ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت عمران

پروژه کسری خدمت عمران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کلیه فارغ التحصیلان محترم رشته عمران در گرایش های مختلف می توانند با استفاده از پروژه کسری خدمت عمران برای کسری خدمت خود اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع ثبت نام پروژه کسری خدمت عمران و پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا ، شرایط اخذ کسر خدمت سربازی قرارگاه خاتم الانبیا ، امریه خدمت سربازی اختصاص داده ایم. همچنین در ادامه در رابطه با شرایط اخذ پروژه خدمت سربازی ، دریافت پاسخ سوالات متداول در باره پروژه کسری خدمت عمران نیز سخن خواهیم نمود.

 

 

چگونه می توان نسبت به ثبت نام پروژه کسری خدمت عمران اقدا نماییم؟

شرایط اخذ کسر خدمت سربازی قرارگاه خاتم الانبیا چیست؟

چگونه می توانم به پاسخ برخی از سوالات متداول در باره پروژه کسری خدمت عمران دست یابم؟

پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا شامل چه رشته هایی می باشد؟

 تاریخ اعزام به خدمت با مدرک لیسانس چه زمانی است ؟ 

 

جهت اطلاع دقیق از پروژه کسری خدمت عمران و پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا اطلاع از در خارج از کشور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام پروژه کسری خدمت عمران

 

شرایط کسری خدمت و خرید خدمت نظام وظیفه برای هر رشته و همچنین شرایط مختلف متفاوت می باشد. به همین دلیل هر یک از مشمولین عزیز به تناسب شرایط هر یک از نوع رشته ها و همچنین نوع خرید و… می توانند نسبت به کسری خدمت اقدام نمایند. چنانچه مایل به ثبت نام پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا می باشید ابتدا لازم است به صورت اینترنتی ثبت نام خود را به ثبت برسانید.

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام پروژه کسری خدمت عمران شامل اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات تحصیلی می باشد که برخی از این اطلاعات شامل : نام، نام پدر، نام مادر، ش.ش، شماره سریال وسری شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، شهر محل تولد، شهر صدور شناسنامه، شهر دانشگاه، نام دانشگاه، تاریخ ورود به دانشگاه: روز –ماه –سال، میزان کسری پیشنهاد شده توسط داور:  روز، مدت انجام پروژه کسری:  روز، عنوان پروپوزال، چکیده پروپوزال می باشد که لازم است در سامانه خاتم الانبیا آن را به ثبت برسانید.

جهت ثبت نام پروژه کسری خدمت عمران ابتدا لازم است در سامانه خاتم الانبیا به نشانی kasri.ihu.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایید. این ثبت نام در مرحله ابتدایی می باشد و در مرحله بعدی لازم است مدارک خود را برای ثبت نام بارگزاری نموده و اقدامات بعدی را در سامانه مورد نظر به ثبت برسانید تا در مراحل بعدی بر اساس طرح های پیش بینی شده به انجام امور مورد نظر بپردازید.

 

 

 

 

 

اخذ پروژه کسری خدمت عمران در ارگان های مختلف برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایط امکان پذیر می باشد.

 

 

 

 

 

 

شرایط اخذ کسر خدمت سربازی قرارگاه خاتم الانبیا

 

شرایط اخذ کسر خدمت سربازی قرارگاه خاتم الانبیا

شرایط اخذ کسر خدمت سربازی قرارگاه خاتم الانبیا

 

چنانچه مایل به اخذ پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا می باشید، حتما لازم است واجد برخی از شرایط تعیین شده که در ادامه ذکر خواهد گردیده است باشید. به عنوان مثال ، متقاضیان عزیز به هیچ عنوان نباید غیبت سربازی داشته باشند. زیرا در این صورت اجازه ثبت نام را نخواهند داشت. کلیه فارغ التحصیلان واجد شرایط یکسال پس از اخذ مدرک خود می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آن دسته از مشمولینی که مایل به ثبت نام برای کسری خدمت سربازی می باشند، در صورتی خواهند توانست جهت پروژه کسری خدمت عمران اقدام نمایند که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر باشند. ستاد کل نیروهای مسلح ، بر اساس رشته تحصیلی و همچنین شرایط مورد نظر خود ، پروژه های مورد نظر را به کلیه متقاضیان ارائه می نماید.

 

برای اتصال به سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال کلیک کنید.

همانطور که ذکر گردید، یکی از شرایط مورد نظر برای اخذ پروژه کسری خدمت عمران عدم دارا بودن غیبت سربازی می باشد. اما چنانچه متقاضی عزیزی که نسبت به انجام پروژه ثبت نام نموده است و همچنین در حال انجام پروژه می باشد غیبت نماید،در صورتی که بتواند برای غیبت خود دلیل موجهی داشته باشد، می تواند به ادامه پروژه و انجام خدمت بپردازد در غیر این صورت امکان دریافت مجدد پروژه را نخواهد داشت.

 

 

سوالات متداول در باره پروژه کسری خدمت عمران

 

چه مدت پس از ثبت نام تا اولین پاسخ به کاربرانی که در سامان مورد نظر ثبت نام می نمایند زمان نیازمند می باشیم؟ از زمانی که ثبت نام صورت می پذیرد تا زمانی که روزمه توسط داور مورد بررسی قرار می گیرد حدودا دو هفته زمان نیازمند می باشد .

سقف کسر خدمت سربازی به چه میزانی است؟ یکی از عوامل بسیار تعیین کننده برای پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا می تواند به موضوع کیفیت پروژه شما مربوط شود. به همین دلیل نمی توان سقف مشخص و از پیش تعیین شده ای برای این امر در نیز داشت . تنها می توان گفت کیفیت پروژه، رضایت داوران و … از عواملی است که برای تعیین پروژه می تواند موثر واقع شود.

 

برای دریافت خدمات مشاوره امریه سربازی کلیک کیند.

چنانچه ترجمه یک پروژه را انجام دهیم آیا نیازمند مدرک معتبر در این زمینه می باشیم؟ خیر! انجام یک پروژه با کیفیت بالا می تواند نظر داورین و کارشناسان مربوطه را جلب نماید. اما هرگز این جلب رضایت به آسانی نخواهد بود. قطعا دارا بودن یک مدرک معتبر می تواند موجب جلب نظر داوران عزیز گردد. اما لزومی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

 

پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا

 

پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا

پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا

 

همانطور که ذکر گردید ، برای اخذ پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا لازم است ابتدا در سامانه مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایید. پس از آن با ارسال مدارک مورد نیاز که در سامانه موجود می باشد، می توانید مراحل بعدی را پشت سر بگذارید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که چنانچه مشکلی در رابطه با ثبت نام و یا اخذ پروژه دارید، می توانید از سایر موارد مشابه برای اخذ امریه استفاده نمایید.

قبل از ثبت نام پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا از شرایط خاص جهت پذیرش اطلاع دقیق یابید تا بتوانید میزان خدمت خود را به حداقل ممکن کاهش دهید. البته ذکر این نکته ضروری است که دریافت این نوع پروژه ها و همچنین انجام آنان به راحتی صورت نخواهد پذیرفت و به همین دلیل چنانچه مایل به انجام این کار می باشید، حتما باید از توان علمی خود و همچنین دانش و تجربه بالایی برخوردار باشید.

کلیه متقاضیان می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوره تخصصی نظام وظیفه ایران تحصیل ، در رابطه با پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا اطلاعات بیشتری را کسب نمایند. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

مدارک لازم جهت صدور کارت اتمام کار چیست؟

مدارک لازم برای صدور کارت شامل : تحویل 3 نسخه از لوح فشرده پروژه، تحویل یک لوح فشرده که شامل word و pdf و ppt این کار باشد (علاوه بر سه لوح بالا)، رعایت موعد مقرر برای دفاع و صدور اتمام کار (گذشت حداقل دو سوم از تاریخ صدور مجوز شروع بکار برای هر مجوز انجام پروژه)، پرنمودن فرم نمایه سازی کتابخانه ی پیوست و ارسال آن در بخش مکاتبات و یا پست آن همراه لوح فشرده خواسته شده به آدرس مرکز ارسال گردد.

 

در چه سازمان هایی می توان برای پروژه کسری خدمت عمران اقدام نمود؟

به طور کلی می توان گفت سازمان های وابسته به ارتش جمهوری اسلامی و سازمان های وابسته به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از جمله ارگان هایی است که اقدام به ارائه پروژه های کسر خدمت می نمایند. به همین دلیل هر یک از متقاضیان عزیزی که مایل به اخذ پروژه های کسر خدمت می باشند لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در سامانه مورد نظر اقدام نمایند.

 

من تمامی مراحل کار را پشت سر گذرانده ام اما موفق به دریافت نامه اتمام کار نشده ام چه اقدامی باید انجام دهم؟

حداقل معدل لازم برای اخذ پروژه کسر خدمت چند است؟

چگونه می توانیم برای کسر خدمت دانشگاه جامع امام صادق اقدام نماییم؟

من رمرز عبور ورود به سامانه را فراموش نموده ام، چگونه می توانم به این رمز عبور دسترسی داشته باشم؟

آیا در صورت تائید مدارک از طرف ساطمان مورد نظر تماس گرفته خواهد شد؟

 

جهت کسب طلاعات بیشتر در رابطه با پروژه کسری خدمت عمران و همچنین نحوه پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین تغییرات خدمت سربازی

استخدام سپاه پاسداران 98

خرید خدمت سربازی برای متاهلین

پذیرش سپاه

قبولی در دانشگاه در حین خدمت سربازی

شرایط سرباز معلم

پروژه کسری خدمت عمران

پروژه کسری خدمت قرارگاه خاتم الانبیا

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
تماس با مشاور