ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

حقوق کارت ایثارگری در سال ۱۴۰۳

حقوق کارت ایثارگری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حقوق کارت ایثارگری در سال ۱۴۰۳ به افرادی تعلق می گیرد که حداقل یک سال حضور در جبهه داشته باشد. سپس پس از تایید شرایط توسط بنیاد شهید می‌توانند حقوق کارت ایثارگری خود را از طریق اداره پست دریافت نماید و از مزایای آن بهره مند شود.در این مقاله در مورد حقوق ایثارگری ارتش و  حقوق ایثارگری سپاه  و همچنین حقوق ایثارگری ناجا در سال ۱۴۰۳ را شرح داده ایم. در ادامه مقاله ایران تحصیل قصد داریم در مورد مزایای کارت ایثارگری صحبت کنیم با ما همراه باشید.

کارت ایثارگری چیست؟

کارت ایثارگری در برگیرنده اطلاعات و مشخصات ایثارگران می‌باشد که در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین فرد ایثارگر قرار دارد.

ایثارگران شامل کارت ایثارگری می شوند و افراد می توانند کد ایثارگری را دریافت نمایند که  جز خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد باشند.

افراد ایثارگر با مراجعه به اداره هاتف یا همان اداره ارتباطات و مراجعات مراجعه نمایند ونام کاربری و رمز عبور خود را برای ثبت نام حقوق کارت ایثارگری دریافت نمایند و  سپس در سایت  isaarit.isaar.ir مراجعه و برای ثبت نام حقوق کارت ایثارگری اقدام نمایند.

پس از اتمام ثبت نام از طریق پست کارت برای آن‎ها ارسال خواهد شد. در صورت تاخیر می‌توانید برای پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی به سامانه ایثارگران مراجعه نمایید.

شرایط دریافت حقوق کارت ایثارگری

شرایط دریافت حقوق کارت ایثارگری در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد و رزمندگانی که می خواهند از این حقوق کارت بهره مند شوند باید شرایط مد نظر را داشته باشند که ما این شرایط را بیان می کنیم

شرایط زیر به صورت زیر است:

  •  حضور حداقل یک سال سابقه حضور در جبهه هشت سال دفاع مقدس
  • رزمنده باید دارای کارت ایثارگری باشد.
  • رزمنده باید معسر (زندگی را به سختی سپری کند)باشد و دارای منبع درامدی نباشد.
  • رزمنده ای که  بیش از یکسال سابقه در جبهه داشته باشد ولی برای دریافت  کارت ایثار خود اقدام نکرده باشد  وی هر زمان خواست می تواند  مدارک خود را تکمیل نماید و حقوق کارت ایثارگری خود را دریافت نماید.

نحوه دریافت حقوق ایثارگری سپاه

برای دریافت حقوق کارت ایثارگری سپاه  ابتدا باید درخواست خود را از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir بدهید.  پس از ارسال درخواســت پس از طی فرایندهای داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت ایثارگری چاپ شده و از طریق پست به درب منزل جامعه هدف ارسال می گردد.

بخشنامه  کارت حقوق ایثارگری سپاه

  • پیرو ماده (53) قانون خدمت وظیفه عمومی بدین شرح است: افرادی که در حین خدمت وظیفه عمومی در هر یک از دوره‌های ضرورت، احتیاط و ذخیره به سبب انجام وظیفه یا شرکت در عملیات رزمی و یا قیود خدمتی شهید یا فوت یا معلول شوند از لحاظ میزان و نحوه پرداخت حقوق وظیفه و مستمری مشمول قوانین و مقررات مربوط به پرسنل کادر ثابت هم‌درجه می‌باشند و حقوق ایثارگری سپاه و مستمری آنان حسب مورد از بودجه وزارتخانه‌ها یا سازمان‌های مربوطه پرداخت می‌گردد.
  • در صورتی که مشمولین این ماده قبل از ورود به خدمت وظیفه عمومی از کارمندان یا سازمان‌های تابع یا وابسته به دولت بوده و آخرین حقوق دریافتی آنان از سازمان‌های مربوط از میزان حقوقی که برابر این قانون به آنان تعلق می‌گیرد بیشتر باشد حقوق آن ها بر اساس آن حقوق بیشتر پرداخت خواهد شد.
  • افراد تحت تکفل شهید و جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی که در مأموریت نیروهای مسلح شهید و از کار افتاده کلی شده‌اند،‌ همواره همتراز کادر ثابت نیروهای مسلح حقوق و مزایا دریافت خواهند کرد.
  • مطابق ماده (179) قانون مقررات استخدامی سپاه مقرر می‌دارد: پرسنل وظیفه دوره احتیاط و ذخیره سپاه و بسیجیان فعال و عادی که قبل از خدمت از کارمندان دولت بوده‌اند در صورت شهادت، جانباز شدن، فوت و یا معلولیت حقوق مستمری و وظیفه‌ آنان برابر مقررات این قانون در  آخرین حقوق دریافتی از سازمان مربوط و از بودجه همان سازمان پرداخت خواهد شد و چنانچه حقوق آنان در سازمان مربوط کمتر از حقوق پرسنل کادر ثابت همتراز آنان باشد، مابه‌التفاوت آن به افراد پرداخت می شود.
  • مطابق ماده 198 قانون استخدامی سپاه چنین آمده است: تمامی اعضای ارتش در مقابل حوادثی که باعث شهادت، فوت، بیماری، نقص عضو یا از کارافتادگی شوند مشمول ماده 53 قانون خدمت وظیفه عمومی و تبصره‌های آن می‌گردند. در مورد افراد غیرشاغل در سازمان‌ها و دستگاه‌های وابسته به دولت تبصره 1 و 2 ماده (53) قانون خدمت وظیفه عمومی شامل آنان نمی‌گردد، بلکه حسب مورد توسط بنیاد شهید، بنیاد جانبازان یا سازمان‌ تأمین اجتماعی، حقوق وظیفه‌ و مستمری آنان پرداخت خواهد شد.

برای کسب اطلاع از شرایط دریافت وام با کارت ایثارگری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام حقوق کارت ایثارگری سپاه از طریق سامانه

برای ثبت نام اینترنتی اولین قدم آن است که یگان سپاه یا مرکز بنیاد شهید نزدیک محل خود مراجعه نمایند و شماره کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

سپس وارد سامانه سامانه خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نشانی isaarit.isaar.ir  شوید.

کارت حقوق سپاه

پس از وارد به سامانه عنوان درخواست صدور کارت را انتخاب نمایید

سپس رمز و نام کاربری که تحویل گرفتید را وارد نمایید و وارد شوید و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران کلیک کنید.

نحوه دریافت حقوق ایثارگری ارتش :

حقوق کارت ایثارگری ارتش برای تمام رزمندگان ارتشی که ۳ ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند تعلق می گیرد و برای آن ها صادر می شود.

افرادی که هنوز این کارت را ندارند و خواهان دریافت حقوق کارت ایثارگری ارتش هستند باید به آخرین یگان مخل خدمت مراجعه نمایند و پس از طی شدن مراحل اداری این حقوق کارت ایثارگری ارتش برای آنها از تهران صادر می شود.

  • برای دریافت  کارت ایثارگری ارتش به صورت غیر حضوری و اینترنتی باید مراحل زیر را طی نمایید.
  • ابتدا وارد سامانه aja.ir  شده و از منوی سمت راست وب سایت روی گزینه آخر یعنی کارت ایثار ملی کلیک کنید.
  • سپس می توانید در این قسمت اطلاعات مورد نیاز دریافت نمایید و یا فرم درخواست کارت را دانلود و آن را پر کنید.
  • میتوانید برای راهنمایی و مشاوره و دریافت حقوق کارت ایثارگری ارتش با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

حقوق ایثارگری ناجا

در سال 1399 ابلاغ صدور کارت حقوق ایثارگری ناجا به تمامی ایثارگران صادر شده است و افراد واجد شرایط می توانند اطلاعات خود را در سامانه ایثارگری ناجا بارگزاری کرده و کارت خود را دریافت نمایند. سوابق بعد از کامل شدن وارد دبیرخانه شورای هماهنگی امور رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح شده  و پس از تایید از طریق اداره پست برای آن ها ارسال می شود.

برای دریافت کارت حقوق ایثارگری ناجا مدارک زیر لازم است:

  • از کل صفحات شناسنامه اسکن گرفته شود.
  • از کارت ملی اسکن گرفته شود.
  • 2 قطعه عکس 3*4 جدید که حداکثر تا 2 سال قبل باشد.
  • هرگونه اسناد و مدارکی که حضور در جبهه را تایید نماید.
  • فرم  درخواست کارت حقوق ایثارگری ناجا و امضا مورد  تایید میزان حضور در جبهه که خود افزاد این فرم را در اختیار قرار می دهند.

حقوق ایثارگری ناجا برای افزاد بازنشسته به این صورت است که این عزیزان باید به آخرین یگانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده اند مراجعه کنند.

اطلاعیه

اعضای وابسته ناجا که بر اساس برآورد به عمل آمده بیش از 42 هزار رزمنده در بازه سنی 40 تا 90 سال داریم و قرار است برای همه این عزیزان کارت ایثار طراحی شود.

حقوق کارت ایثارگری متعلق به چه افرادی است؟

کارکنان وظیفه
رزمندگان پایور، نیروهای انتظامی حاضر در مناطق جنگی، عملیاتی یا امنیتی.
پاسداران افتخاری، جوانمردان و نیروهای مردمی رزمنده تحت اختیار نیروهای انتظامی وقت در هشت سال دفاع مقدس

مزایای حقوق کارت ایثارگری

حقوق کارت ایثارگری دارای امتیازات زیادی است که ایثارگران می تواندد از آن بهره مند شوند. حقوق کارت ایثارگری تنها مزایا برای خود فرد ندارد بلکه این مزایا شامل همسر و فرزندان ایثارگران نیز می شود

برخی از این مزایا به صورت زیر است:

دریافت حقوق برای ایثارگرانی که درآمد ثابتی ندارند.
از دیگر مزایای کارت ایثارگری می توان به اعطای وام ازدواج به فرزندان ایثارگران اشاره کرد.
امکان بهره مندی از تخفیفات فروشگاه های زنجیره ای یا مجموعه های تفریحی و ورزشی.
امکان دریافت وام خود اشتغالی
امکان بهره مندی از سهمیه مسکن
امکان استفاده از سهمیه ایثارگری در کنکور های سراسری و آزمون های استخدامی برای ایثارگران و فرزندان آنها.
کسری خدمت سربازی فرزندان پسر
استفاده از خدمات بیمه ایثارگران برای افرادی که دارای بیمه نمی باشند.
امکان بهره مندی از وام قرض الحسنه یا وام اضطراری.

مزایای حقوق کارت ایثارگری

✅دریافت وام با کارت ایثارگری

همان طور که از مزایای این کارت ایثارگری صحبت کردیم .یکی از این مزایا دریافت وام است که به دو روش می توانند از این وام بهره مند شوند

با مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های سراسر کشور و درخواست فرم وام و تکمیل این فرم

درخواست دادن وام به صورت الکترونیکی با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانیebshahed.ir

طبق بند 3 ماده 104 لایحه تصویب شده درمجلس دولت سالانه موظف است ده درصد از منابع مالی بانک ها  در اختیار ایثارگران قرار بگیرد و ایثارگران این منابع مالی را به عناوین زیر دریافت می نمایند:

  • وام قرض الحسنه
  • وام مسکن
  • وام خود اشتغالی و غیره

✅یکی دیگر از مزایای مهم این کارت ایثارگری دریافت بیمه پایه و مکمل می باشد به این صورت که افرادی که بیمه در هیچ دستگاهی نداشته باشند می توانند دفترچه بیمه دریافت نمایند.

افراد جانباز 70 درصد و بالاتر به دلیل اینکه شرایط فیزیکی مناسبی ندارند میتواند با تایید بنیاد شهید وام مسکن دریافت و از این تسهیلات بهره مند شوند.

✅کارت ایثارگری و  ثبت نام آزمون های استخدامی

✅وام خرید خودرو ایثارگران

وام خرید خودرو ایثارگران نیز از جمله وام های ایثارگری می باشد که به مشمولین واجد شرایط ارائه خواهد شد مقدار وام خودرو با توجه به نوع خودروی خریداری شده متفاوت است و دارای نرخ 4 درصد سود می باشد. این وام نیز طبق مصوبه مجلس به تمامی ایثارگرانی که واجد شرایط باشند ارائه خواهد شد.

برای دریافت  وام خودرو ایثارگران چه شرایطی لازم است:

  • شخص ایثارگر نباید خودرویی به اسم خود داشته باشد
  • حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشته باشد
  • متاهل باشد.
اطلاعیه
بیمه تکمیلی به کلیه ایثارگران از 5 درصد تا 70 درصد تعلق می گیرد . ( به غیر از ایثارگران شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح )

نکات مهم پیگیری حقوق کارت ایثارگری

متقاضیان دریافت کارت ایثارگری، باید تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنند و به موارد زیر توجه داشته باشند:

اگر شماره ملی مندرج بر روی کارت ایثار اشتباه باشد، برای ورود به سامانه، همان شماره ملی اشتباه را وارد کنید.

اگر با شماره کارت ایثار و شماره ملی مندرج بر روی کارت موفق به ورود به سامانه نشوید، می توانید با شماره ۷۴۵۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

اگر اطلاعات هویتی غیر قابل ویرایش با اطلاعات شناسنامه ای ایثارگر مطابقت نداشته باشد، باید گزینه «اطلاعات هویتی درج شده در سامانه با شناسنامه و کارت ملی مغایرت دارد» را انتخاب کنید.

در صورتی که دکمه انتخاب را تایید کنید و پیغام «اطلاعات با موفقیت ثبت شد» نمایش داده نشود، یکی از موارد اطلاعاتی به درستی وارد نشده است؛ بنابراین باید موارد وارد شده را مجددا بررسی و اصلاح کنید.

نکات مهم پیگیری حقوق کارت ایثارگری

اطلاعیه

وام قرض الحسنه توسط صندوق وام ارگان  ارائه خواهد شد. بانک های عامل نقشی در ارائه آن نخواهند  داشت.

اخبار پیرامون حقوق کارت ایثارگری

پرداخت مطالبات ایثارگران در سال ۱۴۰۳

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: رشد قابل توجه بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان از اهتمام دولت و مجلس به رفع مشکلات ایثارگران عزیز است و بخشی از مطالبات ایثارگران برای نخستین بار در سال جاری پرداخت خواهد شد.

پرداخت کمک معیشت به ۵۲۰۰ جانباز از پایان خرداد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۵۲۰۰ نفر از جانبازان فاقد شغل و درآمد شناسایی شده‌اند و پرداخت کمک‌معیشت به آنها پایان خردادماه انجام می‌شود.

حقوق جانبازان ازکارافتاده، کم‌تر از حداقل دریافتی کارگران است

گروهی از ایثارگران فقط حقوق کمک‌معیشتی دریافت می‌کنند که قرار بوده این حقوق مبلغی معادل حداقل حقوق کارکنان شاغل دولت باشد، اما این آیین‌نامه به طور کامل اجرا نشده و نارضایتی جانبازان زیر ۲۵ درصد را در پی داشته است.

برای دریافت و مطالعه فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله در مورد حقوق کارت ایثارگری صحبت شد که از این حقوق کارت ارگان های می توانند بهره مند شود و حقوق دریافت نمایند مانند حقوق ایثارگری سپاه ، حقوق ایثارگری ارتش و  و همچنین حقوق ایثارگری ناجا همچنین مزایای کارت ایثارگری شرح داده ایم. هم اکنون امیدواریم که شما با مطالعه مطالب بالا به جواب سوالات ابهامات خود رسیده باشید. اما اگر باز هم سوالی داشته باشید اگر سوال داشتید می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و یا در زیر مقاله کامنت بگذارید.

3.9/5 - (218 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ایا به افرادی که سابقه 6 ماه حضور در جبهه را دارند حقوقی تعلق خواهد گرفت؟

در صورت دارا بودن شرایط به آنها حقوق تعلق میگیرد.

نحوه دریافت کارت ایثارگری چگونه است؟

دریافت کارت ایثارگری از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار انجام می شود.

مهم ترین حقوق و مزایای کارت ایثارگری چیست؟

سهمیه ایثارگری در کنکور سراسری، استفاده از سهمیه ایثارگران برای ثبت نام دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور، بهره مندی از اولویت های وام اشتغال زایی و... از جمله حقوق و مزایای کارت ایثارگری است.

نظرات

946 دیدگاه دربارهٔ «حقوق کارت ایثارگری در سال ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo معصومه گفت:

    با سلام
    عرض ادب و احترام
    پدر بنده از سال 63 تا 65 در زمان جنگ به مدت 25 ماه خدمت سربازیشون در جزایر خلیج فارس بوده ، آیا جایی هست که پیگیر کارشون باشیم؟ و این که آیا خدماتی دریافت می کنن؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به محل خدمت مراجعه نمایید

  2. Avatar photo رضا گفت:

    سلام.وقت بخیرمن ۳ماه و۲۰روزداطلب ازطرف کمیته انقلاب اسلامی درجبهه حظورداشتم اگه اقدام کنم برای حقوق به من تعلق می گیرد.ممنون میشم جواب بدین چون برای گرفتن تاییدیه بایدبرم کرمانشاه

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام برای برقراری حقوق باید به سازمان ایثارگران مراجعه نمایید

  3. Avatar photo محمدعاشقی گفت:

    سلام.یک سالزودداوطلب رفتم ۲۸ماهجبهه بودم یک سال بیشتره پرونده دادم تکمیل دهک۳ هستم بیکاردروضع بدی برای حقوق چکار کنم …….

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید برید امور ایثارگران درخواست حقوق کنید.

  4. Avatar photo اسماعیل گفت:

    ایا بیمه ایثارگری بیمه درمانی هم داره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بستگی با شرایط شما دارد
      که توده بنیاد نسبت به شرایط شما تصمیم میگیرد.

  5. Avatar photo عليرضا بلوري گفت:

    باسلام وعرض تبريك به مناسبت سال ١٤٠٣ الان من ٣٣سالزتز جبهه اومدم ٢٨ ماه جبهه بودم براي دريافت حقوق ايثاركري بايد برم ٦٤اروميه؟يازاينترنتي ميشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بستگی به یگانی که بودید داره
      و شرط گرفتن حقوق اینه که شما از جایی حقوق بگیرنباشید.

  6. Avatar photo قدمی گفت:

    دارای کارت ایثارقدیمی و۲۴مآه جبهه هستم درکارت ایثارم فقط ۴۳روزقبل قطعنامه ذکرشده ایاکارت ایثارجدیدبمن تعلق میگیره ارتشی هستم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حداقل 45 روز می بایست حضور داشته باشید. احنمال اینکه کارت ایثار جدید به شما تعلق بگیرد بسیار پایین است.

  7. Avatar photo حامد گفت:

    سلام پدر بنده ۲۸ ماه جعبه دارد . در حال حاضر بازنشسته هستن ولی با حقوق ۷ ۸ تومنی . از زمان جنگ هم ۳۰ ساله که ناراحتی اعصاب و روان دارن و دارو مصرف میکنن .برای کارت ایثارگری سال ۱۴۰۲ اقدام کردیم هنوز کارتی براشون نیومده .خواستم بپرسم کارت ارسال شود ایا میتونیم برای حقوق اقدام کنیم ؟؟
    ممنون بابت وقتی که میزارید .و پاسخگو هستید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر دوست عزیز بدلیل داشتن مستمری پدر شما مشمول دریافت حقوق ایثار نخواهند بود.

  8. Avatar photo نیک زاده گفت:

    سلام وقت بخیر پدر من تقریبا دوماهه کارت تکرمیشو دریافت کرده ولی هنوز حقوقی دریافت نکرده میخواستم بدونم چه زمانی واریز خواهد شد و چه مبلغی ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت دریافت حقوق و بررسی شرایط شما باید به سازمان ایثار مراجعه فرمایید

  9. Avatar photo مصطفی درویشی گفت:

    سلام بنده مصطفی درویشی هستم و۲۵ ماه ۶ روز هم در کارت ایثار هوشمندم زده شده والان وارد سومین سال پشت نوبت شدم از سلماس پس کی میخوان واریز کنند دهک ۳ هم هستم بعد مرگ دیگه بدرد نمیخوره…

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به امور ایثارگران ارگان مربوطه مراجعه کنید

  10. Avatar photo سروش نصرتی گفت:

    سلام عرض شد،دایی من ارتشی بوده و هشت سال جبهه بوده، کارت ایثارگری هم داره، ولی اخراج شده، خواستم بدونم با توجه به اینکه ایشون اخراجی هستند کارت حقوق ایثارگری شاملشون میشه؟ چون هیچ منبع درامدی نداره و معسر هست

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دقیقا از کجا اخراج شدند؟ سوالتون رو واضح مطرح کنید

  11. Avatar photo بوعذار گفت:

    سلام .پدرم در جبهه بود 24ماه جبهه دارد کارت ایثار گر برامون فرستادن .پدرم در سال 84فوت کرده. مادرم مستمربگیر اجتماعی از پدرم …خواستم بدانم حقوق کارت ایثارگری به مادرم تعلق میگیرد چون پدرم 24ماه جبهه دارد

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ولی به شری که بنیاد ایثارگری به شما حقوق بدهد
      چون شرط اصلیش اینه نباید مستعمری از جایی دریافت کنید و حقوق ایثارم بگیرید.

  12. Avatar photo پوران گفت:

    سلام،چند مدت بعد از دریافت کارت تکریم میشه کارت حقوق دریافت کرد؟
    پدرم ۶ ماه سابقه حضور در جبهه دارن آیا بهشون حقوق میدن
    کارت تکریم رو به تازگی دریافت کرده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میشه به کارت ایثارهوشمند زده میشه

      1. Avatar photo علیرضا آزادی فرد گفت:

        سلام..من با شماره موبایل پدرم که بنام خودش هست کد ملی رو به اون سرشماره میفرستم پیامک تحویل داده میشه ولی جوابش نمیاد که تکریم کارت فعال شده و با این حال چند ماه میگذره ولی هنوزم پیامک فعال شدن تکریم کارت پدرم نیومده لطفا راهنمایی کنید

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          سعی کنید کارتتون رو در یکی از مراکز فروشگاهی امتحان کنید ببینید فعال شده است یا خیر

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور