ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402 {شرایط، مراحل} | ایران تحصیل

کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402 برای مشمولین قابل دریافت است. هدف از صدور کارت ایثارگری، ثبت و جمع آوری اطلاعات مربوط به آزادگان، جانبازان و رزمندگان پایور و وظیفه هشت سال دفاع مقدس برای احیای ارزش های دفاع مقدس و سهولت دسترسی به اطلاعات ثبت شده می باشد. داشتن این کارت برای افرادی که شرایط دریافت کار را دارند مزایای بسیاری دارد.

افرادی که از طریق دو سازمان سپاه و ارتش به جبهه جنگ اعزام شده اند، می توانند برای دریافت و ثبت نام این کارت اقدام کنند. به دلیل اهمیت اطلاع از شرایط و مراحل دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی در سال 1402 در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

 کارت ایثارگری چیست؟

👈🏽 کارت ایثارگری دربردارنده مشخصات و اطلاعات ایثارگران، جانبازان و رزمندگان پایور و وظیفه هشت سال دفاع مقدس می باشد که در پشت آن مشخصات افراد ایثارگر درج شده است. ایثارگرانی می توانند کارت ایثارگری را دریافت کنند، باید جزو خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان بالای ۲۵ درصد باشند.

👈🏽افراد ایثارگر با مراجعه حضوری به یگان های سپاه و ارتش می توانند برای دریافت کارت خود اقدام نمایند یا در سایت های هرکدام از این دو ارگان که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد، مراجعه کنند و مراحل ثبت نام کارت ایثارگری خود را تکمیل کنند. پس از اتمام ثبت نام کارت برای آنها از طریق پست ارسال خواهد شد. در ادامه به توضیحاتی در خصوص نحوه و شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه و ارتش در سال 1402 خواهیم پرداخت.

 اطلاعیه

کارت ایثارگری برای جانبازان و آزادگانی که از طریق دو ارگان سپاه و ارتش به جبهه اعزام شده اند، قابل دریافت است.

 کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه

👈🏽افرادی که مایل به دریافت کارت ایثارگری از طریق سازمان سپاه هستند، می توانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار به آدرسwww.isaar.ir برای دریافت کارت خود اقدام نمایند.

براساس درخواست افراد مشمول، پس از طی فرآیندهای داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارت ایثارگری چاپ خواهد شد و از طریق پست درب منزل افراد ارسال می شود. اما در ادامه شرایط و مراحل دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه را توضیح خواهیم داد.

چگونگی دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه

شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه 1402

👈🏽آن دسته از افرادی که مایلند کارت ایثارگری خود را از طریق سازمان سپاه دریافت کنند، باید شرایطی را داشته باشند که این شرایط به شرح زیر می باشد:

✔️تنها آن دسته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله رزمندگان بسیجی، وظیفه و رسمی که از سپاه و واحدهای بسیج پایگاه ها به جبهه اعزام شده‌اند، می‌ توانند برای دریافت کارت ایثارگری سپاه اقدام کنند.

✔️کارت ایثارگری سپاه به همه رزمندگانی که سابقه حضور ۴۵ روزه و بیشتر در جبهه دارند تعلق می گیرد.

✔️از تاریخ 01/10/1399 به بعد، هر گونه ارائه خدمات به رزمندگان دفاع مقدس منوط به بارگذاری اطلاعات آنها در سامانه ایثار سپاه می باشد. توجه داشته باشید که تنها یک بار برای افراد کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی صادر می‌شود و المثنی نخواهد داشت. از این رو رزمندگان باید همه سوابق جبهه خود را ارائه کنند.

برای اطلاع از شرایط دریافت وام با کارت ایثارگری بر روی لینک کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه 1402

👈🏽افراد مشمول برای دریافت کارت ایثارگری سپاه برای ثبت نام حضوری و غیر حضوری باید مدارک زیر را داشته باشند:

✔️داشتن اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه فرد رزمنده، همسر و فرزندان

✔️داشتن اصل و کپی کارت ملی رزمنده، همسر و فرزندان (کپی پشت و روی کارت)

✔️ داشتن اصل و کپی کارت پایان خدمت رزمنده

✔️اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی رزمنده

✔️ داشتن دو قطعه عکس زمینه سفید 4*3

چگونگی دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه 1402

👈🏽افرادی که به دنبال دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402 هستند، می توانند به یگان محل خدمت خود مراجعه کنند و به پرونده خود دسترسی داشته باشند. پس از آن با ارائه مدارک لازم که به آنها اشاره شد، می توانند درخواست خود را برای دریافت کارت ایثارگری سپاه ثبت کنند.

👈🏽از سوی دیگر ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه برای خانواده شهدا و جانبازان در صورتی که اطلاعات آنها در سامانه www.isaar.ir درج شده باشد، به صورت آنلاین و غیرحضوری امکان پذیر خواهد بود. افراد آزاده، جانباز و رزمنده می توانند از طریق مراجعه به این سایت فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در ادامه مراحل ثبت نام کارت ایثارگری از طریق سپاه را بررسی خواهیم کرد.

در مرحله اول برای ثبت نام کارت ایثارگری وارد سایت پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران سپاه به آدرس  isaar.ir شوید. پس از آن از منوی سمت چپ، گزینه سامانه خدمات الکترونیک را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه

پس از ورود به صفحه سامانه خدمات الکترونیک، اگر تا به حال برای اسم نویسی خود اقدام نکرده اید، مراحل ثبت نمام را انجام دهید و پس از آن برای ورود به حساب کاربری خود اقدام کنید.

گام دوم ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه

در گام بعد، پس از وارد نمودن کد ملی و عبارت امنیتی درخواستی، وارد مرحله بعد شوید. در مراحل بعدی، با وارد نمودن شماره همراه، یک کد به گوشی شما ارسال می شود و پس از آن یک نام کاربری و رمز عبور به شما تخصیص می یابد و ثبت نام شما نهایی خواهد شد.

گام سوم ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه

 کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش 1402

👈🏽افرادی که مایلند کارت ایثارگری ارتش 1402 را دریافت کنند، باید از طریق سامانه سامانه آجا به آدرس اینترنتی aja.ir برای دریافت کارت خود اقدام نمایند. ارتش یکی از ارگان هایی است که در جنگ افراد زیادی به عنوان رزمنده از طریق این سازمان به جبهه فرستاده شدند.

👈🏽تمام افرادی که از طریق ارتش به جبهه رفته اند، با داشتن مدارک لازم می توانند کارت ایثارگری خود را دریافت کنند. افرادی که شرایط دریافت کارت ایثارگری ارتش را دارند.

شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش 1402

👈🏽تا اینجا به نحوه ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه پرداختیم. اما در ادامه باید به شرایط دریافت کارت ایثارگری برای افرادی که از طریق ارتش در جبهه حضور داشتند اشاره کنیم. بسیاری از شرایط دریافت کارت ایثارگری ارتش و سپاه با یکدیگر مشابه هستند، افرادی که قصد ثبت نام برای دریافت کارت ایثارگری از طریق ارتش را دارند، باید قبل  از هر چیز دارای شرایط زیر باشند:

✔️رزمندگان باید حداقل ۴۵ روز یا بیشتر از آن در جبهه حضور پیدا کرده باشند.

✔️باید  مدارک و اطلاعاتی ثبت شده مبنی بر حضور آنها در جبهه وجود داشته باشد و در سامانه ارتش بارگذاری شده باشد.

✔️رزمندگان باید به عنوان سربازان نظام وظیفه رسمی یا سرباز بسیجی وارد جبهه شده باشند.

✔️کارت ایثارگری ارتش تنها برای افرادی که بیش از سه ماه در جبهه حضور فعال داشتند، قابل صدور خواهد بود.

مدارک لازم جهت دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش

👈🏽افرادی که از طریق سازمان ارتش قصد دریافت کارت ایثارگری دارند، باید ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده کنند و در صورت مراجعه حضوری این مدارک را ارائه دهند.

✔️برای ثبت نام غیر حضوری نیاز به ارائه اسکن صفحه اول شناسنامه، اسکن تصویر کارت ملی و اسکن عکس رزمنده خواهد بود.

✔️یکی دیگر از مدارک لازم ارائه دو قطعه عکس 3*4 از رزمنده که باید دارای زمینه سفید باشد و در سال جدید گرفته شده باشد.

✔️ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت

✔️ ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی

✔️ارائه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه فرد، همسر و فرزندان

✔️ارائه اصل و کپی از پشت و روی کارت ملی

نحوه دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش

نحوه دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش 1402

👈🏽برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش در سال 1402 مشمولین باید مراحل ثبت نام را مانند مشمولین دریافت کارت ایثارگری سپاه به دو روش غیرحضوری و حضوری انجام دهند.

👈🏽افرادی که سه ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه را دارند، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به یگان خدمتی خود درخواست خود را برای صدور کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ثبت کنند. برای گرفتن کارت ایثارگری به صورت حضوری باید مدارک مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید و سپس برای گرفتن کارت اقدام نمایید.

👈🏽 اما برای ثبت نام غیر حضوری کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش، باید برای تکمیل اطلاعات به سامانه آجا به آدرس به aja.ir مراجعه کنند و مراحل اسم نویسی و ثبت اطلاعات خود را انجام دهند. مراحل دریافت کارت ایثارگری ارتش به شرح زیر است:

برای دریافت کارت ایثارگری ارتش ابتدا باید به سایت آجا به نشانی aja.ir وارد شوید. از منوی سمت راست صفحه پیش رو، بر روی گزینه کارت ایثار ملی کلیک کنید.گام اول ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش

در گام بعد باید بر روی لینک دانلود فرم های هشت گانه، که با فلش قرمز مشخص شده، ابتدا برای دانلود و پر کردن فرم های مربوطه اقدام کنید و سپس مراحل تکمیل اسم نویسی و دریافت کارت را به صورت حضوری پیگیری نمایید. برخلاف گذشته که متقاضیان می توانستند از طریق این سامانه برای اسم نویسی کارت خود اقدام کنند، در حال حاضر فقط می توانند فرم را پر کرده و بقیه مراحل دریافت کارت از طریق نزدیک ترین یگان محل سکونت مشمولین امکان پذیر خواهد بود.

گام دوم ثبت نام کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش

 مزایای داشتن کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی

👈🏽داشتن کارت ایثارگری برای افرادی که از طریق سازمان ارتش و سپاه در جبهه های جنگ حضور داشتند، مزایا و حقوقی دارد و دارندگان کارت با توجه به درجه جانبازی و میزان حضور در جبهه، مشمول حقوق کارت ایثارگری خواهند شد.

👈🏽قبل از ارائه کارت ایثارگری هم چنین مزایایی وجود داشت، اما رزمندگانی که کارت ایثارگری را دریافت می کنند، خانواده‌های آنها نیز مزایا خواهند داشت. مهمترین حقوق و مزایای دریافت کارت ایثارگری که یک رزمنده و خانواده می توانند داشته باشند به شرح زیر است:

✔️اختصاص سهمیه ایثارگری به دارندگان کارت ایثارگری به دارنده، همسر و فرزندان آنها کنکور سراسری

✔️ استفاده از سهمیه ایثارگری برای اسم نویسی در دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور

✔️ از بین افرادی که واجد شرایط هستند، کسری خدمت برای فرزندانی که اولیای آنها دارای کارت ایثارگری هستند، تعلق می گیرد.

✔️ اولویت در کسب وام مسکن مهر

✔️پرداخت حق بیمه توسط سازمان محل کار برای قسمتی که خود فرد باید آن را واریز کند.

✔️حق استفاده از خدمات تفریحی و رفاهی مانند استفاده از تالارها و سالن های ورزشی و …

 اطلاعیه

افراد جانباز و آزاده با دریافت کارت ایثارگری مشمول دریافت حقوق کارت ایثارگری نیز خواهند شد.

شرایط تعویض کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402

👈🏽صدور کارت ایثارگری از طریق دو ارگان سپاه و ارتش به صورت یکپارچه انجام می شود و در حال حاضر مراحل ثبت نام کارت ایثارگری 1402 و هنوز به طور کامل پایان نیافته است. افرادی که برای اولین بار ثبت نام خود را تکمیل می ‌کنند، پس از طی کردن تمام مراحل، کارت جدید دریافت خواهند کرد.

👈🏽افرادی که قبلاً کارت ایثارگری خود را دریافت نموده اند و اکنون کارت آنها قدیمی شده یا تاریخ اعتبار آن به اتمام رسیده، باید کارت خود را تعویض کنند. معمولاً بیشتر افرادی که دارای کارت ایثارگری هستند، از رزمندگان ارتش می باشند، چرا که ارتش از سال ۱۳۸۵ شروع به صدور کارت ایثارگری کرده است. اما آن دسته از رزمندگان سپاه که اکنون نیاز به تعویض کارت ایثارگری خود را دارند، می توانند از طریق روش های اعلام شده برای ثبت نام و دریافت کارت ایثارگری سپاه و ارتش اقدامات لازم را انجام دهند. اما در ادامه لازم است به نحوه پیگیری کارت ایثارگری از طریق کد ملی آشنا شوید.

پیگیری کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش با کد ملی

پیگیری کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه از طریق کد ملی

👈🏽افرادی که برای دریافت کارت ایثارگری اقدام کرده اند، برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی خود می توانند از طریق مراحل زیر اقدام کنند:

✔️ورود به سامانه ایثار به آدرس isaar.ir

✔️پس از ورود گزینه “خدمات پرکاربرد” از منوی سمت چپ را انتخاب کنید.

✔️ در مرحله بعد “درخواست صدور کارت” را انتخاب کنید.

✔️نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. در صورت نداشتن نام کاربری، می توانید به به نزدیک ترین دفتر بنیاد به آدرس محل سکونت خود مراجعه نمایید.

✔️اطلاعات درخواستی از جمله فرم ارائه شده در سامانه را تکمیل کنید. 

پیگیری کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش با کد ملی

👈🏽جهت پیگیری کارت ایثارگری ارتش باید طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

✔️ابتدا به سایت آجا به آدرس aja.ir مراجعه کنیدو

✔️سپس گزینه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا از منوی سمت راست را انتخاب کنید. 

✔️اطلاعات درخواستی از جمله کد ملی را ثبت کنید. 

✔️پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، پیغامی با عنوان  “اطلاعات با موفقیت ثبت شد” دریافت خواهید کرد. 

جدیدترین اخبار پیرامون کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی

فراخوان دریافت کارت ایثارگری برای افراد مشمول

براساس گزارش صدا و سیما، سازمان سپاه نینوای گلستان اعلام کرد، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس سپاه نینوا تاین امکان را دارند که برای دریافت کارت ایثارگری با مدرک هویتی خود به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند. ایثارگران تا ۲۰ بهمن برای دریافت کارت خود مهلت دارند.

دریافت کارت جانبازی بدون ارائه مدارک پزشکی امکان پذیر شد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید اعلام کرد: دریافت کارت ایثارگری جانبازان به ۲ روش امکان پذیر است. در شیوه اول رزمندگان می توانند با مدارک بالینی و در شرایطی که دچار سانحه شده اند، همزمان به کمیسیون پزشکی مراجعه کنند و پس از تعیین درصد جانبازی، کارت خود را دریافت نمایند.

در شیوه دوم رزمندگانی که در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس دچار جراحت شده اند، اما مدارک بالینی همزمان ندارند، طبق تبصره بند الف ماده ۸۷ قانون اساسی باید به شورای عالی پزشکی نیرو‌های مسلح مراجعه نمایند و در صورت تایید جراحت، بنیاد شهید موظف است به این دسته از افراد کارت ایثارگری یا جانبازی ۵ درصد ارائه کند.

جدیدترین اخبار پیرامون کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی

 جهت اطلاع از پروژه کسری خدمت ارتش بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نحوه دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402 و شرایط و مراحل دریافت کارت اشاره کردیم. آن دسته از افرادی که از طریق دو ارگان سپاه و ارتش به جبهه های جنگ فرستاده شده ‌اند، در حال حاضر می توانند از طریق طرح سامانه رزمندگان اسلام که هدف از آن جمع آوری و ثبت اطلاعات و ارائه تسهیلات به افراد جانباز، آزاده و رزمندگان پایور و وظیفه هشت سال دفاع مقدس است، اقدام نمایند.

در این مطلب اطلاعات لازم در ارتباط با شرایط و همچنین مدارک لازم و مراحل ثبت نام برای دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه و ارتش ارائه شد. چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با مطالب ارائه شده هستید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا راهنمایی ‌های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی چگونه است؟ 

شما می توانید از طریق دو ارگان سپاه و ارتش به صورت حضوری و غیرحضوری کارت خود را دریافت کنید.

شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی سپاه چگونه است؟

افرادی که می توانند از طریق سپاه کارت ایثارگری دریفت کند، باید شرایط خاصی داشته باشند که در این مقاله به آن اشاره شد. 

شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش چیست؟

شرایط دریافت کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی ارتش در این مقاله به طور کامل ارائه شده است.

نظرات

107 دیدگاه دربارهٔ «کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی 1402 {شرایط، مراحل} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo امید گفت:

    سلام و خسته نباشید
    اینجانب در سال 99 الی 1402 سرباز ارتش بودم و در محل خدمت موفق به اختراع نارنجک های فوق پیشرفته …. شدم که تاییدیه ان توسط سازمان مربوطه صادر شده است و 7 ماه قبل از اتمام خدمت اسناد به دستم رسید که گفته شده بود پیگیری کنم اما چون 7 ماه مانده بود خدمت را تمام کنم پیگیری نکردم و ان 7 ماه را خدمت کردم ایا در این شرایط کارت ایثار به من تعلق میگیرد ؟ و سوال دوم ایا این اسناد طبقه بندی محرمانه که در پرونده سلسله مراتب موجود است در تراشه کارت پایان خدمت اینجانب ثبت شده است یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید حضوری به ارگان ذی الربط مراجعه کنید

  2. Avatar photo اکبر علی محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از سال1371-11-20 الی1373-11-20در لشکر28سنندج خدمت کرده ام آیا می توانم کارت ایثارگری دریافت کنم یا نه
    با تشکر علی محمدی

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام بله اگر یگان خدمتی تون عملیاتی درگیر بوده باشه میتونید

  3. Avatar photo پارسا حسین پناهی گفت:

    سلام
    ببخشید پدرم ۲۵شهریور ۶۷ رفت سربازی تا ۶۹ بوده و در مناطق ابوغریب و پیرانشهر خدمت کرده گفتم ایثار گری تعلق میگیره

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله تعلق میگیرد

  4. Avatar photo محمد گفت:

    با سلام اینجانب سال 68 تا 70 منطقه عملیا تی پیرانشهر خدمت کردم کارت ایثار می تونم بگیر ممنون

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از قطعنامه کسانی که شمال غرب ایران خدمت کرده باشند می توانند کسری خدمت استفاده کنند

      1. Avatar photo سینا گفت:

        سلام
        پدرم مرداد سال67تامرداد69 در منطقه غرب کشور خدمت کردند و ارتشی بودند،کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          کارت ایثار مستلزم حضور حداقل 45 روزه در بازه جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی است و احتمال اینکه به پدر شما تعلق بگیرد پایین است.

  5. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام‌ وقت‌بخیر‌ من‌ مهرماه‌ ۱۳۶۷‌ رفتم‌ سربازی‌ تا‌دی‌ماه‌ ۱۳۶۹‌ محل‌خدمتم‌ هم‌سرپل‌ذهاب‌در‌کرمانشاه شاخ‌شمیران‌کردستان‌ .شهرستان‌پاوه‌ که‌درنقطه‌ صفر‌مرزی‌ ایران‌وعراق‌هست‌ نودسه‌که‌دردوران‌ جنگ‌ مورد‌بمباران‌ شیمیایی‌قرار‌گرفته‌ من‌دراین‌مناطق‌مرزبان‌بودم‌ وبعضی‌ شب‌ ها‌عملیات‌های‌شکل‌می‌گرفت‌ آیا‌من‌شامل‌ایثار‌میشم‌ ؟واگر‌نمیشه‌ میتونم‌ برای‌ پسرم‌ کسری‌ خدمت‌ بگیرم‌ ؟خواهش‌می‌کنم‌ راهنمایی‌کنید‌خواهش‌می‌کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از قطعنامه کسانی که شمال غرب ایران خدمت کرده باشند می توانند کسری خدمت استفاده کنند

  6. Avatar photo حاتم فلاح گفت:

    باسلام
    پایگاه چهارم شکاری دزفول درسالهای 62تا64 منطقه عملیاتی بوده یاخیر،
    افرادی که در تاریخ اشاره شده آنجا خدمت میکردندایثارگرمحسوب می شوند؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید به ارگان مربوطه مراجعه کنید

  7. Avatar photo ایوب گفت:

    سلام‌ وقت‌بخیر‌پدر‌من‌ مهرماه‌۱۳۶۷‌رفته‌سربازی‌ تا‌دی‌ماه‌۱۳۶۹‌ محل‌خدمتش‌ سرپل‌ذهاب‌کرمانشاه.شاخ‌شمیران‌ کردستان‌ .شهرستان‌پاوه‌ ونودسه‌بوده‌ پدرم‌دراین‌مناطق‌مرزبان‌بوده‌ آیا‌شامل‌ایثار‌میشه‌ ومن‌میتونم‌برای‌ کسری‌ خدمت‌اقدام‌ کنم‌ ممنون‌میشم‌راهنمایی‌ کنید

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام اگر یگان خدمتی پدرتون تایید کرده باشد بله میتوانید درخواست کسری خدمت کنید

  8. Avatar photo محمدرضا گفت:

    با سلام و خسته نباشید من از 07/ 1370 تا 1372/07 سرباز ارتش در سرپل ذهاب و قصر شیرین و نفت شهر بودم ایا کارت ایثار تعلق میگیرد. ممنون از راهنمایی شما

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      خیر.

  9. Avatar photo احسان گفت:

    سلام من در سال ۶۹ تا ۷۱ در منطقه عملیاتی پاوه خدمت کردم آیا کارت ایثار گری بمنم تعلق میگیر

  10. Avatar photo حسینعلی رنجبر گفت:

    سلام اینجانب در زمان جنگ سال 64الی 66سرباز در منطقه عملیاتی زاهدان بودم دستورالعمل جدید آمده و اعلام شده این خدمت بعنوان جبهه حساب میشود محل سکونت من در مشهد است امکان مسافرت به زاهدان نیست راه اخذ بصورت غیر حضوری چگونه است نحوه پیگیری چگونه است راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. امکان پیگیری غیرحضوری وجود ندارد و باید بشکل حضوری پیگیری کنید.

      1. Avatar photo منصور علیزاده گفت:

        سلام چطوري می تونم کادت ایثار ارتش پیگیری کنيم

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          باید اطلاعات و مدارک خود را ببرید بنیاد ایثارگران استان خودتان
          استعلام میگیرند و اگر شرایط را داشته باشید فرم پر میکنید تا برایتان صادر شود.

  11. Avatar photo ذاکری گفت:

    باسلام چرااین کارت ایثاروتکریم کارت به هیچ دردی نمیخوره؟بنده مدت یکسال سابقه جبهه دارم بعلت داشتن بیماری قلبی توان کارندارم تحت پوشش کمیته امدادهستم یکسال میشه تقاضای کمک معیشت ایثارگران نموده گفتندارتهران جوابش امده به شما تعلق میگیرد ،چنده ماه گذشته اما هیچ خبری نیست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      امکان نقص در مدارک وجد دارد تماس بگیرید که همکاران راهنماییتون کنن

  12. Avatar photo احمد سلیمی گفت:

    من ازتاریخ۱۸مرداد۶۷تا۱۸مرداد۶۹درمنطقه خسروی قصر شیرین سربازبودم آیابرام کارت ایثار تعلق می گیرد یانه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله احتمالا به بنیاد امور ایثارگران مراجعه نمایید

  13. Avatar photo احمد سلیمی گفت:

    من ازتاریخ۱۸مرداد۶۷تا۱۸مرداد۶۹درمنطقه قصرشیرین سربازبودم آیابرام کارت ایثار تعلق می گیرد یانه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به خود بنیاد مراجعه کنید

    2. Avatar photo Mohamad گفت:

      سلام وقت بخیر
      به سرباز وظیفه از تاریخ 68/4/18 تا 70/4/18
      لشکر16قزوین، در منطقه صالح اباد،ایلام
      ایا کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام خیر

    3. Avatar photo Mohammad گفت:

      سلام وقت بخیر
      به سرباز وظیفه از تاریخ 68/4/18 تا 70/4/18
      لشکر16قزوین، در منطقه صالح اباد،ایلام
      ایا کارت ایثارگری تعلق میگیرد؟

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام خیر

  14. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام پدر من به مدت ۶ماه و خورده در جبهه خدمت کرده کارت ایثار گری بهش تعلق می‌گیرد؟از سال ۱۳۶۶ تا۱۳۶۸ در قرارگاه نجف اشرف مشغول خدمت سربازی بوده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      باعرض سلام خدمت شما.
      تا تاریخ 1367/05/29 مناطق عملیاتی شما قابل محاسبه میباشد.

  15. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدرم از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۶۸ در قرارگاه نجف اشرف استان کرمانشاه مشغول خدمت بوده آیا کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      مدت حضور پدرتان تا تاریخ 1367/05/29 در مناطق عملیاتی بررسی و کارت ایثار لحاظ میگردد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)