ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوالات استخدامی پلیس فتا pdf + پاسخنامه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰
نمونه سوالات استخدامی فتا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نمونه سوالات استخدامی فتا مشخص شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه سوالات استخدامی فتا، اینکه از هر منبع چه تعداد سوال طرح شده و برای دریافت نمونه سوالات استخدامی فتا باید به چه منبعی مراجعه کرد، بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نمونه سوالات استخدامی فتا داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمونه سوالات سال های اخیر استخدامی فتا  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نمونه سوالات استخدامی فتا

پلیس فتا یکی از ارگان های نظامی کشور محسوب می شود که در حوزه سایبری نقش مهمی را ایفا می کند. از امنیت کاربران در فضای مجازی تا محافظت از داده های ملی و امنیتی در فضای مجازی، بر عهده این پلیس است. افرادی که در پلیس فتا استخدام می شوند، بسته به رشته تحصیلات خود باید دارای هوش، سرعت عمل و علاقه بسیاری در کار باشند. زیرا در فعالیت های نظامی گاهی نظم کارهای روتین بر هم خورده و تمامی افراد مجبورند چندین ساعت را برای به نتیجه رساندن یک پروژه بگذارند. از آنجایی که این سازمان نیز مانند تمامی سازمان های دیگر دارای آزمون استخدامی است. ما در ادامه قصد داریم دررابطه با نمونه سوالات استخدامی فتا اطلاعات کامی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

برای اطلاع از نمونه سوالات آزمون ایران خودرو کلیک کنید.

 

 

قبل از شرکت در این آزمون، باید بدانید که دانش شما از علم های مرتبط با دنیای مجازی مانند زبان های برنامه نویسی، علم داده و بسیاری موارد دیگر سنجیده خواهد شد. پس اگر وضعیت خوبی در این موارد ندارید یا باید زمان بسیاری را جهت رساندن سطح خود به وضعیتی مناسب بگذارید و یا از این آزمون منصرف شوید. در حال حاضر سامانه های مختلفی به ارائه نمونه سوالات استخدامی فتا می پردازند. مهم این است که برای دریافت نمونه سوالات استخدامی فتا، منابع معتبر را انتخاب نمایید. کارشناسان ما نیز در خصوص نمونه سوالات استخدامی فتا، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

 

پلیس فتا

 

 

مواد اعلامی در آزمون و نمونه سوالات استخدامی فتا

در این قسمت قصد داریم به بررسی بودجه بندی نمونه سوالات استخدامی فتا بپردازیم.

مواد عمومی  در این آزمون شامل، معارف اسلامی، هوش و توانمندیهای عمومی، زبان انگلیسی عمومی، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی،  زبان و ادبیات فارسی خواهد شد.

مواد تخصصی رشته مهندسی فناوری اطلاعات شامل، معماری کامپیوتر، مهندسی نرم افزار،  سیستم های عامل، مدارهای منطقی، برنامه نویسی پیشرفته و ساختمان داده می شود.

مواد تخصصی رشته مهندسی برق  شامل، تجزیه و تحلیل سیستم ها، بررسی سیستم های قدرت، ماشین های الکتریکی ۱ و  ، الکترونیک، مدارهای الکتریکی و مدارهای منطقی می شود.

مواد تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر شامل، پایگاه داده ها، برنامه نویسی پیشرفته، ذخیره و بازیابی اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه، طراحی الگوریتم ها و ساختمان داده می شود.

در نمونه سوالات استخدامی فتا، سوالات عمومی مشترک با تمامی رشته های دیگر است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

  • درس معارف اسلامی
  • درس زبان و ادبیات فارسی
  • درس زبان و ادبیات انگلیسی
  • درس ریاضی و آمار
  • درس هوش و استعداد شغلی
  • درس کامپیوتر

به صورت کلی نام دروس تخصصی رشته مهندسی ای تی که در نمونه سوالات استخدامی فتا با آن رو به رو خواهید شد شامل موارد زیر می شود:

  • درس پایگاه داده ها
  • درس زبان های برنامه نویسی
  • درس طراحی الگوریتم
  • درس شبکه
  • درس ساختمان داده
  • درس نظریه زبان ها
  • درس مهندسی نرم افزار
  • درس معماری کامپیوتر
  • درس امنیت شبکه
  • درس سیستم عامل

به صورت کلی نام دروس تخصصی رشته مهندسی برق که در نمونه سوالات استخدامی فتا با آن رو به رو خواهید شد شامل موارد زیر می شود:

  • سوالات کنترل خطی
  • سوالات مدار های منطقی
  • سوالات الکترومغناطیس
  • سوالات بررسی سیستم های قدرت
  • سوالات ماشین های الکتریکی
  • سوالات اندازه گیری الکتریکی
  • سوالات مدارهای الکتریکی

 

 

برای اطلاع از منابع آزمون استخدامی ایران خودرو کلیک کنید.

 

 

به صورت کلی نام دروس تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر که در نمونه سوالات استخدامی فتا با آن رو به رو خواهید شد شامل موارد زیر می شود:

  • درس پایگاه داده ها
  • درس زبان های برنامه نویسی
  • درس طراحی الگوریتم
  • درس شبکه
  • درس ساختمان داده
  • درس نظریه زبان ها
  • درس مهندسی نرم افزار
  • درس معماری کامپیوتر
  • درس امنیت شبکه
  • درس سیستم عامل

 

 

شغل پلیس فتا

 

 

آیا با مطالعه نمونه سوالات استخدامی فتا قبولی قطعی است؟

قطعاً با مطالعه نمونه سوالات استخدامی فتا می توانید شانلس قبولی خود را افزایش دهید؛ اما اینکه به صورت قطعی در این امتحان پذیرفته شوید یا نه، بستگی به خودتان دارد. به علاوه لازم است توجه داشته باشید که پس از قبولی در این آزمون، لازم است در آزمون مصاحبه حضوری نیز پذیرفته شوید و این مهم ترین مرحله برای پذیرش در این مرکز است.

 

 

برای قبولی در آزمون سردفتری کلیک کنید.

 

 

منابع نمونه سوالات استخدامی فتا

دراین قسمت همراه ما باشید تا نمونه سوالات استخدامی فتا و منابع آن را بیشتر بررسی کنیم. توجه داشته باشید که نباید به صورت 100 درصد به این منابع تکیه کنید؛ زیرا برخی از آن ها ممکن است متفاوت با دیگر منابع باشند و به همین دلیل نیاز است همیشه هر منبعی که ذهن تان می رسد به علاوه تمامی نمونه سوالات استخدامی فتا در سال های گذشته را مطالعه کنید.

 

 

زبان و ادبیات فارسی

منابعی که از سمت دیگر شرکت کنندگان برای این دروس معرفی شده،شامل موارد زیر می شود : کتابهای دبیرستان و کتابهای تست کنکور – فارسی عمومی چاب دانشگاه پیام نور –  کتاب گاج خط ویژه

مباحثی که بیشترین سوال را در آزمون های استخدامی دارد شامل : قواعد و دستور زبان فارسی –  آرایه های ادبی – غلط املایی –  قرابت معنایی – قالب شعری – معنی واژه – ساختار جمله – ساختمان فعل – مفهوم جمله می شود.

 

 

ریاضی و آمار مقدماتی

در ریاضی و آمار از منابعی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، بیشترین تعداد سوالات طراحی می شود.

کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز –  کتاب هادی رنجبران یا امید محمودیان – کتابهای زهره بخش – کتاب ریاضیات مدرسان شریف

مباحثی که ممکن است بیشترین تعداد طرح سوال را داشته باشد شامل موارد زیر می شود:

مجموعه ها – حل مسائل جبری و کسری – دنباله – معادله خط – نامعادله – ریشه های معادله درجه دوم و سوم – تابع – برد تابع – لگاریتم – حد و پیوستگی – انتگرال – مساحت ها – انواع متغیرهای آماری – شاخص ها – پیشامد – نمودار آماری – رگرسیون – احتمال – پیشامدها

 

هوش و استعداد تحصیلی

سوال های هوش از جمله سوالات ثابت در تمامی آزمون های استخدامی هستند که منبع ثابتی ندارند. اما برای کسب نتیجه بهتر می توانید منابع زیر را برای هوش مطالعه کنید.

کتاب استعداد تحصیلی دکتر مسیح خواه انتشارات  فرهنگ – کتاب محمود شمس انتشارات امید انقلاب – کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف – سوالات هوش ازمون دکترا – کتاب استعداد تحصیلی آزمون دکتری – آمادگی استخدامی سوالات هوش (جی مت)” یا کتاب ” هوش و استعداد تحصیلی GMAT

در حوزه هوش ممکن است از موارد زیر بیشترین طرح سوال وجود داشته باشد: درک مطلب – استدلال – حل مسئله از طریق اشکال تجسمی – حل مسئله جبری (عددی) – حل مسئله کیفی (غیر عددی)

 

 

پلیس فتا در ایران

 

 

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

اگر به دنبال امتیاز خوب در سوالات مربوط به دانش اجتماعی هستید، می توانید منابعی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، مطالعه کنید.

 قانون اساسی، ساختار نظام جمهوری اسلامی – جغرافیا و تاریخ دبیرستان –  سند چشم انداز بیست ساله – حقوق اساسی – کتاب دانش مسائل روز، انتشارات به علاوه پیگیری اخبار و روزنامه های روز نیز توصیه می شود.

مباحثی که بیشترین سوال را در این دسته خواهند داشت شامل موارد زیر می شود:

 سند چشم انداز ۱۴۰۴ – تاریخ ادبیات – جنگ ایران و عراق – قانون اساسی – توافق هسته ای – جغرافیا – سازمان بین المللی – تشکیلات کشور – ورزشی – تاریخ اسلام – تاریخ معاصر – پیمان ها- انقلاب اسلامی ایران – وصیت نامه امام

 

 

احکام و معارف اسلامی

برای کسب امتیاز خوب در نمونه سوالات استخدامی فتا، برای احکام می توانید به مطالعه منابع زیر بپردازید:

اندیشه ۱ سبحانی جلد ۱ و ۲ – گاج نقره ای – دین و زندگی ۳،۲ و پیش دانشگاهی – معارف واحکام واندیشه اسلامی (گزیده آزمون های استخدامی محمد علی عزیزی) – دین و زندگی ۳ ساله دبیرستان ( نشر الگو)

برای این بخش نیز مباحث زیر می توانند تعداد سوالات بیشتری را داشته باشند: مفهوم آیات – انواع توحید – انواع شرک – انواع ولایت – نبوت – امامت – معاد – مفاهیم عدل – مباحث مربوط به مرگ و برزخ – توبه – بندگی و اخلاص – عفاف و پاکدامنی – خانواده – احادیث مهم – احکام

 

 

زبان انگلیسی

در زبان انگلیسی، می توانید به مطالعه کتاب های بپردازید تا امتیاز خوبی را بگیرید:

کتاب لغات اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی لقمه مهروماه – لغات ۵۰۴ – زبان انگلیسی دوران دبیرستان – کتاب تیک ایت گاج – کتاب لغات زبان عمومی سعید نیک پور انتشارات نص – زبان انگلیسی از دوره راهنمایی تا پیش دانشگاهی – کتاب زرین

منابع تخصصی رشته کامپیوتر نیز شامل موارد زیر می شود :

 کتاب های کارشناسی ارشد پوران پژوهش

 درس پایگاه داده  : مقسمی – ساختمان داده : حمیدرضا مقسمی – برنامه نویسی ++c جعفر نژاد قمی

 ذخیره و بازیابی : آقای رانکوهی – شبکه های کامپیوتری جعفرنژاد قمی

 شبکه های کامپیوتری: جزوه دکتر حقیقت انتشارات پارسه و پوران پژوهش

سیستم عامل: جزوه پارسه و سیستم عامل پوران پژوهش و کتاب دکتر حقیقت ساختمان داده : مقسمی و پوران و پارسه

 الگوریتم : مقسمی کتاب شبکه پیام نور و کتاب شیرافکن

منابع تخصصی رشته اقتصاد : مدرسان شریف – جزوه دکتر صادقیانی – کتاب اقتصاد خرد و کلان محسن نظری – انتشارات ترمه اصول و مبانی علم اقتصاد تالیف نادر مهرگان

منابع رشته ریاضی : آنالیز عددی : کتاب مدرسان شریف و کتاب پیام نور

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نمونه سوالات استخدامی فتا بپردازیم. اینکه از چه منابعی برای طراحی نمونه سوالات استخدامی فتا استفاده می شود. بودجه بندی سوالات چگونه است و بسیاری موارد دیگر. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعت بیشتری در خصوص نمونه سوالات استخدامی فتا داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سوالات استخدامی پلیس فتا   از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

روش های تست زنی  در آزمون نظام مهندسی

نمونه سوالات نظام مهندسی عمران

منابع آزمون مهندسی برق

چگونه در نظام مهندسی برق قبول شویم

استخدام پلیس فتا

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون استخدام پلیس فتا چند مرحله است؟

عموماً استخدام دو مرحله ای است که شامل مرحله آزمون و مصاحبه حضوری می شود.

برای اطلاع از نتایج آزمون استخدام پلیس فتا چه راهی وجود دارد؟

پس از برگزاری آزمون، اسامی افراد تایید شده منتشر می شود.

برای دانلود سوالات استخدام پلیس فتا چه راهی وجود دارد؟

برای دانلود سوالات معتبر این آزمون با ما تماس بگیرید.

استخدام پلیس فتا از چه رشته هایی است؟

استخدام بیشتر از رشته های برق، کامپیوتر، ای تی می باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز

    بهترین مشاور انتخاب رشته اهواز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    بسیاری از افراد در ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز سؤال دارند و می‌خواهند بدانند به کدام مراکز در این شهر مراجعه کنند. افرادی که در ارتباط با انتخاب رشته، مهارت‌های تحصیلی، روش‌های مطالعه منابع و آمادگی جهت شرکت...
تماس با مشاور