ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ + سامانه مجازی | sanjesh.org

تخمین رتبه کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تخمین رتبه کنکور سراسری برای همه داوطلبین مهم است. بعد از کنکور معمولاً داوطلبین با دیدن دفترچه شروع به محاسبه درصدهای خود می‌نمایند تا بتوانند حدس بزنند که چه درصدهایی را داشته‌اند و چه رتبه‌ای را خواهند آورد؟ در سایت ایران تحصیل مشاورین ما در هر مرحله کنکور با شما همراه بوده اند تا کمک کنند بهترین عملکرد را در کنکور سراسری کسب نمایید. و تخمین رتبه کنکور یکی از خدماتی است که مشاورین ما برای انجام آن در ارائه خدمت رسانی به شما آماده اند.  

جهت استفاده از خدمات آنلاین تخمین رتبه کنکور سراسری و استفاده از ابزار تخمین رتبه کنکور و بهره مندی از  نرم افزار تخمین رتبه کنکور و مشاوره تخصصی انتخاب رشته بر اساس کارنامه و استعدادیابی تحصیلی و شغلی از سراسر کشور یاز طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

انجام تخمین رتبه کنکور چه اهمیتی دارد؟ 

شاید این پرسش مهم در ذهن شما نیز ایجاد شود که اهمیت انحام تخمین رتبه کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها چیست و چه لزومی بر انجام این کار است؟ 

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که با انجام تخمین رتبه می توانید به این موضوع که با توجه به رتبه کسب شده در کنکورهای ریاضی، تجربی و علوم انسانی در چه رشته و دانشگاهی می توانید پذیرفته شوید. 

البته دقت داشته باشید که از آن جایی که هر ساله تغییراتی در ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه دولتی، غیرانتفاعی و غیره ایجاد می شود در نتبجه شاید نتیجه بدست آمده از تخمین رتبه چندان درست از آب درنیاید. 

اما علی رغم مورد اطمینان نبودن نتیجه تخمین رتبه باز هم می توانید به طور تقریبی از قبولی خود در رشته و دانشگاه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. 

 

انجام تخمین رتبه کنکور چه اهمیتی دارد؟ 

برای اطلاع از اینکه  رتبه کنکور چگونه محاسبه میشود؟ کلیک نمایید.

بهترین روش انجام تخمین رتبه کنکور سراسری چیست؟ 

بهترین روش انجام تخمین رتبه کنکور سراسری این است که از کمک مشاوری آگاه و کاردان کمک بگیرید. 

فردی که اطلاعات زیادی در رابطه با انتخاب رشته کنکور و انجام تخمین رتبه آن هم به بهترین شکل ممکن داشته باشد و بتواند راهنمایی های لازم را برایتان به عمل آورد. 

در واقع، یک مشاور با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور می تواند انتخاب رشته ای هر جه دقیق تر را برایتان انجام دهد تا بتوانید به طور حدودی به این موضوع پی ببرید که در کدام دانشگاه و یا رشته تحصیلی می توانید پذیرفته شوید. 

برای تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه روی لینک بزنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

آیا چیزی در مورد نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش شنیده اید؟ 

شاید تا به حال اسم نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش به گوشتان خورده باشد. نرم افزاری که به وسیله آن می توانید کار انتخاب رشته را با توجه به رتبه ها و درصدهای داوطلبان سال های قبل انجام دهید. 

شاید به جرأت بتوان گفت که این نرم افزار از دقیق ترین و بهترین نرم افزارهای مورد استفاده برای انتخاب رشته است که می تواند مورد استفاده داوطلبان کنکور باشد. 

برای اطلاع از مشاوره تحصیلی کنکور  کلیک نمایید.

تخمین رتبه مجازی راهی برای انتخاب بهتر!

از زمان برگزاری آزمون تا زمان اعلام نتایج به طور میانگین یک ماه به طول می‌انجامد و این زمان برای داوطلبین کنکور بسیار دلهره‌آور خواهد بود.

می‌توانم حال شما را بعد از برگزاری کنکور تا زمانی که نتایج اعلام می‌شود درک کنم.

از طرفی خوشحال از اینکه کنکور تمام شد و حالا با خیال راحت می‌توانی استراحت کنی، بخوابی و حتی به مهمانی بروی اما همیشه استرس نتایج اجازه لذت بردن را می‌گرفت.

همیشه با خودم فکر می‌کردم ای‌ کاش می‌شد از سازمان سنجش خواهش می‌کردم تا برگه من را تصحیح نماید و نتیجه را اعلام کند و این‌

همه انتظار و کابوس‌های شبانه را از من سلب کند. اما نمی‌توان از سازمانی به عظمت سازمان سنجش انتظار داشت که بیکار و منتظر دستور ما برای انجام کار بایستد.

این رویای من امروز می‌تواند تحقق یافت. تخمین رتبه کنکور سراسری همان رویایی بود که من همیشه آرزوی آن را داشتم.

مشاورین ما می‌توانند به شما برای سر رسیدن این انتظار و تحقق آرزو ، کمک نمایند. کافی است درصدهای خود را به مشاورین ما اطلاع دهید تا برایتان با توجه به سختی و آسانی کنکور، سهمیه منطقه، رشته و غیره تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش  را انجام دهند.

با خواندن مقاله تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه از نحوه انجام آن کسب اطلاع کنید. 

 

ابزار تخمین رتبه کنکور

تخمین رتبه کنکور سراسری چقدر اعتبار دارد؟

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است.

متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم.

یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای تخمین رتبه به دلیل اینکه قدرت پیش‌بینی سختی و آسانی سؤالات کنکور سراسری را ندارند نمی‌توانند تخمین دقیق و درستی از رتبه شما داشته باشند.

تخمین رتبه کنکور سراسری کار تخصصی است و نیازمند سنجیدن عواملی است و سنجیدن این عوامل از  عهده نرم‌افزار خارج است.

بنابراین، اگر می‌خواهید نتیجه دقیقی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید.

برای آشنایی و اطلاع از برنامه ریزی کنکور  در سال جاری کلیک نمایید.

 

تخمین رتبه چه کمکی به انتخاب رشته دقیق می کند؟

اولین فایده‌ای که تخمین رتبه کنکور سراسری دارد راحت شدن خیال شماست.

در مورد اکثر داوطلبین این سخن را شنیده‌ام که هر شب کابوس زمان اعلام نتایج با آن‌ها همراه است و این موجب می‌شود هنوز ذهن آن‌ها آماده استراحت نشود و خستگی کنکور را ادامه دهد و حتی در صورت قبولی و پذیرش در رشته مورد علاقتان بازهم ذهن شما این آمادگی را نداشته باشد و خستگی یکسال مطالعه برای کنکور و استرس چند ماهه تا زمان اعلام نتایج ذهن شما را آماده مباحث درسی جدید و دانشگاه نمی کند.

برخی از داوطلبانی که حتی در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده بودند نیز این موضوع را عنوان می کردند که هنوز هم برخی شب ها خواب اعلام نتایج را می بینند و شاید به لحاظ روان شناسی این موضوع ناتمام است که هنوز در حال ادامه دادن است و در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد.

دومین فایده تخمین رتبه کنکور سراسری این است که مسیر برایتان آماده می‌شود و تا حدودی می‌توانید در مورد آینده شغلی‌تان اطمینان یابید و یا اینکه به تحقیق و بررسی در مورد رشته های کنکور که قصد شرکت در آن رادارید بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید.

به کمک نرم افزار انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته دقیق بر اساس قوبلی های سال گذشته انجام دهید و همچنین به کمک ابزار تخمین رتبه کنکور  به راحتی می توانید درصد های قبولی در دانشگاه ها را بررسی نمایید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای کلیه داوطلبین رشته های  ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان می باشد.

بر اساس نرم افزار و ابزار تخمین رتبه کنکور شما عزیزان می توانید کارنامه های موجود بر اساس سهمیه های ایثارگری و سهیمه های مناطق اول تا سوم را نیز مشاهده نمایید.

به همین دلیل ما توصیه می کنیم با ارتباط برقرار نمودن مشاوره ایران تحصیل، تخمین رتبه کنکور سراسری را انجام دهید.

برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان کافیست تا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بنر انتخاب رشته

محاسبه رتبه کنکور 1403 با ابزار تخمین رتبه کنکور 

چگونگی محاسبه تخمینی رتبه کنکور

ابزار تخمین رتبه کنکور  همانند سامانه سنجش فرآیند زیر را برای تحمین رتبه کنکور انجام می دهد:

درصد دروس داوطلبین را محاسبه کرده

سپس میانگین درصد هر درس را به دست آورده

در مرحله بعدی تفاضل درصد را محاسبه کرده 

تراز را به دست آروده

در نهایت رتبه داوطلب را بر اساس تراز به دست می آورد.

جهت استفاده از ابزار تخمین رتبه کنکور و مشاوره برای قبولی تضمینی با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

نرم افزار تخمین رتبه کنکور

برای اطلاع و مشاهده جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور کلیک نمایید.

اخبار پیرامون تخمین رتبه کنکور 

بهترین راه تخمین رتبه کنکور قبل از کنکور:

یکی از دغدغه های داوطلبان و دانش آموزان کنکوری این است که پیش از کنکور، نتیجه ی آن را حدس بزنند. دانش آموزان باید در نظر بگیرند که اگر به شرایط تخمین به طور کامل توجه نداشته باشند معمولا نا امید می شوند. باید بدانید که هر آزمون آزمایشی برای تخمین و ارزیابی رتبه کنکور مناسب نیست و همچنین بهترین زمان برای تخمین کنکور ۲ ماه مانده به کنکور می باشد که در آن زمان به طور کامل آماده شرکت در آزمون های جامع هستید.

زمان تخمین رتبه برای کنکور باید چه موقع باشد؟

همانطور که می دانید مطالعه کنکور چندین ماه زمان می برد به طوری که در ماه های اولیه فقط باید به یادگیری و فهمیدن مطالب می پردازید که این فرآیند تا فروردین به طول می انجامد.در اردیبهشت تمام مطالب خوانده شده را جمع بندی می کنید که در واقع در این زمان آماده شرکت در آزمون های جامع شده اید. در نتیجه آزمون های قبل نمیتوانند معیاری برای تخمین رتبه کنکور باشند.

تخمین رتبه خوب است یا بد؟

 تخمین رتبه اگر باعث آسیب های احتمالی مانند وسواس فکری نشود خوب است و بهتر است او با محاسبه درصدهای احتمالی و کسب رتبه پیش بینی، تصمیم بگیرد و برای انتخاب رشته و آینده خود برنامه ریزی کند. البته از هیجانی بودن این تصمیم نباید چشم پوشی کرد که هم قبل از کنکور و هم بعد از کنکور این هیجان وجود دارد. دانش آموزانی که کنکوری هستند قبل از کنکور علاقه مند به تخمین رتبه خود هستند و دانش آموزانی که در کنکور شرکت کرده اند مشتاق هستند تا زودتر نتیجه را ببینند.

برای آشنایی نحوه تخمین رشته قبولی با رتبه روی لینک کلیک کنید. 

خلاصه مطلب

همه داوطلبین کنکور برای قبولی در این کنکور اهدافی دارند که برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را می کنند. استفاده از برنامه های تخمین رتبه کنکور سراسری می توانند به این افراد کمک کرده تا با تحمیت رتبه و بررسی مارنامه های سال گذشته بهترین انتخاب رشته را انجام داده و آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین نمایند. ما در این مقاله به بررسی این برنامه پرداختیم و در صورت نیاز به مشاوره و استفاده از برنامه تحمیت ایران تحصیل و ارتباط با افراد موفق شده در خوزه رشته خود می توانید با شماره 9099075307 تماس گرفته و قبولی خود را در بهترین رشته های کنکور سال جاری تضمین نمایید.

برای دانلود و مطالعه پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

2.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان برای تخمین رتبه کنکور اقدام کرد؟ 

برای انجام تخمین رتبه می توانید از نرم افزار تخمین رتبه براساس رتبه به دست آمده در کنکور استفاده کنید.

انجام تخمین رتبه کنکور چه مزیتی برای من دارد؟

با انجام تخمین رتبه کنکور می توانید به صورت حدودی از قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مطمئن شوید.

نرم افزار تخمین رتبه تا چه میزان دقیق می باشد؟

این نرم افزار به دلیل استفاده از همه داده های کارنامه های سال گذشته نزدیک ترین رتبه را بر اساس کنکور سال های گذشته در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

نظرات

30 دیدگاه دربارهٔ «تخمین رتبه کنکور سراسری ۱۴۰۳ + سامانه مجازی | sanjesh.org»

  1. Avatar photo ftm گفت:

    سلام با چه تراز کل و چه درصدی مترجمی زبان انگلیسی دانشگاه تهران و بهشتی میتونم بیارم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوال شما نیاز به بررسی بیشتری دارد
      با شماره 9099075307 تماس بگیرید

  2. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    حقوق دانشجویان دندانپزشکی و پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی چقدر است؟
    باتشکر.

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      حقوقی به دانشجویان دندانپزشکی و پزشکان نمیدهند.

  3. Avatar photo 3336 گفت:

    سلام وقت بخیر
    با معدل ۱۸ میشه دندانپزشکی رفت؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله مشکلی ندارد.

  4. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام با درصد های
    ریاضی ۱۳
    فیزیک ۲۵
    شیمی۲۶
    زیست ۴۰
    زمین ۷۰
    و معدل ۱۷.۷۰

    و تراز متوسط ۸۳۰۰

    پزشکی شهرستان شهریه پرداز قبول میشم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پذیرش به سهمیه،ظرفیت،دانشگاه و … بستگی دارد.با توجه به تراز شانس کمی دارید.

  5. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام با درصد های
    ریاضی ۱۳
    فیزیک ۲۵
    شیمی۲۶
    زیست ۴۰
    زمین ۷۰

    و تراز متوسط ۸۳۰۰

    پزشکی شهرستان شهریه پرداز قبول میشم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      قبولی این رشته به ظرفیت پذیرش،شرایط،تراز و… بستگی دارد.با توجه به ترازشانس کم دارید.

  6. Avatar photo mobin گفت:

    با تراز 7000 کنکور و تراز 5600سوابق تحصیلی میشه فرهنگیان قبول شد؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . در صورتی که تراز کل شما بالای 6500 باشد دعوت به مصاحبه میشوید

  7. Avatar photo سلیمان گفت:

    سلام. من ترازم در کنکور زبان امسال ۹۳۶۰ و درصد کلی در کنکور ۷۱.۴۳ درصد است.معدلم هم ۱۶.۷ انسانی. و ۲۵% هم سهمیه جانبازی دارم شرایط قبولی دانشگاه فرهنگیان چطوره ؟ و آیا شانس قبولی دارم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی بالاست.

  8. Avatar photo امیر گفت:

    با سلام وخسته نباشید
    تراز عمومی ۶۰۲۸و تراز اختصاصی ۸۵۰۰ وتراز کل ۸۰۰۰
    متونم از پردیس یا ازاد داروسازی موفق شم و منطقه ۳ هستم ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به ظرفیت پذیرش،دانشگاه ها و … بستگی دارد.با توجه به تراز شانس کمی در قبولی دارید.

  9. Avatar photo امیر گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    تراز سوابق تحصیلی ۶۰۲۸وترازاختصاصی ۸۵۰۰ وتراز

    کل۸۰۰۰ است متونم از پردیس یا ازاد از دارو سازی موفق شم ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به ظرفیت پذیرش و … بستگی دارد.با توجه به تراز کل شانس کمی دارید.

  10. Avatar photo علی شکاری گفت:

    سلام با درصدای تیر
    زیست ۳۰
    رباضی ۱۰
    زمین ۱۵
    فیزیک ۲۵
    شیمی ۴۰
    و معدل ۱۶/۵ میشع دارو پردیس شهرای محروم قبول شد؟؟

    1. Avatar photo moradkhani گفت:

      سلام وقت بخیر
      همه دانشگاه ها پردیس ندارند. با این درصدها احتمال قبولی پایین است.

  11. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    شیمی ۱۸
    فیزیک ۵۲
    زمین ۵۰
    زیست ۶۱
    ریاضی ۱۴
    میتنم تز پزشکی پردیس قبول شم
    با معدل ۱۵ ومنطقه ۳

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  12. Avatar photo ندا 20 گفت:

    سلام و عرض ادب…
    من دانشجو روزانه هستم و می خوام کنکور بدم ایا میتونم؟ شرایط انصراف از دانشگاه رو ندارم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      شما میتوانید ابتدا در آزمون شرکت کرده بعد از علام نتایج اگر مایلید میتوانید اقدام به انصراف داشته باشید

  13. Avatar photo محمددی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ببخشید با معدل پایین مثل ۱۱ در کنکور ۱۴۰۲ میشه پزشکی قبول شد ؟ دروس اختصاصی کنکور رو باید نود درصد زد که قبول بشیم پزشکی؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      احتمال پذیرش پایین میباشد زیرا 50 درصد اختصاص به سوابق تحصیلی داده شده است

  14. Avatar photo محسن محمدی. گفت:

    سلام نرم افزار تخمین رتبه کنکور ایران تحصیل روشش از طریق منطقی و خوشبینانه هستش؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله این نرم افزار بر اساس کارنامه قبولی های سال های گذشته می باشد

  15. Avatar photo یلدا. گفت:

    سلام روز بخیر چطور می تونم به ابزار تخمین رتبه کنکور ایران تحصیل دست پیدا کنم؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)