ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403 + {سوالات و پاسخ} | ایران تحصیل

مصاحبه دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه دکتری، آخرین مرحله فرآیند آزمون دکتری می باشد که در این مرحله دانشجو با پاسخ به پرسش های مختلف و تخصصی، صلاحیت آن توسط اساتید و اعضای هیات علمی تایید می گردد. دانشجویان پیام نور نیز پس از اعلام نتایج آزمون برای دفاع از صلاحیت خود باید در مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور شرکت نمایند و باید به این نکته اشاره نماییم که مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور برای هر رشته محل دارای ظرفیت، به صورت مجزا برگزار می گردد. اگر قصد ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری در سامانه مدد دانشگاه پیام نور به نشانی madad.pnu.medu.ir را دارید و از اطلاعات مانند زمان و مدارک آن مطلع نمی باشید با انتهای مقاله همراه ما باشید. همچنین در صورت پرسش در خصوص ثبت نام در این مرحله می توانید با مشاورین متخصص ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس حاصل کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

بنر کال تو اکشن

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403

زمانی که نتایج انتخاب رشته دکتری پیام نور مشخص گردید، داوطلبین می توانند وضعیت مجاز بودن خود را مشاهده نموده و خود را برای مصاحبه تخصصی دکتری آماده نمایند.

در ابتدای کار باید فرم صلاحیت عمومی خود را از سامانه دریافت و تکمیل نمایند . بر اساس اطلاعیه ها، زمان بندی دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ، مصاحبه و در نهایت بررسی مدارک در هفته آخر اردیبهشت ماه اعلام می گردد و هنوز اطلاع دقیقی از زمان بندی منتشر نشده است، که به محض انتشار دقیق این زمان بندی، این مقاله نیز به روز رسانی خواهد شد.

مصاحبه دکتری  برای رشته های مختلف متفاوت می باشد و زمان و تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور ، در حدود یک ماه پس از اعلام نتایج برای متقاضی پذیرفته شده پیامک خواهد شد. 

اگر واجد شرایط برای مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور  می باشید باید در زمان اعلام شده وارد سامانه مدد پیام نور  به آدرس اینترنتی madad.pnu.medu.ir مراجعه کرده و هزینه ای را بابت مصاحبه دکتری  پرداخت نمایید و سپس مدارک مورد نیاز و درخواست شده را در سامانه بارگذاری نمایید و نام نویسی خود را کامل نمایید. فراموش نکنید اگر این مراحل را طی ننمایید به معنای انصراف شما می باشد.

📌 برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

 

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403

زمانی که برای آزمون دکتری ثبت نام می نمایید تا زمان مصاحبه برخی از مدارک را باید ارائه نمایید. همچنین در روز مصاحبه باید این مدارک را با خود به همراه داشته و آن ها را ارائه نمایید. برخی از مهمترین این مدارک به شرح زیر می باشد:

📂 ارائه کارت ملی هوشمند و شناسنامه
📂 آقایان باید کارت پایان خدمت و یا گواهی مبنی بر وضعیت نظام وظیفه خود را ارائه نمایند.
📂 ارائه مدارک زبان انگلیسی با دو سال اعتبار 
📂 فیش واریزی هزینه مصاحبه دکتری پیام نور 
📂 تمامی مدارک تحصیلی سال های قبل و ریز نمرات کاردانی و کارشناسی در صورتی که کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده باشید الزامی است.
📂 تمامی مدارک پژوهشی از جمله پایان نامه مقطع قبلی، کتاب و یا مقاله های چاپ شده و … را با خود به همراه داشته باشید.
📂 اگر دارای سهیمه مربیان می باشید باید حکم کارگزینی و گواهی استرار همکاری را با خود به همراه داشته باشید.
📂 دو قطعه عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ و مطابق با استاندارد های سنجش الزامی است.
📂 فرد باید پرینت کارنامه پذیرفته شدن انتخاب رشته خود را به همراه داشته باشد.
📂 اگر دارای سهمیه رزمندگان، ایثارگران و … می باشید یاد در زمان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور، آن ها را با خود به همراه داشته باشید.

توجه فرمایید برای استفاده از سهمیه مربیان باید حتما جز اعضای هیات علمی دانشگاه ها و یا موسسات علمی باشید و برای مربیان دانشگاه آزاد تنها با ارائه معرفی نامه از طرف امور هیات علمی این دانشگاه امکان پذیر خواهد بود 

توجه داشته باشید که پس از بارگذاری کلیه این مدارک در سامانه مدد دانشگاه پیام نور، می بایست آن ها را در روز مصاحبه دکتری  نیز با خود همراه داشته باشید. در صورتی که در بارگذاری مدارک برای مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور دچار مشکل می باشید می توانید این موضوع را با مشاورین ایران تحصیل با تماس  با شماره 9099075307  در میان بگذارید.

مدارک مصاحبه دکتری

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور  1403

اگر قصد شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور دارید باید هزینه ای را برای مصاحبه خود در سامانه مدد پرداخت نمایید. توجه نمایید هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور  در تمامی شهر ها به صورت یکسان می باشد و در سال گذشته این مبلغ صد و سه هزار و پانصد تومان بوده است که هنوز مبلغ جدید در سال جاری اعلام نشده و به محض اطلاع این مقاله به روز خواهد شد.

زمانی که شما هزینه مصاحبه دکتری   را در سامانه مدد پیام نور پرداخت نمودید ، دسترسی شما برای بارگذاری مدارک باز خواهد شد و می توانید تمامی مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری نمایید. 

نکته مهم در مورد هزینه دکتری دانشگاه پیام نور این می باشد که اگر شما برای مصاحبه چند رشته انتخاب شده باشید تنها باید یک مرتبه هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور را پرداخت نمایید و نیاز به پرداخت چند مرتبه نمی باشد.

📌 برای اطلاع از ثبت نام وام دانشجویی پیام نور  بر روی لینک کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری پیام نور 1403 

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری پیام نور

برای ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه های پیام نور ابتدا باید وارد سامانه مدد به نشانی اینترنتی madad.pnu.ac.ir شده و ثبت نام خود را انجام دهد. اگر قصد ثبت نام در مصاحبه دانشگاه پیام نور را دارید باید مدارک زیر را طی نمایید:

❇️ ابتدا وارد سامانه مدد دانشگاه پیام نور به نشانی madad.pnu.ac.ir شوید.

❇️ سپس با نام کاربری که کد ملی شما است و رمز عبور که همان شماره داوطلبی شما می باشد وارد ناحیه کاربری خود شوید.

❇️ در مرحله بعدی باید مراحل ثبت نام را کامل طی کرده و اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد نمایید.

❇️ مرحله آخر مربوط به مدارک شما می باشد که باید مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. فراموش نکنید حجم فایل های بارگذاری شده باید حداکثر 500 کیلوبایت باشد.

اگر شماره داوطلبی خود را فراموش کرده باشید باید در زمان اعلام شده در سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org درخواست مجدد داده و آن را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری استعداد درخشان روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

آدرس برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403

زمانی که پیامکی حاوی تاریخ و مکان برای دانشجو ارسال گردید باید در زمان مقرر در مکان حاضر شود. برخی از آدرس این مکان ها به شرح زیر می باشد:

 

آدرس برگزاری مصاحبه دکتری پیام نور 1403

📛  اصفهان اصفهان – میدان جمهوری (دروازه تهران) – خیابان خرم _ خیابان شهیدان شرقی 
📛 تهران تهران – فرمانیه – دیباجی شمالی – خیابان شهید حاج محمود نوریان 
📛  مشهد مشهد – بلوار وکیل آباد – معلم 71 
📛  تهران جنوب تهران – خیابان انقلاب – خیابان استاد نجات الهی – تقاطع سپند
📛 تهران شمال تهران – انتهای اتوبان امام علی – اتوبان ارتش – بلوار شهید مژدی (اوشان) 
📛  اردکان اردکان – بلوار آیت اله خاتمی – دانشگاه پیام نور مرکز اردکان
📛  تبریز تبریز – خیابان آزادی ابتدای ضلع غربی روگذر ابوریحان 
📛  بوشهر بوشهر – بلوار شهید چمران – خیابان غدیر 
📛  تهران شرق تهران – حکیمیه – خیابان سازمان آب – بلوار بابائیان – خیابان 15 متری شیرازی – دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق
📛  زنجان زنجان – میدان رسل – خیابان امامت – دانشگاه پیام نور مرکز زنجان
📛  شیراز شیراز – شهرک گلستان – بلوار علامه دهخدا – قبل از نمایشگاه بین المللی – بلوار دانشگاه پیام نور – دانشگاه پیام نور مرکز شیراز – ساختمان اندیشه
📛  کرمان کرمان – بزرگراه امام خمینی (ره) – میدان پژوهش – جنب دانشگاه شهید باهنر – دانشگاه پیام نور مرکز کرمان
📛  قشم قشم – کیلومتر 3 بزرگراه قشم – درگهان، نرسیده به میدان علم و صنعت – دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم
📛  آران و بیدگل آران و بیدگل – بلوار دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
آدرس برگزاری مصاحبه

📌 برای اطلاع از تعداد واحدهای دکتری پیام نور بر روی لینک کلیک نمایید.

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403

در زمان مصاحبه دانشگاه پیام نور سوالات عمومی و تخصصی پرسیده می شود که می توان سوالات مصاحبه دکتری را به چهار دسته مختلف تقسیم نمود:

💢 سوالات تخصصی هر رشته 

💢 سوالات انگلیسی برای سنجش سطح زبان متقاضی

💢 سوالات عمومی و شخصیتی

💢 سوالات پژوهشی که فرد باید تمامی مقالات، پایان نامه و رسالت خود را شرح دهد.

 

نتایج مصاحبه دکتری پیام نور 1403

نتایج مصاحبه ای مقطع دکتری دانشگاه پیام نور در سال های گذشته در حدود مرداد تا شهریور ماه بوده است که پس از زمان انتشار دقیق آن این مقاله به روز خواهد شد. نتایج نهایی توسط سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می گردد و برای اعلام نتایج نهایی آزمون کتبی 50 درصد و مصاحبه 50 درصد تاثیر خواهند داشت.

 

مشاوره برای شرکت در مصاحبه دانشگاه پیام نور 1403

زمانی که در مصاحبه دکتری پیام نور پذیرفته شدید، به نوع برگزاری مصاحبه دقت نمایید که روش برگزاری به دو صورت حضوری و مجازی می باشد. اگر به صورت مجازی می باشید باید از طریق سامانه مدد با اساتید خود مصاحبه نمایید.

در زمان مصاحبه، با لباس رسمی و ظاهری مرتب در جلسه حاضر شوید، با اعتماد به نفس باشید و لبخند را فراموش نکنید.

در زمان پاسخ گویی به پرسش ها سعی کنید حتما آرامش خود را حفظ کرده و با آرامش کامل پرسش ها را پاسخ دهید.

در زمان مصاحبه، حتما واضح و صریح صحبت نمایید و سعی کنید همیشه بهترین و کامل ترین جواب را بدهید.

در زمان مصاحبه اصلا به ساعت خود نگاه نکنید.

سعی کنید با مطالعه کامل سر مصاحبه آماده شوید. اگر شما جز افرادی هستید که اعتماد به نفس کامل برای این مصاحبه را ندارید می توانید با افراد خبره ای که این مسیر را گذرانده اند مشورت نمایید. برای ارتباط با این افراد با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره برای شرکت در مصاحبه دانشگاه

📌 برای اطلاع از رشته های دکتری پیام نور بر روی لینک کلیک نمایید.

اخبار پیرامون دکتری دانشگاه پیام نور 1403

🔊 خبر مهم درباره کنکور دکتری ۱۴۰۳ 

 پذیرش دانشجو در سال ۱۴۰۳ بر اساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی” مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی” و مطابق این اطلاعیه و شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام  توسط این سازمان منتشر می‌­شود، صورت خواهد گرفت.

🔊 هزینه مصاحبه و ثبت نام دکتری شعبه امارات پیام نور 

هزینه مصاحبه۷۰یورو و هزینه ثبت نام۵۰یورو (۵۰یورو هزینه ثبت نام پس از قبولی) خواهد بود. وجوه پرداختی برای مصاحبه و ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نیست.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله هر آنچه نیاز به دانستن مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور داشتید را بیان نمودیم. اگر جز افرادی هستید که قصد شرکت در مصاحبه مقطع دکتری دانشگاه پیام نور را دارید و از زمان و مدارک آن مطلع نمی باشید و یا نکات مهم در زمان مصاحبه را نمی دانید به شما توصیه می کنیم، این مقاله را مطالعه کرده و در صورت هر گونه ابهام با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود و مطالعه مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403 چه زمانی برگزار می شود؟

تاریخ و محل دقیق برگزاری مصاحبه به صورت شخصی و از طریق پیامک به هر داوطلب اعلام می گردد.

آیا هنگام شرکت در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور باید مدارکی به همراه داشت؟‌

بله، به همراه داشتن مدارک هویتی و تحصیلی از ملزومات حضور در جلسه ارزیابی تخصصی دکتری می باشد.

 آیا هزینه مصاحبه دکتری در دانشگاه پیام نور در واحدهای مختلف متفاوت است ؟

خیر . هزینه مصاحبه دکترا دانشگاه پیام نور برای همه ی واحد های آن یکسان می باشد که مبلغ آن در متن مقاله ذکر شده است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «زمان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور 1403 + {سوالات و پاسخ} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo هادی گفت:

    سلام وقت بخیر.اگه زمان پرداخت هزینه مصاحبه تمام شده باشه،میتونیم از طریق دانشگاه کاری انجام بدیم واسه پرداخت هزینه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ثبت نام ها تماما به صورت غیرحضوری می باشد و ثبت نام حضوری از طریق دانشگاه بعید می باشد.

  2. Avatar photo لیلا گفت:

    مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور میتونه غیر حضوری باشه؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      شیوه مصاحبه در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد

  3. Avatar photo تیارا گفت:

    سلام خسته نباشید. من دانشگاه پیام نور پرند قبول شدم و رشته مهندسی برق هم انتخاب کردم برای مصاحبه امکان مکاتبه هست؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      در سایت دانشگاه اعلام می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)