ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۰
لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش برای هر یک از سربازان مشمول خدمت نظام وظیفه که تمایل به خدمت در این قبیل از پادگان ها را دارند بسیار مهم و ضروری است. البته این موضوع که آدرس و شماره تلفن پادگان های ارتش چیست هم می تواند بسیار مهم تلقی شود.

 

در این نوشته، قصد داریم لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش را خدمت شما دوستان و عزیزان بیان کنیم. از طرف دیگر بهتر است جهت آشنایی بیشتر با شماره تماس و آدرس پادگان نیروی زمینی ارتش  بهتر است از کمک یک مشاور خبره و کاردان در این زمینه بهره بگیرید تا بدین وسیله بتوانید با خیالی آسوده تر در پادگان ها حاضر شوید.  

 

 

جهت اطلاع از اسامی پادگان های وابسته به نیروی زمینی ارتش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شماره تلفن پادگان های ارتش

 

 

اهمیت اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش

هر یک از افراد ذکوری که ملزم به حضور در خدمت سربازی در انواع پادگان ها از جمله پادگان های نیروی زمینی ارتش هستند در ابتدای امر مایل به کسب اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه با لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش هستند.

حتی برخی بدشان نمی آید که به شماره تلفن پادگان های ارتش نیز دسترسی داشته باشند تا از طریق تماس با این اماکن از وضعیت و شرایط خدمت در آن ها نیز مطلع شوند.

به نظر می آید که با اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش و همین طور شماره تلفن پادگان های ارتش بتوان با خیالی آسوده تر در خدمت سربازی در این پادگان ها حاضر شد.

 

 

آیا اطلاعی از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش دارید؟

در این بخش با ذکر لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

اگر مایل به شناخت بیشتری در رابطه با لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش هستید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را هر چه بیشتر و بهتر با لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش آشنا کنند و اطلاعات خوبی را در رابطه با لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش در خدمت شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

اسم محل خدمت نام ارگان خدمتی نوع ارگان خدمتی نام استان نام شهر
ارومیه ارتش نیروی زمینی استان آذربایجان غربی شهر ارومیه
استان کرمان ارتش نیروی زمینی استان کرمان شهر کرمان
عجب شیر ارتش نیروی زمینی استان آذربایجان شرقی عجب شیر
شهدای وظیفه ارتش نیروی زمینی استان تهران شهر شتهران
شهید شعبان برخورداری ارتش نیروی زمینی استان آذربایجان شرقی بیرجند
شهید انشایی ارتش نیروی زمینی استان تهران شهر تهران
هوابرد شیراز ارتش نیروی زمینی استان فارس شهر شیراز
شهید سید قنبر ترابی ارتش نیروی زمینی استان فارس شهر کازرون
لشگرگ تهران ارتش نیروی زمینی استان تهران لوسانات

 

 

آیا اطلاعی از شماره تلفن پادگان های ارتش دارید؟

در بخش بالا با ذکر لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش (البته برخی از پادگان ها) در خدمت شما دوستان و عزیزان بودیم.

اما بد نیست اگر از شماره تلفن پادگان های ارتش نیز اطلاع حاصل کنید.

آیا اطلاعی از شماره تلفن پادگان های ارتش دارید؟ در صورت عدم اطلاع از شماره تلفن پادگان های ارتش با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را از شماره تلفن پادگان های ارتش تا حد زیادی آشنا کنند.

 

 

در صورت نیاز به اطلاع از اسامی و یا شماره تماس پادگان های نیروی زمینی ارتش با مشاوران ما تماس

                       حاصل فرمایید تا ان ها اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند  

 

 

آیا اطلاعی از انواع مراکز آموزشی خدمت سربازی دارید؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که گذراندن خدمت سربازی معمولاً تحت نظر نیروی دفاعی کشور و همین طور ستاد کل نیروهای مسلح صورت می گیرد.

نیروی دفاعی کشور از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همین طور نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است.

هر کدام از این نیروها با هدف مهم آموزش سربازان نظام وظیفه پادگان هایی در نقاط مختلف کشور دارند.

البته دقت داشته باشید که شیوه سپری کردن دوران خدمت نظام وظیفه در هر یک از این ارگان ها با یکدیگر متفاوت است و به هیچ وجه مشابه یکدیگر نیستند.

 

 

 

پادگان های نیروی زمینی

 

 

آیا امکان تمدید زمان اعزام به خدمت برای مشمولان وجود دارد؟

همواره این امکان وجود دارد که شماری از مشمولان آماده به خدمت و بدون غیبت بنا به دلایل کامل موجهی امکان حضور در خدمت سربازی نظام وظیفه را در ارگان های مختلف از جمله پادگان های نیروی زمینی ارتش را نداشته باشند.

این قبیل از افراد می توانند درخواست تمدید زمان اعزام به خدمت سربازی خود را از طریق مراجعه به سازمان پلیس + 10 به ثبت برسانند.

در نهایت، درخواست آن ها به وسیله سازمان نظام وظیفه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن طی چند روز بعد خدمت فرد مشمول اعلام می شود.

کلیه متقاضیان و مشمولان می توانند برای اطلاع از نتیجه درخواست خود از طریق دفاتر پلیس + 10 اقدامات لازم را انجام دهند.

اما آیا اطلاعی از شرایط لازم برای امکان تمدید زمان اعزام به خدمت دارید؟ آیا می دانید این شرایط شامل چه مواردی می شوند؟

در ادامه با ذکر شرایط لازم جهت تمدید زمان اعزام به خدمت سربازان نظام وظیفه در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 

 

شرایط ضروری برای ارائه درخواست تمدید زمان اعزام به خدمت سربازی

. اولین مورد این که در صورتی که سربازان غایب درخواست تمدید داشته باشند و حتی درخواست خود را نیز مطرح کنند به هیچ وجه با درخواست آن ها مؤافقت نمی شود.

. زمان تمدید تاریخ اعزام برای افرادی با داشتن مدرک زیر دیپلم و دیپلم و همین طور افرادی که مدرک فوق دیپلم و بالاتر دارند با یکدیگر متفاوت است.

در نتیجه، قبل از هر اقدامی از این موضوع مهم اطلاعات کافی را بدست آورید و از آن اطمینان حاصل کنید.

. درخواست تمدید مهلت قانونی اعزام به خدمت تنها یک بار توسط مسئولین امر رسیدگی می شود و امکان بررسی مجدد آن به هیچ وجه وجود ندارد.

. ثبت مؤفقیت آمیز درخواست تمدید زمان اعزام به هیچ وجه به معنای مؤافقت نهایی سازمان مربوطه نیست.

. در صورتی که تاکنون برای ثبت درخواست خود مبنی بر تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی اقدامات لازم را انجام نداده اید تا چهل روز قبل از فرا رسیدن زمان قانونی اعزام می توانید جهت ثبت درخواست خود در این رابطه به دفاتر پلیس + 10 مراجعه بفرمایید و در نهایت نتیجه آن را نیز از طریق همین دفاتر پیگیری بفرمایید.

اما اگر یکی از شرایط زیر را دارید امکان دادن درخواست تمدید تاریخ اعزام حتی در همان روز اعزام سربازان هم برایتان وجود دارد.

. در صورتی که قصد رفتن به حج تمتع را دارید می توانید زمان اعزام خود را تا حداکثر دو ماه تمام به تعویق بیندازید.

. در صورتی که متأهل هستید و با شرایطی خاص همچون بیماری شدید همسر و فرزند و یا تولد فرزند روبرو هستید امکان تعویق اعزام به خدمت را حداکثر تا دو ماه بعد دارید.

. اگر در شرف گذراندن مراحل استخدام و گزینش در نیروهای مسلح هستید می توانید در صورت تأیید سازمان مربوطه زمان اعزام به خدمت خود را تا حداکثر شش ماه به تعویق بیندازید.

. زمان اعزام ورزشکاران تیم های ملی که در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی حضور داشته اند بسته به نظر و تشخیص سازمان مربوطه حداکثر تا چهار ماه تمام عقب می افتد.

. در صورتی که برگه اعزام ماه های دی، شهریور و همین طور مرداد را در اختیار دارید و منتظر اعلام نتایج آزمون مراکز سنجش آموزش عالی هستید امکان تعویق حداکثر تا دو ماه از خدمت سربازی را دارید.

. در صورتی که جزء افراد قبول شده قطعی در دانشگاه های مختلف کشور هستید و زمان ادامه تحصیل و ثبت نام آن ها بعد از زمان در نظر گرفته شده برای اعزام است می توانید زمان اعزام خود به خدمت سربازی را حداکثر تا شش ماه بعد عقب بیندازید.

. در صورتی که شخص مشمول خدمت نظام وظیفه و یا حتی یکی از اعضاء خانواده آن ها همچون همسر، فرزند، مادر و پدر به دلیل حوادث و بلایایی طبیعی همچون آتش سوزی، سقوط هواپیما و یا طوفان آسیب ببینند زمان اعزام آن ها بسته به میزان آسیب و نوع حادثه ایجاد شده امکان تعویق زمان سربازی را با تأیید فرمانداری و یا استانداری از یک الی شش ماه دارند.

. اگر فرد مشمول یکی از بستگان درجه یک خود از جمله فرزند، همسر، خواهر، برادر، مادر و پدر خود را از دست بدهد امکان تعویق زمان خدمت خود را تا حداکثر 2 ماه تمام دارد.

. در صورتی که فرد امکان اعزام به خدمت را به دلیل بیماری نداشته باشد امکان به تعویق انداختن مدت سربازی خود را بنا به نظر پزشک معتمد بهداری تا حداکثر دو ماه تمام دارد.

اما در صورتی که فرد حتی بعد از گذشت این دو ماه باز هم بهبود پیدا نکرد و حال جسمی وی به روال معمول بازنگشت امکان بررسی وضعیت آن ها مجدداً وجود دارد.

 

 

آیا از نحوه اعزام به خدمت در پادگان های نیروی زمینی ارتش و یا سایر پادگان ها اطلاعی دارید؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که بعد از اطلاع سربازان از لیست پادگان ها از جمله لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش و مواردی از این قبیل اعزام آن ها به دو صورت انفرادی و حضوری انجام می شود.

دقت داشته باشید که نحوه اعزام مشمولین به خدمت بستگی زیادی به فاصله شهر محل سکونت تا پادگان مورد نظر جهت اعزام دارد.

در ادامه با ارائه توضیحاتی در رابطه با هر یک از این شیوه های اعزام در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

 

 

در مورد اعزام انفرادی چه می دانید؟

در صورت نزدیکی محل سکونت مشمولین با مراکز آموزشی نیروهای مسلح هر فرد باید با همراه داشتن لوازم و مدارک مورد نیاز و یه شکل انفرادی در تاریخی مشخص با توجه به آدرس ذکر شده در برگه معرفی نامه خود را جهت گذراندن دوران سربازی معرفی کند.

 

 

در مورد اعزام حضوری چه می دانید؟

کلیه افراد مشمول باید با توجه به تاریخ و روز مشخص شده در برگه معرفی نامه شخصاً به معاونت وظیفه عمومی شهر محل اقامت خود بروند.

در همان روز تمامی اطلاعات ضروری برای اعزام به پادگان های خدمت نظام وظیفه خدمت افراد مشمول اعلام می شود.

در نهایت، تمامی افراد مشمول به وسیله اتوبوس های مسافربری و همراه با یک نفر به عنوان مأمور بدرقه به پادگان ها جهت شروع دوران خدمت سربازی اعزام می شوند.

 

 

 سربازی و نگرانی خانواده ها و سربازان از بیماری کرونا

در سال گذشته یعنی در اسفند ماه قرار بود تمامی افراد مسمول همچون روال سال های قبل به خدمت نظام وظیفه اعزام شوند.

اما متأسفانه یا حتی خوشبختانه شیوع گسترده ویروس کرونا مانع این کار شد و مشمولان نتوانستند به خدمت نظام وظیفه اعزام شوند.

اما در حال حاضر و از اردیبهشت ماه باز کار اعزام سربازان خدمت نظام وظیفه آغاز شده است.

 اما در این میان این سؤال در ذهن تمامی سربازان و علی الخصوص خانواده های آن ایجاد می شود که آیا سربازان در پادگان ها از ویروس در امان هستند و آیا تضمینی برای سلامتی آن ها و دچار نشدن آن به بیماری وجود دارد؟

در این جا باید عرض کنیم که سازمان نظام وظیفه تمهیداتی را برای این امر پیش بینی کرده است تا سربازان و خانواده های آن ها نگرانی از این بابت نداشته باشند.

به طور مثال، تمامی سربازان و مشمولان قبل از اعزام مورد آزمایش و غربالگری قرار می گیرند تا خدایی ناکرده بیمار نباشند. مسلماً اگر فردی مشکلی داشته باشند تا زمان بهبودی کامل از اعزام وی جلوگیری به عمل می آید.

زیرا این گونه ممکن است جان سربازان دیگر هم در معرض خطر قرار بگیرد. در نتیجه، ملاحظه می کنید که نگرانی بابت این موضوع برای سربازان و خانواده هایشان وجود ندارد.

 

 

برای آشنایی با بهترین پادگان های نیروی زمین ارتش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

شرایط معافیت پزشکی دندان

مشاوره آنلاین نظام وظیفه

معافیت سربازی خالکوبی

معافیت کفالت سربازی

لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش

2.6/5 - (18 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش اطلاع حاصل کنم؟ 

برای اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاع از شماره تلفن پادگان های ارتش چگونه میسر است؟ 

برای این منظور می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

اهمیت اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش چیست؟ 

در صورت اطلاع از لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش می توانید با شرایط خدمت در آن ها آشنا شوید.

نظرات

52 دیدگاه دربارهٔ «لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش»

  1. Avatar photo نعمت گفت:

    سلام .پدرم سال ۶۷تا ۶۹ دوسال خدمت شو انجام داد .بهش گفتن برو کلاس سواد آموزی سواد یاد گرفتی بیا کارت تو بگیر پدرم بخاطر مشکلات داشت نتوانست بره دنبال کارت پایان خدمت ش .الان من اقدام کردم که حداقل کارتی نامه ای ار پادگان یا مدرک درست کنم که بتونم حداقل بیمه شو بخرم به در بسته میخورم حتی شماره پادگان پیدا نمیکنم میشه یک راه نمایی کنید درضمن گفتن 50 سال به بالا کارت پایان خدمت صادر نمیکنن

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. شماره ی پادگان در دسترس عموم نخواهد بود. و اگر بالای 50 سال هستن نیازی به کارت نخواهند داشت.

  2. Avatar photo سیده فاطمه هاشمی گفت:

    سلام خسته نباشید لطفاً شماره تلفن پادگان 07 بفرستید پسرم چهار روزه ازش خبر ندارم ممنون میشم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما میتونید با نظام وظیفه تماس بگیرید ویا منتظر باشید پسرتون با شما تماس بگیرند

  3. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید بند امریه ام گرفتم زده ستاد کل نیرو های مسلح بعد دیپلم سالم هستن امکان داره به شهرستان تقسیم بشم؟؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز امریه در شهر خودتون خواهد بود.

  4. Avatar photo توکلی گفت:

    سلام لطفا ادرس لشگر 21 حمزه تبریز یا پادگان گروه 11 توپخانه مراغه میخوام و یا شماره تماس

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      ما مرکز مشاوره هستیم
      برای استعلام شماره بایدبه جای دیگه ای مراجعه کنید

  5. Avatar photo عسکری نیا گفت:

    سلام وقت بخیر ما گرگان می شینیم
    بابام سال ۶۲/۶۳ گردان ۳۳۳ شهرضا خدمت کرده بود و سال ۷۲ فوت شده میخوام بدونم برای کارت ایثارگری بابام چه کاری باید بکنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به طور کلی کارت ایثارگری به افرادی که در بازه زمانی جنگ یعنی از سال 59 تا شهریوور 67 در مناطق عملیاتی حضور داشتند تعلق میگیرد.
      با توجه به ارگان خدمتی نسبت به تکمیل مدارک پیگیری نمایید.

      1. Avatar photo m گفت:

        برای اطلاع از درصد کارت باید چیکارکنیم؟

        1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

          با عرض سلام خدمت شما.
          به ارگان مربوطه مراجعه حضوری نمایید.

  6. Avatar photo الهویردی رحیملو گفت:

    با عرض سلام از پادگان سلماس اس ام اس آماده جهت امضاء گرفتن کارت ایثارگری شماره تلفن تیپ‌ نیروی زمینی ارتش سلماس نیست چطوری اطلاع داشته باشیم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی شما شماره پادگان رو از اینترنت نمییتونید پیدا کنید
      به صورت حضوری به ارگان مراجعه فرمایید.

  7. Avatar photo امینی گفت:

    سلام وقتتون بخیر شماره تماس پادگان ۲۱نزاجا (لویزان)رو میخواستم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      راه ارتباطی با پادگان وجود ندارد متاسفانه دوست عزیز.

  8. Avatar photo انتقالی گفت:

    با درود فراوان ایزد منان بر بزرگ مردان سرزمین کهن دیار عالمان و مدافعان حق
    لطفا در خصوص انتقال سرباز وظیفه از پادگان نیروی زمینی ارتش از پادگان مرزی دریاچه نمک تربت جام روستای سمیع اباد
    به استان محل اقامت مازندران اقدامی صورت بگیره لطفا راهنمایی بفرمایید.۰۹۱۱۹۵۲۷۷۴۱

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره سربازی

    مشاوره سربازی + سامانه تلفنی پاسخگو 24 ساعته نظام وظیفه

    مشاوره نظام وظیفه یکی از خدمات مجموعه ایران تحصیل است که شامل مشاوره سربازی و راهنمایی در خصوص دریافت کسری خدمت سربازی، خرید خدمت سربازی، انواع معافیت های پزشکی، شرایط هر فرد برای دریافت معافیت های مختلف، قوانین غیبت موجه،...
  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • کد سخا

    کد سخا چیست؟ دریافت آنلاین اینترنتی از services.epolice.ir

    افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا (سایت خدمات الکترونیک انتظامی)، یک کد پنج رقمی است که هر یک از...
  • بخشش اضافه خدمت

    بخشش اضافه خدمت 1403 + خبر خوش بخشنامه جدید عفو رهبری!

    تخلف در دوره سربازی، فرار از خدمت و یا داشتن غیبت از جمله مواردی هستند که منجر به اضافه خدمت می شوند. به همین دلیل بخشش اضافه خدمت از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در...
تماس با مشاور