ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه پژوهشیار

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۷۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
پشتیبانی سامانه پژوهشیار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پشتیبانی سامانه پژوهشیار به منظور رفع مشکلات احتمالی در هنگام ورود به این سامانه فعال می باشد. دانشجویان می توانند به دو طریق شماره پشتیبانی پژوهشیار و یا پشتیبانی آنلاین مشکلات خود را مطرح و راهنمایی دریافت کنند. در ادامه با ارائه توضیحات لازم، راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد را ارائه خواهیم داد. همچنین، شما عزیزان می توانید مشکلات خود را در همین سامانه مطرح و در اسرع وقت، آن ها را رفع نمایید. همکاران ما به صورت تلفنی و آنلاین پاسخگو خواهند بود.

هدف از ایجاد پشتیبانی سامانه پژوهشیار

دانشگاه آزاد به عنوان یکی از اصلی ترین دانشگاه های کشور، به دلیل جمعیت بالای دانشجویان و اساتیدی که دارد، همواره برای ساماندهی امور آموزشی خود به دنبال بهترین و به روزترین روش ها است. یکی از تدابیری که در این حیطه صورت گرفته، اختصاص یک سامانه منظم به نام پزوهشیار می باشد. سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد در واقع یک بانک اطلاعاتی به شمار می رود که در آن همه طرح های تحقیقاتی آغاز یافته، در حین انجام، و تمام شده ازسوی دانشجویان و اساتید این دانشگاه را در خود جای داده است.

در واقع هدف اصلی این سامانه، انجام همه مراحل طرح های پژوهشی، از ارسال پروپوزال و پایان نامه گرفته تا داوری، کارشناسی و … است. همچنین، اعضای هیئت علمی نیز برای ثبت کارهای پژوهشی خود از جمله مقاله، کتاب، اختراعات و … به سامانه پژوهشیار مراجعه نمایند.

مسلما با این حجم از کارایی و مراجعاتی که به آن می شود، مشکلات یا سوالاتی نیز به وجود می آید که نیازمند رسیدگی و پاسخگویی است. پشتیبانی سامانه پژوهشیار مهم ترین تدبیری است که برای این منظور در نظر گرفته شده است و به رفع مسائل مربوطه می‌پردازد. اما چگونه می‌توان از این پشتیبانی بهره مند شد؟ برای مشابهت یابی در پژوهشیار باید چه کار کرد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

شماره  پشتیبانی سامانه پژوهشیار

یکی از روش های مطرح کردن سوالات و مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد به هنگام ورود به این سامانه، استفاده از شماره پشتیبانی پژوهشیار است.

طراحان تدبیری اندیشیده اند که اگر فردی نیاز به راهنمای فوری پژوهشیار دانشگاه آزاد داشت، از طریق شماره تماس هایی که مشاوران ایران تحصیل در اختیار آن ها قرار می دهند، پیامک داده و یا تماس تلفنی حاصل نمایند.

همکاران با آشنایی کاملی که با این سامانه دارند، از ساعت 8 صبح الی 1 شب به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

برای ورود به سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد ris.iau.ac.ir و انجام امور مربوطه لینک قرمز را انتخاب نمایید

نحوه استفاده از پشتیبانی آنلاین پژوهشیار

ممکن است دانشجو یا استاد به هر دلیلی مایل نباشد که از طریق شماره پشتیبانی پژوهشیار درخواست راهنمایی دهد و شیوه اینترنتی را ترجیح دهد. برای چنین مواردی نیز به راحتی می توان با طی کردن چند مرحله کوتاه، به شیوه پشتیبانی آنلاین پژوهشیاراقدام کرد. برای این منظور لازم است که طبق دستورالعمل زیر عمل نمایید.

 

  • وارد کردن آدرس پشتیبانی سامانه پژوهشیار به نشانی lums.ac.ir و کلیک بر روی گزینه ” ارسال درخواست پشتیبانی” که در پایین صفحه واقع شده است.

 

راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد

 

 

  • انتخاب منوی آبی رنگ ” درخواست پشتیبانی”

 

شماره پشتیبانی پژوهشیار

 

 

  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده در کادرهای مربوطه. در این مرحله می توانید سوال خود را در باکس ” متن پیام” بنویسید. یک سوال ریاضی نیز از شما پرسیده می شود تا ثابت شود که ربات نیستید. سرانجام با کلیک بر روی دکمه ” ارسال تیکت” درخواستتان ارسال خواهد شد. در صورت درست بودن مراحلی که طی کره اید، پیغام ” پیام شما با موفقیت ارسال شد” برای شما به نمایش در خواهد آمد و کارشناسان، پاسخ را به ایمیلتان ارسال می کنند.

 

شماره تماس پشتیبانی پژوهشیار

 

اگر می‌خواهید با نحوه ورود و ثبت نام سامانه پایش دانشگاه آزاد آشنا شوید، لینک مربوطه را انتخاب کنید.

سوالات متداول در پشتیبانی سامانه پژوهشیار

به طور کلی در هر سامانه ایی، یک سری از سوالات و مسائل فراوانی بیشتری نسبت به سایرین دارند. این قضیه چه برای آن هایی که پشتیبانی آنلاین پژوهشیار استفاده می نماند و چه سوالاتی که از طریق شماره پشتیبانی مطرح می شود نیز صدق می کند. به همین دلیل، برای رفاه دانشجویان عزیز قصد داریم تا در راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد به چند نمونه از این ابهامات پاسخ دهیم.

دلیل ارسال نشدن رمز عبور سامانه پژوهشیار بعد ثبت نام چیست؟

اساتید و دانشجویانی که برای اولین بار قصد ورود به سامانه پژوهشیار را دارند، بایستی ابتدا مراحل ثبت نام را انجام دهند. پس از انجام تمامی مراحل، یک رمز عبور برای ایمیل وارد شده از سوی فرد ارسال می گردد. اما گاها دیده می شود که برخی مراجعان، هیچ رمز عبوری را دریافت نمی کنند. سوالی که عمدتا در پشتیبانی سامانه پژوهشیار مطرح می شود، این است که دلیل عدم ارسال این رمز چیست؟

باید بگوییم که سیستم به طور خودکار رمز را میفرستد. اگر این اتفاق رخ ندهد، احتمالا به دلیل اشتباه وارد نمودن آدرس ایمیل یا شماره تلفن باشد. اگر چنین چیزی رخ داده باشد، برای رفع آن به کارشناسان پژوهشی واحد دانشگاهی محل  تحصیل خود مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را اصلاح کنید.

اگر می‌خواهید راهنمای نوشتن پروپوزال را دریافت کنید، به لینک قرمز وارد شوید

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه پژوهشیار چه باید کرد؟

در برخی مواقع ممکن است که دانشجو رمز عبور خود را فراموش نماید. در چنین مواقعی جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. برای این منظور، لازم است که طبق راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد به این سامانه مراجعه نموده و گزینه ” بازیابی رمز عبور” را فشار دهید.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

چگونه می توان در پایان نامه ارشد و دکتری تغییر ایجاد کرد؟

اگر می خواهید در پایان نامه یا رساله خود تغییری ایجاد کنید، می بایست حتما قبل از کلیک بر روی گزینه خاتمه و ارسال آن، اقدام نمایید. چرا که بعد از این مرحله دیگر نمی توان به هیچ وجه، تغییری در آن ایجاد کرد و حتی با پشتیبانی آنلاین پژوهشیار نیز احتمال انجام این کار کم است. گذشته از این، بهتر است برای اعمال هر گونه تغییر، ابتدا با استاد راهنما و مدیر گروه مشورت و به آن ها اطلاع دهید.

یک نکته دیگر آنکه در هر کدام از مراحل، دسترسی های مجاز برای ایجاد تغییر توسط راهنما، دانشجو و مدیر گروه متغیر است.

اگر می خواهید بدانید چگونه در سایت دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنیم؟ بر روی لینک نمایید.

دلیل عدم مشاهده نام استاد راهنما/ مشاوره در لیست اساتید سامانه پژوهشیار

روال مرسوم سامانه پژوهشیار این است که نقش اساتید و مشاوران پس از نام نویسی، توسط یکی از ادمین ها که غالبا از مسئولین نیز هستند مشخص می شود. اگر سوال شما در پشتیبانی سامانه پژوهشیار این است که چرا نمی توانید نام استاد یا مشاور مورد نظر خود را بدانید، بهتر است بدانید که پیگیری این موضوع بایستی توسط خود اساید و مشاورین صورت گیرد.

رشته من در سامانه پژوهشیار نیست، چه باید کرد؟

اگر مسئله مطرح شده شما در شماره پشتیبانی پژوهشیار این است که نمی توانید رشته تحصیلی خود را در آن مشاهده کنید، راه حل آن است که ازطریق معاونت پژوهشی واحد دانشگاهی خود یا مجریان برنامه های علمی که در سامانه فعال هستند موضوع را پیگری نمایید. این مسئولان مشکل را پیگیری و برطرف خواهند ;رد.

به منظور آشنایی بانحوه ورود به سامانه وادانا – vadamp.iauec.ac.ir وارد لینک قرمز شوید

راهنمای ثبت نام در سامانه پژوهشیار

برای اینکه نیازتان به پشتیبانی آنلاین یا پیامکی سامانه پژوهشیارکمتر باشد و با مشکل کمتری مواجه شوید، بهتر است که با نحوه ثبت نام و کار با آن آشنایی کافی را داشته باشید. در اینجا برای آگاهی بیشتر، می خواهیم راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد را در مورد ثبت پرپوزال توضیح دهیم. اما چنانچه به دنبال کسب اطلاعات کامل در مورد تمامی بخش های این سامانه هستید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

  • آدرس اینترنتی سامانه پژوهشیار به نشانی iau.ac.ir را وارد کنید.
  • در صفحه اول، دکمه ” ورود به سامانه پژوهش یار ” را انتخاب و سپس بر روی گزینه ” ایجاد حساب کاربری” کلیک نمایید.
  • پس از آنکه اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، می توانید پنل شخصی خود را داشته باشید. از این به بعد با درج نام کاربری، رمز عبور و عبارت امنیتی ورود به پنل شخصی امکنپذیر است.
  • در پنل شخصی، با باز کردن ” فعالیت های شما”، امکان درخواست استاد راهنما یا مشاور وجود دارد.
  • در مرحله بعد قادر به مشاهده لیست استادهای راهنما و انتخاب آن خواهید بود.
  • پس از انجام همه مراحل، بایستی گزینه ارسال خروج را لمس نمایید. در نظر داشته باشید که پس از خروج مایل به تغییر یا ویرایش باشید، انجام این کار دیگر به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود.

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره بدون کنکور و با کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

سامانه پژوهشیار دارای چند بخش است؟

گرچه پشتیبانی سامانه پژوهشیار برای همه بخش های آن یکسان است، اما به طور دارای چهار زیرسامانه می باشد. هر کدام از این زیر سامانه ها بخش خاصی از امور آموزشی دانشجویان و اساتید را انجام می دهند و در عین حال به هم پیوسته و مرتبط می باشند. این بخش ها به ترتیب زیر هستند:

  • سامانه طرح های پژوهشی: در این قسمت دانشجویان به انجام و پیگیری تحقیقات و پژوهش های خود می پردازند. تمامی مراحل این کار اعم از ارسال پروپوزال، داوری، کارشناسی عقد قرارداد و اتمام فرایند را در این سایت انجام می دهند.
  • سایت پایان نامه: همانطور که از نام آن برمی آید، پیگیری مربوط به روند پایان نامه، پروپوزال اولیه، بدست آوردن تاییدیه های گروه آموزشی، تماس با مشاور یا استاد راهنما و حتی دفاع را می توان در این بخش به انجام رساند.
  • سامانه مقالات: این قسمت نیزبرای دریافت و ثبت مقالاتی که از رساله های دانشجویی، طرح های پژوهشی، و پایان نامه ها استخراج شده اند، در نظر گرفته شده اند. داوری ها نیز در این سامانه ها صورت می پذیرد.
  • فعالیت های پژوهشی مربوط به اعضای هیئت علمی: این سامانه ویژه اعضای هیئت علمی است تا کتب، مقالات، نوآوری ها و دست آوردهای علمی خود را به ثبت برسانند.

برای ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد اسلامی وارد لینک مربوطه شوید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه ارسال درخواست از طریق پشتیبانی آنلاین پژوهشیار و یا شماره تلفن آن پرداختیم و سعی کردیم به چند سوال متداول که غالبا پرسیده می شود، پاسخ دهیم

از آنجا معمولا دانشجویان و اساتید در صورت بروز مشکل یا سوال مربوط به ورود یا کار با سامانه پژوهش یار به دنبال کسب راهنمایی سریع هستند، کارشناسان ایران تحصیل این آمادگی را دارند که در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 1 شب راهنمای پژوهشیار دانشگاه آزاد را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. برای این امر، می توانید با شماره های درج شده در جدول زیر با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ارسال درخواست یا سوال به پشتیبانی سامانه پژوهشیار چیست؟

دانشجویان یا اساتید می توانند به دو روش پیامکی و آنلاین سوالات خود را به این سامانه ارسال نمایند.

چگونه می توان در سامانه پژوهشیار پروپوزال را به ثبت رساند؟

برای دریافت راهنمایی در این مورد می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس بگیرید.

آدرس اینترنتی سامانه پژوهشیار چیست؟

نشانی آدرس اینترنتی این سایت  ris.iau.ac.ir  می باشد.

روش ارسال درخواست آنلاین در سامانه پژوهشیار چیست؟

در این مقاله می توانید همه مراحل مورد نیاز برای انجام این کار را مشاهده فرمایید. 

نظرات

77 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه پژوهشیار»

  1. Avatar photo اردلان پورعلی یکتا گفت:

    سلام من کد ملی تو پژوهشیار اشتباه وارد کردم هرچی تیکت میزنم هیچکس جوابگو نیست باید چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      راهکاری ندارد

      1. Avatar photo علیرضا امانی بنی گفت:

        سلام.
        من برای ویرایش پروپوزال درخواست دادم.لطفا درخواست ویرایش را قبول کنید.

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          باید با دانشگاه تماس بگیرید

  2. Avatar photo سید میرزایی گفت:

    سلام لطفا پایان نامه بنده رو در قسمت همانند جویی پژوهشیار تایید کنید من دو روز دیگه دفاع دارم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از طریق پشتیبانی پزوهشیار اقدام کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور