ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر دانش آموزی با نزدیک شدن به سالی که باید در کنکور سراسری شرکت کند، حداقل یکبار به فکر مشاور تحصیلی افتاده است. مشاور تحصیلی خبره می تواند نقش کاربری و مهمی را در مسیر آمادگی شما برای کنکور سراسری داشته باشد؛ علت آن هم آشنایی با بهترین شیوه های مطالعاتی، تکنیک های تست زنی، روش های برنامه ریزی صحیح باتوجه به شرایط دانش آموز و … است. به همین دلیل هم قصد داریم تا بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز را به شما در این مقاله معرفی کنیم. فراموش نکنید که هر مرکز مشاوره و مشاوری قابل اطمینان نیست و اعتماد کردن به آن هم قابل جبران نیست؛ چرا که زمان از دست رفته باز نخواهد گشت و نقش آن در آینده شما فراموش نخواهد شد.

تمامی مشاوران تحصیلی مرکز ایران تحصیل با داشتن سال ها تجربه و مهارت در ارائه انواع برنامه ریزی های تحصیلی و روش های تست زنی موفق، در این مسیر همراه شما خواهند بود. برای تجربه مشاوره تلفنی با مشاوران خبره ایران تحصیل تنها کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید. 

 

معرفی بهترین مراکز مشاوره تحصیلی شیراز 1403

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز کجاست؟ شماره مشاوره تحصیلی در شیراز چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در شیراز پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در شیراز را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما معرفی کنند. با ما همراه باشید!

معرفی بهترین مراکز مشاوره تحصیلی شیراز

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز بپردازیم، ابتدا این نکته‌ را مد نظر قرار دهید؛ موضوعی است که مایلید برای آن به مشاوره بگیرید، چیست؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌ باشید؟ موفقیت محصلان شیراز در هر مقطعی راه‌ های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌ های مخصوص به خود آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌ گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌ هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز دارند را می‌ توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی شیراز، شاهد و … . به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز می‌ تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در شیراز به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز در شیراز باز می‌ گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به تمامی ساکنین استان های کشور، از جمله شیراز می باشند. برای برقراری تماس با مشاورین ما تنها کافیست با شماره 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از بهترین مشاوره تحصیلی در کرجبر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

چرا مراجعه به مشاور تحصیلی اهمیت دارد؟

بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز چه امتیازاتی باید داشته باشد؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز توجه داشته باشید. خصوصیات انسان‌ ها، توانایی یادگیری آنان، اهداف، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه آنان متفاوت است. بنابراین چنانچه در انتخاب مشاور تحصیلی بی‌ توجهی کنیم، نتیجه‌ ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعه نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن، داوطلبان شیراز در سال‌ های گذشته نتوانسته‌ اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌ اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز انجام می‌ دهد، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان شیرازی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و آن چه در این مرحله باید برای رفع آن انجام دهد، می باشد.

اگر در انتخاب خود دقت نکنیم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال فردی برای مشورت می گردد. در مورد مسائل درسی نیز بهترین روش، مراجعه به مشاور تحصیلی است.  اگر همین مشاور هم نتواند به او کمک نماید، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌ گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت. 

برای دریافت مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

در انتخاب مشاوره تحصیلی دقت کند!!

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که هستید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی ممکن استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌ آموزی در شیراز هستید؛ تنها یک‌ بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان شیراز و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند.

در انتخاب مشاوره تحصیلی دقت کند!!

اگر شما داوطلب کنکور می‌ باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شیراز به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در شیراز تضمین نمایید. چنانچه مایل به دریافت مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته در شیراز هستید، با مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز کافی است با شماره تلفن 9099075307 در تمامی ایام هفته و از ساعات 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی

 توانمند سازی 6400 مشاور تحصیلی با هدف به‌ روزرسانی اطلاعات انتخاب رشته دانش‌ آموزان:

امیر تجلی نیا اظهار کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای تقویت مدارس دولتی و تحقق عدالت آموزشی در کشور و دسترسی همه دانش آموزان به آخرین اطلاعات کنکور و انتخاب رشته دانشگاهی، اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی دوره آموزشی توجیهی به منظور آموزش و توانمند سازی مشاوران تحصیلی استان ها را با هدف ارتقای دانش و به روزرسانی اطلاعات جهت ایجاد وحدت رویه به صورت حضوری و مجازی در 32 استان کشور برگزار کرده است.

وی افزود: در این دوره تخصصی که از اردیبهشت در مراکز استان ها زیر نظر مدرسان مورد تایید اداره کل حوزه ستادی آغاز شده است. 200 نفر از مشاوران تحصیلی منتخب هر استان در مجموع 6400 نفر تحت پوشش این آموزش ها قرار خواهند گرفت.

تجلی نیا بیان کرد: در این دوره 18 استان توسط مدرسین استانی و 14 استان دیگر نیز توسط مدرسان کشوری با معرفی این اداره کل، از آموزش ها بهره مند خواهند شد. به گفته وی در پایان، برای شرکت کنندگان گواهی حضور صادر و ضمن خدمت 20 ساعته اعطا خواهد شد.

بنر انتخاب رشته کنکور

خلاصه مطلب

پذیرش در آزمون های ورودی مختلفی چون مدارس استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و حتی کنکور سراسری و … نیازمند داشتن برنامه ای اصولی، پشتکار و تداوم است. از طرفی داشن آموزان باید به درس خواندن علاقمند باشند تا بتوانند سختی درس خواندن را تحمل کرده و از مسیر لذت ببرند. اگر در این مسیر از راهنمایی مشاوری خبره کمک بگیرید، می توانید درس خواندن را به چالشی جذاب تبدیل کنید و در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشید. اگر ساکن استان شیراز هستید و به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز، مقاله بالا مخصوص شماست. فراموش نکنید که روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاور وجود دارد و از میان تمامی روش ها، مشاور تلفنی به دلیل اینکه اتلاف وقت کمتری دارد، زمانی برای انتظار طولانی ندارد و دسترسی راحت بهترین روش است. 

مشاوران تحصیلی ایران تحصیلی در تمامی ایام هفته (حتی در روزهای تعطیلی) از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پشتیبانی تحصیلی و راهنمایی شما هستند. تنها کافیست تا با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای دانلود پی دی اف مقاله بهترین مشاوره تحصیلی در شیراز بر روی لینک کلیک کنید.

2.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داشتن مشاور تحصیلی چه اهمیتی دارد؟

مشاور تحصیلی با برنامه ریزی صحیح، آموزش فنون تست زنی و مطالعه دروس مختلف، ارزیابی عملکرد و... شما را در هر چه قویتر شدن مهارت های درسیتان یاری خواهد کرد.

برای داشتن مشاور تحصیلی چه کنیم؟

برای برقراری ارتباط با مشاوران تحصیلی مجرب ایران تحصیل تنها کافیست تا با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

مشاوران تحصیلی چه خدماتی ارائه می کنند؟

بستگی به تقاضای شما مشاوران تحصیلی خدماتی چون: آموزش اصول و روش های خلاصه نویسی، آموزش روش صحیح مطالعه کلیه دروس، تکنیک های تمرکز در مطالعه و درس، استراتژی مطالعه و برنامه ریزی در ماه های بهمن و اسفند، خرداد و هفته های پایانی، تکنیک های افزایش دقت در آزمون و تست زنی به شیوه ی زمان دار و ... را ارائه می کنند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo نارون گفت:

    سلام خسته نباشید
    مشاوره تحصیلی شما شامل اصول و فنون تست زنی هم میشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاور داخلی ۱۰۴ از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳:۳۰ تماس حاصل فرمایید

  2. Avatar photo قاسم هستم گفت:

    سلام و درود
    میشه راهنمایی کنید حداکثر رتبه قبولی در دانشگاه آزاد شیراز در ر زشته پرستاری تا چه رتبه ای هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه آزاد بر اساس تراز پذیرش دارد.معمولا با حداقل تراز 8000 امکان قبولی پرستاری وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است

    امتحانات مدرسه بزرگسالان چگونه است؟ + نمره قبولی 1403

    امتحانات مدرسه بزرگسالان همزمان با سایر پایه‌ها انجام می‌شود. با این‌حال، این امتحان شرایط و قوانین خاصی دارد که باید حتما دانش‌آموزان همه آنها را رعایت کنند. در غیر این صورت، نتیجه امتحان آنها مردود اعلام خواهد شد. ما در...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • ثبت نام در دوره پیش از دبستان

    ثبت نام پیش دبستانی 1403 + {سن و مراحل پذیرش} | ایران تحصیل

    ثبت نام پیش دبستانی آغاز شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه ثبت نام پیش دبستانی در سال جدید بپردازیم.ثبت نام برای مقطع پیش دبستانی به صورت اختیاری بوده و والدین جهت آمادگی فرزند خود می...
  • لیست آدرس مدارس شاهد اصفهان

    لیست آدرس مدارس شاهد اصفهان 1403 {دخترانه و پسرانه} | ایران تحصیل

    لیست آدرس مدارس شاهد اصفهان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ منتشر شد. در حال حاضر مدارس شاهد که توسط اداره کل امور ایثارگران آموزش و پرورش تأسیس شده‌اند، از میان دانش‌آموزان دارای نمره مناسب و برخوردار از شرایط ثبت‌نام در مدارس شاهد،...
تماس با مشاور