ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش + استعلام آنلاین | ایران تحصیل

نحوه پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بارها برای داوطلبان کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ‌ارشد، کنکور دکترا و همچنین آزمون‌هایی که برای شرکت در آن باید اقدام به خرید کارت اعتباری سازمان سنجش نمایند، پیش‌ آمده که شماره کارت اعتباری سنجش را یادداشت می‌کنند، اما موقع وارد کردن شماره آن به ‌اشتباه وارد می‌شود. همین امر این باعث می‌شود در زمان ثبت‌نام با اخطار شماره کارت اعتباری مواجه شوند و نتوانند برای ثبت‌نام خود در آزمون اقدام نمایند.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه بسیاری از داوطلبان است، چگونگی پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش و نحوه بازیابی رمز عبور کارت اعتباری سنجش خود می باشد. در این مقاله سعی می‌کنیم که شما را با نحوه پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش آشنا کرده و هرگونه ابهامی که در این خصوص داشته باشید را پاسخ دهیم.

 

 

پیگیری پیگیری خرید کارت سنجش

خرید کارت اعتباری سازمان سنجش

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که قبل‌ از اقدام به خرید کارت اعتباری سنجش به این نکات توجه کنید. اول اینکه دفترچه راهنمای مربوط به آزمون موردنظر را به‌ دقت مطالعه کنید، چون پس‌ از پرداخت هزینه و دریافت کد اعتباری از طریق سامانه سازمان سنجش، هزینه پرداختی از طریق epay.sanjesh.org به‌ هیچ‌وجه قابل استرداد نخواهد بود.

 

 

اطلاعیه

در برخی موارد، در ابتدا وجه از حساب کاربر کسر شده اما به دلایلی فرآیند واریز وجه به حساب تکمیل نمی‌گردد و وجه به صورت خودکار به حساب داوطلب عودت داده می‌شود. 

 

 

دومین نکته این است که در انتخاب عنوان آزمون برای خرید کارت اعتباری سازمان سنجش دقت نمایید. هزینه پرداختی برای هر آزمون، مختص همان آزمون بوده و قابل تبدیل یا تغییر برای استفاده در هیچ آزمون دیگری نیست. در صورت پرداخت اشتباه ملزم به پرداخت مجدد خواهید بود.

و نکته آخر اینکه جهت خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از طریق سایت و دریافت کد اعتباری، مشخصات داوطلب بایستی بطور دقیق و صحیح وارد شود. زیرا کد دریافت ‌شده به نام داوطلب بوده و قابل انتقال به شخص یا داوطلب دیگری نیست. اما اگر در هنگام خرید کارت اعتباری با مشکل روبرو شدید و چنانچه شماره‌ کارت را اشتباه وارد کردید، برای پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش باید مراحل زیر را طی نمایید.

 

پیگیری خرید کارت اعتباری

 

 

برای اطلاع از نحوه استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

نحوه پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش

 از آنجا که سازمان سنجش توضیح شفاف و دقیقی در رابطه با نحوه پیگیری خرید کارت اعتباری سنجش ارائه نکرده و بسیاری از داوطلبان که دچار مشکل در پیگیری می‌شوند سوالاتی دارند. بنابراین در ادامه مراحل زیر را طی نمایید تا بتوانید برای خرید کارت اعتباری خود را پیگیری کنید.

1- برای پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش باید ابتدا وارد سایت سازمان سنجش شوید و با انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری مطابق عکس زیر وارد پورتال شوید.

2- بعد از آنکه به درگاه خرید کارت اعتباری وارد شدید، باید بر روی گزینه مشاهده مشخصات کارت کلیک کنید.

3-در مرحله بعد برای پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش دو راه وجود دارد: روش اول براساس جستجو با شماره سفارش و روش دوم با شماره پیگیری درگاه پرداخت ‌است.

 

 

برای اطلاع از رفع مشکل کارت اعتباری سنجش بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

روش اول: با استفاده از سفارش

در این شیوه داوطلب باید یکی از گزینه‌های سامانه فروش را انتخاب نمایید و شماره پیگیری پرداخت را وارد کنید. سپس اطلاعات درخواستی را ثبت کنید.

 

روش دوم: استفاده از شماره پیگیری درگاه

در این روش باید یکی از گزینه‌های درگاه پرداخت و وارد کردن شماره خرید درگاه پرداخت را انتخاب کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

 

پیگیری کارت اعتباری خریداری شده سنجش

 

 

اطلاعیه

داوطلبان گرامی با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» در سایت سنجش بروید. با ورود مشخصات فردی که در هنگام خرید ثبت نموده‌اید، کارت خود را مشاهده نمایید.

 

 

نحوه استرداد کارت اعتباری سنجش 

چنانچه داوطلبان برای شرکت در چند آزمون آزمایشی به طور همزمان ثبت‌نام کرده باشند، اگر بخواهند کارت اعتباری سازمان سنجش خود را  پس دهند، سازمان سنجش برای آن‌ها مبلغی را واریز نخواهد کرد. فرض کنید داوطلبی قصد شرکت در آزمون سراسری کنکور در تمام رشته های اصلی و فرعی دارد و قبلاً ثبت نام کرده و کارت را خریداری نموده است. حال بنا به دلایلی از شرکت در آزمون منصرف شده است. سازمان سنجش مبلغ واریزی آن‌ها را بازپرداخت نمی‌کند. در واقع امکان عودت کارت اعتباری سازمان سنجش در چنین موقعیتی وجود ندارد. بنابراین داوطلبان قبل از ثبت‌نام در کنکور سراسری یا هر آزمون دیگری که از طریق سازمان سنجش برگزار می گردد، باید تمام شرایط ثبت‌نام با دقت مطالعه کنند.

 

 

نحوه استرداد واریز اضافی کارت اعتباری سازمان سنجش

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری، آزمون های استخدامی دستگاه دولتی و … که از طریق سازمان سنجش برگزار می شود را دارند، باید برای تکمیل فرم ثبت‌نام خود کارت اعتباری تهیه کنند. قیمت کارت‌های اعتباری با توجه به نوع و سطح آزمون‌ها متغیر است. لذا داوطلبان باید بر اساس آزمون خود مبلغ را پرداخت کنند. اما ممکن است بعضی از داوطلبان به جای خرید یک کارت اعتباری دو یا چند کارت اعتباری مختلف بخرند، یا به جای واریز مبلغ فرضاً 130.000 تومان مبلغ 160.000 تومان واریز نمایند. اینجاست که داوطلبان می‌خواهند مبلغ واریز اضافی خود را استرداد کنند.

 

توجه

سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با این موضوع، فرمی را منتشر کرده است که داوطلبان با دانلود آن می توانند مراحل تعیین شده را برای تکمیل فرم انجام دهند.

 

پیگیری خرید کارت سازمان سنجش

 

 

برای دانلود فرم استرداد هزینه‌های اضافی کارت اعتباری سازمان سنجش بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

اخبار جدید خرید کارت اعتباری سازمان سنجش

 

استرداد کارت اعتباری در سال ۱۴۰۲ امکان پذیر نمی باشد. 

ممکن است داوطلبان برای شرکت در چند آزمون آزمایشی به صورت هم‌زمان ثبت‌نام کرده باشند. در صورت پشیمانی برای عودت کارت اعتباری، سازمان سنجش برای آن‌ها مبلغی را واریز نخواهد کرد.

 

ضرورت پرداخت هزینه مجزا برای هر گروه آزمایشی برای کنکور 1402

اگر قصد شرکت در کنکور چند گروه آزمایشی مختلف را داشته باشید، باید نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور برای هر کدام از گروه های آزمایشی به صورت جداگانه اقدام نمایید. 

 

پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش کشور

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش و نکات مربوط به خرید کارت اعتباری  توضیحاتی ارائه کردیم. چنانچه شما داوطلبان گرامی برای پرداخت هزینه کارت دچار مشکل باشید، می‌توانید مراحل بالا را طی کنید و ثبت‌نام خود را انجام دهید. اگر هنگام پیگیری خرید کارت اعتباری سنجش دچار ابهام شدید، می‌توانید با استفاده از شماره‌های مندرج بر روی سایت با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاوران ما بعد از بررسی مراحل پیگیری خرید کارت اعتباری را برای شما انجام دهند.

 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از کارت‌های اعتباری کدام بانک می‌توانم جهت پرداخت وجه استفاده نمایم؟

می‌توانید از تمام کارت‌های بانک‌های عضو شبکه شتاب که رمز اینترنی آنها فعال شده است، استفاده نمایید.

شماره پیگیری پرداخت چیست؟

شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد( یکتا) ست که به هر سفارش اختصاص داده شده است و می‌توانید وضعیت خرید خود را پیگیری نمایید.

چگونه می‌توانم کارت خود را مجددا مشاهده نمایم؟

با استفاده از شماره پیگیری پرداخت خود، به بخش «مشاهده مشخصات کارت» رفته و با ورود مشخصات فردی، کارت خود را مشاهده نمایید.

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری خرید کارت اعتباری سازمان سنجش + استعلام آنلاین | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مینا گفت:

    سلام من کارت خریدم بعد سامانه قبولش نکرد وقت هم گذشت کی جواب هزینه منو میده؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش پیگیری نمایید

  2. Avatar photo حدیث گفت:

    سلام من اطلاعاتمو وارد کردم ولی از حسابم وجه کم شد و بعد زده کارت شما مجاز به پرداخت در این سامانه نمیباشد….چیکار کنم الان؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید یه مکاتبه با سنجش انجام بدین

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)