ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳-۱۴۰۴

بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳-۱۴۰۴
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قصد دارید در آزمون دستیاری شرکت کنید و به دنبال هی هستید تا از تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس اطلاعات به دست بیاورید؟ در ابتدا بهتر است ذکر کنیم که برای پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی لازم است به صورت دقیق بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳ را مطالعه نمایید تا به هنگام آزمون بتوانید با آمادگی کامل در جلسه حضور یابید.

امکان دانلود دفترچه سوالات آزمون دستیاری در تمامی سال ها برای شما امکان پذیر است. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که نمونه سوالات دستیار کنار دندانپزشک جهاد دانشگاهی با تمام نمونه سوالات متفاوت  می‌باشد. در نتیجه با مطالعه دقیق کلید سوالات آزمون دستیاری می توانید خود را محک بزنید. و برای آزمون آماده شوید.

 

اطلاعیه

تعداد سوالات موجود در آزمون دستیاری پزشکی 200 عدد می‌باشد. مدت زمانی که برای پاسخگویی به سوالات در نظر گرفته شده است 240 دقیقه می‌باشد.

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در هر سال برای جذب دستیار پزشک از بین افرادی که از این رشته فارغ التحصیل شده اند و یا جزو دانشجویان سال آخر رشته پزشکی عمومی هستند آزمون برگزار می‌کند. لازم به ذکر است بدانید تمامی مراحل اعم از برنامه ریزی، زمانبندی و حتی ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شود.

این نکته را در نظر داشته باشید ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی همچون مابقی آزمون‌ها دارای شرایط خاصی است که شما باید قبل از ثبت نام اطلاعات کاملی نسبت به شرایط ذکر شده توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور به دست بیاورید

در ادامه بهتر است ذکر کنیم که شرایط ثبت نام در دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این محتوا شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم. در نتیجه پیشنهاد می شود برای به دست آوردن اطلاعات نسبت به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در آزمون دستیاری، پاراگراف مربوط به هر موضوع را با دقت بالا مطالعه کنید.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری 

شرایط عمومی برای شرکت در آزمون دستیاری مانند شرایط شرکت در تمام آزمون‌ها می‌باشد. برای مثال بهتر است بدانید که فرد باید عدم اعتیاد به مواد مخدر داشته باشد، نداشتن سوء پیشینه کیفری و فساد اخلاقی یکی از پارامتر‌های دیگری است که برای شرکت در آزمون دستیاری باید داشته باشید. فاکتور‌های دیگری همچون برخوردار بودن از سلامت جسم و روان، تناسب رشته انتخابی، داشتن کارت معافیت یا پایان خدمت و در هر شرایط مشخص شدن شرایط نظام وظیفه، معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و در نهایت هم پذیرش و عمل به قانون‌های اساسی کشور ایران و پایبند بودن به جمهوری اسلامی  جزو شرایط عمومی برای شرکت در آزمون دستیاری محسوب می شود که هر فرد باید آن‌ها را داشته باشد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دستیاری 

نمونه سوالات دستیار کنار دندانپزشک جهاد دانشگاهی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

در این قسمت از مقاله قصد داریم به سراغ شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دستیاری برویم، توجه داشته باشید یکی از شرایط برای شرکت در آزمون دستیاری این است که داوطلب نباید در یکی از رشته های تخصصی پزشکی، phd و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل باشد. از سوی دیگر  شخص نباید دارای مدرک تخصصی پزشکی بالینی باشد اما باید گواهی قبولی در آزمون صلاحیت بالینی را ارائه دهد. در انتها بهتر است به سراغ پایان خدمت و معافیت از خدمت برویم چون باید این گواهی هم ارائه داده شود.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

نمونه سوالات بانک سوالات آزمون دستیاری

پس از دانلود دفترچه سوالات آزمون دستیاری مشاهده می نمایید که تعداد سوالات آزمون دستیاری پزشکی 200 سوال می باشد و مدت پاسخگویی 240 دقیقه می باشد. در زیر برخی از سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس ارائه خواهد شد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که نمونه سوالات دستیار کنار دندانپزشک جهاد دانشگاهی که در ادامه ارائه خواهد شد، به صورت ترکیبی و از تمامی سال ها می باشد.

نمونه سوالات بانک سوالات آزمون دستیاری

نمونه سوالات بانک سوالات آزمون دستیاری

 

خانمی 35ساله حاملگی سوم با دو فرزند، بدون سابقه فشار خون بالا، در طی مراقبت های بارداری از حدود 2هفته قبل،افزایش فشار خون داشته و در هفته33بارداری بهدلیل افزایش ادم دست و پاها و صورت،مراجعه نموده است. فشار خون اندازهگیری شده در دونوبت بهفاصله 6ساعت،علیرغم تجویز هیدرالازین ،110/160میلیمتر جیوه است. شمارش پلاکت 90هزار و سطح کراتینین 5/1میلیگرم در دسیلیتر میباشد. بهترین اقدام در مورد ایشان کدام است؟
الف) شروع سولفات منیزیوم و ختم فوری حاملگی با روش سزارین
ب) تجویز کورتیکواستروئید و پایش وضعیت مادر و جنین و ختم حاملگی در هفته  34بارداری
ج) پایش وضعیت مادر و جنین و جمع آوری ادرار 24 ساعته و تکرار آزمایشات طی 24 ساعت آینده
د) شروع سولفات منیزیوم و کوراتیکواستروئید و برنامه ریزی برای ختم حاملگی طی 48 ساعت آینده
خانم 30ساله ،33هفته، به علت تب 38 مراجعه نموده است. سابقه آبریزش از سه روز قبل دارد. در معاینه،،حساسیت در لمس شکم دارد. فرن تست مثبت است، پس از شروع آنتیبیوتیک، اقدام مناسب بعدی چیست؟
الف) سونوگرافی تعیین حجم مایع آمنیوتیک
ب)تصمیم به ختم فوری بارداری
ج)ادامه بارداری در صورت پاسخ به آنتیبیوتیک
د) تجویز کورتیکوستروئید و ختم بارداری 48 ساعت بعد
خانم حامله دو نوبت واکسن هپاتیت را دو ماه قبل از بارداری دریافت نموده است. در هفته 16بارداری جهت کنترل مراجعه می نماید. اقدام مناسب درخصوص تزریق نوبت سوم چیست؟
الف) تا سه ماهه سوم به تأخیر بیندازد
ب) تا بعداز زایمان به تأخیر بیندازد
ج) درصورت تماس با افراد آلوده تزریق نماید
د) براساس پروتکل 6.1.0 تزریق نماید
اطلاعیه
اگر یک داوطلب شرایط اختصاصی و عمومی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ را نداشته باشد، از آزمون حذف خواهد شد و متاسفانه در این آزمون نمی‌توانند شرکت کنند.

چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی 06/02/13974 خانم 35 ساله به علت مراجعه کرده است. در سونوگرافی واژینال،اکواندومتر به طور کامل،قابل رویت نیست. در سونوهیستروگرافی انجام شده، آندومتر به طور یکنواخت،ضخیم و در اندازه گیری حدود 5 می باشد .مناسب ترین اقدام کدام است؟

الف) هیستروسکوپی و بیوپسیب

بیوپسی آندومتر سرپاییج

هورمون درمانید

دیلاتاسیون و کورتاژ

 

خانم  30 ساله بانازایی 16 ساله و آمنوره اولیه که تا به حال با هیچ دارویی پریود نشده است،جهت درمان نازایی مراجعه کرده است. اسپرم کانت همسر و آزمایشات هورمونی بیمار،طبیعی می باشد. سونوگرافی،نشان دهنده رحم کوچک و تخمدان طبیعی بوده ولی موفق نبوده است. مناسب ترین درمان کدام است؟

الف) جراحی و اتصال رحم به واژن

ب) تخمک اهدایی

ج) رحم اجاره ای

د) انتقال جنین از طریق لوله ها

 

اطلاعیه

داوطلبانی که از سهمیه‌هایی همچون رزمندگان، بومی، مازاد نیروهای مسلح و مازاد استعداد درخشان برخوردار نباشند، مشمول سهمیه آزاد آزمون دستیاری تخصصی پزشکی هستند.

 

 

خانم 32 ساله با شکایت عفونت واژینال کاندیدی از مکرر و بیش از 5 بار در سال، مراجعه نموده است. علاوه بر درمان استاندارد، مناسب ترین اقدام بعدی کدام است؟

الف) ایتراکونازول 400میلی گرم هفتگی برای سه تا شش ماه

ب) فلوکونازول 150میلیگرم هفتگی به مدت12-6 ماه

ج) اضافه کردن مترونیدازول خوراکی به مدت یک هفته

د) درمان همزمان همسر بیمار با فلوکونازول خوراکی

 

نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون دستیاری دندان پزشکی کودکان

در ارزیابی تکاملی کودکی، وی می تواند از پله ها بالا و پایین برود،خطوط را کپی نماید، به خوبی از قاشق استفاده نماید و قسمت های مختلف بدن را نام ببرد. حداقل سن تکاملی وی چند سال است؟
الف)5/1
ب) 2
ج)  3
د) 4
 
2-کدام یک از توصیه های زیر در مورد اصلاح الگوی غذایی و رفتاری برای پیشگیری از بروز چاقی در کودکان سنین مدرسه صحیح است؟
الف) کاهش مصرف چربی به 15% کالری روزانه
ب) مصرف حداقل 5واحد میوه و سبزی در روز
ج) حداکثر 20ساعت در هفته تماشای تلویزیوند
حداقل 2ساعت در روز فعالیت فیزیکی
پسر ده ساله ای را به علت حملات درد پهلوی چپ با انتشار به کشاله ران به درمانگاه آورده اند. در سونوگرافی، سنگ شش میلیمتری در لگنچه کلیه چپ،بدون هیدرونفروز،گزارش شده است. در ارزیابی های اولیه، کشت ادرار منفی و میزان کلسیم ادرار،بالا است. مناسب ترین اقدام درمانی کدام است؟
الف) کاهش مصرف لبنیات
دریافت معمول مایعاتج
محدودیت دریافت سدیم
د) لیتوتریپسی

 

بانک سوالات آزمون دستیاری عفونی

شیرخوار 6 ماهه ای را جهت بررسی به درمانگاه آورده اند.در معاینه،، نبض ها قرینه و طبیعی است. ندارد، صدای اول و دوم قلبی طبیعی است و سوفل پان سیستولیک همراه با تریل در قسمت میانی سمت چپ جناغ سینه وجود دارد. نوار قلب،موج عمیق در لید بلند در لید را نشان می دهد. محتمل ترین تشخیص کدام است؟

الف) سوراخ بین دهلیزی

ب) تنگی دریچه آئورت

ج) سوراخ بین بطنی

د) تنگی دریچه ششیعفونی

 

اطلاعیه

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی میتوانید بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

بیمار مبتلا به سیستیت قرار است تحت درمان با سیپروفلوکساسین قرار گیرد. وی به دلیل مشکلات گوارشی، آنتیاسید دریافت میکند .مناسب ترین اقدام چیست؟

الف) قطع آنتی اسید و شروع امپرازول و مصرف همزمان با سیپروفلوکساسین

ب) مصرف سیپروفلوکساسین 2ساعت قبل یا  6 ساعت بعد از آنتی اسید

ج) مصرف سیپروفلوکساین نیم ساعت بعداز آنتی اسید

د) مصرف همزمان آنتی اسید و سیپروفلوکساسین بلامانع است

 

بیمار بستری در بیمارستان و تحت درمان باآنتیبیوتیکوسیع الطیف، دچار اسهال غیرخونی  4بار در روز از 3 روز قبل شده است. بیمار توکسیک نیست. درد شکمی و تب ندارد. در آزمایشات، لکوسیتوز ندارد و کراتینین نرمال است. بیمار، تحت درمان با مترونیدازول خوراکی قرار میگیرد. در روز چهارم درمان، اسهال بیمار قطع نشده است. سایر یافته های بالینی و نتایج آزمایش ها مشابه قبل است. مناسب ترین اقدام چیست؟

الف) قطع مترونیدازول خوراکی و شروع مترونیدازول تزریقی

ب) ادامه مترونیدازول حداقل تا 2روز دیگر و ارزیابی مجدد

ج) قطع مترونیدازول و شروع وانکومایسین خوراکی حداقل تا 10روز

د) ادامه مترونیدازول و اضافه کردن وانکومایسین رکتال

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

آقای 18ساله اهل ساری، به علت بیماری فیبروز کیستیک کاندیدای پیوند ریه است. در آزمایش های قبل از پیوند ائوزینوفیلی 20% دارد. آزمایش مدفوع در سه نوبت از نظر لارو و تخم انگل منفی است. با توجه به اینکه بیمار فاقد علایم بالینی است، مناسب ترین اقدام برای وی کدام است؟

الف) تکرار آزمایش مدفوع

ب) آسپیراسیون ترشحات دئودنوژژونال و بررسی لارو

ج) آزمایش سرولوژی استرونژیلوئیدوز

د) اقدام بیشتری لازم نیست

 

خانم مسنی با تب، تنگی نفس، افزایش تعداد تنفس، خلط خونی و ضایعات تک های متعدد ریوی در بخش مراقبت ویژه بستری شده است. وی چند روز قبل،دچار تب بالا و درد عضلانی شده و با درمان نگهدارنده بهبود یافته بود. تا آماده شدن نتایج کشت، مناسب ترین رژیم درمانی چیست؟

الف) جنتامایسین + گلوکزاسیلین

ب) سفتریاکسون + وانکومایسین

ج)سفتازیدیم + لووفلوکساسین

د) سفتیزوکسیم + آزیترومایسین

 

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

در قسمت زیر یک جدول قرار دارد که کلید سوالات آزمون دستیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است بدانید در جدول زیر نام دروس و شماره صفحه ذکر شده است که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید.

نام درس نام درس شماره صفحه
جراحی
داخلی
کودکان
زنان
رادیولوژی
پوست
چشم
پاتولوژی
اخلاق پزشکی
ارتوپدی
گوش و حلق و بینی
روانپزشکی
عفونی
ارولوژی
اعصاب
آمار و اپیدمیولوژی
فارماکولوژی
1
9
24
32
38
40
42
44
46
47
49
51
53
57
59
61
63

 

برای دریافت کلید سوالات آزمون دستیاری سوالات مطرح شده با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

بانک سوالات آزمون دستیاری 96

در مورد تصحیح پتاسیم کدام گزینه، صحیح است؟

الف( 40 میلی اکیوالان خوراکی یک دوز
ب( 20 میلی اکیوالان خوراکی دو دوز
ج( 20 میلی اکیوالان تزریقی هر یک ساعت چهار دوز
د( 20 میلی اکیوالان تزریقی هر دو ساعت دو دوز

 

 مرد 45 سال های به دنبال پانکراتیت فولمینانت، یک سال قبل مورد عمل جراحی و دبریدمان وسیع قرار گرفته و یک نوبت هم به علت کیست کاذب، عمل شده است. وی اخیراً دچار دیابت گردیده است. مشخصات دیابت وی چگونه است؟

الف( شبیه دیابت در اثر پانکراتیت اتوایمیون
ب( شبیه دیابت در اثر چاقی مفرط
ج( نقص ترشح انسولین، گلوکاگون و PP
د( دیابت واکنشی موقت و قابل برگشت

 

اطلاعیه

تمامی مراحل اعم از برنامه ریزی، زمانبندی و حتی ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می‌شود

 

آقای 75 سال های است که از روز قبل دچار اختلال در سخن گفتن می شود. این حالت، حدود 30 دقیقه طول می کشد، با سونوگرافی داپلر، تحت بررسی عروق کاروتید دوطرفه قرار می گیرد. کاروتید راست در محل دوشاخه شدن حدود 55 درصد و کاروتید، چپ حدود 40 درصد تنگی دارند. مهمترین اقدام قبل از درمان تنگی های فوق کدام است؟

الف( الکتروانسفالوگرافی
ب( ام آر آی مغز
ج( بررسی عروق کرونر قلبی و کنترل بیماری های موجود
د( بررسی دقیق تر عروق کاروتید با سیتی آنژیوگرافی

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

 در کدامیک از موارد زیر احتمال اختناق و ایسکمی روده و گانگرن در بیماری با انسداد روده بیشتر است؟

الف) انسداد ناشی از ولولوس روده باریک
ب) انسداد در اثر بزوار روده باریک
ج) سابقه عملهای متعدد با انسداد کامل
د) کارسینوئید تومور روده باریک

معلم جوانی به دلیل سرفه مزمن مراجعه نموده است که تحت تاثیر استرس و ورزش، تشدید می گردد. سابقه مصرف سیگار و اپیوم ندارد. در سمع ریه ها ویز منتشر دارد. رادیوگرافی قفسه سینه و اسپیرومتری در حد طبیعی است. اقدام بعدی کدام است؟

الف) شمارش ائوزینوفیل خون
ب) تست تحریکی با متاکولین
ج) سیتی اسکن قفسه سینه با تزریق
د) انجام تست پوستی پریک

 

برای کسبت اطلاعات نسبت به مصاحبه با رتبه های برتر کنکور سراسری بر روی لینک قرمز کلیک کنید

 

آقای 17 ساله با تب و لرز و سرفه و خلط مراجعه نموده است. در سمع ریه ها رال در نیمه تحتانی ریه راست، شنیده می شود. درگرافی قفسه سینه، انفیلتراسیون آلوئولی در نیمه تحتانی ریه راست دیده می شود. بیمار، سه هفته قبل آزیترومایسین به مدت یک هفته مصرف کرده است. بهترین درمان در این مرحله کدامست؟

الف)کلاریترومایسین
ب) سفالکسین
ج) داکسیسیکلین
د) لووفلوکساسین

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس

بیمار آقای 55 ساله سیگاری به علت سرفه خشک، تنگی نفس و کاهش وزن مراجعه نموده است. در رادیوگرافی قفسه سینه، ندول حدود دو و نیم سانتی متر در ناحیه محیطی ریه راست دیده می شود که شش ماه قبل وجود نداشته است، اقدام بعدی کدام است؟

الف) تکرار رادیوگرافی قفسه سینه شش ماه بعد
ب) برونکوسکوپی و شست وشوی ریه
ج) بیوپسی با راهنمایی سیتی اسکن
د) انجام ام ار آی قفسه سینه

 

 خانم 34 ساله مبتلا به آنمی فقر آهن در حال دریافت قرص آهن خوراکی بوده و از نظر بالینی به خوبی به درمان پاسخ داده است. در مورد حداقل زمان مصرف داروی خوراکی برای تکمیل ذخائر آهن، صحیح ترین گزینه کدام است؟

الف) نرمال شدن هموگلوبین
ب) نرمال شدن آهن سرم
ج) برطرف شدن آنمی و علائم بالینی
د) 6 ماه بعد از اصلاح آنمی

 

 برای کسب اطلاعات نسبت به داروسازی ترکیه بدون کنکور بر روی لینک قرمز کلیک کنید

 

بعد از انفوزیون نرمال سالین، داروی انتخابی بعدی کدام است؟

الف) فوروزماید
ب) میترامایسین
ج) کلسی تونین
د) پامیدرونات

اخبار پیرامون آزمون دستیاری

بر اساس اعلام دکتر کریمی این آزمون دارای 200 سوال می‌باشد. از سوی دیگر مدت زمان برای پاسخگویی به سوالات 240 دقیقه است. در پایان دکتر کریمی افزود این آزمون از ساعت 9 صبح آغاز می شود و ساعت 13 پایان خواهد یافت.

مطابق با اعلام مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، همراه داشتن تلفن همراه ممنوع می‌باشدو لازم به ذکر است بدانید به همراه داشتن تلفن همراه خاموش هم ممنوع است.

داوطلبان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی باید پرینت کارت شرکت در آزمون به علاوه اصل کارت ملی یا شناسنامه را همراه خود داشته باشند.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا برخی از اطلاعات مربوط به کلید سوالات آزمون دستیاری، نمونه سوالات دستیار کنار دندانپزشک جهاد دانشگاهی و جدول تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس ارائه نماییم. برای دریافت لینک بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳ و همچنین دریافت کلید سوالات آزمون دستیاری با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

برای دانلود فایل PDF بانک سوالات آزمون دستیاری بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

 

2/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم به بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳ دسترسی داشته باشم؟

برای دریافت لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون دستیاری می توانید با شماره های 9099075307  از سراسر کشور و 9099075307 از استان تهران  تماس حاصل نمایید.

آیا نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون دستیاری دندان پزشکی شبیه به سوالات اصلی آزمون می باشند؟

تمامی نمونه سوالات مربوط به سال های گذشته می باشد و به همین دلیل پس از دریافت کلید سوالات آزمون دستیاری می توانید آمادگی خود را محک بزنید.

تعداد سوالات آزمون دستیاری به تفکیک دروس شامل چند سوال می باشد؟

تعداد سوالات آزمون 200 سوال به صورت کلی می باشد و به تفکیک هر درس شامل : زنان 1، کودکان 6، عفونی 13، داخلی 16، جراحی 31، ارتوپدی 38، پاتولوژی 40 ،پوست 42، چشم 44، رادیولوژی 45، ارولوژی 47، گوش و حلق و بینی 49، روانپزشکی 50، فارماکولوژی 52، اعصاب 54، اخلاق 56، آمار و اپیدمیولوژی 57

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)