ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای، دانشجویان بسیاری هر ساله تحصیل در خارج را انتخاب می کنند، تحصیل در خارج از کشور موضوعی است که باید جدی گرفته شود و تصمیمات پیرامون آن باید با دقت گرفته شود. تحصیل در خارج از کشور مزایای بسیاری دارد اما هنگامی که برای تحصیل در خارج از کشور تصمیم می گیرید نه تنها در مورد تحصیلات تصمیم گیری می کنید، بلکه برنامه های شما بعد از تحصیل نیز به آن بستگی دارد. در این مطلب سعی داریم تا بهترین رشته‌های مهندسی برای اپلای که دارای آینده بسیار درخشانی در کشورهای خارجی هستند و همچنین از پرتقاضا‌ترین رشته‌ها به حساب می آیند را به شما معرفی کنیم تا بدانید که کدام یک از آن‌ها بازار کار و آینده کلی بهتری دارند. با ایران تحصیل همراه باشید.

 

برای اطلاع از بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اکثر اوقات تحصیل در بهترین رشته های تحصیلی در دنیا یعنی رشته های مالی، پزشکی و حقوق تضمین کننده برگشت بودجه تحصیلی و کسب درآمد بالا برای دانشجو می باشد اما در این میان برخی از افراد دوست دارند تا در رشته تحصیلی و زمینه کاری آینده خود با مسائل تجربی و پروژه های پیچیده روبرو شوند و رویاهای بزرگ خود را از این طریق تحقق ببخشند. این دسته از افراد باید به فکر تحصیل در رشته های مهندسی در خارج از کشور باشند.

رشته های مختلف مهندسی در دنیا از آمار بالای ROI  یا همان برگشت سرمایه تحصیلی در کوتاه مدت برخوردار بوده و دارای بازار کار بین المللی بسیار خوبی هستند. بهتر است قید تحصیل آنلاین و غیرحضوری را به منظور تحصیل در انواع رشته های مهندسی در خارج از کشور را بزنید، چرا که به طور کلی مهندسی یک کار تجربه محور بوده و یادگیری مفاهیم اولیه براساس مدل های مجازی و شبیه سازی شده کار سختی خواهد بود.

 

جهت مشاوره تحصیل در خارج از کشور کلیک نمایید.

 

در مقیاس بین المللی، بهترین رشته های مهندسی برای اپلای، آن دسته از رشته های تحصیلی هستند که از:
● شهرت
● اعتبار مدرک دانشگاهی
● هزینه
● شهریه تحصیلی نسبتاً ایده آل
● بازار کار و درآمد مناسبی برخوردار باشند.

در میان عوامل مختلف جهت تعیین بهترین رشته های مهندسی برای اپلای، به طور قطع فاکتور درآمد یکی از مهم ترین عوامل برای تحصیل در یکی از رشته های مهندسی در خارج از کشور می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان

رشته های مهندسی از جمله مشاغل مورد نیاز در سایر کشورهای اروپایی و همچنین آمریکای شمالی می باشند. از میان بهترین کشور برای تحصیل مهندسین می توان به کشورهای اتریش، آلمان، سوئیس و فرانسه اشاره نمود. به همین دلیل مهندسین علاقه مند به مهاجرت و علاقه مند به انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندسین باید با روش های مختلف مهاجرتی و همچنین بهترین مکان جهت مهاجرت در حیطه شغلی خود آشنا شوند.
از بهترین مسیرهای مهاجرتی برای مهندسین دریافت ویزای مهارتی است که برای افراد متخصص و ماهر صادر می گردد. این نوع ویزا در کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا برای مهندسان صادر می گردد. مهندسی در کشور آلمان با توجه به صنایع خودروسازی بسیار مهم در این کشور، یکی از بهترین رشته های تحصیلی می باشد و رشته های مهندسی مورد نیاز در این صنعت بسیار پر متقاضی و پر طرفدار است، مهاجرت مهندسی مکانیک به این کشور دارای طرفداران زیادی است.

 

جهت مشاهده مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان  کلیک نمایید.

 

روش های مختلف مهاجرت مهندسان به دیگر کشورها

انواع مختلفی از روش های مهاجرتی جهت مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد که امکان مهاجرت مهندسان به سایر کشورها را با توجه به شرایط آن ها فراهم می نماید. روش های مختلف مهاجرتی عبارتند از:
■ روش کاری
■ تحصیلی
■ ازدواج
■ تولد
■ سرمایه گذاری
■ خود حمایتی
■ پناهندگی
که روش پناهندگی با توجه به پرخطر و پر ریسک بودن به هیچ عنوان پیشنهاد نمی گردد.
یکی از روش های بسیار رایج مهاجرتی، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد که دانشجویان در حال تحصیل در یک کشور، به عنوان مثال دانشجویان رشته های مهندسی، پس از فراغت از تحصیل می توانند با یافتن کار در آن کشور، به زندگی خود در کشور مورد نظر ادامه دهند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

معیار انتخاب رشته در زمینه مهندسی برای اپلای

اگر قصد دارید در آینده مدرک مهندسی دریافت نمایید و یا در حال حاضر دارای یک مدرک مهندسی هستید، تعداد بسیار زیادی تخصص در زیرشاخه‌های مختلف برای رشته‌هایی که در این زمینه هستند، وجود دارد که باید در هنگام اپلای و یا تلاش برای پیدا کردن یک شغل مرتبط با رشته خود، آن‌ها را به خوبی تحت نظر داشته باشید.
هنگامی که شما یک مسیر شغلی یا تحصیلی مخصوص را انتخاب می‌ نمایید، بینش و چشم انداز شما از آینده خود به شدت به شما کمک خواهد کرد تا بدانید کدام یک از مسیرهایی که پیش روی شما هستند، برای شخص خودتان بهتر است و بهترین انتخابی که می‌توانید انجام دهید، چیست.
داشتن بینش، در واقع مهم‌ترین فاکتور برای تشخیص این است که کدام موقعیت شغلی یا تحصیلی در زمینه‌ای که انتخاب کردید، برایتان بهترین انتخاب خواهد بود.
با توجه به پتانسیل بسیار بالایی که رشته‌های مهندسی برای پیشرفت و ارتقاء در کشورهای خارجی دارند و همچنین، با توجه به این که میانگین درآمد افرادی که در زمینه‌های مهندسی فعالیت می‌کنند نیز نسبت به حقوق مصوب دولتی می‌تواند بسیار بیشتر باشد، یک سری گزینه‌های شغلی در رشته‌های مهندسی وجود دارد که امنیت شغلی بسیار بالایی هم دارند.

 

جهت مشاهده رشته های بدون کنکور خارج از کشور کلیک نمایید.

 

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای

بیش از 87 درصد از مهندسان حرفه ای و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی در سراسر دنیا بر اساس آمار از کار خود رضایت کامل دارند. به همین جهت ما نیز قصد داریم تا در ادامه شما را با بهترین رشته های مهندسی برای اپلای آشنا کنیم:

▪︎مهندسی داده

امروزه پیشرفت موضوع داده های بزرگ فرصت های کاری فوق العاده ای را در بازار کار خلق کرده است، اما مجموعه داده های پیچیده بدون داشتن ساختار و روشی قابل درک، هیچ معنی خاصی ندارند.
در حالت کلی مهندس داده (داده های بزرگ) وظیفه خلق سخت افزار و معماری سیستم را داشته و از این طریق به دیگران این اجازه را می دهد تا به تفسیر و استفاده از داده ها بپردازند. در حال حاضر فارغ التحصیلان رشته مهندسی داده در دنیا به طور میانگین حقوق 155.500 هزار دلاری را در طول سال دریافت می کنند. رشته مهندسی big data  خلق کننده فرصت های بزرگ برای مهندسان است.

▪︎مهندسی نفت

مهندسان فارغ التحصیل نفت روش های استخراج نفت و گاز طبیعی را از داخل زمین توسعه و گسترش می دهند و سپس با استفاده از این مواد، مقدمات ایجاد انرژی کارآمد و پاک را فراهم می کنند. مهندسی نفت در حال حاضر یکی از پردرآمدترین مشاغل مهندسی در دنیا می باشد که به طور میانگین سالانه 132.280 هزار دلار درآمد کسب می کند.
همچنین پیش بینی می شود که در 10 سال آینده این زمینه تحصیلی و شغلی بسیار سریع تر از متوسط شغلی سایر زمینه های مهندسی رشد و توسعه داشته باشد.

▪︎مهندسی سخت افزار کامپیوتر

مهندسی سخت افزار در واقع یک رشته تحصیلی مهندسی کاملاً فنی که با طراحی و توسعه سیستم ها و اجزای کامپیوتری از جمله پردازنده، مادربورد و مدارها و دستگاه های مرتبط با حافظه سر و کار دارد. مهندسی سخت افزار کامپیوتر یک رشته فوق العاده برای حل مسائل به صورت تحلیلی با استفاده از ریاضیات و فیزیک است.
درآمد تقریبی مهندسان سخت افزار کامپیوتر بنا بر آنچه آمار نشان می دهد به طور سالانه چیزی در حدود 115.120 هزار دلار است.

▪︎مهندسی هوا- فضا

در واقع مهندسان هوا فضا به طراحی و ساختن هواپیما، فضاپیما، موشک ها و ماهواره ها می پردازند. از شاخه های رشته مهندسی، هوا – فضا که به علم پرتاب موشک فضانوردی نیز معروف است.
داشتن مهارت های طراحی، مهارت های تحلیلی و داشتن حساسیت به حل مسئله در این رشته تحصیلی جزو فاکتورهای اساسی و مهم مهندسی هوا فضا محسوب می شود. طبق آخرین آمار، فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی محبوب به طور سالانه مبلغ 113.030 هزار دلار دریافت می کنند.

▪︎مهندسی اتمی

مهندسان اتمی اغلب به تحقیق، طراحی و توسعه ابزارها و وسایل مورد نیاز برای استفاده از انرژی هسته ای می پردازند. این افراد به طور مستقیم و ایمن عملیات و تاسیسات انرژی هسته ای را هدایت کرده و باید در قبال درجه بالایی از پیچیدگی ها و سختی های در حین کار انعطاف زیادی از خود نشان دهند.
به طور میانگین درآمد سالانه مهندسان اتمی در دنیا بنابر آمار سال 2017، 105.810 هزار دلار برآورد شده که این حرفه را در بین 5 شغل مهندسی پولساز دنیا قرار داده است.

▪︎مهندسی سیستم (سامانه ها)

در این شغل به مدیریت زیرساخت های فنی شرکت و حفظ کلیه سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز پیشبرد کسب و کار می پردازند. اگر دارای مهارت های ارتباطی قوی و توانایی ترجمه اطلاعات فنی به تیم های غیرفنی هستید، می توانید در این شغل مهندسی به تحصیل و کار بپردازید. به طور تقریبی درآمد سالیانه مهندسی سیستم 103.800 هزار دلار برآورد شده است.

▪︎مهندسی شیمی

مهندسان شیمی از علوم سخت در تولید ترکیبات مورد استفاده روزانه نظیر سوخت، غذا، داروسازی و غیره استفاده می کنند. مهندسی شیمی یک حرفه ایده آل برای مهندسانی با پس زمینه کاری در بیولوژی، شیمی و یا فیزیک است که از کار کردن به همراه یک تیم برای حل مشکلات بزرگ لذت می برند. به طور معمول درآمد تقریبی و سالانه مهندسان شیمی در کشورهای خارجی برابر با 102.160 هزار دلار است.

▪︎مهندسی برق

این نوع از شغل مهندسی در صنایع مختلفی فعالیت کرده و به توسعه اجزای الکتریکی و الکترونیکی نظیر موتورهای الکتریکی، رادار و یا سیستم مسیریابی می پردازد. البته ممکن است این افراد در زمینه توسعه برنامه های قابل پخش صدا و سیما و یا سیستم های ارتباطی نیز فعالیت داشته باشند. طبق آمار سال 2017، میانگین درآمد سالانه مهندسان برق در سراسر دنیا بالغ بر 97.970 هزار دلار بوده است.

▪︎مهندسی بیومدیکال

این رشته از مهندسی اغلب در زمینه های پزشکی و بالینی فعالیت می کند، مهندسان بیومدیکال با بکارگیری قوانین مهندسی و توسعه ابزار حرفه ای پزشکی برای تشخیص و درمان بهتر بیماران، به پیشرفت علوم پزشکی کمک می کنند.
میانگین درآمد مهندسان بیومدیکال به طور سالانه در حدود 88.040 هزار دلار است. طبق آمار خبرگزاری U.S.News مهندسی بیومدیکال یکی از 20  رشته برتر مهندسی معروف و دارای خلاقیت در دنیا محسوب می شود.

▪︎مهندسی محیط زیست

مهندسان محیط زیست با فعالیت در صنعت ساخت و ساز و استفاده از مهارت های مهندسی، علوم زمین، بیولوژی و شیمی به توسعه راه حل هایی برای مسائل زیست محیطی می پردازند. احتمال دارد بنابر طبیعت و ذات کار مهندسی محیط زیست، این دسته از افراد زمان زیادی را در سایت های شغلی خود سپری کنند، به همین خاطر می توان گفت که مهندسی محیط زیست، حرفه ای مناسب برای افرادی است که نمی خواهند تمام زمان کاری خود را در دفتر و پشت میز کار بگذرانند. بنابر آمار، میزان حقوق سالانه این رشته مهندسی برابر با 86.800 هزار دلار است.

▪︎مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار

توسعه دهندگان نرم افزار ایجاد کننده چارچوب فریم ورک و اپلیکیشن هایی هستند که کامپیوترها، موبایل ها و بسیاری از دستگاه های روزمره ما را به کار می اندازند. با پیشرفت تکنولوژی، نیاز به این حرفه به طور روز افزون در حال رشد و افزایش بوده و بخش های جدید و هیجان انگیزی نظیر خدمات درمانی، اکتشافات فضایی و خودروهای خودران نیز به آن اضافه شده اند.
در حال حاضر درآمد تقریبی و سالانه توسعه دهندگان نرم افزار در حدود 103.560 هزار دلار است و بازار کار بسیار فعال و پرجب و جوشی را در سراسر دنیا دارد. سایر رشته های فنی آینده دار و پرتقاضا طی 10 سال آینده که کمتر دچار آسیب اتوماسیون و خودکارسازی کسب و کارها قرار می گیرند شامل موارد زیر می شوند:

● مهندسی بیومدیکال
● مهندسی شیمی
● مهندسی عمران
● مهندسی برق و الکترونیک
● مهندسی محیط زیست
● مهندسی صنایع
● مهندس و معمار امور دریایی
● مهندس نفت
● نقشه برداری
● تحلیلگر امنیت اطلاعات
● تحقیقات کامپیوتر و اطلاعات

 

جهت مشاهده بهترین رشته های بورسیه دار علوم انسانی کلیک نمایید.

 

هنگام انتخاب بهترین رشته های مهندسی برای اپلای، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که هزینه تحصیلی، سختی و یا آسانی شرایط پذیرش تحصیلی، میزان علاقه شما، مقدار زمان صرف شده برای انجام تکالیف و سختی دروس، مقدار درآمد پس از فارغ التحصیلی، وضعیت برگشت سرمایه صرف شده، وضعیت اشتغال و میزان جذب در بازار کار و سایر عوامل دخیل بوده و تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهند داشت.
از این رو بهتر است با استفاده از مشاوره مهاجرت تحصیلی همچون کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل، به خوبی با جوانب موضوع انتخاب رشته، دانشگاه و مقصد تحصیلی آشنا شده و با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، بهترین گزینه تحصیلی را برای خود انتخاب کنید.

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای و مهاجرت

متقاضیان بسیاری هر ساله در سراسر دنیا به دنبال تحصیل در رشته مهندسی می باشند و این رشته یکی از رشته های بسیار پر طرفدار می باشد اما انتخاب بهترین شاخه های رشته مهندسی می تواند تاثیر به سزایی در آینده تحصیلی و کاری متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور داشته باشد. در ابن بخش از مقاله به بررسی تعدادی از بهترین رشته های مهندسی جهت مهاجرت می پردازیم. با ایران تحصیل همراه باشید.

مهندسی کامپیوتر
مهندسی کامپیوتر، یکی از بهترین رشته های مهندسی، می باشد که در حال حاضر با توجه به پیشرفت جهان امروز یکی از جذاب ترین رشته های موجود می باشد و با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری، این رشته دارای بازار کار بسیار عالی به ویژه در میان کشورهای اروپایی است، زیرا کشورهای اروپایی دارای اقتصادی مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا می باشند.

مهندسی مکانیک
امروزه اکثر کشورهای صنعتی جهان به رشته مهندسی مکانیک نیاز دارند و امکان مهاجرت مهندسی مکانیک به اکثر کشورهای اروپایی وجود دارد. یکی از صنایعی که نیاز بسیار زیادی به مهندسی مکانیک در آن، مخصوصا در کشور آلمان، احساس می شود، صنعت خودروسازی است. این رشته دارای بازار کار بسیار مطلوب و مناسبی در میان کشورهای اروپایی می باشد.

مهندسی برق
این رشته به عنوان یکی از سخت ترین رشته های تحصیلی شناخته می شود و معمولاً بسیاری از افراد باهوش و نخبه رشته های ریاضی و فیزیک، این رشته را جهت ادامه تحصیل خود انتخاب می نمایند. به عبارتی دریافت اقامت یکی از کشورهای اروپایی از طریق اشتغال به کار در رشته مهندسی برق، باعث ایجاد آینده بسیار روشنی پیش روی متقاضی می شود. مهاجرت مهندسین برق با درآمد بالا به تمامی کشورهای اروپایی امکان پذیر است. از میان بهترین کشور برای مهندسی برق جهت مهاجرت می توان به کشورهایی نظیر آلمان، نروژ و بلژک اشاره نمود.

مهندسی عمران
این رشته یکی از رشته های بسیار پر طرفدار در اروپا است. در اکثر کشورهای اروپایی امکان دریافت ویزای کاری با داشتن مدرک مهندسی عمران کاری ساده، با آینده ای روشن می باشد.

مهندسی شیمی
یکی دیگر از رشته های بسیار محبوب مهندسی در میان کشورهای اروپایی، مهندسی شیمی می باشد. از آن جایی که این رشته در صنایع پتروشیمی دارای کاربرد بسیار است به یکی از بهترین رشته های در کشورهای اروپایی تبدیل شده است که دارای بازار کار بسیار مطلوبی می باشد. مهندسان شیمی دارای درآمدهای بسیار سطح بالایی در کشورهای اروپایی هستند.

 

برای مشاهده معادل‌سازی مدرک تحصیلی چیست؟   کلیک نمایید.

 

در این مقاله سعی بر آن شده است تا بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

برای اطلاع از بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

حداقل معدل لازم برای بورسیه تحصیلی

شرایط تحصیل در آلمان

بهترین مشاغل رشته ریاضی

خروج از کشور دانشجویان

بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی

3.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «بهترین رشته های مهندسی برای اپلای 2022 + 10 رشته تضمینی»

  1. Avatar photo کنگ فاتح گفت:

    برای کانادا برق بهتره یا مکانیک ؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر از بهترین رشته ها برای اپلای در دانشگاه ها با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  2. Avatar photo خلو مجید گفت:

    چه رشته ها ای و چه کشور ها ای برای مهاجرت مناسب اند ؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما برای این اطلاعات بهتر است به مجموعه تماس بگیرید

    2. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت مشاوره رشته های تضمینی مهاجرت با مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
تماس با مشاور