ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام معلمان در سامانه سناد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
ثبت نام معلمان در سامانه سناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام معلمان در سامانه سناد آغاز شد. کلیه معلم ها می توانند با مراجعه به سامانه سناد برای معلمان اقدامات لازم را برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات معلم در سناد انجام دهند. دقت داشته باشید که ثبت نام معلمان در سامانه سناد جدید برای ثبت نمرات با طی مراحل و فرآیندهایی انجام می شود.

 

از آن جایی که اطلاع از مراحل لازم برای ثبت نام معلمان در سامانه سناد برای هر فرد معلمی الزامی است کمک گرفتن از مشاور تحصیلی خبره در این رابطه می تواند بسیار برای شما دوستان عزیز مفید باشد. از این رو برای اطلاع از کلیه مراحل لازم برای ثبت نام معلمان در سامانه سناد جدید برای ثبت نمرات می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام در این رابطه تماس حاصل فرمایید. از طریق تماس با مشاورانی خبره می توانید از کلیه مراحل لازم برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات معلم در سناد مطلع شوید.

 

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام معلم ها در سامانه ثبت نمرات و اررشیابی های سناد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

قبل از این که معلم ها اقدامی برای ثبت نمرات در سامانه سناد انجام دهند مدیر مدرسه باید برای ثبت نام آن ها در سامانه اقدام کند

 

 

ثبت نام معلمان در سامانه سناد با چه هدفی انجام می شود؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که تمامی معلم های مدارس ابتدایی و متوسطه الزاماً باید برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات معلم در سناد اقدامات لازم را انجام دهند.

حتماً می پرسید که لزوم ثبت نام معلمان در سامانه سناد و تکمیل اطلاعات معلم در سناد چیست و چرا معلم ها باید برای این امر اقدام کنند؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که از آن جایی که کارنامه و نمرات دانش آموزان پایه های تحصیلی ابتدایی و همین طور دوره اول و دوره متوسطه در سامانه سناد منتشر می شود کلیه معلم ها باید به سایت سناد دسترسی داشته باشند و از سناد جدید برای ثبت نمرات دانش آموزان استفاده کنند.

در واقع، هیچ یک از معلم ها برای استفاده از سامانه سناد برای معلمان و تکمیل اطلاعات معلم در سناد محدودیتی ندارند و به راحتی می توانند از آن برای ثبت نمرات تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس مختلف کشور اقداماتی را انجام دهند.

 

برای آشنایی و ورود به سامانه هوشمند معلم روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توان برای ثبت نام معلمان در سامانه سناد اقدام کرد؟

در این بخش می خواهیم بدانیم که چگونه می توان برای ثبت نام معلمان در سامانه سناد و تکمیل اطلاعات معلم در سامانه سناد اقدام کرد.

با مطالعه این بخش که به صورت تصویری هم خدمت شما دوستان عزیز ارائه می شود می توانید به طور کامل از نحوه ثبت نام معلمان در سامانه سناد اطلاعاتی را بدست آورید و از جزئیات ثبت اطلاعات معلمان در سناد جدید برای ثبت نمرات اطلاعاتی را کسب کنید.

. در ابتدا باید عرض کنیم که ثبت نام معلمان در سامانه سناد به وسیله مدیران مدارس برای هر یک از معلم ها انجام می شود.

. در نخستین قدم برای تکمیل اطلاعات معلم در سناد و استفاده از سناد جدید برای ثبت نمرات هر یک از مدیران باید از نام کاربری و رمز عبور خود از طریق پرس و جو از اداره آموزش و پرورش منطقه خود به طور دقیق مطلع شوند. 

البته توجه کنید که تمامی مدیران مدارس برای ورود به سامانه سناد جهت ثبت نام معلمان و استفاده هر معلم از سامانه سناد جدید برای ثبت نمرات الزاماً باید کد ملی خود را نیز در فیلد مربوطه در سایت درج کنند.

. در گام بعدی باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که هر یک از مدیران برای تکمیل اطلاعات در سامانه سناد برای معلمان می توانند از یکی از دو روش اعلام شده اقدام فرمایند.

مدیر در ابتدا باید به بخشی تحت عنوان امور دفترداری در سامانه سناد وارد شود و در ادامه ثبت مشخصات را بزند. 

اگر معلم مورد نظر مدیر که قصد تکمیل اطلاعات وی را در سامانه سناد دارد پیش از این به عنوان معلم در همین مدرسه خدمت می کرده است به مراتب اطلاعات فردی وی در سامانه سناد برای معلمان درج شده است.

ولی در مقابل اگر اطلاعات فرد در سامانه موجود نبود مدیر مدرسه می تواند از طریق بخش کد ملی معلم برای ثبت نام معلمان در سامانه سناد و تکمیل اطلاعات معلم در سناد اقدام کند.

به این صورت که به عنوان یک مدیر باید بر روی گزینه ای تحت عنوان مدیریت دانش آموزان کلیک بفرمایید و در ادامه گزینه ای به نام مدیریت اطلاعات شناسنامه ای معلم را بزنید.

با باز شدن صفحه جدید برای ثبت اطلاعات در سامانه سناد برای معلمان الزاماً باید گزینه ای به نام اصلاح مشخصات شناسنامه پدر و مادر دانش آموز و یا دبیران و معلمان را تکمیل بفرمایید.

البته برای کامل کردن اطلاعاتی از جمله شماره تلفن گوشی موبایل معلم، تاریخ تولد و شماره شناسنامه وی و نام، نام خانوادگی و صد البته کد ملی در سامانه سناد برای معلمان نیز باید اقداماتی را نیز انجام دهید.

زمانی که از درج تمامی این اطلاعات اطمینان خاطر پیدا کردید نوبت به کلیک بر روی گزینه ای به نام ثبت و ادامه در انتهای فرم تکمیل شده می رسد.

دوستان عزیز این موضوع مهم را فراموش نفرمایید که هر چند تنها در مقابل سه مورد علامت ستاره را که نشان دهنده مهم بودن تکمیل آن هاست را می توانید مشاهده کنید اما تکمیل فیلدهای مربوط به اطلاعات شناسنامه ای، حرف سریال شناسنامه و همین طور محل تولد و شماره سریال شناسنامه نیز اجباری است و باید تکمیل گردند.

با درج تمامی موارد خواسته شده آن هم با دقت تمام مدیر باید کلید بازگشت را کلیک کند و در ادامه برای کامل کردن اطلاعات فردی و شناسنامه ای سایر معلم های مشغول به تدریس در آن مدرسه نیز اقداماتی را از طریق ورود دوباره به بخش دفترداری انجام دهد.

. در ادامه نوبت به وارد شدن به بخشی به نام مدیریت کلاس ها در سامانه می رسد.

در اینجا باید سال تحصیلی مدنظر را از میان لیست ارائه شده در سامانه سناد انتخاب کنید تا بدین گونه بتوانید به راحتی لیست کلاس های درسی ارائه شده را از میان لیست داده شده ملاحظه بفرمایید.

با کلیک بر روی علامت به اضافه گنجانده شده در کنار هر یک از کلاس های درسی می توانید لیست درس های ارائه شده در کدام از پایه های تحصیلی را به طور کامل و جامع مشاهده کنید.

اینجاست که باید بر طبق هر یک از دروس مورد تدریس معلم اطلاعاتی را در رابطه با همکار معلم تان در همان بخش درج بفرمایید.

اگر می خواهید آموزگار هر درس را تعیین کنید الزاماً‌ باید گزینه تعیین آموزگار را انتخاب کرده و از بین لیست آموزگاران موجود در این بخش معلم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعد از تعریف تمامی درس ها و کلاس های درس در تمامی پایه های تحصیلی چه ابتدایی و چه متوسطه اینجاست که باید اقدم به تعریف معلم به عنوان یکی از کاربران مدرسه کنید.  

حتماً‌ می پرسید که چگونه می توان برای این امر و تعریف معلم ها به عنوان یک کاربر اقدام کرد؟

در پاسخ به این پرسش باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که انجام این کار بسیار ساده است.

کافیست به بخش کاربران مدارس بروید و سال تحصیلی که در آن قرار دارید را برگزینید و در ادامه جستجو را کلیک بفرمایید.

در اینجا الزاماً برای معرفی معلم به عنوان کاربر جدید به سایت سناد باید اطلاعات فردی و شناسنامه ای وی از جمله تاریخ تولد، ایمیل، شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه وی را در سامانه و در فیلدهای مربوطه برای این امر درج بفرمایید.

البته در این جا باید نکته بسیار مهمی را نیز متذکر شویم و آن هم این که شماره تلفن درج شده در سامانه الزاماً باید درست باشد در غیراینصورت برای فرد معلم مشکلاتی به وجود می آید.

زیرا رمز ورودی سایت به این شماره تلفن برای معلم ارسال می شود.

. در ادامه باید وضعیت و همین طور نقش معلم را به طور دقیق مشخص کنید و با کلیک بر روی گزینه ذخیره به مرحله بعدی بروید.

. در مرحله های بعدی ثبت نام معلمان در سامانه سناد مدیران باید وارد بخش مدیریت کلاس های مدارس شوند و کارهای لازم و ضروری را برای اتصال هر کدام از معلم ها به کلاس های درسی در سامانه انجام دهند.

فقط این موضوع مهم را فراموش نکنید که درس شایستگی عمومی از آن دست دروسی است که مدیر مدرسه باید نمره آن را در سامانه سناد ثبت کند.

از این رو، در زمان ثبت نام معلمان در سامانه سناد فرد مدیر باید خود را به عنوان ثبت کننده نمره این درس در سامانه معرفی کند.

 

 

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

نحوه ثبت ارزشیابی در سامانه سناد برای معلمان چگونه است؟

پس از انجام ثبت نام معلمان در سامانه سناد هر کدام از معلم ها می توانند برای ثبت ارزشیابی دانش آموزان در این سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.

اما این که چگونه می توانند این کار را انجام دهند خود بحثی مفصل است.

 

 

سناد جدید برای ثبت نمرات

 

 

در رابطه با دانش آموزان ابتدایی انجام این کار به این صورت است که در ابتدا معلم باید به وسیله نام کاربری و همین طور رمز عبور خود که برایش پیامک شده است وارد سامانه سناد شود.

 

 

 

سامانه سناد برای معلمان

 

 

بعد از ورود به این سامانه نوبت به انتخاب لیست دروس ارائه شده می رسد. با کلیک بر روی هر کدام از درس ها معلم می تواند اسامی دانش آموزانی که آن درس را دارند را به راحتی مشاهده کند.

 

 

 

تکمیل اطلاعات معلم در سناد

 

 

در ادامه ثبت ارزشیابی های به عمل آمده برای هر کدام از دانش آموزان با توجه به معیارهای خیلی خوب، خوب، نیازمند آموزش و تلاش بیشتر و همین طور قابل آمورش توسط معلم انجام می شود.

 

 

 

ثبت نمرات معلم در سناد

 

 

البته در اینجا دادن توضیحاتی در رابطه با سطح عملکرد دانش آموز نیز الزامی و مهم به نظر می رسد.

در انتهای کار نیز فشردن گزینه ثبت الزامی است.

اما در رابطه با ثبت نمرات و ارزشیابی های به عمل آمده برای دانش آموزان دوران اول و دوم متوسطه در سامانه سناد باید عرض کنیم که معلم باید در ابتدا به بخش ثبت نمره و دریافت کارنامه مراجعه کند و در ادامه گزینه ثبت نمرات ضمن سال را بزند.

 

 

برای آشنایی با رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

سناد جدید

 

 

معلمان می توانند نمرات درسی دانش آموزان را در دروس مختلف به صورت جداگانه در سامانه درج کنند تا دانش آموزان دسترسی بهتری به آن ها داشته باشند. 

 

 

برای آشنایی با نحوه ثبت نام معلم ها در سامانه ثبت ارزشیابی سناد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

سامانه دانش آموزی سناد

Snd.medu.ir- سایت ثبت ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه

education.cfu.ac.ir – سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان

چگونه در 3 ماه پزشکی قبول شویم ؟

سامانه سناد جدید دانش آموزی

ثبت نام معلمان در سامانه سناد

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام معلمان در سامانه سناد چگونه است؟ 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام معلمان در سامانه سناد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تکمیل اطلاعات معلم در سناد در رابطه با چه مواردی انجام می شود؟ 

تکمیل اطلاعات معلم در سناد شامل مواردی همچون شماره شناسنامه، تاریخ تولد، جنسیت و مواردی از این قبیل می شود.

چرا معلم ها باید برای ثبت نام در سناد جدید برای ثبت نمرات اقدام کنند؟ 

این موضوع به جهت ثبت نمرات و ارزشیابی های به عمل آمده از دانش آموزان انجام می شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)