ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای آن‌ها فراهم شده است که بتوانند اطلاعات خود را از جمله معدل و حوزه امتحانی را اصلاح کرده و روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت و شرایط ویرایش آن اهمیت فراوانی دارد. در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت به مواردی مانند معدل درج شده، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عکس، زبان امتحانی و موارد دیگر نیز باید توجه کرد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام، اطلاعات را به اشتباه وارد کرده‌اند، اگر در آزمون قبول شوند و برای نام نویسی مراجعه نمایند به احتمال زیاد قبولی آن‌ها مردود اعلام می‌شود.

زمان مجدد ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت 1403 در 18 و 19 فروردین ماه خواهد بود.

زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

◀ سازمان وزارت بهداشت همزمان با آغاز ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، تارخ مشخصی را برای اصلاح اطلاعاتی که به نادرست درج شده‌اند، در نظر می‌گیرد. داوطلبان می‌‎توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در این بازه‌های زمانی مشخص شده به سامانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند.

◀ متقاضیان شرکت در آزمون وزارت بهداشت می‌بایست اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام آزمون را که مربوط به اطلاعات تحصیلی و شخصی است را به درستی وارد کنند. با در نظر گرفتن این مسأله که تمام مراحل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت براساس اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان صورت می‌گیرد از همین رو می‌بایست در وارد کردن اطلاعات خواسته شده دقت لازم را کرده و فرآیند ثبت نام را به درستی تکمیل نمایند.

◀ همچنین باید توجه داشته باشید که هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی با مدارک موجود باعث محرومیت شما از شرکت در آزمون فعلی و یا دوره بعد می‌شود. بنابراین بهتر است از زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت و ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اطلاع داشته باشید تا به موقع برای رفع مغایرت اقدام کنید.

◀ هر چند که در دفترچه ثبت نام کنکور وزارت بهداشت از متقاضیان خواسته شده است که اطلاعات شخصی و تحصیلی خود مانند معدل و زبان امتحانی را صحیح وارد نمایند تا اشکالی در روند آزمون و قبولی آن ها ایجاد نشود، با این حال برخی از داوطلبان بی‌دقتی کرده و اطلاعات خود را درست ثبت نمی‌کنند.

◀ بنابراین سازمان وزارت بهداشت بعد از آن که زمان ثبت نام به پایان برسد، مهلت ثبت نام را چند روز تمدید می‌کنند تا امکان ویرایش ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت را برای داوطلبان فراهم آورند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در زمان مقرر شده برای شرکت در آزمون وزارت بهداشت ثبت نام نمایند، می‌توانند در این بازه زمانی ثبت نام خود را انجام دهند.

◀ سازمان آموزش پزشکی چندین بازه زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در نظر می‌گیرد. اگر زمان بندی برای ویرایش اطلاعات طبق روال سال‌های گذشته باشد، متقاضیان می‌توانند در بازه‌های زمانی زیر برای تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند.

بازه زمانی ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403
زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و بعد از اتمام ثبت نام متوجه شده‌اند که برخی از اطلاعات مانند معدل و زبان امتحانی را اشتباه ثبت کرده‌اند و یا مدارکی ناقص درج شده، می‌توانند در بازه ثبت نام کنکور و زمان تمدید نام نویسی، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
زمان ثبت نام مجدد آزمون و تمدید مهلت آن سازمان وزارت بهداشت بازه زمانی دیگری را برای ثبت نام مجدد کسانی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مرحله اول ثبت نام نمایند، فراهم می‌آورد. در تاریخ اعلام شده و تمدید زمان آن، داوطلبان می‌توانند برای ویرایش ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت اقدام کنند.
هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مهلت دیگری که برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور وزارت بهداشت برای داوطلبان در نظر گرفته شده است، زمان دریافت کارت ورود به جلسه می‌باشد.

بهتر است تصحیح اطلاعات در بازه زمانی اول و دوم صورت بگیرد، زیرا در بازه زمانی سوم فقط برخی از اطلاعات مانند معدل را می‌توان تصحیح کرد. داوطلبان در بازه زمانی مشخص شده می‌توانند به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و بدون آن که هزینه اضافی پرداخت نمایند، نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند. فقط داوطلبانی که کدملی خود را اشتباه درج کرده‌اند، می‌بایست هزینه ثبت نام را دوباره پرداخت کرده و مجددا ثبت نام نمایند.

در حال حاضر، داوطلبانی که می‌خواهند در رشته‌های شاخه پزشکی ادامه تحصیل بدهند، می‌بایست در تاریخ مشخص شده که از 11 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه سال 1403 است در آزمون وزارت بهداشت ثبت نام نمایند. همچنین در فروردین ماه سال 1403 در تاریخ 18 و 19 فروردین ماه، ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت مجدد انجام می‌شود.

زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد وزارت بهداشت

راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت می‌بایست در زمان‌های تعیین شده به سامانه سنجش پزشکی مراجعه نمایند و از قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام، نسبت به تصحیح مواردی که درست ثبت نشده‌اند، اقدام نمایند.

بهتر است داوطلبان بعد از آن که تمامی مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذاشتند و کد رهگیری را دریافت کردند، پرینت فرم ثبت نام را تهیه کرده و تمامی بخش‌های آن را کنترل کنند و از صحت اطلاعات وارده اطمینان حاصل نمایند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به روش زیر صورت می‌گیرد:

  • در مرحله اول داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت می‌بایست وارد سامانه سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شوند.
  • سپس گزینه ارشد را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کرده و بر روی “کارشناسی ارشد” کلیک کنند.

انتخاب گزینه ارشد

 

  • در مرحله بعد می‌بایست از منوی سمت چپ گزینه «ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام و مدارک» را انتخاب نمایند.

گزینه ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام و مدارک

  • سپس بر روی گزینه ویرایش فرم اطلاعات ثبت نامی کلیک کنند.

ویرایش فرم اطلاعات ثبت نامی

 

  • در مرحله بعد از مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت، کد رهگیری خود را وارد کنید. در این مرحله به فرم ثبت نام خود دسترسی داشته و می‌توانید اطلاعات خود را تصحیح کنید.

درج کدرهگیری

داوطلبان مجاز به ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت 1403

از دغدغه‌های مهم کسانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 ثبت نام کرده‌ا و برخی از اطلاعات خود را به اشتباه ثبت رسانده‎اند، این است که چه کسانی مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت است. در پاسخ به این سؤال باید گفت که نباید نگران این موضوع باشید، زیرا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای تمامی داوطلبان وجود دارد.

متقاضیانی که می‌خواهند اطلاعات شخصی و یا تحصیلی را که نادرست ثبت کرده‌اند، اصلاح نمایند، می‌توانند در بازه‌های زمانی مشخص شده به سامانه ثبت نام مراجعه کرده و نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند.

همچنین متقاضیانی که در زمان تعیین شده ثبت نام نکرده‌‎اند و یا ثبت نام آن‌ها به خاطر اتمام زمان نام‌نویسی ناقص مانده در بازه زمانی معین شده می‌توانند نسبت به تکمیل و ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند. چنانچه قصد ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت را دارید، ابتدا سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت  سال‌های قبل را دانلود کرده و آن را مطالعه کنند.

ویرایش کدملی در کنکور ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت در بازه های زمانی مشخص شده، می‌توانند تمام اطلاعات تحصیلی و شخصی ثبت شده را اصلاح کنند. البته داوطلبان باید توجه داشته باشند که قبل از دریافت کارت ورود به جلسه، امکان ثبت اطلاعات جدید و ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت وجود دارد.

◀ بنابراین بعد از آن که کارت ورود به جلسه منتشر شود، داوطلبان فقط می‌توانند اطلاعاتی که قبلا ثبت کرده‌اند را ویرایش کنند و امکان ثبت اطلاعات جدید وجود ندارد. تنها محدودیتی که در زمینه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور وزارت بهداشت ممکن است، به کد ملی درج شده مربوط می‌شود.

◀ متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زمان ثبت کدملی خود باید دقت کافی را داشته باشند، زیرا امکان ویرایش کد ملی در بازه های زمانی مشخص شده وجود ندارد. اگر داوطلبی کدملی خود را اشتباه در فرم ثبت نام درج کند ناگزیر است در زمان معین شده برای ثبت نام، مجددا کارت اعتباری خریداری کرده و فرم ثبت نام جدیدی را تکمیل نماید.

ویرایش کدملی در کنکور ارشد وزارت بهداشت

ویرایش معدل در کنکور ارشد وزارت بهداشت

یکی از موارد مهمی که در هنگام ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌بایست به درستی درج شود، معدل دوره قبل داوطلب است. اگر داوطلبی معدل خود را صحیح وارد نکرده باشد، روند ثبت نام وی با مشکل مواجه می‌شود. بنابراین ثبت صحیح معدل دارای اهمیت زیادی است.

◀ از همین رو برای اینکه داوطلبان در فرآیند برگزاری آزمون دچار مشکل نشوند و بتوانند مراحل آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند، امکان ویرایش معدل در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فراهم آورده شده است.

◀ به خاطر اهمیتی که معدل در قبولی متقاضی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دارد، سازمان وزارت بهداشت این امکان را برای داوطلبان فراهم آورده تا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز بتوانند معدل خود را ویرایش نمایند. بنابراین داوطلبان می‌توانند در هر سه بازه زمانی نسبت به تصحیح معدل خود اقدام کنند.

مشاوره ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 ثبت نام کرده و برخی از اطلاعات تحصیلی و شخصی خود را به اشتباه وارد کرده‌اند، نگران نباشند. امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت فراهم آمده است و می‌توانند در چند بازه زمانی نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام نمایند.

☑️ داوطلبان می‌توانند تمام اطلاعات خود را ویرایش کنند، فقط امکان ویرایش کدملی وجود ندارد و داوطلب می‌بایست مجددا در آزمون ثبت نام نماید و کدملی خود را صحیح وارد کند. بهتر است داوطلبان هر مرحله از ثبت نام را که انجام می‌دهند قبل از تأیید، اطلاعات وارد شده را به دقت مطالعه کنند و در صورت درست بودن گزینه تأیید را زده و وارد مرحله بعد ثبت نام شوند.

☑️ در نهایت با تکمیل کامل اطلاعات خواسته و قبل از آن که فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت نمایند، تمام اطلاعات را از ابتدا بررسی کرده و در صورت صحت آن‌ها، ثبت به تکمیل نام نویسی اقدام کنند.

☑️ همچنین متقاضیان می‌توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه برای ویرایش اطلاعات مربوط به عکس متقاضی، زبان امتحانی، تصحیح معدل و اشتباهات دیگر به باجه هایی که برای رفع نواقص در تمام استان ها در نظر گرفته شده اند، مراجعه نمایند و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

☑️ در ضمن لینک مربوط به آدرس باجه‌هایی که نواقص کارت ورود به جلسه را برطرف می‌کنند، از طریق سامانه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت به اطلاع داوطلبان می‌رسد.


خلاصه مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

در این مقاله زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 را مورد بررسی قرار دادیم. داوطلبانی که به هر علت در زمان ثبت نام آزمون اطلاعات تحصیلی و شخصی خود را صحیح وارد نکرده‌اند، این امکان برای آن‌ها فراهم آورده شده است که در بازه‌های زمانی مشخص شده 18 و 19 فروردین ماه نسبت به ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت خود اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت باید دقت داشته باشند که اطلاعات خود را به درستی درج نمایند، زیرا در صورت مغایرت اطلاعات وارده با مدارک، فرآیند آزمون‌ها لغو شده و نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند. حتی در صورت قبولی اگر مشخص شود اطلاعات را اشتباه ثبت کرده‌اند، امکان نام نویسی در واحد دانشگاهی که قبول شده اند، وجود نخواهد داشت.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در چه زمانی انجام میشود؟

تاریخ دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در 18 و 19 فروردین ماه است.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت از چه طریق انجام میشود؟

برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی ابتدا می‌بایست وارد سامانه سنجش پزشکی sanjeshp.ir شوید.

امکان ویرایش چه اطلاعاتی در فرم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت وجود دارد؟

امکان تغییر اطلاعات تحصیلی و شخصی به جز کدملی، بدون پرداخت هزینه در کنکور ارشد وزارت بهداشت وجود دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کار آموزی در عرصه

    کار آموزی در عرصه رشته های تجربی + لیست رشته ‌ها

    کار آموزی در عرصه شامل سپری کردن 8 الی 28 واحد درسی مطابق با نوع رشته در آخرین‌ترم یا سال تحصیلی  می‌شود.  در این ایام دانشجویان باید به محیط‌ها و مراکز درمانی برود. سپس شیفت‌های کاری مختلف را دررابطه‌با بخش‌های...
  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور