ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

 

مدارس مشاهیر یزد یکی از مدارسی است که امکانات بسیار مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می نماید. آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام مدارس مشاهیر یزد می باشند، می توانند با استفاده از سامانه ثبت نام و مراجعه به آدرس mashahirhs.ir ماقدامات لازم را به انجام برسانند. با ادامه مقاله ای که  در سایت ایران تحصیل برایتان تهیه دیده ایم همراه باشید زیرا قصد داریم تا علاوه بر ارائه اطلاعات در رابطه با ثبت نام مدارس مشاهیر یزد ، مطالب دیگری همچون معرفی سایت ثبت نام مدارس مشاهیر و نحوه ثبت نام دبیرستان مشاهیر یزد نیز اشاره نماییم.

اطلاع دقیق از مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام کلیه دانش آموزان یکی از امور بسیار مهم می باشد. با توجه به فارغ التحصیلان موفقی که مدارس مشاهیر یزد در سال های گذشته داشته است، پیشنهاد ما به دانش آموزانی که به دنبال موفقیت و همچنین آینده درخشان می باشند این است که در ثبت نام مدارس مشاهیر یزد حتما شرکت نموده و در این مدرسه ادامه تحصیل دهند.

 

برای شرکت در ثبت نام مدارس مشاهیر یزد چه شرایطی لازم است داشته باشیم؟

آیا سایت دبیرستان مشاهیر یزد با سایت مدارس پایه های دیگر متفاوت می باشد؟

چگونه می توانم نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایم؟

برای اطلاع از اعلام نتایج دبیرستان ایرانشهر به کدام سایت مراجعه نماییم .

جهت ثبت نام مدارس مشاهیر یزد و mashahirhs.ir با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

 

برای ثبت نام در هر یک از مدارس، شرایطی در نظر گرفته می شود که این شرایط به صورت عمومی و اختصاصی خواهد بود. خوشبختانه ثبت نام برای این مدارس به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه mashahirhs.ir (دبیرستان غیر انتفاعی مشاهیر اعظم) صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل هر یک از متقاضیانی که مایل به انجام ثبت نام می باشند می توانند با مراجعه به سامانه مورد نظر، به ارائه اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس مشاهیر یزد ، دارا بودن تابعیت ایرانی برای دانش آموزان شرکت کننده در این مدارس می باشد. بدین معنا تنها آن دسته از دانش آموزانی که دارای این تابعیت باشند، خواهند توانست نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. از دیگر شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای دانش آموزن پایه تحصیلی هفتم، اشتغال به تحصیل در پایه ششم همان سال می باشد.

 

 

برای اطلاع از شرایط قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 98 کلیک کنید.

 

 

 

با توجه به آزمون ورودی که برای متقاضیان ثبت نام مدارس مشاهیر یزد در نظر گرفته می شود، همراه داشتن کپی کارنامه پایه پنجم و همچنین کپی کارنامه ترم اول پنجم تحصیلی را حتما باید به همراه داشته باشید. این کپی را لازم است به مسئول جلسه آزمون تحویل داده و پس از آن در جلسه مورد نظر شرکت نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که هر گونه ایراد در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی منجر به عدم ثبت نام به درستی برای داوطلبان خواهد گردید؟

 

 

 

 

برای ثبت نام مدارس مشاهیر یزد ابتدا لازم است نسبت به خرید کارت اعتباری ازمون به صورت الکتورنیک اقدام نمایید و پس از آن تمام چهار مرحله اصلی این آزمون را پشت سر بگذرانید.

 

 

 

 

سایت ثبت نام مدارس مشاهیر

 

سایت ثبت نام مدارس مشاهیر

سایت ثبت نام مدارس مشاهیر

برای ثبت نام ابتدا لازم است به سایت ثبت نام مدارس مشاهیر مراجعه نموده و پس از آن در تمامی مراحل را پشت سر گذاشته و نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. ثبت نام برای تمامی داوطلبان و متاضیان شرکت کننده در مدارس مشاهیر به صورت 5 مرحله ای صورت خواهد پذیرفت. هر یک از داوطلبان ابتدا لازم است هزینه مربوط به ثبت نام یا همان کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نموده و پس از آن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همانطور که در تصویر ملاحظه می نمایید، در مرحله اولیه برای ثبت نام مدارس مشاهیر یزد لازم است ابتدا شماره سریالی که پس از خرید کارت اعتباری دریافت نموده اید را وارد نمایید و همچنین تصویر کد امنیتی که برای ثبت نام قرار داده شده را همانند تصویر در فیلد قرار داده شده در سامانه mashahirhs.ir قرار دهید.

برای ارسال تصاویر حتما باید با حجم تعیین شده در وب سایت و دقیقا بر همان حجم تصویر داوطلبی خود را بارگذاری نمایید. اولیای عزیز و داوطلبان محترم توجه داشته باشند که تصیور داوطلب حتما باید مربوط به همان سال ها باشد و همچنین با پس زمینه سفید و به صورت یک عکس 3 در 4 باشد. زیرا این تصویر برای شناسایی داوطلبان در جلسه آزمون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

برای ثبت نام دبیرستان مفید 98 کلیک کنید.

 

 

ثبت نام دبیرستان مشاهیر یزد

 

ثبت نام دبیرستان مشاهیر یزد تفاوت اساسی با سایر مقاطع دیگر دارد این تفاوت به لحاظ نوع ثبت نام نخواهد بود بلکه با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام و همچنین پذیرش در آزمون این موضوع می تواند با سایر مقاطع تحصیلی متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه داوطلبان بتوانند از نمره مورد نیز برای ثبت نام برخوردار باشند، خواهند توانست در آزمون ورودی شرکت نمایند. همچنین کسب حد نصاب نمره در  آزمون نیز  یکی از مسائل مهم در این زمینه می باشد.

یکی از مواردی که داوطلبان برای انجام ثبت نام مدارس مشاهیر یزد دارند، در رابطه با انتخاب رشته برای داوطلبان می باشد. بدین معنا که دانش آموزان در صورت دریافت نمره و حد نصاب لازم خواهند توانست در رشته های مورد علاقه خود پذیرفته شوند. به همین منظور مطالعه دقیق کتب مورد نظر و همچنین اطلاع از کلیه منابع معتبر در این زمینه ، قبل از مراجعه به سامانه mashahirhs.ir اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای پذیرش در این مدارس یکی از سوالات این است که آیا می توان پس از قبولی در رشته های مختلف این مدارس تغییر رشته داد و یا اینکه پس از پذیرش امکان انتقالی وجود خواهد داشت یاخیر؟ همچنین امکانات این مدرسه نیز یکی از موضوعات مورد سوال دانش آموزان مختلف می باشد. که می توانیم به آن پاسخ دهیم.

 

برای مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دبیرستان کلیک کنید.

 

 

mashahirhs.ir

mashahirhs.ir

mashahirhs.ir

برای وارد نمودن اطلاعات شما ابتدا لازم ایت به سامانه mashahirhs.ir مراجعه نموده و در قسمت قرار داده شده برای ثبت نام کلیک نماید. پس از آن با طی نمودن مرحل ثبت نام و تکمیل آن خواهید توانست فرم تکمیل شده را داشته باشید و پس از آن برای ثبت نام اقدام نمایید. دانش آموزان عریز با وارد نمودن آدرس ارائه شده به راحتی می توانند به تمامی قسمت های سایت مورد نظر دسترسی داشته باشند.

همانطور که در سامانه mashahirhs.ir قابل مشاهده می باشد، کلیه داوطلبانی که نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نموده اند، در صورتی خواهند توانست به ادامه تحصیل در این مدارس بپردازند که بتوانند در مصاحبه این دانشگاه نیز پذیرفته شوند. به همین دلیل برای پذیرش در این آزمون اطلاع دقیق از سوالاتی که در مصاحبه پرسیده می شودنیز ، امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

کلیه دانش آموزان عزیز می توانند برای ورود به سامانه mashahirhs.ir و انجام ثبت نام مدارس مشاهیر یزد توسط مشاورین و متخصصین ایران تحصیل ، با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایند. همچنی با استفاده از این نوع تماس خواهند توانست به راحتی از تمامی خدمات مشاوره ای لازم نیز برخوردار شوند. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

آیا برای شرکت در آزمون رودی مدارس مشاهیر اعظم نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه خواهیم داشت؟

بله. همانند سایر آزمون های دیگر ، آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام این مدارس شرکت نموده اند، می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیک و سامانه mashahirhs.ir مراجعه نموده و بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کلیک نمایید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که به همراه داشتن کارت ورود به حلسه بری تمامی داوطلبان الزامی می باشد. به همین دلیل با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود همانند شماره پرونده و اطلاعات هویتی همانند شماره ملی ، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. همچین برای آن دسته از دانش اموزانی که به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند نیز ، راه های جایگزینی در نظر گرفته شده است.

برای خرید کارت اعتباری چه اقداماتی لازم است؟

خرید کارت اعتباری آزمون برای متقاضیان ثبت نام مدارس مشاهیر یزد تنها با استفاده از وب سایت رسمی این مدرسه صوت خواهد پذیرفت. همچنین لازم به ذکر است که چنانچه مایل به خرید این کارت به صورت الکترونیک می باشید، لازم است این هزینه را با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و دارا بودن رمز دوم به انجام برسانید. و پس از خرید کارت مورد نظر، شماره سریال دریافت شده را ذخیره نموده و در سامانه مورد نظر ثبت نمایید.

 

ظرفیت مدارس مشاهیر اعظم برای پایه های مختلف چند نفر است؟

چنانچه در آزمون ووردی با نمره بالایی پذیرفته شویم اما در مصاحبه پس از آزمون موفق به دریافت نمره خوبی نشویم، آیا می توانیم در این مدرسه پذیرفته شویم؟

مهلت ثبت نام مدارس مشاهیر یزد تا چه زمانی است؟

چگونه می توانیم از زمان دقیق ثبت نام مدارس مشاهیر یزد اطلاع یابیم؟

آیا مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تمدید خواهد شد؟

آیا پس از اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت خواهیم داشت؟

چه سوالاتی در زمان مصاحبه پرسیده می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ورودی این مدارس چه زمانی خواهد بود؟

آیا ثبت نام مدارس مشاهیر یزد تنها مختص به شهر یزد می باشد؟

 

برای کسب اطلاعت بیشتر و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده کلیه دانش آموزان و اولیای عزیز آنان می توانند با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایند.

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام مدارس سراج تهران

ثبت نام مدارس مشاهیر یزد

mashahirhs.ir

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور