ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۳+ راهنمای گام به گام | azmoon.org

ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد یکی از فرصت هایی است که در آن کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با توجه به امکان اشتباهات رایج انتخاب رشته در آن اقدام به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنند. در ساله دانشگاه آزاد بعد از تمام شدن مدت زمان انتخاب رشته فرصتی کوتاه را برای این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد. به همین دلیل با توجه به زمان مقرر شده، لازم است نسبت به ویرایش کد رشته محل های خود اقدام نمایید. ویرایش انتخاب رشته تنها با سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد.

با توجه به ادغام آزمون ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری، در سال‌های اخیر، شاهد این مورد می‌باشیم که انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری به صورت جداگانه و با استفاده از سامانه جداگانه‌ای صورت می‌پذیرد، بنابراین لازم است نسبت به انتخاب رشته در هر یک از سامانه مورد نظر خود بپردازید. شما جهت اطلاع در مورد ویرایش اطلاعات در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 

پس از اعلام نتایج کنکور ارشد، داوطلبان در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته با توجه به اعلام علاقه‌مندی مبنی بر شرکت در رشته‌های دانشگاه آزاد انتخاب رشته خواهند کرد. آن ها با توجه به دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد باید کد رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اما گاها ممکن است داوطلبان در وارد نمودن کد رشته محل‌ها، دچار خطا و اشتباه می گردند به همین دلیل نیازمند ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد می‌باشند.

ویرایش در دو مرحله و به دو منظور در کنکور ارشد صورت می‌پذیرد. یکی از این زمان‌ها، به هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد می‌باشد و فرصت دیگر، امکان ویرایش کارشناسی ارشد این دانشگاه است. لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون با توجه به بدون کنکور آن بر اساس شرط معدل صورت می پذیرد، اما نحوه انتخاب نیز، با توجه به همین شرط قواعد خاص خود را خواهد داشت.

با توجه به امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد، کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نموده‌اند می‌توانستند تا ۳ تیر ۱۴۰۳ انتخاب رشته کنند. خوشبختانه امکان جابه‌جایی کد رشته محل‌ها  همچنین حذف و یا انتخاب هر یک از کدهای انتخابی در این زمان فراهم گردیده است.

زمان ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 

سامانه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد

امکان ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد. داوطلبان عزیز برای انتخاب رشته و ویرایش آن، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از مراکز این دانشگاه نخواهند داشت. با توجه به مهلت در اختیار قرار داده شده این دانشگاه، چنانچه داوطلبی در این زمان اقدام ننماید، پس از بسته شدن سامانه به هیچ عنوان امکان این ویرایش را نخواهد داشت.

جهت مشاهده دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

در گذشته، دانشگاه آزاد برای داوطلبان خود امکان ویرایش اطلاعات را قرار نداده بود. به همین دلیل متقاضیانی که در این آزمون شرکت می‌کردند، در صورتی که کد رشته محل‌های خود را اشتباه وارد می کردند نمی‌توانستند در رشته محل‌های انتخابی خود پذیرفته شوند. با توجه به پیگیری‌های مکرر کلیه داوطلبان و تقاضاهای آنان، امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای تمامی این داوطلبان قرار داده شده است.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد 

شما برای ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد 1403 باید طبق روال زیر به پیش بروید.

به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی Azmoon.iau.ac.ir یا Azmoon.org وارد شوید و روی لینک فعال «سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی» کلیک نمایید.

راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد

حالا «کد ملی + کد دسترسی» را وارد کنید و دکمه «ورود» (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد قابل دریافت از انتهای کارنامه اولیه کارشناسی ارشد می باشد.) را فشار دهید.

راهنمای تصویری ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

اطلاعات مندرج در صفحه پیش رو  را تایید نمایید و بر روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید.

در صفحه باز شده اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و وجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را واریز نمایید.

شماره پیگیری خود را دریافت نمایید و بر روی «ادامه» کلیک کنید.

کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی «تایید نهایی» کلیک نمایید.

کد رشته محل های انتخابی خود را مشاهده کنید و کد رشته محل های دانشگاه آزادی که قصد ویرایش آن ها را دارید اصلاح نمایید. سپس بر روی گزینه «بله» کلیک کنید.

حالا کد رشته محل های منتخب را مشاهده کنید و در صورت دریافت فایل آن می توانید با فشردن «دریافت فایل رشته های انتخاب شده» آن را دریافت نمایید.

جهت ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانید به سامانه دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه نمایید و با درج اطلاعات هویتی و اطلاعات ثبت نامی می توانید در آن ویرایش انتخاب رشته خود را شروع نمایید. هر یک از داوطلبان عزیز پس از وارد نمودن اطلاعات خود می توانند وارد پنل کاربری خود شوند. پس از آن، می توانند بر روی لینک ویرایش انتخاب رشته کلیک نمایند. با کلیک بر روی این لینک، به صفحه دیگری که در آنجا امکان مشاهده کد رشته محل های انتخابی وجود دارد، هدایت خواهید شد. سپس می توانید به ویرایش، جابه جایی و یا حذف هر یک از کد رشته محل ها بپردازید.

 برای بهرمندی از مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد روی عبارت کلیک نمایید . 

نکته مهمی که در زمان ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان عزیز لازم است توجه نمایند، در رابطه با ثبت نهایی است. بهتر است  آن ها این فرصت را از دست ندهند و ویرایش خود را با تمرکز بالایی انجام دهند، زیرا در صورت کلیک بر روی ثبت نهایی، به هیچ عنوان امکان ویرایش دوباره و استفاده از این سامانه را نخواهند داشت.

نحوه ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد

مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته، خصوصا در مرحله ارشد، بسیار سخت و حساس می باشد. به همین دلیل ما توصیه می نماییم برای انجام این انتخاب رشته، نهایت دقت عمل را داشته باشید. نکاتی لازم است به هنگام ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به خاطر داشته باشید تا بتوانید به راحتی در رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهید.

مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

با توجه به امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد که در اختیار تمامی داوطلبان قرار داده شده است، لازم است هر یک از داوطلبان عزیز به هنگام ویرایش و به موقع اقدامات لازم را انجام دهند. در غیر این صورت، مجبور به تحصیل در رشته ای غیر از رشته های مورد علاقه خود خواهند شد. به همین دلیل ما هر گونه اطلاعات را برای داوطلبان با استفاده از مشاوره ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داده ایم تا آن ها نهایت استفاده را از آن دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات در رابطه با ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و همچنین امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد، می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، در ارائه خدمات مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  به شما عزیزان آماده خواهند بود. کافی است با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج کنکور ارشد کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

خلاصه مطلب

افرادی که قصد ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد را دارند باید به سامانه دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.iau.ac.ir یا Azmoon.org مراجعه کنند. این سامانه تنها در محدوده زمانی خاصی در اختیار کاربران قرار دارد. به طوری که شما در تاریخ مقرر شده باید به آن مراجعه کنید.

در حال حاضر مهلت ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد 1403 تمام شده است. به طوری که شما باید منتظر نتایج انتخاب رشته خود باشید. برای ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد باید به سامانه Azmoon.iau.ac.ir یا Azmoon.org مراجعه کرده و در آن جا با درج اطلاعات هویتی و تحصیلی وارد پنل کاربری خود شوید. سپس با مشاهده لیست کد رشته محل های انتخابی آن ها را ویرایش یا جابجا کنید. حال در این میان امکان ویرایش برخی از کد رشته محل های خاص وجود ندارد. به طوری که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کد رشته محل ها می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد کدام است؟

سامانه ویرایش انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org است.

چگونه در سامانه azmoon.org ویرایش را انجام دهیم؟

به سایت مورد نظر وارد شوید و در آن جا  با درج اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات ثبت نامی می توانید به پنل کاربری خود وارد شوید. سپس در آن جا حذف، اضافه و جابجایی کد رشته محل ها را انجام دهید.

نحوه پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد چگونه است؟

نحوه پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد با شرط معدل انجام می شود.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد ۱۴۰۳+ راهنمای گام به گام | azmoon.org»

  1. Avatar photo جبار. گفت:

    سلام وقت بخیر برای ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد باید مبلغ واریز کنیم؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نیازی به واریز مبلغ مجدد نیست.

  2. Avatar photo حمیرا. گفت:

    سلام برای ویرایش انتخاب رشته ارشد سراسری هم باید طبق همین روال اقدام کرد؟ همچنین آیا تاریخ ویرایش ارشد آزاد با سراسری یکسان است؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      از طریق سایت مربوطه برای ویرایش اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)