ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تحصیل رایگان در ترکیه

تحصیل رایگان در ترکیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تحصیل رایگان در ترکیه امتیاز مهم و قابل توجهی است که شمار زیادی از افراد و دانشجویان به دنبال آن هستند. در حال حاضر، تحصیل در ترکیه بدون آزمون البته در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور برای بسیاری از افراد فراهم شده است. اما در رابطه با تحصیل رایگان در ترکیه همواره سؤالات زیادی برای افراد مطرح می شود.

 

از جمله این سؤالات می توان به این موضوع اشاره کرد که شرایط سنی تحصیل رایگان در ترکیه چیست؟ هر فرد جهت تحصیل رایگان در ترکیه و در مقاطع مختلف تحصیلی باید در چه رنج سنی باشد؟ جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با ادامه تحصیل به صورت رایگان در کشور ترکیه و پاسخ به سؤالات مطرح شده در بالا مقاله حاضر را مطالعه کنید.

 

 

جهت اطلاع از برترین دانشگاه های ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تحصیل در ترکیه بدون آزمون

 

 

شرایط تحصیل رایگان در ترکیه چیست؟

تحصیل ترکیه با دریافت بورسیه تحت شرایطی برای هر فرد متقاضی صورت می گیرد. در ابتدا باید عرض کنیم که دو نوع دانشگاه یعنی دانشگاه های دولتی و خصوصی در ترکیه وجود دارد.

یکی از شرایط مهم تحصیل در ترکیه شرط معدل است. به این معنا که، دانشگاه های ترکیه برای هر یک از مقاطع تحصیلی اقدام به ارائه مرزبندی عددی در معدل جهت ارائه بورسیه تحصیلی کرده است.

در صورت نیاز به اطلاع دقیق از شرط معدل به عنوان یکی از شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور در انواع مقاطع تحصیلی می توانید با مشاوری خبره مشورت کنید.

یکی دیگر از شرایط تحصیل رایگان در ترکیه تسلط به زبان ترکی است. با توجه به این که زبان تدریس در اکثر دانشگاه های دولتی زبان ترکی است تسلط کامل دانشجویان به این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است.

البته اگر در زمان ورود به دانشگاه های ترکیه هنوز این زبان را یاد نگرفته اید به هیچ وجه نگران نباشید. زیرا امکان شرکت شما در دوره های آمادگی زبان ترکی در دانشگاه محل پذیرش وجود دارد.

شرایط سنی تحصیل رایگان در ترکیه را نیز باید از شرایط بسیار مهم تحصیل در این کشور دانست. در صورت عدم اطلاع از شرایط سنی تحصیل رایگان در ترکیه و همین طور دیگر شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه با بهترین رشته های تحصیلی از نظر بازار کار آشنا شوید

 

 

مدارک لازم جهت دریافت بورسیه تحصیل رایگان در ترکیه

امکان تحصیل رایگان در این خطه در صورت ارائه مدارکی نیز برای هر فرد صورت می گیرد. در این بخش، شماری از این مدارک لازم جهت دریافت بورسیه تحصیل رایگان در ترکیه را خدمتتان عرض می کنیم.

برای کسب اطلاعاتی کامل در رابطه با مدارک مورد نیاز جهت دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور البته در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور از مشاورانی زبده و کاردان کمک بگیرید.

. تحویل انگیزه نامه فرد متقاضی تحصیل رایگان

. تحویل گواهی ثبت اختراع، تألیف کتاب و تقدیرنامه های ورزشی، هنری و علمی

. ارائه ریز نمرات و مدارک آخرین مقطع تحصیلی و دیپلم فرد

 

 

شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور

 

 

مزایای تحصیل در ترکیه بدون آزمون چیست؟

کلیه دانشجویانی که تمایل به تحصیل در ترکیه و دریافت بورسیه دارند و از قضا از شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور هم برخوردار هستند امتیازات خاصی را دریافت می کنند.

از جمله این امتیازات می توان به عدم نیاز به پرداخت شهریه دانشگاه و خوابگاه دانشجویی، امکان دریافت وام دانشجویی و همچنین امکان اشتغال به فعالیت های پاره وقت دانشجویی اشاره کرد.

از طرف دیگر، اگر مؤفق به دریافت بورسیه و تحصیل رایگان در این کشور شوید می توانید برای استفاده از حمل و نقل شهری از تخفیف دانشجویی استفاده کنید.

 

 

آیا دانشگاه های ترکیه را می شناسید؟

از جمله مواردی که در زمان تحصیل در ترکیه باید به آن توجه کنید شناخت کلیه دانشگاه های این کشور علی الخصوص دانشگاه هایی است که از هر حیث نسبت به دیگر مراکز دانشگاهی برتری دارند.

آیا دانشگاه های ترکیه را به طور دقیق می شناسید؟ آیا اطلاعاتی در مورد امکانات رفاهی و شرایط خوابگاه های آن دارید؟

با توجه به این که شما مجبور به داشتن زندگی دانشجویی در این کشور هستید این مسائل و کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای شناخت کامل دانشگاه های این کشور و همین طور امکانات تحصیلی، رشته های ارائه شده در آن ها و غیره با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیق و کاربردی را در رابطه با دانشگاه های مشهور ترکیه، بهترین رشته های ارائه شده در آن ها و مواردی از این دست را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهند تا بدین ترتیب بتوانید تصمیمی منطقی تر و بهتر را برای قبولی و پذیرش در مراکز دانشگاهی ترکیه بگیرید.

 

 

کدام رشته های دانشگاهی در ترکیه بهتر هستند؟

قبل از هر گونه اقدامی برای تحصیل در ترکیه بدون آزمون به جز شناخت دانشگاه ها باید از بهترین رشته های ارائه شده در مراکز دانشگاهی این کشور و بازار کار آن ها مطلع شوید.

این موضوع با توجه به آینده کاری شما از اهمیت زیادی برخوردار است. فقط فراموش نکنید که رشته هایی را انتخاب کنید.

به هر حال زندگی در کشوری خارجی با پرداخت هزینه های زیاد زندگی برای هر فرد همراه است و شما باید یه سراغ رشته ای بروید که از هر حیث از جهت بازار کار عالی باشد و بتوانید نیازهای مالی خود را با اشتغال در زمینه رشته تحصیلی خود برآورده کنید. 

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با برترین رشته های ارائه شده در دانشگاه های ترکیه و آینده شغلی آن ها بعد از فارغ التحصیلی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از رشته های معتبر دانشگاه های ترکیه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

مشاور ویزای تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی در هلند 

بورسیه تحصیلی در اتریش 

برنامه ریزی کنکور زبان

تحصیل در ترکیه – شرایط تحصیل در ترکیه

دانشگاه های پزشکی روسیه مورد تأیید ایران

تحصیل رایگان در ترکیه

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آيا امکان تحصیل رایگان در ترکیه برای تمامی مقاطع دانشگاهی وجود دارد؟ 

بله. در صورت داشتن شرایط تحصیل در ترکیه بدون آزمون در کلیه مقاطع می توانید برای تحصیل رایگان در ترکیه اقدام کنید.

تحصیل در ترکیه بدون آزمون نیاز به تهیه مدارکی دارد؟ 

بله. برای اطلاع از مدارک تحصیل در ترکیه بدون آزمون با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شرایط سنی تحصیل رایگان در ترکیه چیست؟ 

برای اطلاع از شرایط سنی تحصیل رایگان در ترکیه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • داروسازی ترکیه بدون کنکور

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023

    داروسازی ترکیه بدون کنکور 2023، از جمله اهداف بسیاری از دانشجویان است که مایل به گذراندن دوران دانشگاه خود در کشوری خارجی هستند در این مقاله سعی داریم تمامی مراحل و روند اخذ پذیرش در دانشگاه های دولتی و خصوصی...
  • پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور 2023 + شرایط و رشته ها

    پذیرش دانشگاه های ترکیه بدون کنکور از جمله مطمئن ترین و آسان ترین راه های ادامه تحصیل در این کشور در زمان ثبت نام دانشگاه های ترکیه به شمار می آید. البته این موضوع در رابطه با ورود بدون آزمون...
  • ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2023

    ثبت نام بورسیه تحصیلی ترکیه 2021برای کلیه علاقمندان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه آغاز شد. در این زمان، اطلاع از نحوه گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه از جمله بورسیه تحصیلی ارشد ترکیه ضرورتی تام و تمام دارد. با توجه...
  • تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور

    تحصیل در ترکیه بدون کنکور جزء آسان ترین و بهترین روش های تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم و حتی مقاطع و مدارک بالاتر است. با تحصیل در ترکیه بدون آزمون می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تحصیل...
تماس با مشاور