ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

گرفتن برگ سبز سربازی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
گرفتن برگ سبز سربازی
گرفتن برگ سبز سربازی

 

 

هر یک از مشمولینی که در سن قانونی و شرایط مندرج در دفترچه نظام وظیفه عمومی قرار دارند، لازم است نسبت به گرفتن برگ سبز سربازی اقدام نمایند. برای دریافت این برگ سبز لازم است که مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی را به همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که چنانچه دچار مشکل گم شدن برگ سبز سربازی شوید، امکانی برای بازگشت دوباره این کد برای شما وجود خواهد داشت.

 

چناچه در سن مشمولیت می باشید حتما در زمان ثبت نام باید نسبت به گرفتن برگ سبز سربازی اقدام نمایید. بسیاری از اطلاعاتی که شما در رابطه با محل خدمت ، زمان اعزام و همچنین نحوه تقسیم بندی باید کسب نمایید ، توسط همین کارت سبز قابل دریافت می باشد. به همین دلیل کلیه مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی را قبل از مراجعه به مراکز پلیس + 10 لازم است تهیه نمایید.

 

برای گرفتن برگ سبز سربازی چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟

نحوه اعزام به خدمت سربازی چگونه است؟

آیا امکان تمدید خدمت سربازی وجود دارد؟

چه مدت پس از دریافت کارت سبز باید در دوره آموزشی شرکت نماییم؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه گرفتن برگ سبز سربازی و اطلاع از کلیه مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه گرفتن برگ سبز سربازی

 

برگ سبز در واقع نوعی آمادگی است به این منظور که شما می توانید نسبت به اعزام خدمت اقدام نمایید همچنین با توجه به این کد شما پس از دریافت آن می توانید از تاریخ اعزام خود به خدمت اطلاع یابید. با توجه به اینکه معمولا پس از انجام ثبت نام و مدتی پس از آن کلیه مشمولین باید در این سامانه اقدام نمایند، به همین دلیل تاریخ اعزام در این سامانه به نوبه خود در زمان متفاوتی خواهد بود.

 

برگ سبز در واقع شامل دو قسمت می باشد که برای گرفتن برگ سبز سربازی شما لازم است هر دو مورد را به انجام برسانید در رابطه با مورد اول شما باید معاینه پزشکی شوید. زیرا انجام این معاینه علاوه بر اینکه برای سایر سربازانی که در کنار او در پادگان می باشند الزامی است، همچنین برای خود فرد با توجه به شرایط جسمانی خود که در کدام ارگان می تواند فعالیت نماید و یا اینکه آیا مشمول معافیت پزشکی خواهد شد یا خیر، ضروری می باشد.

 

همچنین برای گرفتن برگ سبز سربازی شما لازم است که برگه انجام واکسن را به همراه داشته باشید. در زمان مراجعه به پلیس + 10 به شما مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی ارائه می گردد که با استفاده از برگه ای که از طرف نیروی انتظامی به شما ارائه می گردد، می توانید نسبت به تکمیل فرم و انجام واکسیناسیون اقدام نمایید. برگه ورد نظر حتما باید دارای مهر و امضا باشد. در غیر این صورت معتبر نخواهد بود.

 

 

برای گرفتن برگ سبز سربازی علاوه بر مراجعه به سامانه نظام وظیفه عمومی ، لازم است به مراکز پلیس + 10 نیز مراجعه نمایید.

 

 

 

جهت اطلاع از جدیدترین جزییات خدمت نظام وظیفه کلیک کنید.

 

 

نحوه اعزام به خدمت سربازان

 

نحوه اعزام به خدمت سربازان
نحوه اعزام به خدمت سربازان

 

آنچه پس از ارائه مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، نحوه تقسیم بندی و همچین اعزام به خدمت سربازان است. به طور کلی اعزام به خدمت سربازی به دو روش تعیین می شود. اعزام حضوری و اعزام انفرادی . که در ادامه در رابطه با هر یک و همچنین موارد و تفاوت های آن اشاره خواهیم نمود. کسب اطلاعات در این زمینه دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

 

اعزام حضوری برای آن دسته از افرادی که موفق به گرفتن برگ سبز سربازی شده اند بدین صورت است که شما پس از دریافت برگه ای مبنی بر اینکه زمان و ساعت مراجعه شما برای اعزام و همچنین آموزشی کجا و چه زمانی خواهد بود، می توانید به سازمان و همچنین آدرس موردنظر مراجعه نمایید. همچنین پس از مراجعه به محل و اعمال حضور و غیاب انجام شده و پس از آن زمان دقیق اعزام و همچنین آموزشی مشمولین تعیین می گردد.

 

اعزام انفرادی : چنانچه محل سکونت مشمول با محل سکونت داوطلب نزدیک باشد با در دست داشتن مدارک خود می توانید خود را به سازمان نظام وظیفه ناجا معرفی نمایید . در برگ درج شده برای محل آموزشی داوطلبان توجه داشته باشند که چنانچه در زمان مقرر اقدامات لازم به ثبت نرسانند، غائب محسوب خواهند شد و لازم است نسبت به مراجعه خود اقدامات لازم را به ثبت برسانید.

 

 

برای مشاوره رایگان نظام وظیفه کلیک کنید.

 

 

شرایط تمدید اعزم به خدمت

 

پس از فراهم نمودن مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی چنانچه مشمول تمدید خدمت سربازی می باشید، می توانید با ارائه مدارک خود و اعزام به نظام وظیفه استان محل سکونت خود مراجعه نموده و نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. آن دسته از مشمولانی که به علت بیماری قادر نیستند دوره آموزشی خود را پشت سر بگذارنند، می توانند با دو ماه تاخیر نسبت به انجام خدمت سربازی اقدام نمایند.

 

چنانچه به هنگام گرفتن برگ سبز سربازی  همچنین دریافت آن یکی از افراد و فامیل های در یک مشمول عزیز به فوت برسد، اعزام به خدمت آنان حدودا 2 ماه به تعویق خواهد افتاد. لازم به ذکر است که فرد فوت شده حتما باید از اقوام درجه یک افراد باشد. این افراد می تواند پدر، مادر، خواهر، برادر ، و همسر باشد در غیر این صورت با درخواست وی موافقت نخواهد شد.

 

مشمولینی عزیزی که در دانشگاه ها و همچنین مراکز آموزش عالی در داخل و یا خارج از کشور پذیرفته شوند و همچین موعد ثبت نام آنان پس از اعزام به خدمت می باشد، می توانند از شش ماه تعویق برای اعزام به خدمت سربازی استفاده نمایند. این زمان شش ماهه حداکثری خواهد بود و در صورت انجام آن می توانند از نهایت این زمان استفاده نمایند.

 

 

جهت اطلاع دقیق از مراحل اخذ معافیت کفالت مادر کلیک کنید.

 

 

مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی

 

مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی
مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی

 

برای گرفتن برگ سبز سربازی ابتدا پس از مراجعه به پلیس + 10 می توانید با ارائه مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی نسبت به دریافت کارت سبز و همچنین از زمان دقیق اعزام به خدمت اطلاع یابید. همچنین چنانچه مدارک مورد نظر تکمیل نباشد و نتوانند ثبت نام خود را تکمیل نمایند نخواهند توانست نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند .

 

آن دسته از مشمولین عزیزی که مشمول معافیت سربازی می شوند، می توانند با ارائه مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی و همچنین انجام معانیات پزشکی از این نوع معافیت با تائید پزشک مورد نظر استفاده نمایند. همچنین مدارک مذکور برای استفاده از معافیت ضروری می باشد. همچنین چنانچه برگ سبز خود را گم نموده اید، می توانید نسبت به دریافت مجدد آن اقدام نمایید.

 

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با نحوه گرفتن برگ سبز سربازی و همچنین مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی می توانید با مشاورین و متخصصین نظام وظیفه عمومی ما تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم  را دریافت نمایید . برای برقراری ارتباط با مشاورین ما کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

برای اطلاع از کفالت پدر کلیک کنید.

سوالات متداول در رابطه با اخذ برگ سبز سربازی

سن مشمولیت خدمت سربازی دقیقا از چه زمانی آغاز می شود؟

هر یک از آقا پسرهایی که در اولین ماه سن 18 سالگی آنان آغاز شود، مشمول خدمت سربازی خواهند بود. این قانون برای کلیه افراد ذکور ایرانی یکسان می باشد. در واقع مشمول به کسی گفته می شود که در در زمان قانون خدمت سربازی قرار می گیرد. مشمولین عزیز توجه داشته باشند که در تمامی مواردی که اقدام به ثبت نام در ارگان های مختلف می نمایند، لازم است وضعیت مشمولین خود را تعیین نمایند.

 

بنده در دوران راهنمایی ترک تحصیل نموده ام آیا می توانم قبل از موعد نسبت به خدمت سربازی اقدام نمایم؟

با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای امکان ادامه تحصیل کلیه آقا پسرهای میهن عزیزمان، هیچ یک از آنان تا قبل از رسیدن به سن 18 سالگی مشمول خدمت نمی باشند. همچنین تمامی آن ها از معافیت سربازی برخوردار خواهند بود. به همین دلیل به محض رسیدن به این سن، لازم است نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام اقدام نمایند همچنین از ظرف شش ماه مهلت دارند تا به مراکز پلیس + 10 مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و همچنین تکمیل فرم آن اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه برای ثبت نام، مشمولین غائب شناخته خواهند شد.

 

آیا می توان بدون مراجعه به مراکز پلیس + 10 نسبت به گرفتن برگ سبز سربازی اقدام نمود؟

 

کف پای بنده صاف است آیا باز هم لازم است نسبت به گرفتن برگ سبز سربازی اقدام نمایم؟

 

آیا برای افرادی که نخبه و یا دارای مقام می باشند باز هم دوره آموزشی در نظر گرفته می شود؟

 

بنده فرزند شهید می باشم به چه میزان کسری خدمت برای ما منظور می گردد؟

 

آیا در صورت گم کردن برگ سبز خدمت سربازی راهی برای بازگرداندن دوباره آن وجود خواهد داشت؟

 

در صورتی که برخی از مدارک ناقص باشند آیا برگه سبز به ما تعلق خواهد گرفت؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه گرفتن برگ سبز سربازی و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

معافیت کفالت مادر مطلقه

تحصیل در سربازی

لیست ارگان های امریه سربازی

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان

مدارک لازم جهت اخذ برگ سبز سربازی

دفترچه خدمت سربازی

گرفتن برگ سبز سربازی

 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «گرفتن برگ سبز سربازی»

  1. Avatar photo شاهین گفت:

    با سلام خسته نباشید یک سوالی داستم خدمتتون
    بنده درخواست اعزام دادم دکتر اولیمو رفتم بخاطر یک عدد تتوی کوچک فرستاد کمیسیون پزشکی بیمارستان امام سجاد رفتم و دکترا دیدن منو تایید کردن که سربازم و هیچ مشکلی ندارم اونجا گفتن 30 روز دیگه باید برم میدان سپاه.
    میخام بدونم که برای اینکه برگه سبزمو بگیرم کی میتونم برم پلیس +10 آیا خود میدان سپاه برگه سبز بهم میده یا باید از الان بگیرم داخل میدان سپاه چه اقداماتی میشه ممنون میشم راهنمایی کامل کنید با تشکر🙏

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای گرقتن برگه سبز بایددوره 45 روزه تون تموم شده باشه

  2. Avatar photo پویا گفت:

    سلام وقت بخیر من فارغ التحصیل ارشد هستم ۲۷ بهمن ۹۹ فرجه ام تموم میشه و برگه اعزام باید پر کنم
    برگه اعزام بلند مدت چی هست؟ شرایط گرفتنش چجوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
  • طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی

    طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی چیست؟ تصویب 1403

    افراد مشمول بالای 18 سال باید بین 14 الی 21 ماه بسته به نوع منطقه محل خدمت که منطقه عادی باشد یا منطقه عملیاتی، دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند. بعضی از مشمولان قصد گرفتن معافیت موقت یا معافیت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)