ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام سرباز در ناجا

استخدام سرباز در ناجا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نیروی انتظامی یکی از مقدس ترین ارگان های نظامی کشور عزیزمان ایران می باشند که سربازان پس از انجام وظیفه می توانند به استخدام سرباز در ناجا در آیند. برای آشنایی کلیه مشمولین عزیز این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع استخدام سرباز در ناجا و شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی اختصاص داده ایم . همچنین در ادامه به برخی از سوالات متداولی که مشمولین عزیز در رابطه با استخدام دارند نیز اشاره خواهیم نمود.

 

چگونه می توان برای استخدام سرباز در ناجا اقدام نمود؟

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی چیست؟

چگونه می توانم به سوالات متداول در رابطه با استخدام سرباز در ناجا دست یابم؟

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی چگونه است؟

 

جهت اطلاع دقیق از استخدام سرباز در ناجا و شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

استخدام سرباز در ناجا 98

 

پذیرش ارگان های نظامی با شرایط خاص خود برای افرادی که مایل به استخدام می باشند امکان پذیر خواهد بود. همچنین قوانین پادگانی و نظامی هر یک از آنان با یکدیگر متفاوت می باشد. همین امر موجب تفاوت شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با سایر ارگان های دیگر می گردد. با توجه به آشنایی سربازان عزیزی که در نیروی انتظامی مشغول به خدمت می باشند ، آشنایی آنان موجب می شود تا بتوانند راحت تر در این ارگان ادامه دهند.

با توجه به اینکه فرماندهان نیروی انتظامی ، سربازان خود را بهتر می شناسند و اشراف بیشتری بر عملکرد آنان دارند، به همین دلیل استخدام سرباز در ناجا حتی برای فرماندهان نیز در صورتی که از بین خود سربازان نظام وظیفه انتخاب شود، مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین این نوع انتخاب برای خود سربازان نیز بسیار مناسب خواهد بود زیرا سربازان با نحوه کار در نیروی انتظامی آشناتر می باشند و همین مسئله موجب موفقیت آنان می گردد.

با توجه به قانون استخدام سربازان وظیفه که در رابطه با استخدام سرباز در ناجا در حال حاضر وجود دارد و در روزهای اخیر منتشر شده است، اولویت اول برای پذیرش و همچنین استخدام هر یک از افراد در نیروی انتظامی ناجا ، با سربازان عزیز می باشد. به همین دلیل این دسته از افراد چنانچه بتوانند کفالت و لیاقت خود را در حین خدمت سربازی به اثبات برسانند ، خواهند توانست به استخدام نیروی انتظامی نیز درآیند.

 

جهت اطلاع از جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه کلیک کنید

 

 

 

 

 

استخدام سرباز در ناجا تنها برای آن دسته از مشمولینی که واجد شرایط می باشند و با صلاحدید و نیاز این ارگان صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

 

 

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی

 

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی

استخدام تنها برای آن دسته از مشمولین عزیزی که دارای شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی باشند ، صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل چنانچه مایل به ثبت نام می باشید، ابتدا لازم است واجد شرایطی همچون عدم تعلق به هر گونه ارگان سیاسی و احزاب و گروه های مختلف  باشید. حداقل مدرک لازم برای ثبت نام و استخدام ، دارا بودن مدرک تحصیلی ابتدایی می باشد.

از دیگر شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی می توان به موضوع مشمولین عزیزی که ترفیع درجه را اخذ نموده اند اشاره نمود. حداقل مدت توقف در درجه سلجوقگی برای دوره اول دبیرستان و همچنین پایان دوره راهنمایی دو سال منظور می گردد. در رابطه با آن دسته از مشمولین عزیزی که فاقد مدرک پایان دوره ابتدایی می باشند ، حداکثر درجه برای آنان استوار یکم می باشد.

از دیگر شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی مربوط به تعیین حقوق و مزایای افرادی می باشد که به استخدام سرباز در ناجا در آمده اند می باشد. بدین معنا که هر یک از مشمولین عزیزی که به استخدام دولت در آمده اند، حقوق و مزایای آنها وابسته به درجه آنان می باشد به همین دلیل حقوق ثابتی برای کلیه افرادی که به استخدام در آمده اند وجود نخواهد داشت.

 

جهت اطلاع دقیق از تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس کلیک کنید.

 

سوالات متداول در رابطه با استخدام سرباز در ناجا

 

منظور از افراد مشمول خدمت سربازی چه افرادی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت کلیه افرادی که 18 سال سن آنان به اتمام رسیده است را تا پایان سن 50 سالگی شامل می گردد. مطابق و برابر با قوانین و آئین نامه نظام وظیفه ناجا هر یک از افراد در همان ماهی که 18 سال سن آنان به اتمام می رسد، مشمول طرح سرباز می شوند. به همین دلیل از همان زمان لازم است برای اعزام به خدمت اقدام نمایند.

تکلیف استخدام سرباز در ناجا برای آن دسته از افرادی که سن آنان تغییر یافته است چیست؟ هر گونه تغییر سن که در شناسنامه افراد صورت پذیرفته است ، برای معافیت و یا… برای سازمان نظام وظیفه عمومی معتبر نبوده و قابل استناد نمی باشد. به همین دلیل تنها در یک صورت این امکان وجود دارد که این میزان تغییر را در منظور نمایند که مشمولین شامل ماده 67 باشند.

آیا تغییر سن بستگان برای کفالت منظور می گردد؟ خیر! با توجه به کلیه قوانین و مقرراتی که در رابطه با استخدام سرباز در ناجا وجود دارد و همچنین آیین نامه کفالت سربازی ، تنها سن برای محاسبه کفالت سربازی ، شناسنامه اولیه پدر و مادر و همچنین بستگان می باشد. در این رابطه تنها یک تبصره وجود دارد که این تبرصه مربوط به افرادی است که شناسنامه آنان ابطال شده است.

 

جهت اطلاع از مراحل اخذ معافیت کفالت مادر کلیک کنید.

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی

 

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی

نحوه تقسیم سربازان نیروی انتظامی همانطور که می دانید به عهده سازمان نظام وظیفه عمومی نخواهد بود. در مرحله اولیه همانند سایر مراحل کلیه مشمولین عزیز لازم است نسبت به دریافت دفترچه نظام وظیفه اقدام نمایید. پس از آن ، لازم است دوره آموزشی خود را بگذرانید. پس از دوره آموزشی سربازان به صورت تصادفی تقسیم می شوند و در هر یک از ارگان ها مشغول به خدمت می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام سرباز در ناجا و همچنین کسب اطلاع در رابطه با شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه ایران تحضیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

مدت خدمت سربازی چند ماه می باشد؟

مدت خدمت سربازی به میزان زیادی بستگی به مکان خدمت شما خواهد داشت. به عنوان مثال ، برای آن دسته از مشمولین عزیزی که امریه سربازی گرفته اند، این میزان خدمت به 24 ماه می رسد. همچنین برای کارکنان نظام وظیفه نیروهای مسلح نیز ، میزان خدمت به 21 می رسد. اما برخی از مشمولین عزیزی که خدمت آنان در مکان های بد آب و هوا و یا مناطق عملیاتی و محروم می باشد طول خدمت سربازی به 19 ماه کاهش می یابد. آن دسته از سربازانی که در مناطق جنگی و امنیتی مشغول به خدمت می باشند نیز 18 ماه زمان خدمت برای آنان در نظر گرفته شده است.

 

چه مدارکی نشان دهنده رسیدگی به وضعیت مشمولیت افراد می باشد؟

دارا بودن مدارکی به شرحی که در ادامه ارائه خواهد شد که شامل : الف: كارت پايان خدمت دوره ضرورت. ب: كارت معافيت دايم. پ: برگ معافيت موقت در مدت اعتبار آن. ت: برگ آماده به‌خدمت بدون غيبت در مدت اعتبار آن. ث: گواهي اشتغال به تحصيل (معافيت تحصيلي) در مدت اعتبار آن. ج: گواهي اشتغال به خدمت براي كاركنان وظيفه. چ: گواهي اشتغال به خدمت براي كاركنان نيروهاي مسلح و افراد متعهد خدمت در دستگاه‌هاي غيرنظامي. ح: گواهي صادره از واحدهاي وظيفه عمومي.

 

مشمولانی که در خارج از کشور اقامت دارند چگونه است؟

آیا می توان تاریخ اعزام به خدمت را تغییر داد؟

افردی که مشمول خدمت می باشند و در عین حال مشغول به تحصیل می باشند چگونه می توانند اقدامات لازم را انجام دهند؟

برای مشمولان خدمت سربازی که غیبت داشته اند چه تنبیهی در نظر گرفته شده است؟

آیا امکان استخدام سپاه پاسداران  وجود خواهد داشت؟

مواردی که با توجه به آن مشمولان را غائب می نمایند در چه مواردی می باشد؟

 

 

جهت دریافت پاسخ سوالات مطرح شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام سرباز در ناجا با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

gozinesh.police.ir

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 

شرایط استخدام آموزش و پرورش 

معافیت کفالت مادر مطلقه

نحوه محاسبه شماره چشم برای معافیت

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

معافیت پزشکی دیسک کمر

شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی

استخدام نیروی انتظامی ناجا

استخدام سرباز در ناجا

3/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام درجه داری نیروی انتظامی

    استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 + ثبت نام gozineshpolice

    زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1403 مشخص شد. در حال حاضر ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی آغاز شده است و افراد می توانند از طریق سایت gozinesh.police.org برای نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است احتمال تمدید مجدد...
  • شرایط استخدام نیروی انتظامی

    شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات

    شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام...
  • ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

    ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط، زمان و رشته ها

    دانشگاه افسری امین ناجا، هر ساله آزمونی برگزار می کند تا در طی آن داوطلبان واجد شرایط را پذیرش کند. لذا، افراد پیش از ثبت نام در این آزمون، باید از شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی مطلع شوند....
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)