ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معرفی کامل گرایش های مهندسی پزشکی

گرایش های مهندسی پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 گرایش‌ های مهندسی پزشکی  یکی از مورادی است که متقاضیان تحصیل در این رشته همیشه در مورد آن سوال دارند. این رشته که ترکیبی از تجربی و ریاضی است، تا به امروز کمک‌های بسیاری به علم پزشکی کرده است. ساخت انواع تجهیزات پزشکی، ساخت انواع اندام مصنوعی،  کمک به پزشکان برای استفاده از تجهیزات و بسیاری موارد دیگر. این رشته طرفداران بسیاری دارد اما ممکن است خیلی از داوطلبان در مورد این که کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟ سوال داشته باشند. برای کسب اطلاعات لازم در مورد تمامی این موارد و بهترین گرایش مهندسی پزشکی ، پیشنهاد می‌کنیم حتما از مشاوران خبره و آگاه کمک بگیرید.

 

 

برای آگاهی از  گرایش های مهندسی پزشکی می‌توانید طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

از گرایش ‌های مهندسی پزشکی چه می‌دانید؟

گرایش‌ های مهندسی پزشکی در دوره کارشناسی، ارشد و دکتری متفاوت هستند. 

در ادامه قصد داریم به صورت کامل گرایش‌های این رشته را در این سه مقطع بررسی نماییم تا به بهترین گرایش ب

رسیم.

در صورتی که به دنبال یافتن اطلاعات بیشتردر رابطه با این موضوع هستید که کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟ حتما از مشاوران کمک بگیرید.

 

گرایش‌های مهندسی پزشکی در دوره کارشناسی چیست؟

پس از پذیرفته شدن در دانشگاه می‌توانید گرایش‌های زیر را در مقطع کارشناسی انتخاب کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • گرایش بیوالکترویک
  • بیومکانیک
  •  بیومتریال

در گرایش بیو الکتریک از علوم مهندسی مانند اصول الکتریکی و الکترومغناطیسی در حوزه پزشکی استفاده می‌شود.

دروس تخصصی این گرایش شامل، آناتومی، فیزیولوژی، مدارهای الکتریکی 1 و2، الکترونیک 1 و2، تکنیک پالس، تجزیه و تحلیل سیستم‌ها، اصول رادیولوژی و رادیوتراپی می‌شود.

افراد فارغ التحصیل از این گرایش می‌توانند به ساخت سیستم‌های درمانی، آزمایشگاهی، طراحی بخش‌های الکترونیکی، کنترل اندام مصنوعی، پردازش تصاویر پزشکی و…. بپردازند.

طبق اطلاعات در دسترس بهترین گرایش رشته مهندسی پزشکی از نظر بازار کار متعلق به این رشته است.

 

معرفی گرایش های مهندسی پزشکی

بیومکانیک

گرایش بیومکانیک دومین رشته از گرایش‌ های مهندسی پزشکی در مقطع کارشناسی است. این رشت همانطور که از نام آن پیداست ترکیبی از علوم مهندسی مکانیک با پزشکی است و بیشتر با حوزه ساخت اعضای مصنوعی در ارتباط است. اگر قصد مهاجرت دارید، بهترین گرایش رشته مهندسی پزشکی بیو مکانیک است. زیرا بازار کار این گرایش هنوز در داخل ایران توسعه چندانی نداشته است و بیشتر جنبه تحقیقاتی دارد. البته اگر به کارهای پژوهشی علاقه مند هستید، این گرایش می‌تواند برای شما بهترین باشد.

 

بیومتریال

در این گرایش با نحوه استفاده از بافت‌های زنده و مصنوعی برای کاشت آن‌ها در بدن آشنا خواهید شد. دروس این گرایش شامل، فیزیولوژی و آناتومی، استاتیک و مقاومت مصالح، بیوشیمی، مبانی علوم و تکنولوژی پلیمر ها، هیستولوژی و پاتولوژی ، مقدمه ای بر بیولوژی سلولی ملکولی ، تجهیزات عمومی بیمارستان ها و کلینیک های درمانی خواهد شد.

مهندسی بافت

در این گرایش مهندسی پزشکی برای ساخت بافت‌های بدن تلاش می‌شود. در واقع هدف اصلی برطرف کردن و درمان نواقص و بیماری‌های بافتی است.

 

 

بهترین گرایش های مهندسی پزشکی در دوره کارشناسی ارشد چیست؟

در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی سه گرایش ورزش، اطلاعات پزشکی و بیوالکتریک وجود دارد.برای معرفی بهترین گرایش مهندسی  پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد، لازم است در ابتدا موارد متعددی را در نظر داشته باشید.

به طور مثال از نظر برخی داوطلبان درآمد مهم است، از نظر برخی محیط و آرامش در حیطه فعالیت، برای برخی دیگر جنبه پیشرفت در کار و برای برخی نیز امنیت شغلی … به همین دلیل برای معرفی بهترین گرایش در این مقطع باید در ابتدا نیازهای خودتان و مواردی را که دوست دارید از شغل‌تان دریافت کنید، در نظر داشته باشید. برای این که بهترین رشته از گرایش های مهندسی پزشکی در مقطع ارشد را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم حتما از کمک مشاوران بهره ببرید.

ما در ادامه قصد داریم گرایش‌های مهندسی پزشکی در مقطع ارشد را بررسی کنیم.

در میان گرایش‌های مهندسی پزشکی در مقطع راشد، می‌توان گرایش بیوالکتریک را یکی از گسترده‌ترین آن‌ها در نظر گرفت.

در این گرایش می‌توانید به حوزه‌های تحقیقاتی متعددی دسترسی داشته باشید که در ادامه این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

 

پردازش سیگنال‌های حیاتی در گرایش بیوالکتریک

پردازش سیگنال‌های حیاتی شامل ساخت سخت‌افزارهای مناسب برای استفاده بهینه از فناوری می‌شود تا سیگنال به خوبی دریافت شده و همچنین تحلیل‌های لازم روی آن انجام شود.

 

 تحلیل تصاویر پزشکی و سیستم‌های تصویر برداری

وسایل تصویر برداری پزشکی یکی از مهم‌ترین وسایل در صنعت پزشکی محسوب می‌شوند و به همین دلیل این حیطه در میان حوزه‌های کاری رشته مهندسی پزشکی می‌تواند جذاب‌تر باشد.

حیطه گفتار، صوت، گفتار درمانی،مدلسازی سیستم‌های بیولوژیک و طراحی اندام‌های مصنوعی و توانبخشی نیز از جمله حیطه‌های پر طرفدار در گرایش بیومتریال محسوب می‌شوند.

بهترین گرایش مهندسی پزشکی

بهترین گرایش مهندسی پزشکی

گرایش ‌های مهندسی پزشکی در مقطع دکتری

اگر از گرایش های مهندسی پزشکی در مقطع دکتری چیزی نمی‌دانید، در ادامه همراه ما باشید.

در مقطع دکتری همانند تمامی رشته‌های دیگر تمرکز بر روی نوآوری است. در این مقطع باید حرفی برای گفتن و ایده‌ای برای عملی کردن داشته باشید. در نهایت نیز ایده‌ها باید به پزشکان برای درمان و تشخیص بیماری‌ها کمک نماید.

گرایش‌ های رشته مهندسی پزشکی در مقطع دکتری شامل موارد زیر می‌شود، بیوالکتریک، بیومکانیک، بیومتریال، توانبخشی و ورزش می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید بدانید کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟ برای تحصیل در مقطع دکتری، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مهم‌ترین دروس دانشگاهی در گرایش‌ های مهندسی پزشکی شامل چه مواردی می‌شود؟

در این رشته دروی مختلفی را که شامل، آناتومی، مدارهای الکتریکی، تجزیه سیستم، ریاضی، آمار، مخابرات، برنامه نویسی و … می‌شود، مطالعه خواهید کرد. البته در هر گرایش دروس خاصی وجود دارد. به طور مثال در گرایش بیومکانیک، واحدهایی که با رشته مهندسی مکانیک مشترک است مطالعه خواهید کرد که این موارد شامل، مقاومت مصالح، ترمودینامیک و… می‌شود.

 

 

رشته مهندسی پزشکی مناسب چه افرادی است؟

در این خصوص باید به شما بگوییم داشتن علاقه در تمامی رشته‌ها حرف اول را می‌زند. در مرحله بعد برای موفقیت در این رشته مانند تمامی رشته‌های دیگر نیاز است به کسب مهارت در علوم کاربردی و نرم‌افزارهای مربوط به آن بپردازید. از جمله مهمترین مهارت‌هایی که افراد فارغ التحصیل از گرایش های مهندسی پزشکی باید داشته باشند، حل مسئله و تجزیه و تحلیل است. توانایی کار با تیم نیز یکی از موارد مهم برای موفقیت در این رشته محسوب می‌شود؛ زیرا فارغ التحصیلان این رشته باید مدام با گروه پزشکان و پرستاران در ارتباط باشند.

 

اگر به رشته پزشکی علاقه مند هستید، روی لینک برای قبول شدن در رشته پزشکی چه باید کرد، کلیک کنید.

 

تاریخچه رشته و گرایش های مهندسی پزشکی

 

جالب است بدانید تاریخچه رشته مهندسی پزشکی تنها محدود به سال‌های اخیر نیست، یافته‌های باستان شناسان نشان می‌دهد که این رشته از زمان یونان باستان قدمت داشته است.

به طور مثال گوشی طبی در گذشته یک روزنامه لوله شده بوده که با استفاده از آن به صدای ضربان قلب بیماران گوش می‌سپردند.

امروزه نزدیک به سی و دو هزار نفر در انجمن مهندسی پزشکی مشغول به فعالیت هستند که تمامی فعالیت‌های آن‌ها بر پایه فعالیت‌های انجام شده از دویست سال گذشته آن‌ها می‌باشد.

 

در این رشته از گذشته تا به امروز پیشرفت‌های چشمگیری انجام شده است و بیماران بسیاری به دلیل این پیشرفت‌ها فرصت زندگی دوباره پیدا کرده‌اند. به طور مثال در سال 1983 اولین باری بود که یک بیمار تحت جراحی قلب مصنوعی قرار گرفت و در سال 1988 اولین تلمبه تنظیم کننده تپش قلب ساخته شد. اولین پای مصنوعی در سال 1993 ساخته شد و امروز انتظار می‌رود بسیاری اندام‌ها و اعضای دیگر مانند کلیه، چشم، رگ و… ساخته شود. 

برای آشنایی با بهترین رشته‌های مهندسی برای خانم‌ها ، روی لینک کلیک کنید

 

 

تعهدات فارغ التحصیلان از گرایش ‌های مهندسی پزشکی

وظایف تیم مهندسی پزشکی در یک مرکز درمانی شامل موارد متعددی می‌شود، به طور مثال از جمله این وظایف می‌توان به استفاده موثر از تجهیزات پزشکی اشاره کرد. تمامی وظایف یک فارغ التحصیل از گرایش های مهندسی پزشکی در افزایش کارایی، اثربخشی و رضایتمندی بیماران خلاصه می‌شود.

وظایف مهندسی پزشکی به صورت خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

 

آموزش به پرنسل مراکز درمانی

در تمامی مراکز از جمله مراکز درمانی آموزش پرسنل از جمله فعالیت‌های مهم محسوب می‌شود؛ فارغ التحصیلان از گرایش های مهندسی پزشکی ، باید به پرسنل در رابطه با نحوه استفاده از تجهیزات، نحوه نگهداری و… آموزش‌هایی را بدهند.

 

حفاظت از پرسنل و بیماران

تمامی دستگاه‌های مراکز بیمارستانی در صورت استفاده نادرست و یا ناآگاهی می‌توانند عوارض و خطراتی را داشته باشند. یکی از وظایف مهم فارغ التحصیلان از گرایش‌ های مهندسی پزشکی تامین امنیت پرسنل و بیماران در این حوزه می‌باشد.

 

مشاوره برای خرید

از آنجایی که دستگاه‌های موجود در بیمارستان‌ها قیمت بالایی داشته و نیاز به تخصص برای خرید آن‌ها وجود دارد. کارشناسان فارغ التحصیل از گرایش های مهندسی پزشکی می‌توانند به این مراکز برای خرید مشاوره دهند.

 

نظارت بر چرخه تعمیر تجهیزات

پس از مدتی که تجهیزات نیاز به تعمیر دارند، مهندسان پزشکی بر روی این چرخه نظارت خواهند داشت گاهی لازم است تجهیزات از مراکز درمانی خارج شده و به دست متخصصان تعمیر برسند ؛ اما گاهی فارغ التحصیلان از گرایش های مهندسی پزشکی خودشان نیز می‌توانند مشکل را برطرف نمایند.

 

مهندسی پزشکی در ایران (1)

مهندسی پزشکی در ایران

 

 

معرفی دانشگاه‌های پذیرنده در گرایش های مهندسی پزشک

گرایش های مهندسی پزشکی بسیار متنوع می‌باشد در ادامه قصد داریم دانشگاه‌های ارائه دهنده گرایش بیوالکتریک را در دوره‌های روزانه، غیرانتفاعی، شبانه و.. بررسی کنیم.

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های پردیس خودگردان را دارید، مراکزعلم و صنعت ایران ، شیراز، شهید بهشتی، تربیت مدرس و تبریز، از شما ثبت نام خواهند کرد.

در دانشگاه مجازی صنعتی سهند نیز گرایش بیوالکتریک ثبت نام خواهد داشت.

 

 

   گرایش های مهندسی پزشکی در دوره روزانه مقطع کارشناسی 

روزانه دانشگاه اصفهان
روزانه دانشگاه تبریز
روزانه دانشگاه تربیت مدرس
روزانه دانشگاه تهران
روزانه دانشگاه حکیم سبزواری
روزانه دانشگاه رازی
روزانه دانشگاه زنجان
روزانه دانشگاه سمنان
روزانه دانشگاه شاهد
روزانه دانشگاه شهید بهشتی
روزانه دانشگاه شیراز
روزانه دانشگاه صنعتی اصفهان
روزانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر
روزانه دانشگاه صنعتي خواجه نصير الدينطوسي
روزانه دانشگاه صنعتي سهند
روزانه دانشگاه صنعتي شريف
روزانه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل
روزانه دانشگاه صنعتی همدان
روزانه دانشگاه علم و صنعت ایران
روزانه دانشگاه فردوسی مشهد

 گرایش های مهندسی پزشکی دوره شبانه مقطع کارشناسی

 

نوبت دوم دانشگاه اصفهان
نوبت دوم دانشگاه تبريز
نوبت دوم دانشگاه تهران
نوبت دوم دانشگاه زنجان
نوبت دوم دانشگاه سمنان
نوبت دوم دانشگاه شاهد
نوبت دوم دانشگاه شهید بهشتی
نوبت دوم صنعتی اصفهان
نوبت دوم صنعتی امیرکبیر
نوبت دوم صنعتی خواجه نصیر
نوبت دوم صنعتی سهند
نوبت دوم صنعتی نوشیروانی
نوبت دوم صنعتی همدان
نوبت دوم علم و صنعت
نوبت دوم فردوسی
نوبت دوم امیرکبیر

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهندسی پزشکی بدون کنکور روی لینک کلیک کنید

 

 

گرایش های مهندسی پزشکی در دانشگاه غیر انتفاعی مقطع کارشناسی

اگر برای ادامه تحصیل در گرایش های مهندسی پزشکی دانشگاه غیر انتفاعی را انتخاب کرده‌اید، در ادامه می‌توانید نام این موارد را ببینید

 

غیرانتفاعی علم و صنعت ایران
غیرانتفاعی شهاب
غیرانتفاعی علامه نوری
غیرانتفاعی امام رضا
غیرانتفاعی انرژی
غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی
غیرانتفاعی شیخ بهایی
غیرانتفاعی پویندگان دانش
غیرانتفاعی سجاد
غیرانتفاعی مازیار
غیرانتفاعی سراج
غیرانتفاعی روزبهان
غیرانتفاعی صنعتی مازندارن
غیرانتفاعی راغب اصفهانی
غیرانتفاعی علوم و فناوری سپاهان
غیرانتفاعی دانشستان

 

 

وضعیت شغلی و درآمد گرایش های مهندسی پزشکی در ایران چگونه است؟

در مورد این که کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟ باید به شما بگوییم مهندسی پزشکی در ایران وضعیت خوبی دارد. با گرفتن مدرک در گرایش های مهندسی پزشکی می‌توانید در بسیاری از موسسات دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید. درآمد شما نیز در این رشته بستگی به مهارت‌های خودتان ، مقطع تحصیلی و … دارد.  یکی از حوزه‌های کاری جذاب این رشته در ایران می‌تواند ، واردات تجهیزات پزشکی باشد که مورد نیاز نیز هست.

 

کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است

کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است

 

بهترین گرایش های مهندسی پزشکی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند

عموما افرادی که به قصد ادامه تحصیل و یا مهاجرت از کشور خارج می‌شوند، انتظار درآمد بسیار بالایی را خواهند داشت. به همین دلیل ما بهترین گرایش های مهندسی پزشکی از نظر درآمدی را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، لازم است بدانید پردرآمدترین کشور برای انتخاب گرایش مهندسی پزشکی، امریکا است. در این کشور دانشجویانی که یکی از گرایش‌های مهندسی پزشکی را انتخاب می‌کنند، طی 2 سال اول علوم پایه و اصول مهندسی را مطالعه خواهند کرد. همچنین فارغ از گرایش با مفاهیم متعدد بسیاری همچون، زیست شناسی سلولی، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، بیومکانیک و محاسبات و طراحی برای مهندسین زیست پزشکی آشنا خواهند شد.

در مورد گرایش باید به شما بگوییم که بازار کار هر سال ممکن است تقاضای متفاوتی باشد اما بهترین گرایش مهندسی پزشکی برای تحصیل در امریکا اغلب با شغل‌هایی که به توسعه دستگاه‌های پزشکی و ارائه راه‌حل‌های بیولوژیک می‌پردازد، مرتبط خواهد بود.

بهترین دانشگاه‌های امریکا که می‌توانید برای ادامه تحصیل انتخاب کنید، شامل ماساچوست، استنفورد، سن دیه گو، دوک، پنسیلوانیا و.. می‌شود.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی گرایش‌ های مهندسی پزشکی پرداختیم. در صورتی که قصد انتخاب این رشته را دارید اما نمی‌دانید کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟ حتما با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود را تا حدودی دریافت کرده‌اید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین گرایش مهندسی پزشکی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

جهت مشاوره برای معرفی گرایش های مهندسی پزشکی از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

پردرآمدترین رشته‌های پیراپزشکی

‌بهترین رشته‌های مهندسی پزشکی برای خانم

دانشگاه‌های پزشکی در روسیه

رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه غیرانتفاعی

 گرایش های مهندسی پزشکی

 

3.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کدام یکی از گرایش های مهندسی پزشکی برای خانم‌ها بهتر است؟

این رشته از آنجایی که ماهیتی ما بین مهندسی و پزشکی دارد، مناسب خانم‌ها است و تفاوتی ندارد چه گرایشی را بخوانید.

کدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال لازم است فاکتورهای متعددی همچون درآمد، محیط کاری ، فعالیت در خارج از کشور یا داخل کشور را در نظر داشته باشید تا پاسخ به شما داده شود.

بهترین گرایش مهندسی پزشکی از نظر درآمد چیست؟

برای این سوال باید مقطع تحصیلی خود را اعلام کنید و همچنین مشخص نمایید که قصد فعالیت در داخل ایران را دارید یا خارج از کشور.

برای اینکه در رشته مهندسی پزشکی درآمد خوبی داشته باشیم، لازم است تا چه مقطعی ادامه تحصیل دهیم؟

پاسخ این سوال بسنگی به گرایش شما دارد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی کامل در این مرد تماس بگیرید.

نظرات

23 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کامل گرایش های مهندسی پزشکی»

  1. Avatar photo رویا گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک میخونم، میتونم برای کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک بخونم یا نمیشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید اقدام کنید

  2. Avatar photo پرستو بیات گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی پزشکی بالینی دارم
    برای ارشد میتونم فیزیوتراپی بخونم؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر برای رشته مذکور شرط تجانس رشته لازم است

  3. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من معماری خوندم و میخوام ارشد رو مهندسی پزشکی بخونم میتونم این کارو بکنم یا سخته ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این مورد برای شما امکان پذیر میباشد.

  4. Avatar photo سپیده گفت:

    سلام وقت بخیر
    کدوم گرایش مهندسی پزشکی به رشته ریاضی نزدیکتره و از تجربی بسشتر فاصله داره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته مهندسی پزشکی از گروه اصلی رشته ریاض می باشد

  5. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من تازه مهندسی پزشکی قبول شدم می خواستم بدونم آینده کاریش چطوره چون همه می گن آینده نداره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام میتونید به عنوان کارشناس تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها مشغول به کار شوید

  6. Avatar photo محمد حسین گفت:

    سلام وقت بخیر.
    ببخشید میخواستم بدونم که بهترین گرایش برای مهاجرت هم از نظر درآمد و هم از نظر کاری چه گرایشی هست؟
    و اینکه در چه جاهایی میشه مشغول به کار شد؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیلی فرقی نداره معمولا گرایش زیبایی از همه بهتره

  7. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    گرایش بیومکانیک در چه جاهایی مشغول به کار میشه ینی می‌تونه مثل کسی که گرایش بیوالکتریک داره کار کنه؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      در صنایع پزشکی و مهندسی این رشته بازارکار دارد و برای مهاجرت هم رشته ی بسیار خوبیست.

  8. Avatar photo رها گفت:

    سلام.من کاردانی ناپیوسته تربیت بدنی دارم و بیشتر به طراحی و پیشگیری از آسیب به بدن و کارهای فنی خیلی علاقه دارم و دوست دادم در این زمینه تلاش کنم و دانشم رو افزایش بدم ، وقتی راجع به مهندسی ورزش تحقیق کردم متوجه شدم که یکی از گرایش های مهندسی پزشکی است ، و الان دچار تردید شدم که برای مقطع لیسانسم
    مهندسی پزشکی رو انتخاب کنم یا مهندسی ورزش ..
    سوالم در این خصوص : میخوام یکی از گرایش های مهندسی ورزش رو انتخاب کنم اگر از طریق مهندسی پزشکی وارد بشم و گرایش مهندسی ورزش رو انتخاب کنم ، تعداد واحدهای بیشتری رو باید بگذرونم یا همون مهندسی ورزش رو انتخاب کنم و گرایش مورد نظرمو ادامه بدم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مهندسی ورزش بسیار نزدیک تر است به علایق تان
      مهندسی پزشکی بسیار با علاقیات شما فاصله دارد .

  9. Avatar photo مری گفت:

    سلام من کنکورم دادم میتونم بر شرط معدل رشته مهندسی پزشکی انتخاب کنم؟؟ و اینکه میخوام این رشته رو تو دانشگاه تهران بخونم برشرط معدل میتونم وارد دانشکاه تهران بشم ؟؟؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته مهندسی پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارد.

  10. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام یه سوال: ساخت ربات های جراح در این رشته تدریس میشه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. بله

    2. Avatar photo بابک گفت:

      ساخت ربات جراح به طور کلی تحت نظارت مهندسان هوش مصنوعی و مهندسان پزشکی طراحی میشوند.

  11. Avatar photo Q گفت:

    سلام
    من ترم چهار مهندسی پزشکی هستم قراره انتخاب گرایش کنم کدوم گرایش از نظر درآمد داخل کشور بهتره؟
    شنیدم بیوالکتریک بهتره ولی متاسفانه دانشگاهم گرایش بیوالتریک رو نداره
    و اینگه گرایش بالینی از نظر درامد چطوریه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر گرایش بالینی مهندسی پزشکی بیشتر در بیمارستانها مشفول بکار میشید ویا در امور پیرا پزشکی برای اطلاعات بیشتر با مرکز تماس یگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط و مهلت ثبت نام کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه

    ثبت نام کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه

    شرایط و مهلت ثبت نام کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه 1403 اعلام شد. آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هر سال یا هر دو سال یکبار توسط سازمان سنجش و در جهت جذب علاقمندان به شغل کارشناس رسمی در مدت یک...
  • چارت انتخاب واحد رشته مهندسی پزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته مهندسی پزشکی + بروزرسانی 1403

    رشته مهندسی پزشکی امروزه یکی از پرطرفدارترین رشته‌ ها از نظر داوطلبان کنکور گروه ریاضی به حساب می‌ آید و از آن جا که این رشته علاوه بر دروس مهندسی با دنیای پزشکی هم سر و کار دارد؛ مورد توجه...
  • رشته داروسازی

    رشته داروسازی + درآمد، بازارکار، دروس و شرایط مهاجرت

    بازار کار رشته داروسازی موضوعی است که ما در این مطلب بررسی خواهیم کرد. بسیاری از داوطلبان رشته تجربی، متقاضی تحصیل در رشته دارو سازی هستند. به همین دلیل رقابت برای ورود به این رشته و سپس یافتن کار برای...
  • رشته ی مهندسی برق

    رشته مهندسی برق + درآمد، بازارکار، دروس و شرایط مهاجرت

    رشته ی مهندسی برق شامل 4 گرایش مختلف است که هر کدام از این گرایش ها در حوزه ای جدا قرار گرفته و برای انتخاب درست بین این رشته ها بهتر است به بررسی دقیق این گرایش ها بپردازید تا...
تماس با مشاور