ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اخذ کارت پایان خدمت المثنی + تعرفه و زمان صدور

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت پایان خدمت از جمله مدارک بسیار مهم برای آقایان است و در صورت مفقودی، محدودیت های بسیاری را برای آقایان به همراه دارد. اما راه حلی که در این شرایط وجود دارد اخذ کارت پایان خدمت المثنی می باشد که با مراجعه به پلیس +10 و پرداخت هزینه ی مربوطه ممکن می شود.

در این مقاله به بررسی نحوه ی درخواست کارت پایان خدمت المثنی،تعرفه و زمان صدور آن،مدارک مورد نیاز در زمان ثبت درخواست و چگونه آماده سازی آگهی مفقودی کارت معافیت سربازی و پایان خدمت می پردازیم.مراحل ذکر شده برای افرادی که درخواست صدور کارت المثنی در خارج از کشور را دارند باید مراحل متفاوتی را طی نمایند که در انتهای این مقاله به آن پرداخت شده است.

 

مراحل اخذ کارت پایان خدمت المثنی

اولین کاری که پس از گم شدن کارت پایان خدمت لازم است انجام دهید،مراجعه به آخرین مکان هایی است که کارت خود را ارائه داده اید فراموشی کارت پایان خدمت در هریک از این مکان ها بسیار رایج است.پس از اطمینان از مفقودی کارت پایان خدمت خود می توانید برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی اقدام نمایید.

همانطور که می دانید برای ثبت مدارک شناسایی مفقود شده مانند شناسنامه و کارت ملی و مدارکی از این قبیل لازم است به دفاتر ثبت احوال و یا پست مراجعه نمایید همچنین پیگیری این مدارک از طریق سایت های این دو مرکز و به صورت مجازی هم ممکن می باشد. اما امکان پیگیری کارت پایان خدمت مفقود شده در هیچ یک از این دو مرکز امکان پذیر نمی باشد چرا که اطلاعات در سازمان ثبت احوال کشور و یا شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ثبت نمی شود بنابراین لازم است به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مراحلی را که در ادامه به آن پرداخته شده است را گام به گام انجام دهید.

در ابتدا باید بدانید که دریافت کارت پایان خدمت به صورت المثنی، به صورت الکترونیکی امکان پذیر نمی باشد و لازم است که کلیه افراد متقاضی، برای دریافت کارت پایان خدمت به صورت المثنی، با در دست داشتن مدارک لازم، به دفاتر پلیس +10، مراجعه کنند و مراحل مربوط به گرفتن کارت پایان خدمت المثنی خود را به صورت حضوری انجام دهند.مراحل این امر به شرح زیر است:

  • از گم شده کارت پایان خدمت خود اطمینان حاصل نمایید.
  • مفقودی کارت پایان خدمت خود را در روزنامه کثیرالانتشار در دو نوبت و به فاصله یک ماه چاپ کنید.
  • پس از کسب اطمینان از مفقودی کارت پایان خدمت به دفاتر پلیس+10 مراجعه نمایید.
  • مدارک لازم برای اخذ کارت پایان خدمت المثنی را آماده کرده و تحویل افسر مربوطه دهید.
  • هزینه ی صدور کارت پایان خدمت که شامل هزینه پستی و پیامک را از طریق دستگاه خودپرداز پرداخت نمایید.
  • در مرحله ی آخر کافی است درخواست خود را مبنی بر صدور کارت پایان خدمت المثنی کامل نمایید.

 

اخذ کارت پایان خدمت المثنی

کارت پایان خدمت المثنی

زمان دریافت کارت خدمت المثنی

از سوالات رایج در بین افرادی که برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی درخواست می دهد مدت زمان صرف شده برای صدور کارت می باشد.برای پاسخ به این سوال باید اشاره کرد که این بازه ی زمانی برای افراد با شرایط مختلف،متفاوت است اما به طور کلی طبق بیانیه سازمان نظام وظیفه، این کارت 15 روزه صادر می شود و برای فرد، ارسال خواهد شد. اما، مدت زمان ارسال پستی مرسوله های سازمانی، با توجه به محل سکونت افراد، می تواند تا چند روز کاری، زمان ببرد. در این خصوص توجه به نکات زیر نیز ضروری است:

  •  با توجه به اینکه امکان طولانی تر بودن پروسه صدور کارت پایان خدمت المثنی، وجود دارد، ممکن است پس از گذشت یک ماه هنوز کارت افراد به دستشان نرسیده باشد. بنابراین اشخاص باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا در صورت دیر رسیدن کارت پایان خدمت با مشکل مواجه نشوند.
  • برای رهگیری کارت پایان خدمت المثنی کافی است به سایت رهگیری مرسولات سازمانی مراجعه نمایید. این سایت اطلاعات مربوط به صدور و یا ارسال کارت پایان خدمت را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد و با بررسی آن ، از نظر زمان، به بهترین شکل می توانید برنامه ریزی کنید.
  • اگر متقاضیان دریافت کارت پایان خدمت المثنی، آدرس خود را در زمان ثبت درخواست، به اشتباه وارد کرده باشند، کارت پایان خدمت، به دفاتر پستی عودت داده می شود و این اشخاص، باید با مراجعه به دفاتر پستی محل سکونت خودشان، اقدام به دریافت کارت پایان خدمت صادر شده، نمایند.

مدارک لازم برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی

مشمولینی که کارت پایان خدمت آن ها مفقود شده و یا به سرقت رفته و یا امحاء گشته است باید جهت صدور مجدد کارت،پس از گذشت 4 ماه از مفقودی کارت خود، با در دست داشتن مدارک لازم، به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و درخواست خودشان را برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی، ثبت نمایند.

لازم به ذکر است، که کارکنان نیرو های مسلح نیز، در صورت گم شدن کارت پایان خدمت، می بایست مدارک زیر را برای ثبت درخواست المثنی کارت پایان خدمت سربازی خودشان، به یگان خدمتی خود ارائه کنند. مدارکی که برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی لازم است شامل موارد زیر است:

متقاضی باید گواهی آگهی مفقودی کارت پایان خدمت خود را در روزنامه کثیرالانتشار که در دو نوبیت و به فاصله یک ماه چاپ شده است را به دفاتر پلیس تحویل دهد.برای ثبت آگهی مفقودی کافی است به سامانه فوری ثبت به ادرس forisabt.com مراجعه نمایید.

  • اصل شناسنامه عکس دار باید ارائه داده شود
  • اصل کارت ملی متقاضی باید ارائه شود.
  • عکس بیومتریک درخواست کننده ی کارت پایان خدمت المثنی لازم است ازائه شود.این عکس در همان دفاتر پلیس+10 که مراجعه کرده اید گرفته خواهد شد.
  • همچنین فرم درخواست کارت المثنی باید تکمیل و امضاء شود.
  • در صورتی که کپی از کارت پایان خدمت مفقود شده وجود داشته باشد می تواند در روند آماده شدن کارت پایان خدمت المثنی کمک کننده باشد.
  • اگر کارت پایان خدمت شما آسیب دیده است و برای دریافت کارت المثنی اقدام کرده اید بهتر است لاشه ی کارت پایان خدمت خود را برای تسریع روند آماده سازی کارت المثنی تحویل نمایید.
  • متقاضی باید اصل آخرین مدرک تحصیلی و یا گواهی مربوطه را هم ارائه دهد.
  • همچنین کپی آخرین مدرک تحصیلی و یا گواهی مربوط به آن مورد نیاز است.
  • ارائۀ برگۀ شماره ی دو یا برگ تعهد که به تأیید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد نیز ضروری است.

 

تعرفه دریافت کارت پایان خدمت المثنی

برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی المثنی باید هزینه‌های زیر را به حساب‌های مشخص شده واریز نمایید و فیش آنها را با دیگر مدارک لازم به پلیس+۱۰ تحویل دهید.

  • مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰ ریال (دوازده هزار تومان) به حساب شمارۀ ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۷۰۰۵ بانک ملی، حساب‌های دولتی
  • مبلغ ۱۰٫۰۰۰ ریال (هزار تومان) به حساب شمارۀ ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۴۰۰۰ بانک ملی، وزارت امور اقتصاد و دارایی
  • مبلغ ۸۰٫۰۰۰ ریال (هشت هزار تومان) به حساب شمارۀ ۰۱۰۶۳۷۴۴۷۹۰۰۳ بانک ملی، هزینۀ صدور کارت هوشمند

البته این مبالغ برای مشمولین داخل کشور است. هزینه گرفتن کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت برای مشمولین خارج از کشور کمی متفاوت است و طبق دستورالعمل‌های سفارت ایران در آن کشور مشخص می شود.

 

اخذ کارت پایان خدمت المثنی

اخذ کارت پایان خدمت المثنی

 

برای اطلاع از چگونگی پیگیری کارت پایان خدمت سربازی کلیک کنید.

 

  

معایب گم شدن کارت پایان خدمت و توابع قانونی آن

کارت پایان خدمت از مدارک مهم برای اقایان است چرا که مجوزی برای بسیاری از فعالیت های آنان محسوب می شود. به طور مثال ارائه این کارت برای دریافت پاسپورت و اجازه ی خروج از کشور، استخدام در شرکت ها و گاها در زمان ثبت نام در مقاطع تحصیلی و یا فارغ التحصیلی ضروری است.

در کارت پایان خدمت هوشمند اطلاعات هویتی و نظامی فرد ثبت شده است. این کارت بیانگر معافیت فرد از حضور مجدد در یگان ها و جبهه های نظامی است. البتخ در زمان بروز جنگ امکان ابطالی این معافیت وجود خواهد داشت. اطلاعات این کارت شامل زمان خدمت، محل خدمت،مشخصات گروه خونی و مواردی از این دست تنها با یک اسکن ساده قابل مشاهده است. بنابراین در صورت مفقودی، متقاضی برای اثبات هر یک از این موارد با مشکل مواجه خواهد شد.

 درخواست کارت پایان خدمت المثنی برای متقاضیان خارج از کشور

این افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی ها و یا سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت خود و تائید فرم تعهد مربوطه و ارسال مدارک از طریق سفارت به وزارت امور خارجه نسبت به دریافت کارت پایان خدمت المثنی اقدام نمایند. با این عمل،هماهنگی های لازم از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی صادر و از طریق وزارت امور خارجه به کشور مقصد ارسال خواهد شد. پس از طی شدن مراحل قانونی و تائید فرم تعهد توسط سفارت یا نمایندگی ایران در کشور مقصد، والدین و یا وکیل قانونی مشمول به دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی در داخل کشور مراجعه و از این طریق به درخواست انان رسیدگی خواهد شد.همانطور که اشاره شد هزینه درخواست کارت المثنی برای این متقاضیان بسته به خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود.

مدارك لازم اخذ كارت خدمت المثنی  برای متقتضیان خارج از کشور

متقاضیان خارج از کشوری که کارت پایان خدمتشان مفقود شده است باید رد اولین فرصت با تهیه مدارک زیر و طی کردن مراحلی که پیش از این ذکر شده است به جهت دریافت کارت المثنی اقدام نمایند.این مدارک شامل موارد زیر است:

  • برگه درخواست صدور کارت
  • کپی کارت معافیت و یا پایان خدمت قبلی
  • عکس پرسنلی سیاه و سفید
  • برگه احراز هویت
  • برگه تعهد
  • لاشه کارت اگر وجود دارد.
  • پرداخت مبالغ 10 هزار تومان،12 هزار تومان و 8 هزار تومان

تعرفه هزینه ها و حساب هایی که باید واریزی مبالغ صورت پذیرند به شرح زیر است:

  • پرداخت مبلغ ۱۹۰،۰۰۰ ریال جهت صدورکارت هوشمند المثنی در صورت وجود، لاشه کارت.

سفارت و یا نمایندگی جمهوری اسلامی برگ های احراز هویت و گواهی امضاء متقاضیان را تایید کرده و به همراه کلیه مدارک به وزارت امور خارجه ارسال می نماید.همچنین وزارت امور خارجه موظف است مقادیر اخذ شده از متقاضیان را به شماره حساب های ذیل واریز و ضمنا به صورت ماهانه نسبت به ارسال فیش های واریزی به سازمان اقدام نمایند:

  • مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۷۰۰۵ سیبا نزد بانک ملی شعبه
  • مبلغ ۱۰،۰۰۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۴۰۰۰ وزارت اقتصاد و دارایی – بانک ملی ایران شعبه ناصرخسرو
  • مبلغ ۸۰،۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۶۳۷۴۴۷۹۰۰۳ سیبا بانک ملی شعبه علامه طباطبایی شمالی ( مخصوص ) هزینه صدور کارت هوشمند.

 

اخذ کارت پایان خدمت المثنی

اخذ کارت پایان خدمت المثنی

آخرین اخبار کارت پایان خدمت سربازی

  • تحویل کارت‌های پایان خدمت حداکثر ۱۵ روز بعد از اتمام سربازی

سردار  مهری در این باره بیان داشت: در حال حاضر مشکلی برای ارائه کارت‌های پایان خدمت نداریم و نهایتاً حداکثر  تا ۱۵ روز پس از پایان خدمت،کارت‌های پایان خدمت از طریق پست به دست افراد می‌رسد. همچنین اگر فردی برای دریافت کارت پایان خدمتش با مشکلی مواجه شود، می‌تواند بعد از اتمام دوره خدمت به سازمان وظیفه عمومی محل تولد یا جایی که از آن اعزام شده است، مراجعه کند و مورد را پیگیری کند.به گفته وی، کارت پایان خدمت تنها از طریق پست به آدرسی که افراد در پرونده خودشان ثبت کرده‌اند، ارسال خواهد شد. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: اگر فرد در محل حضور نداشته باشد و یا آدرسش تغییر کرده باشد می‌تواند به باجه مرکزی پست مراجعه کند و مسئله را پیگیری کند و اگر از طریق اداره پست جواب نگرفت می‌تواند به معاونت‌های وظیفه عمومی محل اعزام اولیه شأن مراجعه کند.

  • حقوق سربازان متاهل در سال ۱۴۰۳

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد حداقل حقوق سربازان در سال آینده تعیین و به تصویب مجلس رسیده است. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در این خصوص اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۳ حقوق سربازان مصوب شده است، سربازان متاهل حقوقشان معادل ۹۰% حداقل حقوق دریافتی باشد. این مبلغ امسال ۵ میلیون تومان بوده است پس حداقل حقوق سربازان متاهل برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

  • مشمولان خارج از کشور با انجام طرح تحقیقاتی از سربازی معاف خواهند شد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای نیل به اهداف بلند مدت علمی کشور و بهره‌برداری از ذخایر علمی و حرفه‌ای سرمایه های انسانی خارج از کشور، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور را به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و با همکاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، شرکت های فناور و مراکز رشد و نوآوری منتخب کشور اجرا کرد.در اجرای این برنامه با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح، نظام وظیفه تخصصی را برای ایرانیان خارج از کشور در ۲ بخش طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت در خارج از کشور و طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت در داخل کشور طراحی و از سال گذشته اجرا شد. همچنین این طرح مورد استقبال بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است به طوری که در مدت یک سال حدود 100 نفر از مشمولین با استفاده از این طرح از سربازی معاف شده اند.

 

  • فراخوانی متولدین سال 1383 به خدمت سربازی

افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا فارغ التحصیل شده اند،با ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام) ،۶ ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.دانش آموزان،دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سقف سنوات تحصیلی تعیین شده،مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل،انصراف،اخراج و یا فراغت از تحصیل،حداکثر به مدت یک سال مهلت معرفی خواهند داشت.همچنین مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی ، با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام،عدم امکان دریافت وام ،عدم دریافت مستمری از سازمان های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی،عدم صدور پروانه کسب و … مواجه خواهند شد.

 

  • خرید بیمه سریازی در تامین اجتماعی

احتساب سوابق خدمت نظام وظیفه به عنوان سابقه بیمه‌ای نزد تامین اجتماعی برای افرادی است که خدمت سربازی خود را سپری کرده و کارت پایان خدمت دارند.تمامی بیمه شدگان، مقرری بگیران بیمه بیکاری و همچنین مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در صورت دارا بودن حداقل دوسال سابقه پرداخت حق بیمه نزد این سازمان و داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (برای افراد کمتر از ۵۰ سال ارائه کارت پایان خدمت هوشمند اجباری است) می‌توانند نسبت به ارائه تقاضا و پرداخت حق بیمه متعلقه اقدام کنند.

 

 

 

برای دانلود این مقاله به صورت PDFکلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

اولین کاری که پس از گم شدن کارت پایان خدمت لازم است انجام دهید،مراجعه به آخرین مکان هایی است که کارت خود را ارائه داده اید فراموشی کارت پایان خدمت در هریک از این مکان ها بسیار رایج است.پس از اطمینان از مفقودی کارت پایان خدمت خود می توانید برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی اقدام نمایید.بدین ترتیب که در اولین گام اقدام به ثبت آگهی مفقودی در روزنامه کثیر الانتشار نمایید. ادامه ی مراحل و تعرفه و زمان صدور این کارت در این مقاله توضیح داده شده است. در صورت وجود هرگونه سوالی در اینباره و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

2.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارک لازم برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی شامل چه مواردی می باشد؟

از مدارک لازم برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی شناسنامه و کارت ملی شخص را می توان نام برد و در متن مقاله نیز دیگر مدارک مورد نیازذکر شده است.

دریافت کارت پایان خدمت المثنی چه قدر زمان می برد؟

زمان دریافت کارت پایان خدمت المثنی بسته به زمان صدور این کارت و ارسال آن توسط شرکت پست برای متقاضیان متفاوت خواهد بود که در متن مقاله در این مورد توضیحات بیشتری آورده شده است.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «اخذ کارت پایان خدمت المثنی + تعرفه و زمان صدور»

  1. Avatar photo امید گفت:

    چرا برای تعویض کارت معافیت پزشکی به کارت هوشمند از من ۲۲۵۰۰۰۰هزار ریال در محل تعویض کارت واقع در پلیس +۱۰ دریافت شده کسی میتونه جواب منو بده لطفا
    مبلغ ۵۰۰ هزار ریال که بالای فیش نوشته صدورکارت المثنی پایان خدمت
    مبلغ۱.۳۹۶.۸۵۲ریال که نوشته المثنی کارت پایان خدمت و معافیت
    مبلغ ۳۵۰۰۰۰ریال که چیزی ننوشته بالای رسید و فقط زده خرید
    من رفتم که گذرنامه بگیرم برای اربعین که پول گذرنامه رو به زحمت جور کرده بودم که متاسفانه این هزینه هم برای من تراشیدن .به هر حال…

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز این مورد قانونی میباشد و از شما هزینه ی غیرقانونی اخذ نشده است.

  2. Avatar photo aliraze316@gmail.com گفت:

    سلام من بخوام واردسپاه بشوم بامدرک سیکل قبولم میشم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر حداقل مدرک تحصیلی شما برای ورود به سپاه دیپلم می باشد.

  3. Avatar photo مینو طهماسبی گفت:

    اعلام مفقودی کارت پایان خدمت > امیر ویسی فرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پلیس +10 نسبت به اعلام مفقودی اقدام نمایید.

  4. Avatar photo امیداقا گفت:

    من کارتم گم شده درخواست کارت دادم میگه مدارکت تو یگان نیست میگه تو خدمت نرفتی میگم والا رفتم میگن نه برو سریع خودتو معرفی کن اینم شد کار باز باید برم خدمت

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام از طریق نظام وظیفه پیگیری کنید

  5. Avatar photo اسماعیل گفت:

    باسلام من کارت المثنی رادرخواست کی صادر نیشه

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز زمان مشخصی ندارد. اما بین 1 هفته تا 10 روز بصورت قانونی زمان میبرد.

  6. Avatar photo اقا گفت:

    سلام . بمن گفتن بعد از یک ماه کارت المثنی پایان خدمت صادر میشه ونقت شما میگید بعد از ۱۵ روز صادرمیشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان به استان و یگان صادر کننده بستگی دارد .

  7. Avatar photo روح اله عزيزي گفت:

    باسلام
    من متولد 1358 متاهل دارای دوفرزند هستم سال 1377اعزام به خدمت شدم سال 1379 بعد از مرخصی پایان دوره وقتی به پادگان مراجعه کردم جهت دریافت کارت پایان خدمت گفتند که یک ماه اضافه خدمت داری وپس از آن دیگر جهت دریافت کارت مراجعه نکردم لطفا تو را خدا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت بررسی اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  8. Avatar photo حسن گفت:

    سلام من کارت معافیت واستعلام میگیرم میگه چنین شماره ای موجودنمیباشد شماره 81056110458میتوانید راهنمایی کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پرداخت اقساط بیمه سربازی

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی + لینک اینترنتی | ورود es.tamin.ir

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی برای مشمولانی که از حق بیمه استفاده می کنند، طراحی شده است. قانون پرداخت اقساط بیمه سربازی همگانی و اجباری است و همه افراد باید از آن پیروی کنند. در حقیقت افرادی که تأخیر غیر...
  • تمدید معافیت تحصیلی

    تمدید معافیت تحصیلی + ورود به سایت صدور

    قوانین جدید مربوط به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان اعلام شد. پس از پایان سن 18 سالگی، تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی می شوند و می بایست برای انجام وظیفه خود هر چه سریع تر اقدام کنند؛ در غیر این صورت...
  • قوانین جدید معافیت سربازی

    قوانین جدید معافیت سربازی در سال 1403

    با اطلاع از قوانین جدید معافیت سربازی، می توانید برای دریافت انواع معافیت ها اقدام کنید. سربازی برای کلیه مردان بالای 18 سال اجباری است و از آنجایی که بسیاری ممکن است مشمول دریافت معافیت باشند، یک سری قونین برای...
  • قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگر

    کسری خدمت فرزندان ایثارگر 1403 + شرایط جدید و مدارک لازم

    کسری خدمت ایثارگران یکی دیگر از انواع کسری خدمتی است که مشمولان خدمت نظام وظیفه می‌توانند از آن بهره ببرند. البته در این میان، اطلاع از مدارک لازم، مدت کسری ایثارگری و شرایط مورد نیاز برای دریافت نیز برای کسری...
تماس با مشاور