ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت

کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه آموزش مداوم، زیر مجموعه وزارت بهداشت است و هدف از ایجاد آن، ارتقا سلامت افراد از طریق آموزش های مداوم به دانش آموختگان رشته پزشکی است. این سامانه امکانات بسیار زیادی در اختیار افراد قرار می دهد که یکی از این امکانات، برگزاری دوره های آموزشی است. دانش آموختگان رشته پزشکی با شرکت در این دوره های آموزش، می توانند آموخته های خود را به روز کرده پس از شرکت در این دوره ها، کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت را دریافت کنند. هر یک از این دانش آموختگان برای مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم، باید به سایت وزارت بهداشت شهر خود مراجعه نمایند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که در دوره های آموزش مداوم شرکت کرده اید و هم اکنون می خواهید تا کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت خود را دریافت کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این سایت و نحوه دریافت کارنامه بدانید را به شما بیان خواهیم کرد.

معرفی سایت آموزش مداوم

وزارت بهداشت و آموزش کشور به دلیل اهمیت و ارتقاء دانش و مهارت در زمینه های علوم پزشکی و اینکه بیشتر پزشکان و پرستاران پس از فارغ التحصیلی وارد محیط کار می شوند و نیازمند به روز نگه داشتن اطلاعات خود هستند، سامانه آموزش مداوم را راه اندازی کرده است. در واقع، وزارت بهداشت این سایت را راه اندازی کرده تا افرادی که با سلامت جامعه سر و کار دارند بتوانند از دانش روز و امکانات آموزشی این سامانه بهره مند شود. به عبارت دیگر می توان گفت که سامانه آموزش مداوم به نشانی اینترنتی  www.ircme.ir زیرمجموعه وزارت بهداشت بوده و با هدف ارتقاء سلامت در جامعه از طریق آموزش مداوم به دانش آموختگان این وزارت شروع به فعالیت کرده است.

 

برای ورود به سامانه آموزش مداوم ircme.ir ، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مشاهده کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، سایت آموزش مداوم امکانات بسیاری را در اختیار دانش آموختگان قرار داده است که یکی از این امکانات، مشاهده کارنامه در این سایت است. تمامی افرادی که دوره های ثبت نام شده خود را با موفقیت به اتمام برسانند، می توانند امتیاز های دریافت شده خود را در قالب کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت از سایت دریافت نمایند. این کارنامه جهت اطلاع داوطلبان از امتیازات کسب شده و ارزیابی عملکرد آن ها پس از برگزاری دوره ها در سایت منتشر می گردد.

برای مشاهده در کارنامه سایت آموزش مداوم، بخش ویژه “کارنامه آموزش مداوم” در کارتابل هر متقاضی تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن می توان به کارنامه دوره های خود دسترسی پیدا کرد. تمام امتیازات کسب شده فرد برای شرکت در دوره های حضوری، غیرحضوری، سخنرانی ها، دوره های آموزشی پژوهشی و غیره در 4 ستون نمایش داده می شوند. در صورتی که فرد امتیاز لازم را از طرف مرکز برگزار کننده دوره دریافت نموده باشد، به راحتی از طریق بخش کارنامه دوره می توان برای دریافت گواهی آن دوره نیز اقدام کند. لازم به ذکر است تا بدانید که اگر گواهی یک دوره از طرف مرکزی صادر نشده باشد، می توان با آن مرکز ارتباط برقرار کرده و درخواست صدور گواهی 5 ساله داد. 

 

 

نحوه دریافت کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت

 

 

کارنامه آموزش مداوم تهران 

اگر در استان تهران زندگی می کنید، برای دریافت کارنامه آموزش مداوم باید به سایت نام برده در قسمت پیشین به نشانی الکترونیکی www.ircme.ir مراجعه کنید. در واقع، شما عزیزان برای مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم، ابتدا باید وارد سامانه شوید و سپس بر روی گزینه « کارنامه آموزش مداوم » کلیک کرده و کارنامه خود را مشاهده کنید. هم اکنون که با این سایت آشنا شدید، بهتر است بدانید که این سامانه در مرحله اول در دانشگاه های علوم پزشکی کشور به بهره برداری رسیده است. 

 

کارنامه آموزش مداوم اهواز

سایت آموزش مداوم هوشمند اينترنتي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز، با قابليت ثبت نام، صدور کارنامه، برگزاري آزمون اينترنتي، ثبت نام در برنامه‌ها و دسترسي رايگان به اطلاعات علمي با هدف بهره‌برداري کليه مشمولين آموزش مداوم راه‌ اندازي شده است. نشانی الکترونیکی سایت آموزش مداوم اهواز www.modavem.ajums.ac.ir است که شما داوطلبان برای دریافت کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت اهواز باید به آن مراجعه کنید. 

 

کارنامه آموزش مداوم شیراز

شما داوطلبان عزیزی که در دوره های آموزش مداوم شرکت کرده اید، اگر در استان شیراز زندگی می کنید، برای مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم باید به سایت مربوط به استان خود مراجعه کنید. سایت آموزش مداوم شهر شیراز، cme.sums.ac.ir است که برای مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم می توانید این نشانی الکترونیکی را در یکی از مرورگرهای خود جست و جو کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که این سایت علاوه بر فراهم کردن امکان دریافت کارنامه، امکانات بسیاری را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که برخی از مهم ترین این امکانات، شامل موارد زیر می باشند: 

  • مشاهده دوره های حضوری ( وبینار ) 
  • مشاهده دوره های غیر حضوری
  • مشاهده لینک بازبخش وبینار 

 

 

کارنامه آموزش مداوم شیراز

 

کارنامه آموزش مداوم تبریز

سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکي تبريز در چهارمين همايش سراسري يادگيري الکترونيکي تبريز، به نشانی الکترونیکی www.tbzmed.ac.ir رونمايي شد. اين سامانه آنلاين که بر اساس پروپوزال تهيه شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي طراحي و تدوين شده است، امکان ارتباط آنلاين ميان دانشگاه‌ هاي علوم پزشکي، پزشکان مشمول، سازمان‌ هاي نظام پزشکي و ساير نهادهاي آموزش پزشکي را فراهم آورده است. علاوه بر این، شما عزیزان می توانید با کمک این سایت، برای مشاهده کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت نیز اقدام نمایید. 

 

دستورالعمل صدور کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت 

هم اکنون که به طور کامل با نحوه مشاهده در کارنامه سایت آموزش مداوم آشنا شدید، بهتر است که با دستورالعمل های صدور کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت نیز آشنا شوید. بهتر است بدانید که این دستورالعمل ها بر اساس مصوبات شوراي عالی آموزش مداوم جامعه پزشكی است که برخی از مهم ترین آن ها، شامل موارد زیر می باشند: 

  • برابر ضوابط كلی اجراي برنامه هاي آموزش مداوم، هر یك از افراد مشمول قانون، ملزم هستند تا از هنگام دانش آموختگی، به طور متوسط 52 امتياز آموزش مداوم در هر سال را كسب نمایند.
  • کارنامه نهایی كليه مشمولين بر اساس سال فراغت از تحصيل “آخرین مدرك تحصيلی معتبر”  صادر می گردد.
  • چنانچه مشمول درخواست کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت پيش از موعد مراجعه نماید و یا یک دانشگاه یا دانشكده صادر كننده کارنامه نهایی قصد بررسی امتياز مشمولين خود را پيش از موعد سر رسيد داشته باشد، در صورت رعایت كسب 52 امتياز تأمين 152 امتياز پنج ساله، صدور گواهی بلامانع می باشد. 
  • مشمولينی كه وظایف قانونی خود را در فرصت زمانی مقرر و طبق مقررات و با رعایت كسب 52 امتياز ساليانه به انجام رسانيده اند، امتياز آموزش مداوم ایشان بررسی و کارنامه نهایی آن ها صادر می شود.
  • مشمولينی كه داراي مدرك تحصيلی در دو رشته تخصصی غير همسو ( از رشته هاي مشمول قانون آموزش مداوم ) می باشند می توانند مطابق دستورالعمل ” كسب امتياز شركت در برنامه هاي آموزش مداوم توسط مشمولين داراي چند مدرك تحصيلی” از هر دو رشته امتياز كسب نمایند. 

 

 

برای آشنایی با نحوه ثبت نام دوره های آموزش مداوم پزشکی، بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

 

مشاوره دریافت کارنامه آموزش مداوم

شما عزیزان اگر در دوره های آموزش مداوم پزشکی شرکت کرده اید، می توانید پس از اتمام دوره برای مشاهده گواهی و یا همان کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت خود اقدام کنید. به یاد داشته باشید که برای دریافت کارنامه باید صبور باشید؛ زیرا، گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی ممکن است سایت دچار مشکل شود و نتوانید فورا کارنامه خود را دریافت کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که برای مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم، حتما به نشانی الکترونیکی مربوط به استان خود مراجعه کنید. اگر ساکن استان هایی هستید که در مقاله ذکر نشده است، نگران نباشید. زیرا، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی نمایند. 

 

مشاوره دریافت کارنامه آموزش مداوم

 

 

جدیدترین اخبار آموزش مداوم وزارت بهداشت

انتصاب عضو شوراي عالي آموزش مداوم جامعه پزشکي

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را به عنوان عضو شورای عالی آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب کرد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه را به عنوان عضو شورای عالی آموزش مداوم جامعه پزشکی منصوب کرد.

مدیران «مرکز مطالعات توسعه» و «آموزش مداوم» وزارت بهداشت منصوب شدند

 ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی آئین محمدی را به عنوان رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی منصوب کرد.

اعتراض جامعه پزشکی و دندانپزشکی کشور به دخالت‌ها در همایش‌ها

به گزارش صدای ایران، نزدیک به ۶۰ انجمن علمی در نامه‌ای به معاونت آموزشی وزارت بهداشت، خواستار کم کردن دخالت در برگزاری همایش‌های علمی و اعتماد بیشتر به انجمن‌ها شدند.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید. 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه دریافت کارنامه آموزش مداوم وزارت بهداشت آشنا کنیم. به یاد داشت باشید که برای دریافت و یا مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم، حتما به نشانی الکترونیکی مربوط به استان خودتان مراجعه کنید. در غیر این صورت، ممکن است با برخی از مشکلات رو به رو شوید. اگر با مشکلی رو به رو شدید، نگران نباشید زیرا می توانید از مشاوران ما در ایران تحصیل یاری بگیرید. همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت آموزش مداوم چیست؟

سامانه آموزش مداوم، زیر مجموعه وزارت بهداشت است و هدف از ایجاد آن، ارتقا سلامت افراد از طریق آموزش های مداوم به دانش آموختگان رشته پزشکی است.

سایت آموزش مداوم چه امکاناتی دارد؟

این سایت امکانات زیادی اعم از: ثبت نام در دو.ره های آموزش مداوم، مشاهده کارنامه و .... دارد. 

نحوه مشاهده کارنامه در سایت آموزش مداوم چگونه است؟ 

نحوه مشاهده کارنامه در این سایت به طور کامل در مقاله بیان شده است؛ لطفا، مقاله را مطالعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور