی که در این رشته‌ها فعال هستند در صورت کسب مدال قادر خواهند بود تا زمانی که برای این ورزشکاران در نظر گرفته شده استفاده کنند و معافیت خدمت سربازی خود را دریافت کنند.

یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک جهانی که در 25 رشته ورزشی همچون تیر و کمان، اسکی، بسکتبال و  غیره فعال هستند و عنواین متعددی مانند اول، دوم و سوم را بدست آورده‌اند، با معرفی وزارت ورزش و جوانان و همچنین موافقت ستاد کل نیروهای مسلح برای انجام دوره خدمت نظام وظیفه معاف شد.

براساس اطلاعیه‌ایی که از سوی نیروهای مسلح در خصوص معافیت اعلام شده است، فقط به یکی از فرزندان و نه فقط صرفا برای تک تک افراد استفاده می‌شود.

لذا کسب عناوین متعدد برای قرمانان پاراالمپیک سبب می‌شود تا معافیت سایر فرزندان آن‌ها غیرمجاز شود.

 

توجه: مدت خدمت سربازی ورزشکاران تفاوتی با سربازان عادی نداشته و این مدت زمان یکسان می باشد.

 

جذب سرباز فوتبالیست

 

جذب سرباز فوتبالیست

رئیس سازمان تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح ‌پ از اینکه به به فوتبالیست‌های مشمول غایب مجوز بازی صادر نشد. گفت: جذب بازیکنان فوتبال مشمول سربازی ‌مشروط به درخواست کتبی فدراسیون فوتبال از ستادکل ‌است.

 

تیم های خدمت سربازی

معمولا تیم‌ها نظامی برای فوتبالیست‌‌ها و ورزشکاران مشمول خدمت سربازی می‌توانند این افراد را جذب کنند که می‌توان به باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد.

 

گذراندن خدمت سربازی در تیم فوتبال

شهر محل خدمت بازیکنان فوتبال، مانند سایر افرادی که از محل خدمت خود پیش از اعلام اطلاعی ندارند می‌باشد و به واسطه ستاد نیروهای مسلح طبق نیازهای تیم‌های نظامی لیگ برتر و دسته‌ پایین‌تر مشخص می‌شود.

هریک از تیم‌های نظامی برای جذب بازیکن سرباز، ظرفین مشخصی دارند و این امر برای هر فصل تغییراتی خواهد داشت.

 

برای کسب مشاوره معافیت سربازی و آشنایی با 36 راه برای اخذ معافیت می‌توانید به افراد فعال در این زمینه مراجعه کنید در صورتی که قصد دارید با شرایط و نحوه ثبت نام در این مشاوره بیشتر بدانید کلیک کنید.

 

محل و شرایط انجام خدمت بازیکنان فوتبال

بازیکنان فوتبال شاغل در سطح اول فوتبال کشور پس از اینکه مدت معافیت به اتمام رسید، باید مدارک خود را که متشکل از مدارک تحصیلی، معافیت ایثارگری و … است به تحویل پلیس 10+ داده و پس از انجام دوه آموزشی فصل جدید لیگ ورزشی را در یکی از تیم‌های نظامی لیگ برتر و یا دسته‌های پایین به مدت 2 سال انجام خواهند داد.

خوب است بدانید که مدت خدمت سربازی ورزشکاران با سربازان عادی تفاوتی ندارد و برای هر دو دسته زمان یکسان است.

با قانون‌گذاری های جدید در خصوص بازیکنان سرباز، تاثیرات زیادی در نقل و انتقالات آن‌ها در لیگ وجود دارد. این مسئله در واقع به سود باشگاه‌های نظامی کم بضاعت است.

 

اخبار پیرامون جذب بازیکن سرباز در تیم های فوتبال

  •  در ترکیب تیم ملی ۱۱ سرباز و دانشجو داریم

حمید استیلی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال در مقابل تیم کانادا پرداخت و افزود: «تیم ملی مشکلاتی دارد که از صبح امروز بحث خروج از کشور برخی از بازیکنان را پیگیری می‌کنیم. سفارت کانادا در آنکارا به ما زمانی را داده است که اگر در آن تاریخ به این شهر نرویم ویزای تیم ملی صادر نخواهد شد.»

  • دعوت کاپیتان استقلال از دو بازیکن سرباز برای حضور در جشن قهرمانی

سید حسین حسینی سنگربان و کاپیتان دوم آبی پوشان به واسطه دو پیام جداگانه از سیاوش یزدانی و حسین مرادمند که دو مدافع این تیم  بودند و در میانه فصل علیرغم میل باطنی شان برای اعزام به خدمت سربازی از این تیم جدا شدند، برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرد.

  • تکلیف دو بازیکن جنجالی استقلال روشن شد

مداقع میانی نیم فصل اول استقلال، محمد حسین مرادمند نیم فصل اول استقلال که جایگاه ثابتی نیز در این تیم داشت، با حضور پدر ایشان که در جبهه خدمت کرده‌اند توانسته‌اند تا با استفاده از نامه تاییدیه معافیت 18 ماهه خود را دریافت کنند.

 

کاربران گرامی برای دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

جذب بازیکن سرباز در تیم های فوتبال یا خدمت سربازی فوتبال مانند بسیای از رشته‌های ورزشی در قالب صورت می‌گیرد و افراد پس از دوره آموزشی به یکی از تیم‌های نظامی سطح اول ورزشی و یا در صورت لزوم سطح‌های پایین منتقل می‌شوند.

در این بین شرایط اعزام ورزشکاران فوتبالیست با شرایطی متفاوت صورت می‌گیرد و این افراد بدوت این معافیت خاصی داشته باشند تا سن 28 سالگی از اعرام به خدمتن معاف می‌شوند.

این مسئله برا تمامی بازیکنان ملی تا سن 30 سالگی است که از قابلیت تمدید ندارند.

3.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خدمت سربازی بازیکنان فوتبال به چه صورت انجام میگیرد؟

براساس آخرین مصوبه ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال اگر به بازی در لیگ برتر مشغول باشند می‌توانند تا سن ۲۸ سالگی می توانند از معافیت های مختلف سربازی استفاده نمایند و بعد از آن باید 2 سال در یکی از تیم های وابسته به نظام وظیفه خدمت کنند.

معافیت به فرزندان ورزشکاران هم تعلف می‌گیرد؟

براساس اعلام ستاد نیروی های مسلح معافیت گفته شده فقط به یکی از فرزندان و صرفا برای یکبار تعلق خواهد گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر متن بالا را مجددا مطالعه کنید.

مدت زمان سربازی ورزشکاران چند سال است؟

مدت خدمت سربازی ورزشکاران  با سربازان عادی تفاوتی نداشته و این مدت زمان یکسان است.

نظرات

54 دیدگاه دربارهٔ «جذب بازیکن سرباز در تیم های فوتبال»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام
    خسته نباشید وقت بخیر
    من الان تو هیچ تیم فوتبالی بازی نمیکنم
    اما تا ۳ سال پیش تو یه باشگه بودم و ثبتی داشتم
    الان میتونم تست بدم تو یه تیم فوتبال نظامی؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر نیاز داشته باشند بله

  2. Avatar photo حسین گفت:

    سلام
    من در حین خدمت میتونم برم تیم نظامی؟4ماه خدمت کردم
    و اینکه تیمای نطامیه سپاه فقط مقاومته؟
    در کل یه راهنمایی کنید برای رفتن به این تیما چه مراحلی رو باید بگذرونم ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر در حین خدمت این امکان وحود ندارد.

  3. Avatar photo جواد گفت:

    سلام و خسته نباشید، من چندماه دیگه سربازم و برای تیمهای نظامی میخوام اقدام کنم فقط شرایط و زمان تستگیریهاشون چطوره؟ قبلش باید دفترچه پست کنم و دوره آموزشی بگذرونم؟ بیزحمت راهنمایی کنید.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای اعزام فرقی نمیکند شما اعزامتن در کدام ارگان باشد. در قدم اول باید دفترچه رو پست کنید و در همان روز معرفی میشید برای تست و تزریق واکسن های سه گانتون.

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام یه سوال داشتم حین خدمت میشه به فوتبال ادامه داد مثلا تو همون شهری که خدمت میکنی بری تو یه تیم منظورم تیم غیر نظامی هست یا نه حتمن باید تیم نظامی باشه

  5. Avatar photo علی گفت:

    سلام حین خدمت میشه به فوتبال ادامه داد مثلا تو همون شهری که خدمت میکنی بری تو یه تیم(منظور من تیم غیر نظامی هست) یا نه حتمن باید تیم نظامی باشه

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام بهتر است که امریه ورزشی بگیرید و همزمان خدمت سربازی رو هم بگذرونید

  6. Avatar photo Sasan گفت:

    سلام خسته نباشید متاسفانه کلاس یازدهم نوبت اول و دووم امتخاناتم سر کار بودم نرسیدم که برم مدرسه و بد شانسیم اینجا بود که تو همون تایم وارد سن 18سال شدم و وقتی رفتم مدرسه بهم گفتن ترک تحصیل کرده خود سایت و مشمول خدمت شدی دی ماه شدم 19سال رزومه ورزشی دارم 4دوره مسابقات کشوری و 6دوره مسابقات استانی از لحاظ فنی و اندام فوق العاده ام تو تیم های پایه ی کشور مثل فجر سپاسی صنعت سپاهان تهران ذوب اهن اصفهان تست دادم ولی متاسفانه بخاطر مشکلات مالی و مسکن نتونستم بمونم بازی کنم الان خداروشکر شرایطم خوب شده آیا راهیی هست که بتونم تو تیم های نظامی بازی کنم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر دررصورتی پایان خدمت دریافت کنید میتوانید اقدام بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
  • طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی

    طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی چیست؟ تصویب 1403

    افراد مشمول بالای 18 سال باید بین 14 الی 21 ماه بسته به نوع منطقه محل خدمت که منطقه عادی باشد یا منطقه عملیاتی، دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند. بعضی از مشمولان قصد گرفتن معافیت موقت یا معافیت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)