ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت سفارش تیپاکس چگونه است؟

ثبت سفارش تیپاکس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرکت تیپاکس، یکی از جدیدترین سرویس های پستی است که در کم ترین زمان ممکن مرسولات پستی را ارسال می کند. لازم به ذکر است تا بدانید که شرکت تیپاکس، خصوصی است و برای ارسال مرسولات، شرایطی خاصی را در نظر گرفته است. هر یک از افراد برای ثبت سفارش تیپاکس باید ابتدا با شرایط ارسال بسته با تیپاکس آشنا شده و سپس وارد سایت tipaxco.com شوند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید با شرایط و نحوه سفارش ارسال بسته با تیپاکس آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

📣 اطلاعیه 📣

مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات شرکت تیپاکس وارد سایت tipaxco.com شوند و در این سایت از تمامی خدمات این شرکت که شامل ارسال بسته و پاکت، پیگیری مرسولات پستی با کد رهگیری و … هستند، بهره مند شوند. 

معرفی شرکت تیپاکس

پیش از آن که بخواهیم شما عزیزان را با نحوه ثبت سفارش تیپاکس آشنا کنیم، بهتر است با خود این شرکت آشنا شوید. همانگونه که در ابتدا بیان کردیم، تیپاکس یک شرکت خصوصی بزرگ است که وظیفه دارد تا مرسولات پستی را در کم ترین زمان ممکن به دست افراد برساند. در واقع، این شرکت همچون شرکت پست جمهوری اسلامی است و در زمینه حمل و نقل تمامی مرسولات پستی، فعال می باشد. این شرکت ضمانت می کند که تمامی مرسولات، صحیح و سالم به دست افراد برسند و در صورتی که دچار مشکل شوند، بیمه به آن ها تعلق خواهد گرفت.

به عبارتی دیگر می توان بیان کرد که تیپاکس تمامی مرسولات پستی را بیمه می کند تا فرستنده و یا دریافت کننده مرسوله، دچار ضرر مالی نشوند. این امر موجب شده است تا اغلب مشتریان از خدمات تیپاکس راضی باشند. سفارش ارسال بسته با تیپاکس، دارای شرایطی است که در ادامه بیان خواهیم کرد.

 

معرفی شرکت تیپاکس

نحوه ثبت سفارش تیپاکس

همان طور که در بخش پیشین مقاله بیان کردیم، سایت تیپاکس خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد که یکی از اصلی ترین آن ها، ثبت سفارش است. شما عزیزان برای ثبت مرسولات خود، باید مراحلی را طی کنید که این مراحل به شرح زیر می باشند:

1️⃣ در مرحله اول، شما عزیزان برای ثبت سفارش تیپاکس، پس از وارد کردن نشانی الکترونیکی tipaxco.com باید از بخش بالایی صفحه در سمت چپ، گزینه « ارسال بسته » را انتخاب کنید.

 

 

نحوه ثبت سفارش تیپاکس

 

 

2️⃣ در مرحله بعدی، باید یکی از گزینه های «ثبت سفارش آنلاین» و «ثبت سفارش تلفنی» و «ثبت سفارش از طریق نمایندگی» را انتخاب نمایید.

 

ثبت سفارش تیپاکس چگونه است؟

 

 

3️⃣ در نهایت بر اساس انتخاب خود، مراحلی را که این سایت بیان می کند را طی کرده و اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد کنید.

📌 فراموش نکنید که در انتها اگر تمامی موارد خواسته شده را به درستی انجام داده باشید، تیپاکس به شما کدی خواهد داد. شما از طریق این کد می توانید سفارش خود را پیگیری کنید؛ لذا، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

👈 برای مطالعه مقاله فراموشی کد مرسولات پستی، بر روی لینک کلیک کنید. 👉

شرایط ارسال بسته با تیپاکس

شما عزیزانی که تصمیم دارید تا با از طریق تیپاکس بسته ای را ارسال کنید، بهتر است بدانید که باید تمامی شرایط ثبت سفارش تیپاکس را دارا باشید. برخی از مهم ترین شرایط ارسال بسته با تیپاکس، شامل موارد زیر می باشند:

شخصی که فرستنده است باید تمامی مشخصات هویتی و اقامتگاه قانونی خود را به درستی و کامل یادداشت نماید. زیرا، شرکت تیپاکس فقط افرادی که در سامانه هویت خود را ثبت کرده اند، به عنوان مشتری شناخته و پاسخگوی او می باشد.

یکی دیگر از شرایط ارسال بسته با تیپاکس، وارد کردن آدرس دقیق فرستنده و گیرنده است. لذا، اگر فرستنده آدرس خود و یا گیرنده را به درستی وارد نکند و مرسوله دوباره به مبدا بازگردد، فرستنده مکلف به تحویل گرفتن مرسوله ارسالی خود بوده و متعهد به پرداخت هزینه رفت و برگشت مرسوله مذکور نیز خواهد بود.

شخصی که مرسوله را ارسال می کند، موظف است تا در هنگام تحویل مرسوله، نوع و ارزش واقعی آن را به شرکت تیپاکس اعلام کند. زیرا، در صورتی که مشکلی پیش آید و یا بسته مفقود شده و آسیب ببیند، شرکت تیپاکس مسئول است تا خسارت را پرداخت نماید.

اگر مرسولاتی که به وسیله مشتری به تیپاکس سپرده می ‌شوند، حامل مواد آتش‌زا و یا مایعات باشند و سبب ایجاد خسارت به سایر مرسولات مشتریان شود، مسئولیت جبران خسارت وارده بر عهده فرستنده کالا می باشد.

فرستنده موظف است تا پیش از تحویل مرسوله به تیپاکس، نوع بسته بندی را ذکر کند. در غیر این صورت تیپاکس هیچ گونه مسئولیتی جهت جبران خساراتی که ناشی از بسته ‌بندی نامناسب است را بر عهده نخواهد گرفت.

یکی دیگر از شرایط ثبت سفارش تیپاکس، غیر قانونی نبودن کالا است. در صورت اثبات خلاف این امر، فرستنده شخصا مسئولیت جزایی و حقوقی آن را بر عهده خواهد گرفت. علاوه بر این، فرستنده مکلف به پرداخت کلیه خسارات وارده به تیپاکس از جمله خسارات ناشی از توقیف و نگهداری وسیله حمل و نقل و تاخیر در رسیدن مرسولات سایر مشتریان نیز خواهد بود.

تیپاکس از دریافت جواهرات، اشیاء عتیقه، طلا، نقره، اوراق‌ بهادار، وجه‌ نقد(اسکناس)، اسناد و مدارک رسمی یا دولتی به صورت مستقل یا به ضمیمه اشیاء دیگر، معذور است. بنابراین، اگر مشتری بدون اطلاع تیپاکس این قبیل مرسولات را تحویل دهد، تیپاکس مسئول خسارت وارده نخواهد بود.

 

شرایط ارسال بسته با تیپاکس

 

نحوه ورود به سایت تیپاکس

شرکت تیپاکس، برای دسترسی راحت تر مشتریان خود سایتی را راه اندازی کرده است که از طریق آن خدمات مختلفی را ارائه می دهد. یکی از مهم ترین خدمات این سایت، ثبت سفارش است که نحوه ثبت سفارش تیپاکس را در ادامه شرح خواهیم داد. شما عزیزان برای این که بتوانید این کار را انجام دهید و یا از سایر خدمات سایت تیپاکس استفاده کنید، باید اقدام به ورود به سایت تیپاکس نمایید. بر روی اولین سایتی که آن را مشاهده کردید، کلیک کرده و وارد آن شوید. سپس، هر خدمتی که به آن نیاز دارید را انتخاب نمایید. اگر در این زمان دچار مشکلی شدید، می توانید از همکاران ما در ایران تحصیل یاری بگیرید.

 

نحوه پیگیری مرسوله در تیپاکس

لازم به ذکر است تا بدانید که مدت زمان ارسال بسته شما از طریق تیپاکس، دو الی سه روز کاری است. لذا، اگر پس از گذشت این مدت بسته شما به دست گیرنده نرسید، می توانید آن را پیگیری کنید. برای پیگیری مرسوله در تیپاکس، باید مراحلی را طی کنید که شامل موارد زیر می باشند:

✔️ در مرحله اول باید وارد سایت تیپاکس شده و از بین گزینه ها موجود، بر روی عبارت « رهگیری » کلیک کنید.

 

نحوه پیگیری مرسوله در تیپاکس

 

✔️ در مرحله بعدی شما باید کد رهگیری که در زمان ثبت سفارش تیپاکس دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن این کد، باید بر روی عبارت « رهگیری » کلیک نمایید.

 

راهنمای پیگیری مرسوله در تیپاکس

 

 

✔️ در نهایت اگر کد رهگیری را به درستی وارد کرده باشید، به راحتی از وضعیت بسته خود اطلاع خواهید یافت.

 

👈 برای آشنایی با نحوه رهگیری مرسولات پستی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 👉

 

هزینه ثبت سفارش تیپاکس، بر عهده کیست؟

هم اکنون که به طور کامل با شرایط ارسال بسته با تیپاکس و نحوه ثبت سفارش آن آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که هزینه ثبت سفارش تیپاکس، بر عهده چه کسی است؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که این هزینه می تواند بر عهده گیرنده و یا فرستنده باشد. اما، در زمان ثبت محصول، حتما باید این موضوع قید شود. به یاد داشته باشید که اگر قرار است تا هزینه بسته شما را گیرنده پرداخت کند، توجه کنید که شهر گیرنده حتما دارای نمایندگی تیپاکس باشد. در غیر این صورت، تمامی هزینه های ارسال بر عهده شما خواهد بود.

 

جدید ترین اخبار شرکت تیپاکس

📝 عذرخواهی تیپاکس از کاربرانش

متأسفانه بعضی اوقات دور از چشم مسئولین امر، اتفاقی نابهنجار می‌افتد. اخیراً شاهد انتشار ویدئویی از بارگیری نامناسب بسته‌ ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس بودیم. ما به‌ عنوان سازمانی پاسخگو در قبال چنین رفتاری، عذرخواهی کرده و اقدامات مقتضی در جهت رفع این نقیصه را انجام می‌ دهیم.

📝 (ویدئو) واکنش تیپاکس به فیلم جنجالی درباره نحوه بارگیری بسته‌های پستی

اخیرا ویدیویی از نحوه بد بارگیری بسته‌ های پستی در یکی از نمایندگی‌ های تیپاکس در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌ های فراوانی به همراه داشت.

📝 رفع تمام و کمال نیاز مشتریان، بزرگترین هدف پیش روی تیپاکس

جمشید ناظمی صحبت خود را با توصیف تیپاکس آغاز کرد و گفت: تیپاکس 62 سال پیش و 2 سال زودتر از شرکت‌ هایی همچون وال‌ مارت شروع به‌ کار کرد. در طول این سال‌ ها تیپاکس توانست تحولات بنیادی و مثبتی داشته باشد و با کسب‌ و کارهای دیگر در تعامل بوده و رشد کند.

خلاصه مطلب 📜

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه ثبت سفارش تیپاکس و شرایط ارسال بسته با تیپاکس آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که مدت ارسال بسته با تیپاکس، دو الی سه روز کاری می باشد. لذا، اگر پس از گذشت 2 الی 3 روز بسته شما به دستتان نرسید، می توانید از طریق مراحل ذکر شده از وضعیت آن اطلاع یابید. اگر در هر یک از مراحل ثبت و یا پیگیری سفارش دچار مشکل شدید، می توانید از همکاران ما در ایران تحصیل یاری بگیرید. همکاران ما مشکل شما عزیزان را برطرف کرده و شما را یاری خواهند کرد.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 📥

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدت زمان ارسال مرسوله در تیپاکس چند روز است؟

مهلت ارسال بسته در تیپاکس 2 الی 3 روز کاری است. 

هزینه ثبت سفارش مرسوله در تیپاکس بر عهده چه کسی است؟

هزینه ارسال بسته در این شرکت می تواند بر عهده فرستنده و یا گیرنده باشد. 

نحوه ثبت سفارش در تیپاکس چگونه است؟

مراحل ثبت سفارش در مقاله بیان شده است، لطفا مقاله را مطالعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور