ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کلید واژه نظام مهندسی معماری

کلید واژه نظام مهندسی معماری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همراه داشتن کلید واژه نظام مهندسی معماری در جلسه آزمون نظام مهندسی معماری، می تواند بسیار کمک کننده به شما باشد. اگر اطلاعاتی درستی از نحوه انتخاب بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی معماری داشته باشید و ویژگی های منابع مناسب را بدانید، قطعاً نتیجه خوبی را خواهید گرفت. به دلیل اهمیت این موضوع ما در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با بهترین کلید واژه اجرا معماری و همچنین نحوه دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری در اختیار شما قرار دهیم. در خصوص دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کتاب کلید واژه نظارت معماری با ما تماس بگیرید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

اهمیت استفاده از کلید واژه نظام مهندسی معماری

اهمیت استفاده از کلید واژه نظام مهندسی معماری، بر کسی پوشیده نیست! اما چرا بر اهمیت استفاده از کلید واژه نظام مهندسی معماری تاکید می شود و این کتاب دقیقاً چه کاربردی دارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا از این موضوع بیشتر بدانید. در واقع کلیدواژه، کتابی است که بیشتر برای افزایش سرعت شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به این صورت که اگر آن را با خود ببرید و همچنین زمانی را نیز برای مطالعه اختصاص داده باشید، می توانید برای آزمون نتایج خوبی را انتظار داشته باشید.

اولین کاربردی کتاب کلید واژه نظارت معماری می تواند برای سوال هایی باشد که شما نمی دانید دقیقاً در کدام مبحث طرح شده است. برای این سوالات لازم است از کلیدواژه استفاده کنید. دسته دوم سوالاتی هستند که در آزمون اجرا مطرح خواهند شد.

 

 

کارکرد کلید واژه نظام مهندسی معماری

در این قسمت قصد داریم کارکرد کتاب کلید واژه نظارت معماری را بیشتر بررسی کنیم. همانطور که در قسمت فوق توضیح دادیم این نوع کتاب ها بیشتر منجر به افزایش سرعت شما خواهند شد. بدین صورت که با استفاده از دانش مهندسی خود در ابتدا و سپس با تمرین بسیار، باید توانایی تشخیص کلیدواژه صحیح را پیدا کنید. در مرحله بعدی پس از تشخیص کلیدواژه، باید به کتاب مورد نظرتان مراجعه کرده و کلمه را بیابید، در مقابل کلمه این که از کدام منبع و کدام قسمت استخراج شده است، درج می شود.

شاید در نگاه اول این طور تصور کنید که هر فردی با دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری می تواند به راحتی سوالات را یکی پس از دیگر پاسخ دهد؛ اما باید به شما بگوییم که پاسخ دادن به سوالات آن قدرهم راحت نبوده و نیاز به مطالعه و تمرین دارد.

 

 

دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری

 

 

تفاوت نحوه استفاده از کتب کلیدواژه در ادوار قدیم با ادوار جدید چیست؟

در سال های گذشته آزمون نظام مهندسی بسیار ساده تر بود. به همین دلیل انتظار زیادی از کتب مربوط به واژه ها نمی رفت. در واقع به دلیل ساده تر بودن آزمون، هر فرد با مشاهده سوال کلیدواژه را تشخیص داده و سپس با مراجعه به کتاب، به راحتی پاسخ را پیدا می کرد. اما رفته رفته آزمون ها سخت تر شده و سوالات مفهومی تر طراحی شدند. در نتیجه یافتن کلیدواژه سوال خیلی آسان نبوده و حتی ممکن است در یک سوال از چندین کلیدواژه استفاده شود. در نتیجه این سوالات نیاز به کتب کلیدواژه دقیق تری را ایجاد کرده که داوطلبان بتوانند با استفاده از آن ها به مقصود خود برسند. به همین دلیل هم هست که ما امروزه شاهد انواع مختلفی از کلیدواژه ها در کتب هستیم که در گذشته هیچ کدام نبودند.

 

 

ویژگی های بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی معماری

اگر به دنبال شناخت بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی معماری هستید، در ادامه ما ویژگی هایی را آورده ایم که می تواند به عنوان بهترین ویژگی در نظر گرفته شود.

هنگام دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری، باید توجه داشته باشید که شامل تمامی لغات باشد. علاوه بر این شامل تمامی لغات سال های گذشته نیز باشد.

کلمات مفهومی در آن درج شده باشد. منظور از کلمات مفهومی مواردی است که از قسمت های کم تر دیده شده منابع، استخراج می شود.

شامل فرمول ها باشد.

 

 

دلیل تفاوت کلیدواژه ها در حجم

یکی از سوالاتی که داوطلبان می پرسند، در رابطه با میزان حجم کلیدواژه ها است. اینکه هنگامی که برای دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری اقدام می نمایند، با انواع مختلفی از کتب در حجم و اندازه های مختلفی رو به رو می شوند. ما قصد داریم در این قسمت این موضوع را برسی کنیم که دلیل تفاوت در حجم چیست. دلیل این موضوع نیز، متفاوت بودن سلیقه طراحان می باشد. به این صورت که شاید هر طراح بخواهد برای یک کلمه چندین صفحه را اختصاص دهد.

 

 

آیا قبولی با استفاده از کلیدواژه حتمی است؟

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم، حتی اگر بهترین کلید واژه اجرا معماری را گرفته و یا دانلود کرده باشید نیز قبولی شما حتمی نخواهد بود؛ زیرا کلیدواژه تنها یک ابزار لازم است اما کافی نیست. یعنی همراه داشتن این کتاب ، قدم اول برای قبولی است، برای قدم بعدی باید یک سری مهارت دررابطه با نحوه استفاده از کتاب کسب کرده و همچنین سرعت خوبی در پیداکردن کلیدواژه ها داشته باشید. پس در رابطه با تبلیغاتی که از دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری تا دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری می بینید که قبولی شما را تضمین می کنند، مراقب باشید که گول نخورید. برای اطلاع از نحوه دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری با ما تماس بگیرید.

 

 

کتاب کلید واژه نظارت معماری

 

 

چگونه می‌توانیم احتمال قبولی در آزمون نظام مهندسی را افزایش دهیم؟ برای قبولی باید چکار کرد؟

 برای قبولی در آزمون نظام مهندسی، دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری تنها بخشی از کار است. شما ابتدا باید با منابع آشنایی کافی را پیدا کرده و بعد ازآشنایی با منابع، شروع به مطالعه آن ها کنید. در مرحله بعدی نوبت، پرورش مهارت تست زنی بدون استفاده از منابع خواهد شد. یعنی اگر در جلسه بتوانید به حدوداً بیست مورد از سوالات بدون استفاده از کلیدواژه پاسخ دهید، وضعیت بسیار خوبی خواهید داشت. در مراحل بعدی نیز می توانید سوالات ادوار گذشته را تحلیل کرده و سعی کنید درک خوبی از وضعیت سوال های سال های گذشته بدست آورید.

 

 

برای اطلاع از منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک کلیک کنید.

 

 

پرورش مهارت یافتن کلمه کلیدی

از آنجایی که عمده بحث ما در این مطلب، مرتبط با کلید واژه نظام مهندسی معماری می باشد. ما قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور با استفاده از بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی معماری، بتوانید پاسخ سوالات و همچنین کلیدواژه ها را بیابید. به صورت کلی برای یافتن کلمات کلیدی، دو روش وجود دارد:

در روش اول، بسیار سریع به جواب خواهید رسید. در واقع منظور از این روش، اشاره مستقیم به کلمه در سوال است که با کمی دقت داوطلبان می توانند از آن مطلع شوند.

اما مشکل اینجاست که در طراحی سوالات، روش جزیی یابی دیگر پاسخگو نیست. یعنی سوالات به گونه ای طراحی می شوند که شما باید یک کلی نگر خوب باشید تا بتوانید پاسخ را بیابید.

 

 

برای اطلاع از لیست منابع آزمون نظام مهندسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

منظور از جدول متجانس چیست و دلیل تالیف آن چه موردی است؟

همانطور که گفته بودیم طراحی سوالات در آزمون نظام مهندسی به صورت شده که داوطلب بیشتر گیج شود و برای یافتن پاسخ مجبور باشد، زمان بیشتری را صرف نماید. اما در برخ از کتب کلید واژه نظام مهندسی معماری، برای این موضوع چاره ای اندیشیده شده است که مربوط به همین جداول متجانس می شود. به طور مثال ممکن است کلیدواژه اصلی سوال کمینه باشد که به آن مستقیم اشاره نشده و به جای کمینه از واژه حداقل استفاده شده است. با استفاده از این جدول می توانید پاسخ سوال خود را که مربوط به واژه کمینه است بیابید. در واقع این جداول انواع واژه هایی را که ممکن است به جای هم استفاده شوند، در یک مورد آورده است.

 

 

جهت مشاهده چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟ بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

دسته بندی سوالات آزمون نظام مهندسی

به صورت کلی سوالات آزمون نظام مهندسی، به 6 مورد دسته بندی می شوند. این شش مورد شامل، سوال های خیلی ساده، ساده، متوسط، سخت، ترکیبی و بی منبع می شوند. در ادامه با جزییات مربوط به این سوال ها، بیشتر آشنا خواهیم شد.

گروه اول یا گروه خیلی ساده، تقریباً 30 درصد از سوالات را تشکیل می دهند. این موارد دقیقاً سوال هایی است که در منابع ذکر شده است.

مثال:

کدامیک از گزینه‌های زیر در مورد پایش گود صحیح می‌باشد؟

۱) طراح گودبرداری، مسئولیت انتخاب ابزار پایش را بر عهده دارد.

۲) ناظر پروژه مسئول قرائت و پردازش اطلاعات پایش گودبرداری می‌باشد.

۳) در گودبرداری با عمق ۸ متر با شیب پایدار، انجام پایش گودبرداری ضروری است.

۴) در گودبرداری با عمق ۲۲ متر با شیب پایدار، فقط در صورتی که طراح انجام پایش را ضروری بداند، لازم است عملیات پایش انجام شود.

کلیدواژه: پایش گود

اما در گروه دوم، که سوالات ساده را تشکیل می دهند، تقریباً 20 درصد از سوالات خواهد آمد. شما با بررسی این سوالات متوجه خواهید شد که دقیقاً منابع ذکر شده را ندارند.

به طور مثال در برخی حروف، اندکی تفاوت دیده می شود. اکثراً تفاوت مربوط به پیشوند، قید، علامت جمع و … خواهد شد.

مثال:

کدامیک از گزینه‌های زیر در مورد پایش گودبرداری صحیح می‌باشد؟

۱) طراح گودبرداری، مسئولیت انتخاب ابزار پایش را بر عهده دارد.

۲) ناظر پروژه مسئول قرائت و پردازش اطلاعات پایش گودبرداری می‌باشد.

۳) در گودبرداری با عمق ۸ متر با شیب پایدار، انجام پایش گودبرداری ضروری است.

۴) در گودبرداری با عمق ۲۲ متر با شیب پایدار، فقط در صورتی که طراح انجام پایش را ضروری بداند، لازم است عملیات پایش انجام شود.

کلیدواژه: پایش گود (منبع) و پایش گودبرداری (سوال).

در گروه سوم از سوالات که گروه متوسط را تشکیل می دهند، 10 درصد از سوالات را تشکیل می دهند و در آن ها از کلمات متفاوتی استفاده خواهد شد. از جمله این کلمات می توانیم به سطح و مساحت اشاره کنیم. موارد دیگر شامل قطر نامی و قطر اسمی می شود که در منبع و صورت سوال می توانند متفاوت باشند.

مثال:

مساحت کابین دوش باید چقدر باشد؟

۱) ۵/۰ متر مربع                                  ۲) ۶/۰ متر مربع

۳) ۷/۰ متر مربع                                  ۴) ۸/۰ متر مربع

کلیدواژه: مساحت کابین دوش (سوال)، سطح کابین دوش (منبع).

در این گونه مواقع برای یافتن کلیدواژه یا باید از جدول متجانس و یا از روش کلی یابی استفاده کنید.

در گروه بعدی از سوالات، که در دسته نامعلوم قرار دارند، گزینه ها به صورت درست و غلط است.

یعنی سوال به این صورت است که گزینه صحیح را باید از غلط تشخیص دهید. در این گونه مواقع به تعداد گزینه های سوال، واژه کلیدی وجود دارد که تشخیص آن با شماست. از طرفی هر یک از کلیدواژه ها نیز به طرق مختلفی مطرح خواهند شد که ممکن است از ساده تا سخت متفاوت باشند.

 

 

دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری

 

 

آشنایی با اختصارات کتاب های کلیدواژه

در این قسمت که از اهمیت و نحوه استفاده از کتاب کلید واژه نظارت معماری

اطلاعاتی را بدست آوردید، همراه ما باشید تا با اختصارات کتاب های کلیدواژه آشنا شوید.

 

 

برای اطلاع از لیست منابع آزمون نظام مهندسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

اختصارات کتاب کلید واژه نظارت معماری
م ۲: مبحث دوم ( نظامات اداری) – (۱۳۸۴) م ۵: مبحث پنجم (مصالح و فرآورده های ساختمانی)- (۱۳۹۶)
م۳: مبحث سوم (حفاظت ساختمانها در مقابل حریق ) – (۱۳۹۵) م: مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمانهای بتن آرمه) – ویرایش چهارم، چاپ دوم به بعد (۱۳۹۲)
م ۴: مبحث چهارم ( الزامات عمومی ساختمان )- (۱۳۹۶)  

م: مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمانهای با مصالح بنایی) – (۱۳۹۲)

م۱۰: مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمانهای فولادی)- (۱۳۹۲) م ۱۲: مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا)- (۱۳۹۲)
م ۱۵: مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان برقی) – (۱۳۹۲) م۱۶: مبحث شانزدهم (تاسیسات بهداشتی)- (۱۳۹۶)
م ۱۳: مبحث سیزدهم (طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمانها) – (۱۳۹۵) م ۱۴: مبحث چهاردهم (تاسیسات مکانیکی)- (۱۳۹۶)
م ۷: مبحث هفتم (پی و پی سازی)- (۱۳۹۲) م ۱۱: يازدهم (طرح و اجرای صنعتی ساختمان)- (۱۳۹۲)
م ۲۱: مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل) – (۱۳۹۵) م ۲۲: مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختمانها) – (۱۳۹۲)
م ۲۰: مبحث بیستم (علائم و تابلوها) – (۱۳۹۶) م۱۹: مبحث نوزدهم (صرفه جویی در مصرف انرژی )- (۱۳۸۹)
م ۱۸: مبحث هجدهم (عایق بندی و تنظیم صدا) – (۱۳۹۶) م۱۷ مبحث هفدهم (لوله کشی گاز طبیعی)- (۱۳۸۹)

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

در این قسمت همراه ما باشید تا از منابع کلید واژه نظام مهندسی معماری اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی معماری
مبحث هفتم (پی و پی سازی) – ( ۱۳۹۲)  

مبحث هشتم (طرح و اجرای ساختمان های با مصالح بنایی) – ( ۱۳۹۲)

مبحث پنجم (مصالح و فرآورده های ساختمانی) – (۱۳۹۶) مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان برقی – فقط ضوابط مربوط به طراحی) – (۱۳۹۲)
مبحث چهارم (الزامات عمومی ساختمان) – (۱۳۹۶) مبحث هجدهم (عایق بندی و تنظیم صدا) – (۱۳۹۶)
مبحث سوم (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق) – (۱۳۹۵) مبحث چهارم (الزامات عمومی ساختمان) – (۱۳۹۶)
ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت – (ویرایش سوم ۱۳۹۹) مبحث دوم (نظامات اداری) – (۱۳۸۴)
مبحث نوزدهم (صرفه جویی در مصرف انرژی) – (۱۳۸۹) مبحث سوم (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق) – (۱۳۹۵)
مبانی طراحی معماری جزئیات اجرائی ساختمان
مبحث هفدهم (لوله کشی گاز طبیعی) – (۱۳۸۹) مبحث هجدهم (عایق بندی و تنظیم صدا) – (۱۳۹۶)
مبحث پانزدهم (آسانسورها و پلکان برقی) – (۱۳۹۲) مبحث شانزدهم (تأسیسات بهداشتی) – (۱۳۹۶)
مبحث سیزدهم (طرح و اجرای تأسیسات برقی ساختمان ها) – (۱۳۹۵) مبحث چهاردهم (تأسیسات مکانیکی) – (۱۳۹۶)
مبحث یازدهم (اجرای صنعتی ساختمان ها) – (۱۳۹۲) مبحث دوازدهم (ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا) – (۱۳۹۲)
مبحث دهم (طرح و اجرای ساختمان های فولادی) – (۱۳۹۲) مبحث نهم (طرح و اجرای ساختمان های بتن آرمه) – (۱۳۹۹)
مبحث بیستم (علائم و تابلوها) – (۱۳۹۶) مبحث بیست و یکم (پدافند غیر عامل) – (۱۳۹۵)
 

مبحث بیست و دوم (مراقبت و نگهداری از ساختمان ها) – (۱۳۹۲)

راهنمای مبحث نوزدهم (صرفه جویی در مصرف انرژی) – (۱۳۹۲)
راهنمای جوش و اتصالات جوشی در ساختمان های فولادی (بخش های نظارت و اجرا) – (۱۳۹۰) پیوست ششم آئین نامه طراحی ساختمان ها در برابر زلزله استاندارد ۲۸۰۰ (ویرایش چهارم)
گودبرداری، پی سازی و سازه های نگهبان مبحث نوزدهم (صرفه جویی در مصرف انرژی) – (۱۳۸۹)
قراردادها و شرایط عمومی و خصوصی مرتبط با انواع قرارداد و پیمان ها مدیریت ساخت و نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه
مقررات، قوانین و ضوابط حقوقی و انتظامی مرتبط با ساخت ساز و امور قرارداد ها قوانین مرتبط با صنعت بیمه و مالیات و کار
روش ها و مسائل اجرایی ساخت و ساز در مراحل مختلف و نقشه های جزئیات اجرایی ساختمان ضوابط و مقررات مربوط به نظام فنی و اجرائی کشور
گودبرداری، پی سازی و سازه های نگهبان ماشین آلات ساختمانی و آشنایی با نحوه عملکرد، بهره برداری و نگهداری آن ها

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی تمامی نکات مربوط به کلید واژه نظام مهندسی معماری بپردازیم. امروزه تنوع بسیاری در رابطه با کتاب کلید واژه نظارت معماری دیده می شود. این تنوع مربوط به سخت تر شدن سطح سوالات و همچنین تغییر در نحوه طراحی سوالات می شود. به همین دلیل نیز همواره داوطلبان در رابطه با نحوه دانلود بهترین کلید واژه آزمون نظام مهندسی معماری و همچنین،شناخت بهترین کلید واژه اجرا معماری سوال می پرسند. به دلیل اهمیت این موضوع ما در ادامه سعی کردیم به شما تمامی نکات مرتبط با نحوه شناخت کتاب کلید واژه نظارت معماری را بگوییم. در نهایت نیز به شما می گوییم که بهتر است از دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری صرف نظر نمایید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه دانلود رایگان کلید واژه طراحی معماری با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

راه های قبولی در آزمون نظام مهندسی چیست؟

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین کلید واژه نظام مهندسی معماری چیست؟

بهترین کتاب، کلیدی است که بیشتر کلمات را پوشش دهد.

برای دانلودکلید واژه نظام مهندسی معماری چه راهی وجود دارد؟

جهت دانلود با ما تماس بگیرید.

آیا همراه داشتن کلید واژه نظام مهندسی معماری  تضمینی برای قبولی است؟

قطعاً خیر کارهای بسیاری برای قبولی باید انجام دهید.

آیا کلید واژه نظام مهندسی معماری برای نظارت و اجرا جداگانه است؟

در برخی انتشارات بله و در برخی خیر.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

    زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1402 + جدول تاریخ ها | inbr.ir

    برای دریافت پروانه نظام مهندسی و گواهی اشتغال به کار از این سازمان لازم است افراد حتماً در آزمون هایی که از طرف سازمان نظام مهندسی اعلام می شود شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا...
  • ثبت نام آزمون نظام مهندسی

    ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + شرایط و مدارک | inbr.ir

     ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ آغاز شد. در این آزمون داوطلبان می توانند با انواع مدرک های تحصیلی و اطلاع از راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. به صورت کلی افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی...
  • شرایط آزمون نظام مهندسی

    شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + سابقه کار مورد نیاز

    متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند باید دارای شرایط آزمون نظام مهندسی در رشته هایی که از طرف این سازمان اعلام می شود باشند. بدین ترتیب، به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند،...
  • ارتقاء پایه نظام مهندسی

    شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی + بخشنامه سنوات 1403 | inbr.ir

    ارتقاء پایه نظام مهندسی با گذر زمان و کسب تجربه امکان پذیر می باشد. ارتقاء پایه نظام مهندسی فرآیندی برای بالا بردن سطح تجربه و تخصص مهندسان در زمینه های مختلف است. از این طریق خدمات مهندسی با کیفیت بیشتری...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)