ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ + تاریخ و مهلت | ایران تحصیل

ویرایش انتخاب رشته دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ برای کلیه داوطلبان دکتری سراسری امکانپذیر شد. بر این اساس، همه متقاضیانی که پس از انتشار کارنامه اولیه، موفق به کسب نمره مجاز شده و انتخاب رشته دکتری را انجام داده اند، می توانند در مهلت های مقرر برای ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. همچنین، آن دسته از داوطلبانی که به طور کلی انتخاب رشته نکرده اند، مجاز خواهند بود تا اولویت های خود را در این بازه زمانی تکمیل نمایند. لازم به ذکر است تاریخ ویرایش انتخاب رشته دکتری از 29 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه می باشد.

این افراد حتما باید در زمان های مقرر نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری اقدام کنند. در غیر این صورت، دیگر نمی توانند انتخاب رشته خود را تغییر داده و یا از ابتدا انتخاب رشته را انجام دهند. لازم به ذکر است تا بدانید که زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد یکسان می باشد. اما نحوه ویرایش انتخاب رشته این دو با یکدیگر متفاوت است. 

در این نوشته، قصد ارائه اطلاعاتی را در رابطه با ویرایش انتخاب رشته دکتری تمامی دوره ها را برای شما داریم. چنانچه نیازمند دریافت راهنمایی از مشاوران مجرب ایران تحصیل هستید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 1403

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون دکتری، داوطلبانی که موفق به کسب نمره حد نصاب شده اند، می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند. انجام این کار تنها در یک بازه زمانی مشخص امکانپذیر است و به همین دلیل از داوطلبان خواسته می شود تا در مهلت مقرر شده اولویت های خود را انتخاب نمایند.

اما گاهی ممکن است که برخی از متقاضیان در وارد نمودن اطلاعات خود دچار اشتباه شده یا حتی نتوانند انتخاب رشته کنند. به همین دلیل، سازمان سنجش شانس دیگری را تحت عنوان مهلت ویرایش انتخاب رشته دکتری در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا به اصلاح موارد درج شده بپردازند. همچنین، افرادی که اصلا انتخاب رشته نکرده اند، بتوانند در این بازه زمانی، اولویت های خود را به ثبت برسانند. زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته مقطع دکتری به تازگی توسط سازمان سنجش اعلام شده است. داوطلبین عزیز می توانند از تاریخ 29 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه نسبت به ویرایش انتخاب رشته خود و یا انتخاب رشته اولیه خود اقدام نمایند.

 زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته دکتری روی لینک بزنید.

 

بنر کال تو اکشن

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد

حال که با زمان ویرایش انتخاب رشته مقطع دکتری در سال ۱۴۰۳ آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که چگونه باید انتخاب رشته خود را ویرایش کنیم؟ برای ویرایش انتخاب رشته داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش با نام sajesh.org مراجعه کرده و سپس مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهند. لازم به ذکر است تا بدانید که نحوه ویرایش انتخاب رشته مقطع دکتری دانشگاه آزاد کمی با این روش متفاوت است که در ادامه به طور مفصل هر دو آن ها را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد

راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری 

ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

همانطور که اشاره شد، تمامی اقدامات مربوط به ویرایش انتخاب رشته دکتری از طریق سازمان سنجش انجام می گیرد. برای این امر همه متقاضیان دوره های روزانه یا دولتی، شبانه، پیام نور، پردیس و موسسات غیرانتفاعی می توانند به شیوه راهنمای زیر عمل نمایند. اما، متقاضیان دانشگاه آزاد باید از طریق روش دیگری نسبت به ویرایش انتخاب رشته، اقدام نمایند. 

  • وارد کردن آدرس سایت سازمان سنجش sanjesh.org در صفحه اصلی بر روی گزینه ” دکتری تخصصی” که در سمت راست صفحه واقع شده است، کلیک نمایید.

 

گام اول ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

 

  • لینک فعال ” انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترای تخصصی” را لمس کنید.

 

 

گام دوم ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

  • در کادر سمت راست، گزینه ” ویرایش اطلاعات انتخاب رشته” را انتخاب نموده و سپس مستطیل ” تایید و ادامه” را فشار دهید.

 

 

گام سوم ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

  • در پنجره ای که به رویتان باز می شود، بایستی اطلاعاتی همچون شماره پرونده، رسید انتخاب رشته و عبارت امنیتی وارد گردد. توجه داشته باشید که برای به اتمام رساندن ویرایش، باید حتما دکمه ” ثبت تغییرات ” را انتخاب کنید.

گام چهارم ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری 1403 نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

 

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

گرچه اعلام نتایج دکتری تمامی دوره ها از طریق سازمان سنجش اعلام می شود، اما مسیر انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری با یکدیگر متفاوت است. به نحوی که متقاضیان می توانند همزمان با شروع مهلت ویرایش انتخاب رشته دکتری نسبت به اعمال تغییر، حذف یا اضافه بپردازند. طی کردن مراحل زیر برای داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد ضروری می باشد.

  1. وارد کردن سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.org و ورود به صفحه اصلی. سپس بر روی لینک فعال ” انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه ازاد اسلامی” کلیک کنید. همچنین، با انتخاب منوی دکتری تخصصی نیز می توانید به لینک مورد نظر دست یابید.
  2. کد دسترسی را که در پایان کارنامه دکتری درج شده است را در کادر مربوطه وارد نمایید.
  3. با باز شدن فرم انتخاب رشته، امکان جابجایی، حذف یا اضافه موارد وجود دارد. اگر می خواهید رشته یا گرایش جدیدی را وارد کنید، می توانید کد آن را به همراه کد محل در کارد خواسته شده درج نموده و سپس گزینه ” انتخاب ” را لمس نمایید.
  4. اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر اولویت خود داشتید، این امکان وجود دارد که با وارد کردن کد محل مورد تقاضا و سپس گزینه ” انتخاب شما” آن را در هر محلی که می خواهید قرار دهید.
  5. اگر مایل به حذف رشته مورد نظر خود بودید، می توانید گزینه ” حذف ” را بفشارید.

برای اطلاع از انواه اشتباهات انتخاب رشته دکتری و راه حل آن ها روی لینک بزنید.

مراحل ویرایش انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

شرکت کنندگان در آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز می توانند برای مراحل ویرایش انتخاب رشته دکتری اقدام کنند. مسیر انجام این کار با داوطلبان دکتری سراسری و آزاد متفاوت است. به نحوی که سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متولی انتخاب رشته و اعمال اصلاحات آن می باشد. بر این اساس، لازم است که به ترتیب زیر عمل شود.

  1. وارد شدن به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی آدرس اینترنتی sanjeshp.ir 
  2. کلیک بر روی گزینه دکتری تخصصی که در سمت راست صفحه قرار دارد.
  3. گزینه ” انتخاب رشته/محل آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی ” را انتخاب نمایید.
  4. بر روی عبارت ” ویرایش اطلاعات ثبت نام ” کلیک کرده تا به صفحه انتخاب رشته هدایت شوید.
  5. حال می توانید هر گونه حذف، اضافه، یا تغییری را که نیز بود اعمال کنید.

 

 

اقدامات پس از ویرایش انتخاب رشته دکتری 1403

پس از ویرایش انتخاب رشته در مقطع دکتری، متقاضیان گرامی باید صبور باشند تا سازمان سنجش اسامی افرادی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند را تحت عنوان قبول شدگان اولیه، اعلام کند. پس از اعلام پذیرفته شدگان، اگر جز این افراد بودند، باید در زمان مقرر به مصاحبه حضوری بروند. زمان مصاحبه، توسط دانشگاه تعیین می شود و زمان مصاحبه هر دانشگاه با دیگری کاملا متفاوت است. داوطلبان گرامی باید پس از اعلام زمان مصاحبه به دانشگاه مد نظر رفته و در طی مصاحبه امتیازات پژوهشی، پایان نامه و … را دریافت کنند. در واقع در این مصاحبه موارد ذکر شده توسط مسئولین آن دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد. 

اقدامات پس از ویرایش انتخاب رشته دکتری

در واقع پس از مرحله ویرایش انتخاب رشته آزمون دکتری 1403، دانشگاه حد نصاب لازم برای دعوت به مصاحبه دکتری در هر کدام از رشته های محل ارائه شده را اعلام خواهد کرد و سازمان سنجش و آموزش کشور بعد به پایان رسیدن تاریخ انتخاب رشته دکتری 1403، اولویت های هریک از داوطلبان را بررسی می کند.

علاوه بر این در دعوت به مصاحبه محدودیتی وجود ندارد. در واقع احتمال دارد داوطلبی به همه دانشگاه های انتخابی خودبه مصاحبه دکتری دعوت شود، اما یک داوطلب دیگر، به یک دانشگاه هم برای مصاحبه دعوت نشود.چنانچه تراز آزمون کتبی هر یک از متقاضیان، با داشتن سهمیه آزاد بالاتر از حد نصاب هر کد رشته محل باشد، داوطلب به مصاحبه دکتری دعوت خواهد شد. اما اگر شخص متقاضِی، مایل به بهره مندی از سهمیه های موثر در آزمون دکتری 1403 باشد، تراز وی براساس نوع سهمیه برآورد می شود.

توجه داشته باشید که نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری به شکل کارنامه انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و افراد پذیرفته شده، می توانند براساس جدول زمانبندی دانشگاه هایی که از طرف آنها به مصاحبه دعوت شده اند، در جلسه مصاحبه حاضر شوند.

سازمان سنجش و آموزش کشور، بعد از بررسی فرایند انتخاب رشته صورت گرفته از سوی متقاضیان مقطع دکتری، باید دز تاریخ اعلام شده نتایج انتخاب رشته دکتری را منتشر خواهد کرد و افراد می توانند به نتایج اعلامی دسترسی داشته باشند.

 

برای آشنایی با نحوه مصاحبه و راهنمای مصاحبه دکتری بر روی لینک کلیک نمایید. 

بعد از قبولی در دوره دکتری آزاد چکار باید کرد؟

بعد از شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر نوبت به ثبت نام می رسد. ثبت نامی که با تهیه مدارک و همین طور پرداخت شهریه از قبل تعیین شده همراه است. آیا می دانید فرآیند ثبت نام در دانشگاه آزاد مورد قبولی در دوره دکتری چگونه است؟ آیا از لیست مدارک مورد نیاز برای ارائه در زمان ثبت نام مطلع هستید؟ ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود یا حضوری؟

این ها سؤالاتی است که پاسخ آن ها را می توانید از طریق برقراری تماس با مشاوران ایران تحصیل بدست آورید. پس با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه ثبت نام در دانشگاه محل قبولی، نحوه اطلاع از زمان ثبت نام، مدارک مورد نیاز و مواردی از این قبیل آشنا کنند. علاوه بر این، شما عزیزان می توانید از طریق مطالعه مقاله زیر با نحوه و زمان  ثبت نام در دانشگاه آزاد آشنا شوید. 

 

جهت آگاهی از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.  

 

 

آيا از لیست رشته های ارائه شده در دکتری آزاد مطلع هستید؟

اطلاع دقیق از لیست رشته های ارائه شده در دوره دکتری آزاد در زمان انتخاب رشته و البته ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از ضروریات است. آیا می دانید چه رشته هایی در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد درج شده است؟ آیا از ظرفیت این رشته های دکتری آزاد مطلع هستید؟ ظرفیت رشته های دکتری آزاد در چه حدی است؟ ظرفیت بالاست یا پایین؟ آیا با توجه به ظرفیت پذیرش رشته ها امکان قبولی وجود دارد یا خیر؟

جهت اطلاع از لیست رشته های دکتری آزاد، دانشگاه های پذیرنده و همین طور ظرفیت پذیرش هر کدام از کد رشته های دانشگاهی با مشاوران خبره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. مورد مهم این است که مشاوران مجموعه ما اطلاعات درست و موثقی را در رابطه با موارد مذکور در اختیار شما قرار می دهند. اطلاعاتی بر اساس موارد مندرجات در آخرین دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری آزاد که بدون هیچ کم و کاستی در دسترس شما قرار می گیرند.

 

 

نکات مهم در مورد انتخاب رشته دکتری 1403

با توجه به اهمیتی که انتخاب رشته در میزان احتمال قبولی فرد دارد، داوطلبان بایستی حتما در چینش اولویت های خود برخی از نکات را مد نظر داشته باشند تا بعدا از انتخاب های خود دچار پشیمانی نشوند. برای رفاه حال داوطلبان گرامی، ما در زیر چند مورد مهم را برای ویرایش انتخاب رشته دکتری ذکر می کنیم. اما چنانچه می خواهید یک انتخاب رشته حرفه ای داشته باشید، می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  • اگر می خواهید که احتمال دعوت شدن به مصاحبه را بالا ببرید، بهتر است که به نمره و تراز حد نصاب افراد دعوت شده برای مصاحبه سال های گذشته را بررسی کنید. بدین ترتیب، بهتر می توانید برای اینکه کدام دانشگاه و رشته را انتخاب کنید برنامه ریزی نمایید.
  • همه متقاضیان می تواند به تعداد نا محدود در دانشگاه های مختلف برای مصاحبه حاضر شوند. چرا که معیار دعوت شدن برای مصاحبه، نمره تراز می باشد و به همین دلیل نیازی به محدود کردن خود در این مورد نیست.
  • هر کدام از داوطلبان دوره های دکتری دوره های سراسری و آزاد می بایست برای ویرایش انتخاب رشته دکتری، دفترچه انتخاب رشته مخصوص به خود را دریافت و مطالعه نمایند.
  • در صورتی که رتبه بالایی ندارید بهتر است که دانشگاه هایی را انتخاب نمایید که سطح پایین تری داشته و احتمال بالاتری برای قبولی دارند.
  • به طور معمول دانشگاه هایی که در آن ها دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را گذرانده اید، دعوت به مصاحبه و قبول شدن محتمل تر است.
  • جهت ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌ آزاد هیچ احتیاجی به خرید مجدد و دوباره کارت اعتباری ندارید.
  • مطالعه دفترچه انتخاب رشته آزاد برای شما در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه‌ آزاد الزامی است.
  • هر ساله امکان ایجاد تغییراتی در شماری از کد رشته محل های انتخابی داوطلبان وجود دارد. به طور مثال، امکان دارد ظرفیت پذیرش برخی از رشته ها کم یا زیاد شده باشد و یا رشته ای دیگر در لیست رشته های دکتری دانشگاه ها نباشد.
  • تا زمانی که از تغییرات داده شده مطمئن نشدید کلیک تأیید نهایی را نزنید.

 

نکات مهم در مورد انتخاب رشته دکتری

برای آگاهی از لیست رشته های دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک راست نمایید. 

 

کال تو اکشن تماس

مشاوره ویرایش انتخاب رشته دکتری 1403

داوطلبان و متقاضیان عزیز بهتر است که در هنگام انتخاب رشته و یا ویرایش انتخاب رشته، حتما از یک مشاور کمک بگیرند. زیرا، داوطلبان برای انتخاب رشته فقط باید 50 کد رشته را انتخاب نمایند. مشاوران به آن ها کمک می کنند تا بهترین دانشگاه ها را انتخاب کرده و طبق اولویتی صحیح، کد رشته ها را انتخاب نمایند.

علاوه بر این، اگر در حین ویرایش اطلاعات، پس از آن و… به کمکی احتیاج داشته باشند، مشاوران به آن ها کمک خواهند کرد. اما، نکته حائز اهمیت در این زمینه، بحث انتخاب یک مشاور خوب و باتجربه است. زیرا، گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایل مختلفی افراد مشاوری را انتخاب کنند که نتواند به آن ها در این زمینه یاری رساند. مشاوران ما در ایران تحصیل، با سابقه و تجربه درخشان می توانند به متقاضیان گرامی کمک کنند.  

 

اطلاعیه

برای دریافت راهنمایی لازم جهت زمان و مشاوره انتخاب رشته دکتری می توانید با مشاوران مجرب و خبره آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را یاری کنند.

 

جدیدترین اخبار پیرامون انتخاب رشته دکتری 1403

دفترچه انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سراسری سال 1403 منتشر شد

براساس گزارش خبرگزاری مهر، نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌ متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۷ فروردین ماه  ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شد.

متقاضیان می توانند از طریق وارد کردن شماره پرونده خود یا وارد کردن شماره داوطلبی و یا شماره شناسنامه و تاریخ تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری دسترسی داشته باشند. افرادی که مطابق با مندرجات کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته‌ تحصیلی شده باشند، باید از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای ثبت کد رشته‌ محل‌ های انتخابی خود (تا سقف  ۵۰ کد رشته محل در صورت وجود داشتن رشته مورد نظر) با توجه به رشته امتحانی خود که در آن شرکت کرده اند، در سامانه رسمی سنجش کشور اقدام کنند.

انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 آغاز شد

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند از 29 فروردین ماه تا شنبه 2 اردیبهشت 1403  کد رشته‌ محل‌ های انتخابی خود را در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به ثبت برسانند. داوطلبان می توانند از طریق شماره داوطلبی یا شماره شناسنامه و سال تولد و یا شماره پرونده خود کارنامه نتایج اولیه آزمون را در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند. توجه داشته باشید که نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری نیز طبق روال هر سال اواخر اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند به نتایج دسترسی داشته باشند.

جدیدترین اخبار پیرامون انتخاب رشته دکتری

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم، در مورد زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دوره های سراسری، آزاد اطلاعاتی را ارائه کردیم. آن دسته از داوطلبانی که بعد از انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری، نمره مجاز را کسب کرده اند، می توانند در مهلت های مقرر جهت ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. زمان ویرایش انتخاب رشته آزمون دکتری از تاریخ 29 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه است. 

چنانچه شما نیز از داوطلبان آزمون دکتری می باشید و می خواهید یک انتخاب رشته موفق داشته باشید، نمره بالایی در مصاحبه کسب نمایید و از رقبای خود پیشی بگیرید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307  تماس گرفته و مشاوره تخصصی دکتری دریافت نمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری چه تاریخی است؟

ویرایش انتخاب رشته دکتری 1403 از 29 فروردین تا 2 اردیبهشت می باشد.

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در کدام سایت انجام می شود؟ 

ویراش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

نحوه انجام ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چگونه است؟ 

برای اطلاع دقیق از نحوه انجام ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ + تاریخ و مهلت | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فرهاد گفت:

    سلام الان که نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اومده آیا امکان حذف اولویت ها وجود دارد بنده همه واحدهای دانشگاه آزاد رو زدم و فکر کردم برای هر واحد مصاحبه جدا دارد الان که متمرکز و یک مصاحبه دارد در صورت قبولی اولویت های آخرم نمیخوام اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای مشاوره وراهنمایی با مرکز تماس بگیرید

  2. Avatar photo مظفر گفت:

    سلام توی ویرایش انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه آزاد میشه اطلاعات شخصی رو هم عوض کرد؟ اصلا مهم هست؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله حتما باید اطلاعات شما درست وارد شده باشد.

  3. Avatar photo محدسه گفت:

    سلام و عرض ادب. انتخاب رشته دانشکاه آزاد دکتری رو انجام دادم حالا میخوام بدونم ویرایش از کی باز میشه؟ بعد این اولویت ها تاثیر میذاره بعد مصاحبه هم؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر زمان ویرایش دکتری به اتمام رسیده است.
      خیر اولویت هایی که انتخاب کردید برای مصاحبه دکتری تاثیر نمی گذارد.

  4. Avatar photo مجتهدی گفت:

    سلام روز به خیر توی ویرایش انتخاب رشته دکتری تخصصی میشه اولویت بندی ها رو هم تغییر داد؟ برای دانشگاه آزاد رو میخوام تغییر بدم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری به اتمام رسیده است.

  5. Avatar photo ناصر گفت:

    سلام، وقتتون بخیر میخواستم بپرسم که ویرایش انتخاب رشته دکتری از طریق چه سامانه ای انجام می شود؟ چون بنده به تازگی برای مقطع دکتری انتخاب رشته کرده ام اما مرتکب اشتباه شده ام و قصد دارم آن را اصلاح نمایم.

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، فرایند انجام و ویرایش انتخاب رشته دکتری تماما از طریق سامانه SANJESH.ORG صورت می گیرد و برای ویرایش شما باید دز بازه زمانی در نظر گرفته شده با اطلاعات هویتی خود به این سامانه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور