ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به سایت تیپاکس + tipaxco.com

تیپاکس چیست؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروزه با گسترش کسب و کار های آنلاین و توسعه خدمات ارسال فروشگاه ها، استفاده از سرویس های حمل و نقل گسترش چشم‌گیری یافته است. در سال های گذشته شرکت ملی پست ایران به عنوان شرکتی دولتی، بیشترین مشتریان را جهت ارسال بسته های پستی داشت. اما امروزه بخش خصوصی با بکار بردن فناوری های جدید و ارائه خدمات نوآورانه در زمینه حمل و نقل، توجه افراد زیادی را جلب خود کرده است. یکی از این شرکت ها تیپاکس است. اما تیپاکس چیست؟ تیپاکس، بزرگترین شرکت پستی خصوصی ایران میباشد که با اتکا بر جدید ترین فناوری ها، توانسته است گام های بزرگی را در زمینه خدمات حمل و نقل بردارد. این شرکت با داشتن بیش از 1000 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور خدمات گوناگونی را ارائه میدهد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و  اطلاع از نحوه ورود به سایت تیپاکس و ارسال بسته با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تیپاکس چیست؟

تیپاکس یکی از سرویس های خصوصی فعال در حوزه ارسال بسته های پستی بین شهری، درون شهری، بین الملل و …. این شرکت با داشتن بیش از 60 سال سابقه فعالیت و داشتن قریب به 1000 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران می باشد. 

با افزایش سرعت رشد بیزنس ها و کسب کارهای مختلف، یکی از مهم ترین گام ها برای پیشرفت، همراه شدن با مسیر پیشرفت و رشد تکنولوژی است. امروزه کسب و  کاری پیشتاز است که بیشترین نوآوری و خلاقیت و همچنین بیشترین خدمات، اللخصوص خدمات اینترنتی را ارائه دهد. تیپاکس نیز از آن دسته شرکت هایی است که با ارائه خدمات نوین و رعایت حقوق مشتریان، از رقبا پیشی گرفته است. تیپاکس فعالیت های خودش را با اتکا به چهار ارزش بنیادین، پیش میبرد، که این ارزش ها شامل رابطه برد-برد با ذی نفعان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، چابکی و نوآوری می باشند. 

اگر این سوال که خدمات تیپاکس چیست و نحوه ورود به سایت تیپاکس چگونه است؟ در ذهن شما ایجاد شده است، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خدمات تیپاکس

خدمات تیپاکس چیست؟

تیپاکس خدمات زیادی را در حوزه ارسال و پیگیری بسته های پستی ارائه می دهد، اما عمده فعالیت های این شرکت در سه دسته سرویس درون شهری، بین شهری و بین الملل قرار میگیرند. برای آشنایی کامل با خدمات این مجموعه با ما در ادامه همراه باشید.

هزینه ارسال تیپاکس1 . سرویس درون شهری

خدمات درون شهری ارسال بسته های پستی، شامل ارسال بسته ها از مبدا مشخص شده در یک شهر به مقصدی در همان شهر است. سرویس درون شهری به دو صورت به مشتریان ارائه میشود، تحویل در همان روز و روز بعد.

تحویل در همان روز: در این سرویس بسته پستی در یک روز توسط سفیر تیپاکس تحویل گرفته و در همان روز نیز توزیع میشود. این سرویس در تهران با همکاری شرکت خواهر تحت عنوان ” تی نکست ” انجام میگیرد.

تحویل در روز بعد: در این سرویس بسته پستی مورد نظر در یک روز دریافت و روز بعد توزیع و به دست گیرنده می رسد.

سرویس پست تیپاکس2 . سرویس بین شهری

شرکت تیپاکس در سرویس بین شهری، امکان ارسال هوایی و زمینی بسته ها را فراهم نموده است. این سرویس در کنار تمام مزایایی که دارد، صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز به عمل می آورد. با ثبت سفارش در سرویس های آنلاین و یا مراجعه حضوری به نمایندگی ها، میتوانید بسته مورد نظر خود را به هر نقطه از این سرزمین ارسال نمایید. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی تیپاکس امکان استفاده از این سرویس را دارند.

ثبت سفارش تیپاکس3 . سرویس بین الملل

یکی دیگر از خدمات مهم تیپاکس، ارسال بسته، مدارک، اسناد و … به سرتاسر دنیا است. این سرویس با همکاری دیگر شرکت خواهر تیپاکس تحت عنوان ” تی اکسپرس” انجام میگیرد. طبق این همکاری تیپاکس وظیفه جمع آوری و توزیع بسته ها در داخل کشور و تی اکسپرس نیز جمع آوری و توزیع بسته ها در خارج از کشور را بر عهده دارند. مدت ارسال بسته از ایران به خارج از کشور حدود 7 الی 10 روز کاری و مدت ارسال بسته از خارج از کشور به ایران 10 الی 15 روز کاری زمان می برد. همچنین مشتریان میتوانند مدارک خود را از طریق دو سرویس اکسپرس (سریع) و اکونومی (اقتصادی) ارسال نمایند.

📌 برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش تیپاکس کلیک کنید.

خدمات دیگر تیپاکس 

📦  بسته بندی: استفاده از بهترین بسته بندی ها برای حفظ امنیت و محافظت از اشیای گران قیمت و با ارزش.

📊 امکان احتساب هزینه: مشتریان میتوانند با مراجعه به وبسایت تیپاکس از هزینه ارسال بسته خود که بر اساس نوع کالا، وزن، مسافت و خدمات اضافه درخواستی تعیین میشود، آگاه شوند.

💵 امکان پرداخت به روش های متنوع: مشتریان میتوانند هزینه استفاده از خدمات مختلف تیپاکس را از روش های متنوعی نظیر پرداخت نقدی، پس کرایه ( نقدی/پس کرایه، پرداخت در محل، اعتباری) پرداخت نمایند.

🔎 امکان رهگیری مرسولات: تیپاکس این امکان را به مشتریانش می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز و از راه های مختلف نظیر سایت و یا اپلیکیشن تیپاکس از وضعیت بسته ارسالی خود اطلاع یابند.

🎁 جبران خسارت: در صورت وارد شدن هرگونه آسیب به مرسولات ارسالی توسط تیپاکس، فرستنده میتواند شکایت خود را از طریق سایت تیپاکس و یا شماره 8457-021 به ثبت برساند. در صورت وارد بودن شکایت، جبران خسارت توسط شرکت تیپاکس انجام میشود.

📞پیگیری و ثبت شکایات: یکی از فاکتور های مهم پیشرفت و توسعه کسب و کار مشتری مداری و پیگیری شکایات و انتقادات است. شرکت تیپاکس در راستای اجرای این امر، از مشتریان خود می خواهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا وجود انتقادات، شکایات  نظرات خود را در سایت تیپاکس به آدرس tipaxco.com و یا تماس با شماره 8457-021 به سمت برسانند. 

📌 برای اطلاع از اینکه مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟ کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت تیپاکس

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت تیپاکس دستورالعمل زیر را دنبال کنید: 

برای ورود به سایت تیپاکس کافی است نام تیپاکس را در مرورگر خود جستجو کرده و یا به طور مستقیم آدرس tipaxco.com در نوار جستجو، درج کنید.

ارسال سریع تیپاکس

با ورود به سایت، با این صفحه مواجه می شوید. شما میتوانید با توجه به خدمات مورد نیاز خود به بخش های مختلف سایت تیپاکس رفته و از امکانات آن بهره مند شوید.

نحوه ثبت سفارش تیپاکس

نحوه ارسال بسته با تیپاکس

برای ارسال بسته با استفاده از تیپاکس ابتدا لازم است به آدرس tipaxco.com مراجعه کنید و سپس گزینه ” ارسال بسته ” که در سمت چپ بالای صفحه قابل مشاهده است را انتخاب نمایید. 

ارسال درون شهری تیپاکس

در این مرحله یکی از سه روش ثبت سفارش آنلاین، تلفنی و یا از طریق نمایندگی را انتخاب کرده و طبق دستورالعمل سفارش خود را به ثبت برسانید.

ثبت سفارش حضوری تیپاکس

مراحل ثبت سفارش آنلاین مراحل ثبت سفارش تلفنی  مراحل ثبت سفارش حضوری
دانلود اپلیکیشن “مای تیپاکس”           تماس با شماره 8457-021       انتخاب نمایندگی شهر خود     
ثبت نام در سامانه مای تیپاکس     ثبت سفارش از طریق کارشناسان تیپاکس      دریافت شماره نمایندگی از سایت تیپاکس و تماس با نمایندگی مربوطه
ثبت درخواست   تحویل بسته به مامور تیپاکس    حضور مامور تیپاکس در درب منزل و دریافت
تحویل بسته به مامور تیپاکس

رهگیری مرسولات تیپاکس

اگر بسته ای را از طریق تیپاکس ارسال کرده اید ولی تا کنون به مقصد نرسیده است و یا نیازمند اطلاع از وضعیت بسته ارسالی خود هستید و به دنبال پاسخ سوال میتوانید از امکان پیگیری مرسولات تیپاکس استفاده کرده و از آخرین وضعیت مرسولات خود آگاهی پیدا کنید. تیپاکس راه های مختلفی را جهت رهگیری مرسولات در اختیار مشتریانش گذاشته است که در جدول زیر به طور خلاصه به آنها اشاره کرده ایم.

روش های رهگیری مرسولات تیپاکس چیست؟

پیگیری در سایت تیپاکس پیگیری از طریق اپلیکیشن تیپاکس من پیگیری از طریق تماس با پشتیبانی پیگیری از طریق نمایندگی تیپاکس
ورود به سایت tipaxco.com دانلود اپلیکیشن مای تیپاکس تماس با شماره تلفن 8457-021  مراجعه حضوری به نمایندگی تیپاکس و پیگیری بسته پستی
انتخاب آیکون “رهگیری بسته” در سمت چپ پایین صفحه ورود و ثبت نام
درج کد رهگیری/ شماره بارکد و یا شماره قرارداد انتخاب “رهگیری سفارشات” از منوی موجود در سمت راست صفحه
انتخاب گزینه رهگیری درج کد رهگیری 15 رقمی
انتخاب گزینه رهگیری

نمایندگی های تیپاکس

راه های ارتباطی با تیپاکس 

📧 آدرس ایمیل: info@tipax.ir ☎️ تلفن امور مشتریان: 8457-021 
📍 آدرس دفتر مرکزی: تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، پلاک 12، ساختمان تیپاکس 📍 آدرس دفتر شماره 2 ( امور مشتریان ): تهران، خیابان نجات الهی، روبروی خیابان فلاح پور، پلاک 38، ساختمان تیپاکس. 

 

ممنوعات ارسال تیپاکس چیست؟ 

هر شرکت پستی با توجه به قوانین مقرر شده، محدودیت هایی برای ارسال برخی از کالا ها دارد. تیپاکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و لیستی از ممنوعات ارسال ارائه داده است شما میتوانید لیست کامل این وارد را در سایت tipaxco.com مطالعه نمایید. برخی از ممنوعات ارسال شامل :

💊 دارو ها : در صورتی که به درستی بسته بندی نشده باشند و یا بدون مجوز قانونی و نسخه پزشک باشند.

داروهای مایع و اسپری 

داروهای بدون مجوز

🍕 مواد غذایی: مواد غذایی باز و قابل فساد

مواد غذایی باز و مواد غذایی که احتیاج به فراهم نمودن شرایط خاص دارند.

💰 اسناد، اوراق و فلزات گرانبها: درصورتی که فاقد مجوز باشند.

پول نقد، چک و اوراق بهادار

طلا، نقره و سنگ‌های زینتی

🎻 ابزار موسیقی: در صورتی که فاقد بسته بندی مناسب باشد.

سه تار، گیتار، سنتور و…

🔥 مواد آتش زا: نفت و مشتقات نفتی، الکل، ذغال، شمع، پارافین، گلیسیرین و مواد با دمای احتراق پایین در صورت عدم وجود بسته‌بندی

انواع ترقه‌ها

انواع آتش‌زاها، فندک و کبریت

📌 جهت اطلاع از نحوه رهگیری مرسولات تیپاکس کلیک کنید.

مزایای ارسال بسته با تیپاکس چیست؟

تیپاکس با بیش از 60 سال سابقه فعالیت، امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار میدهد. در ادامه به تعدادی از مزایای ارسال بسته با تیپاکس اشاره کرده ایم. 

✔️ ارائه خدمات متنوع آنلاین و حضوری 

✔️ امکان ثبت سفارش آنلاین 

✔️ دارا بودن اپلیکیشن اختصاصی

✔️ ارسال سریع و به موقع

✔️ وجود بیش از 1000 نمایندگی تیپاکس در کشور 

✔️ امکان رهگیری آنلاین مرسولات و اطلاع از آخرین وضعیت بسته های پستی

✔️ خدمات درب به درب 

✔️ ارائه بسته بندی مناسب با توجه به نوع بسته

✔️ امکان پرداخت در محل ( برای بیزنس های آنلاین و فروشگاه ها )

اخبار پیرامون تیپاکس

📣 «بیانیه تیپاکس در خصوص عملکرد نادرست نمایندگی ساری»

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی دست به دست میشود که در آن کارکنان یکی از نمایندگی های تیپاکس، بسته های پستی را به نحو نادرستی بارگیری میکردند، پس از آن شرکت تیپاکس با انتشار بیانه ای از مردم عذر خواهی به عمل آورد. بخشی از این بیانه ای را در ادامه مشاهده میکنید: ” متاسفانه بعضی اوقات دور از چشم مسئولین امر، اتفاقی نابهنجار می‌افتد. اخیرا شاهد انتشار ویدئویی از بارگیری نامناسب بسته‌ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس بودیم. ما به عنوان سازمانی پاسخگو در قبال چنین رفتاری، عذرخواهی کرده و اقدامات مقتضی در جهت رفع این نقیصه را انجام می‌دهیم. با بررسی‌های به عمل آمده، نمایندگی مذکور شناسایی و تذکرات کتبی لازم داده شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. برای اطمینان بیشتر، فعالیت این نمایندگی همچنان تحت نظارت ویژه قرار گرفته تا درصورت بروز هرگونه تخلف، وارد فرایند لغو و سلب مدیریت شود. در نهایت، بابت این اتفاق متاسفیم و از شما و همه افرادی که به تیپاکس اعتماد می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم.”

خلاصه مطلب

سرویس تیپاکس چیست؟ تیپاکس یکی از کارآمد ترین شرکت های خصوصی در حوزه خدمات حمل و نقل میباشد. این شرکت با ارائه خدمات مختلف آنلاین و حضوری تبدیل به یکی از قوی ترین کسب و کار ها در این حوزه شده است. تیپاکس با فراهم آوردن امکاناتی نظیر پرداخت در محل، ارسال سریع، خدمات درب به درب، امکان سفارش آنلاین و ده ها خدمات دیگر، به انتخابی ثابت برای مشتریان تبدیل شده است. در این مقاله به طور کامل به پرسش تیپاکس چیست؟ پرداخته شد و موضوعاتی نظیر مزایا، خدمات، نحوه ورود به سایت تیپاکس و چگونگی ارسال بسته نیز به طور مفصل شرح داده شد. در صورت وجود هرگونه سوال با همکاران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل این مقاله کلیک کنید.📥

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تیپاکس چیست؟

تیپاکس اولین شرکت خصوصی پست در ایران است که در زمینه های حمل و نقل خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

آیا امکان رهگیری مرسولات تیپاکس وجود دارد؟

بله، مشتریان تیپاکس میتوانند از روش های گوناگون که در مقاله بالا به آنها اشاره شده است، مرسولات خود را پیگیری نمایند.

چطور میتوان در تیپاکس ثبت سفارش کرد؟

یکی از راه های ثبت سفارش تیپاکس، مراجعه به سایت آن به آدرس tipaxco.com است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور