ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه آنلاین تخمین تراز کنکور 1403

تخمین تراز کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تراز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر قبولی و رتبه شما در کنکور تاثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل ما در ادامه این مطلب قصد داریم ، در رابطه با تخمین تراز کنکور با شما صحبت کنیم. برای تخمین تراز کنکور ، راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از نرم‌افزارهای تخمین تراز است. اگر شما نیز به دنبال تخمین تراز و رتبه خود هستید ، می‌توانید با ورود به سامانه آنلاین تخمین تراز ایران تحصیل ، از این خدمت بهره‌مند شوید.

 

اهمیت تخمین تراز کنکور چیست ؟

👈 تخمین تراز کنکور یکی از موارد مهم و حساسی است که دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری‌ها با آن روبرو هستند. این تخمین یکی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر است.

دانش آموزان با استفاده از نرم افزارها و وب سایت‌هایی که این امکان را فراهم می‌کنند، می‌توانند تراز خود را تخمین بزنند و بر اساس آن به انتخاب رشته بپردازند.

تخمین تراز کنکور بر اساس فرمول‌هایی انجام می‌شود که بر اساس نتایج کنکور سال‌های گذشته و تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور تعیین می‌شود.

توجه داشته باشید که تخمین تراز کنکور فقط یک تخمین است و نمی‌توان ۱۰۰ درصد به آن اعتماد کرد. بنابراین، نباید از تلاش خود در مطالعه و آمادگی برای کنکور کاست.

هدف از تخمین تراز کنکور، کمک به دانش آموزان برای برنامه‌ریزی بهتر و انتخاب رشته و دانشگاه مناسب است و نباید به عنوان یک پیش‌بینی قطعی در نظر گرفته شود.

قبل از ورود به سامانه آنلاین تخمین تراز ایران تحصیل ، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا چرا باید تخمین تراز را انجام دهیم. در ادامه فواید و اهمیت تخمین تراز را بررسی خواهیم کرد.

با تخمین تراز، می‌توانید بفهمید در کدام دانشگاه قبول خواهید شد.

با تخمین تراز می‌توانید جایگاه خودتان را نسبت به رقبای‌تان مقایسه نمایید.

اگر قصد شرکت مجدد در کنکور را داشته باشید، نسبت به رقبای خود جایگاه‌تان را زودتر متوجه خواهید شد.

نکته مهمی که لازم است به آن توجه داشته باشید است که تخمین تراز کنکور با توجه به ننایج قبول شدگان در سال‌های قبل انجام می‌شود.

هر سال ظرفیت دانشگاه‌ها و سطح علمی داوطلبان با سال‌های قبل متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان به صورت 100 درصد تخمین را انجام داد. اما باز هم درصدی احتمال وجود دارد که این نتایج قابل اعتماد باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار تخمین رتبه کنکور وارد شوید.

اهمیت تخمین تراز کنکور چیست ؟

روش محاسبه تراز در کنکور 1403

👈 روش محاسبه تراز هر درس در کنکور به این صورت است که نمره تراز برای هر درس به‌طور جداگانه محاسبه می‌شود. این نمره باید بین ۰ تا ۱۰۰ باشد. ابتدا نیاز است که نمره خام هر درس را داشته باشیم و سپس با استفاده از فرمول محاسبه تراز هر درس، تراز هر درس را محاسبه کنیم. این فرمول به این صورت است:

ضرب نمره خام در ضریب هر درس و ضرب در ۱۰۰ برابر با تراز هر درس است.

ضرایب مربوط به هر درس در کنکور نیز در جدول ضرایب دروس کنکور تجربی قابل‌مشاهده است.

برای محاسبه تخمین تراز کنکور 1403 به صورت دقیق با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 

تغییرات اعتبار رتبه و تراز در کنکور 1403

👈 بنا به اطلاع داوطلبان، نمرات خام مربوط به دو نوبت آزمون اختصاصی سال ۱۴۰۳ اعلام می‌گردد.  بیش‌ترین نمره کل آزمون اختصاصی با سهم ۵۰ درصد در نمره کل نهایی لحاظ و در کارنامه ملاک انتخاب رشته اعلام می‌شود.

نمره کل نهایی حاصل از ۵۰ درصد نمره کل سابقه تحصیلی مربوط به گروه آزمایشی درخواستی و ۵۰ درصد بیش‌ترین نمره کل آزمون اختصاصی، گروه آزمایشی درخواستی است.

 

👈 سوال مطرح‌شده‌این است که آیا نتایج کنکور تا دو سال قبل اعتبار دارد؟

پاسخ این سوال از جمله مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که شخصی که قبلا در کنکور شرکت کرده است، می‌تواند با استفاده از همان تراز و نتایجی که کسب کرده، مجددا در کنکور انتخاب رشته کند.

برای استفاده از اعتبار تراز و انتخاب رشته مجدد، باید نتایج در کنکور سال جدید حضور داشته و از بین چهار نتیجه، بهترین نمره ملاک انتخاب رشته فرد است.

همچنین، به دلیل افزایش میزان تاثیر معدل و تغییر ضرایب دروس امتحان نهایی، رتبه و تراز نهایی مجددا برای فرد ساخته می‌شود.

برای اطلاع از تخمین رشته قبولی با رتبه کلیک نمایید.

تغییرات اعتبار رتبه و تراز در کنکور

تبدیل تراز به رتبه در کنکور 1403

👈همان طور که می دانید تراز کنکور با رتبه کنکور متفاوت است و برخی از متقاضیان این دو را با هم اشتباه می گیرند.

اما لازم است اطلاع داشته باشید که این دو با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. داوطلبان پس از ارائه کنکور کارنامه آزمون را به همراه تراز سوابق تحصیلی دریافت خواهند نمود.

برای اطلاع از رتبه کنکور خود باید تراز را تبدیل به رتبه کنید و برای این امر باید رتبه خود را به درستی و دقیق به دست آورید.

مجموعه ایران تحصیل برای راحتی داوطلبان عزیز ابزار برای تخمین رتبه قرار داده است که شما می توانید به راحتی برای تخمین رتبه خود از طریق تخمین تراز کنکور اقدام نمایید.

برای تبدیل تراز به رتبه باید تراز خود را به همراه گروه آزمایشی خود وارد سامانه آنلاین تخمین تراز کنکور کرده و به راحتی تراز خود را به رتبه تبدیل نمایید. برا یاطلاع بیشتر و استفاده از سامانه آنلاین تخمین تراز کنکور با مشاورین یاران تحصیل در ارتباط باشید.

برای محاسبه نمره خام و نمره کل در کنکور سراسری کلیک کنید.

 

چگونه می‌توانیم بهترین تخمین تراز کنکور را بدست آوریم؟

👈 برای بدست آوردن دقیق‌ترین تخمین تراز کنکور ، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید.

یکی از این روش‌ها استفاده از کمک مشاوران آگاه و خبره می‌باشد.

برخی مشاوران با مشاهده نتایج کارنامه و میزان درصدها می‌توانند تا حدودی به شما در تخمین رتبه و تخمین دانشگاه قبولی، کمک نمایند.

روش بیشتر مشاوران ، تحلیل قبولی‌های سال‌های گذشته است که با مقایسه سوالات  و تحلیل آن انجام می‌دهند.

روش دیگری که برای تخمین تراز کنکور ، استفاده می‌شود نرم افزار است. نرم افزارهای تخمین رتبه نیز روش مشاوران را  به صورت دقیق‌تر اجرا می‌کنند.

 

 

برای اطلاع از شرایط استفاده مجدد از سهمیه روزانه کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

برای این که تراز در کنکور بهتر شود چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

👈 در تعیین تراز، موارد متعددی می‌توانند تاثیر گذار باشند و بسیاری از شرکت کنندگان در کنکور به دنبال کسب تراز خوب هستند. برای این که به شما بگوییم چگونه می‌توانید تراز خوبی از کنکور داشته باشید، لازم است ساعت‌های بسیاری را به توضیح دادن صرف کنیم ؛ اما به صورت خلاصه می‌توان گفت تنها راه داشتن تراز عالی در کنکور، پیروی از برنامه ریزی دقیق و حساب شده است.

با داشتن یک برنامه حساب شده و همچنین یک مشاور متخصص در کنارتان، قطعا می‌توانید تراز خوبی در کنکور داشته باشید. در ادامه نیز  ویژگی‌های افرادی را که تراز بالایی در کنکور دارند، بررسی خواهیم کرد.

تجربه ثابت کرده برای موفقیت ، کافی است از افراد موفق الگو برداری کنید. برای داشتن تراز بالا در کنکور و بدست آوردن تخمین تراز کنکور به صورت عالی ، لازم است از افرادی که تراز بالایی دارند ، الگو بگیرید.

برای اینکه بتوانیم به سوال شما پاسخ دهیم، باید چندین عامل مهم که در افزایش یا کاهش تراز تاثیر دارد را بررسی نماییم.

❇️  اولین عامل مهم تعداد داوطلبان آزمون سراسری است. باید این نکته را در نظر داشت که تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در محاسبه تراز کنکور نقش بسزایی دارد. به این معنی که هر چقدر تعداد داوطلبان یک آزمون کمتر باشد، تراز کنکور در آن آزمون پایین خواهد بود.

❇️  عامل دوم، سطح علمی داوطلبان است که سطح تراز را مشخص می نماید. به عبارت دیگر، هر چقدر سطح علمی داوطلبان بالاتر باشد، امکان اینکه تراز بالایی کسب کنید سخت‌تر می‌شود. برای اینکه سطح علمی خود را افزایش داده و از رقیبان سبقت بگیرید، باید تمامی دروس را با دقت و به خوبی مطالعه نمایید.

❇️  مطالعه بیشتر و دقیق‌تر عامل بسیار مهمی است. با مطالعه صحیح و برنامه ریزی درست می توانید سطح تراز خود را بالا ببرید. برای برنامه ریزی به صورت تخصصی می توانید با مشاورین سامانه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

❇️  حل تست‌های کنکور نیز می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. شما عزیزان می توانید با حل کردن تست های کنکور سال های قبلی سطح خود را افزایش داده و قبولی خود را در این کنکور بیشتر نمایید.

❇️  برنامه‌ریزی مناسب و منظم نیز اهمیت زیادی دارد. شما می توانید به کمک یک مشاوره خبره، برنامه ریزی صحیحی برای مطالعه دروس و برنامه زندگی خود در طول یک سال کنکور داشته باشید تا بتوانید آینده خود را با قبولی در رشته های خوب تضمین نمایید. یک مشاوره خوب در کنار برنامه ریزی درسی برای شما برنامه استراحت نیز قرار داده با بتوانید با روحیه بهتری در ا ین آزمون موفق باشید.

❇️  استفاده از منابع آموزشی استاندارد بی‌گمان اینکه کتاب درسی، به‌عنوان مهم‌ترین منبع درسی برای شرکت در کنکور محسوب می‌شود و دانش‌آموزان نیازمندند تا با استفاده از منابع معتبر کمک‌آموزشی، همراه با کتاب درسی خود، برای کنکور آماده شوند. استفاده از منابع مناسب کمک‌درسی، امکان بالاتر رفتن در تراز کنکور را فراهم می‌کند.

❇️  جمع‌بندی دروس کنکور واضح است که جمع‌بندی دروس قبل از کنکور برای هر داوطلب کنکور بسیار حائز اهمیت است. در روزهای نزدیک به کنکور، شما باید تمامی دروس را جمع‌بندی نمایید و بهترین زمان برای جمع‌بندی کنکور، حدود یک ماه قبل از تاریخ برگزاری آزمون سراسری است. برای این کار، می‌توانید از خلاصه‌‌برداری و یادداشت نویسی استفاده نمایید.

❇️  تقویت نقاط قوت شما با تقویت نقاط قوت خود، می‌توانید تراز خود را به شدت افزایش دهید. در حین مطالعه تست‌های کتکو سال‌های گذشته، به تعدادی از سوالات به راحتی پاسخ می‌دهید، که نشان می‌دهد که شما روی این مباحث کاملا مسلط بوده و نیاز به یک مرور و جمع‌بندی دارید تا این نقاط مثبت را تقویت نمایید.

❇️  بهبود نقاط ضعف شما نقاط ضعف، کاملا برعکس نقاط قوت شما در مطالعه برای کنکور هستند، به این معنا که سوالاتی که به آن‌ها پاسخ غلط دادید، نقاط ضعف شما محسوب می‌شوند و مباحث آن نیاز به مطالعه بیشتر دارند.

❇️  آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور آخرین عاملی که برای افزایش تراز کنکور معرفی می‌شود، آزمون شبیه‌ساز کنکور است. این آزمون‌های شبیه‌ساز، داوطلبان را با کنکور سراسری آشنا می‌کند و آن‌ها را با نحوه محاسبه تراز آشنا می‌کند.

برای تخمین رتبه کنکور سراسری روی لینک بزنید.

برای این که تراز در کنکور بهتر شود چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

تحلیل تراز کنکور 1403

👈  تحلیل و بررسی تراز کنکور اثرگذاری نمره آزمون اختصاصی (کنکور) در تراز کل داوطلبین قابل توجه است، زیرا تراز سوابق تحصیلی با 50 درصد و تراز کنکور با 50 درصد تاثیر مستقیمی بر تراز کل داوطلبین دارد.

اگر تراز شما بالا باشد، احتمال قبولی در دانشگاه و رشته‌های مورد نظرتان بالا می‌رود. اما بدون درنظرگرفتن بالاترین و پایین‌ترین تراز داوطلبین، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در مورد انتخاب رشته و دانشگاه انجام داد.

برای مثال، در رشته تجربی، تراز ۶ هزار در کنکور تراز کاملا متوسطی است و احتمال قبولی در بسیاری از رشته‌ها وجود دارد. اما برای رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی، شانس پذیرش بسیار کم است.

در زیر نکات مربوط به تراز کنکور سال گذشته برای رشته‌های ریاضی ارائه‌شده‌است:

❇️ داوطلبانی که تراز بالاتر از ۹۰۰ کسب کنند، امکان پذیرش در بهترین رشته‌های فنی مهندسی دانشگاه‌های روزانه را دارند.

❇️  تراز ۷۰۰ در گروه آزمایشی ریاضی نشان‌دهنده رتبه خوبی است و نشان‌دهنده این است که داوطلب موفقیت زیادی کسب کرده است.

❇️  داوطلبانی که تراز ۶۰۰ را کسب می‌کنند، فرصت قبولی در دانشگاه‌های سراسری در رشته‌های برتر را دارند؛ اما برای پذیرش در رشته‌های خاص در دانشگاه‌های تاپ، تراز بالای ۸۰۰ لازم است.

نکات مربوط به تراز کنکور سال گذشته برای رشته‌های انسانی:

✔️ تراز داوطلبان کنکور انسانی مابین ۲۰۰ تا ۹۰۰ است؛ ولی حداکثر تراز تا ۱۲ هزار نیز ادامه دارد.

✔️ داوطلبانی که تراز بالاتر از ۱۰ هزار کنکور انسانی را کسب می‌کنند، به‌راحتی می‌توانند در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر پذیرفته شوند.

✔️ تراز کمتر از ۵ هزار نشان‌دهنده رتبه پایین داوطلب است و تراز مابین ۵ تا ۶ هزار، نمره متوسط است.

✔️ داوطلبانی که در گروه آزمایشی انسانی شرکت کرده‌اند. اگر تراز زیر ۵۰۰ دارند، شانس قبولی کمتری برای رشته‌های تاپ خواهند داشت.

✔️ با تراز بالاتر از ۶ هزار کنکور انسانی احتمال قبولی در رشته‌هایی همچون حقوق، روان‌شناسی دانشگاه‌های روزانه وجود دارد؛ اما داوطلبی که تراز پایین‌تر از ۶ هزار را کسب کند احتمال قبولی در این رشته را نخواهد داشت.

برای انجام تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه روی لینک بزنید.

نحوه تبدیل کردن تراز به رتبه کشوری

👈 تغییر تراز به رتبه ملی رتبه کشوری برای اکثر شرکت‌کنندگان آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی مختلف بسیار اهمیت دارد. آن‌ها می‌خواهند وضعیت علمی خود را با سایر داوطلبان کشور مقایسه کرده و اطلاعات آماری مناسبی جهت انتخاب رشته شان به دست آورند.

تبدیل تراز به رتبه ملی اهمیت زیادی دارد، زیرا رتبه ملی در کارنامه کنکور هم مانند رتبه در سهمیه و رتبه‌های منطقه‌ای در کارنامه اولیه درج‌نشده‌است.

امکان تخمین تراز کنکور از طریق سامانه های آنلاین وجود دارد.  اما دقت نرم افزارهای معرفی‌شده‌توسط سایت‌های گوناگون یکسان نبوده و تا حد زیادی به جامعه آماری مورد استفاده آن‌ها بستگی دارد.

بنابراین رتبه‌ای که با استفاده از این نرم افزارها و اعلام ترازتان مشاهده می‌کنید، باید به عنوان یک راهنما در انتخاب رشته قرار گیرد و آن را معیار قطعی قرار ندهید. برای تبدیل تراز خود به رتبه کشوری از طریق سامانه آنلاین تخمین تراز کنکور  با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نحوه تبدیل کردن تراز به رتبه کشوری

چرا تخمین تراز کنکور برای داوطلبان با رتبه‌های یکسان متفاوت می‌شود؟

👈 گاهی پیش می‌آید که دو نفر با رتبه یکسان در کنکور، تخمین تراز متفاوتی دریافت می‌کنند.

شاید در ابتدا این موضوع عجیب به نظر برسد، اما این طور نیست و کاملا هم طبیعی است.

در واقع تفاوت در تراز به تفاوت در سطح علمی داوطلبان بازمی‌گردد. سطح علمی داوطلبان را نیز درصدهای آن‌ها مشخص می‌کند.

اگر میانگین درصدهای دو داوطلب در تمامی دروس یکسان باشد، به احتمال زیاد دارای رتبه یکسان خواهند شد ؛ اما اگر تفاوت فاحشی در میزان درصدهای دروس یکسان آن‌ها مشاهده گردد، تفاوت تراز خواهند داشت.

به طور مثال تصور کنید تخمین تراز کنکور برای فردی 800 و برای فردی دیگر 7000 شده است.

در حالی که میانگین درصدهای آن‌ها یکسان است.

این تفاوت مربوط به درسی می‌شود که هر کدام با درصدی متفاوت پاسخ داده‌اند.

ممکن است به طور مثال یکی از این داوطلبان درصد ریاضی را 90 و داوطلب دیگر همین درس را 10 زده باشد.

 

مشاوره تخمین تراز کنکور 1403

👈 همان‌طور که سال‌های گذشته شاهد تاثیر مثبت معدل در کنکور سراسری‌بودیم که بر اساس فرمول محاسبه تاثیر معدل در کنکور سراسری، در نتیجه نهایی تاثیر‌گذار بوده است.

در سال گذشته میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۴۰ درصد بوده است و بر اساس اخباری که دریافت کرده‌ایم این میزان در کنکور سراسری ۱۴۰۳ تا ۶۰ درصد نیز افزایش پیدا می‌کند.

این موضوع نشان می‌دهد که دانش‌آموزان باید بیش از هر زمان دیگری به امتحانات نهایی خود توجه داشته باشند و سعی کنند نمرات بالایی را در آن کسب نمایند.

برای تخمین تراز کنکور و به دست آوردن رتبه خود به صورت دقیق با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از تخمین رتبه کنکور زبان روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مشاوره تخمین تراز کنکور

اخبار پیرامون تخمین تراز کنکور

📢 برای مشاهده تراز خود عجله نکنید

در حال حاضر، تنها نمره علمی داوطلبان کنکور اعلام‌شده‌است و هیچ رتبه و ترازی اعلام‌نشده‌است. داوطلبان توصیه می‌شود که آرامش خود را حفظ کنند و از تخمین‌های ناقص برای رتبه و تراز خود پرهیز کنند. این تخمین‌ها بر اساس تجربه رتبه‌های سال‌های گذشته است و ممکن است با شرایط امسال متفاوت باشد.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب تخمین تراز کنکور را بررسی کردیم. تراز نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار بر قبولی است.

نرم افزار تخمین رتبه و تراز به شما این امکان را می‌دهد که تنها با وارد کردن درصدهای خودتان و مشخص نمودن چند فاکتور دیگر، تخمینی از ترازتان را بدست آورید. برای استفاده از نرم افزار کافی است ورود به سامانه آنلاین تخمین تراز ایران تحصیل ، گروه آزمایشی ، درصدها و منطقه خود را وارد کنید تا تخمین تراز شما نمایش داده شود.

برای دانلود پی دی اف مقاله تخمین تراز کنکور  کلیک نمایید.

4.3/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از چه شاخص‌هایی برای تخمین تراز کنکور استفاده می‌شود؟

برای تخمین تراز از شاخص‌های، رتبه، درصد و منطقه کنکور استفاده می‌شود.

آیا ضرایب دروس بر تخمین تراز کنکور تاثیر گذار خواهند بود؟

بله، اگر درسی ضریب بالا داشته باشد و درصد شما نیز در آن درصد بالا باشد، تاثیر مثبت روی تراز خواهد گذاشت.

تراز و رتبه چه تفاوتی دارند؟ تراز معیار مهمتری است یا رتبه نهایی؟

رتبه کنکور ترتیب بین داوطلبان را مشخص می‌کند؛ اما تراز کنکور سطح علمی داوطلبان را تعیین می‌نماید. قطعا تراز از رتبه مهمتر است.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سامانه آنلاین تخمین تراز کنکور 1403»

  1. Avatar photo یلدا گفت:

    وقت بخیر من بای کنکور هنر شرکت کردم می تویند راهنمایی کنید در تخمین تراز کنکور باید ترازم چقدر باشه تا قبول بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به رشته مدنظر شما دارد.

  2. Avatar photo سارا گفت:

    سلام در محاسبه تخمین تراز کنکور باید تراز بالاتر و رتبه پایین تر باشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله همین طور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور