ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه مامایی بدون کنکور ۱۴۰۳ + جدول نرخ جدید

شهریه مامایی بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه مامایی بدون کنکور به دلیل پذیرش دانشجو بدون آزمون هزینه سنگین تری نسبت به دیگر رشته های دانشگاه آزاد دارد که به قطع علت این موضوع متقاضی بسیار زیاد رشته مامایی می باشد.

شهریه مامایی بدون کنکور در دانشگاه های پردیس (تنها دانشگاه هایی که سابقه پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته مامایی را دارند) بسته به تعداد واحد متغیر بود و به طور کلی هزینه تحصیل در این دانشگاه ها از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می شد و علاوه بر این در حال سال نسبت به سال قبلی با ۱۵٪ افزایش هم همراه بود.

شهریه مامایی بدون کنکور سال ۱۴۰۳

رشته مامایی یکی از رشته های بسیار مفید و کاربردی برای هر جامعه ای می باشد. اما متاسفانه پذیرش در دانشگاه های سراسری برای این رشته به آسانی و سهولت امکان پذیر نمی باشد.

به همین دلیل داوطلبانی که نمی توانند در دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند مایل به ثبت نام مامایی بدون كنكور می باشند.

در واقع هیچ گونه تفاوتی در رابطه با وظایفی که هر یک از دانش آموختگان این رشته با کنکور و بدون کنکور وجود ندارد. البته پذیرش بدون کنکور در سال های اخیر از سوی سازمان سنجش منع شده است.

همانطور که می دانید شهریه مامایی بدون کنکور به میزان بسیار زیادی بستگی به دانشگاه و محل تحصیل شما خواهد داشت؛ البته که تنها دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو می کردند دانشگاه های پردیس بین المل بودند که هزینه های بسیار سنگینی را از متقاضی دریافت می کردند.

قطعا هزینه رشته مامایی بدون کنکور منحصر به هزینه های واحدهای انتخابی نخواهد بود. چرا که سایر هزینه های جانبی دیگر نیز، موجب افزایش و بالا رفتن هزینه ها برای شما خواهد شد. به همین دلیل آنچه در ادامه ذکر خواهد شد، تنها مربوط به هزینه واحدهای انتخابی و ارائه شده در گذشته خواهد بود.

میزان شهریه مامایی بدون کنکور

دانشگاه های پردیس خودگردان که در گذشته زیر نظر دانشگاه های سراسری اقدام به جذب دانشجوی خارجی می کردند با دریافت هزینه ایی بالاتر دانشجوی ایرانی هم در این رشته ها می پذیرفتند.

دانشگاه های پردیس بین الملل در شهر های پر تعدادی از ایران وجود دارند و در حال حاضر با نام دانشگاه های پردیس خودگردان در حال فعالیت هستند اما دیگر بر خلاف گذشته امکان پذیرش بدون کنکور رشته مامایی در این مراکز وجود ندارد.

آخرین شهریه رشته مامایی بدون کنکور
شهریه مبلغ (به تومان)
مقدار هزینه به ازای ۱۹ واحد ۲/۴۰۰/۰۰۰
شهریه ثابت (برای یک تزم) ۳/۱۰۰/۰۰۰

 

برای بهرمندی از خدمات مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی کلیک کنید.

 

داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که هزینه های ارائه شده مربوط به سال های گذشته می باشد و در حال حاضر امکان ورود بدون کنکور به این رشته وجود ندارد.

برای مطلع شدن از آخرین زمان پذیرش و شرایط آن در رشته مامایی بدون کنکور با ایران تحصیل از طریق شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایید.

برای کسب اطلاع در خصوص رتبه قبولی رشته مامایی روی لینک کلیک کنید.

آینده شغلی رشته مامایی

رشته مامایی از جمله رشته های پیراپزشکی است که همانند سایر رشته های پیراپزشکی از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ممکن است با شنیدن این جمله افرادی را در ذهن خود تصور نمایید که فارغ التحصیل این رشته باشند اما هنوز موفق به دریافت هیچ شغلی نشده اند. صرف فارغ التحصیل شدن نمی تواند موجب ایجاد شغل شود: آنچه مهم است میزان اطلاعات شما و توانایی های شما در این رابطه می باشد.

گرایش های ارشد مامایی بسیار متفاوت می باشد. به همین دلیل فارغ التحصیلان رشته کارشناسی می توانند با توجه به علاقه مندی خود اقدام به انتخاب رشته نمایند.

قبولی در مقطع ارشد مامایی به شما کمک می نماید تا بتوانید در این رشته با دانش و مهارت بالاتری ادامه تحصیل دهید و به موفقیت لازم دست یابید.

بنابراین چنانچه مایل به ادامه تحصیل در ارشد دانشگاه های سراسری می باشید، بهتر است از درصد قبولی ارشد مامایی لازم برخوردار باشید زیرا هر دانشگاه داوطلبان را در رشته های مختلف و با استفاده از درصدهای لازم پذیرش خواهد نمود.

هزینه رشته مامایی بدون کنکور

هزینه رشته مامایی بدون کنکور در سال های گذشته و همچنین هزینه با کنکور سال جاری برای دانشگاه آزاد هر ساله با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه خواهد بود.

اما در مورد شهریه رشته مامایی بدون کنکور باید این اطلاع را به شما بدهیم که همچین امکانی حداقل در حال حاضر وجود ندارد و متقاضی برای تحصیل در این رشته حتما باید در کنکور شرکت کند.

 

برای اطلاع از ثبت نام پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

 

برای اطلاع دقیق از لیست شهر های مامایی بدون کنکور و همچنین اطلاع از حداقل رتبه لازم برای پذیرش در رشته مامایی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حال نمایید.

هزینه تحصیل در رشته مامایی بدون آزمون در خارج از کشور

همانطور که قبل تر گفتیم امکان تحصیل بدون کنکور در رشته مامایی وجود ندارد مگر این که فرد علاقه مند از کشور خارج گردد و اقدام به ثبت نام در دانشگاه های خصوصی خارج از کشور کند.

هزینه تحصیل رشته مامایی آن هم به شکل بدون آزمون در خارج از کشور طیف بسیار گسترده ای دارد و بسته به کشور مقصد و حتی دانشگاه مقصد شما می تواند متفاوت باشد.

ارزان ترین کشوری که بتوانید در آن اقدام به تحصیل رشته مامایی بدون کنکور کنید کشور ترکیه می باشد که به دلیل تفاوت ارزی کم با کشور ایران چندان هزینه بالایی ندارد، شاید اگر هزینه تحصیل و یک زندگی حداقلی در ترکیه را برای این رشته در نظر بگیریم بتوانیم بگوییم که تحصیل مامایی در ترکیه سالانه ۱۰/۰۰۰ الی ۱۲/۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

اما اگر بخواهیم کشور های گران تری را هم مد نظر قرار دهیم باید به شما بگوییم که هزینه تحصیل و یکسال زندگی در کشوری مانند انگلستان می تواند تا ۱۱۰/۰۰۰ پوند هم بالا برود.

 

پذیرش در رشته مامایی بدون کنکور

سوالات رایج کاربران

 

آیا می توان شهریه مامایی بدون کنکور را به صورت قسطی پرداخت نمود؟

همانطور که می دانید و تا به اینجا ذکر شد در حال حاضر امکان پذیرش بدون کنکور در رشته مامایی وجود ندارد، اما اگر بنا بر تجدید در تصمیم گیری دانشگاه های پردیس این امکان دوباره برای علاقه مندان قرار بگیرد بله، امکان پرداخن شهریه به صورت اقساطی هم وجود دارد.

 

آیا دانشگاه های بدون کنکور امکانات رفاهی همچون خوابگاه خواهند داشت؟

بسته به دانشگاه های مختلف، این مورد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی از دانشگاه ها خوابگاه هایی در خود دانشگاه دارند که دانشجویان به صورت ماهیانه می توانند در این دانشگاه ها شرکت کنند و در آن پذیرفته شوند.

برخی دیگر از دانشگاه ها ممکن است در همان زمان ثبت نام این موضوع را قید نمایند که مسئولتی در قبال ارائه خوابگاه نخواهند داشت.

 

امکان پذیرش مجدد در رشته مامایی بدون کنکور وجود دارد؟

تصمیم های گرفته شده در حال حاضر مبنی بر عدم وجود این رشته در میان رشته های بدون کنکور می باشد، اما با تصمیم گیری دانشگاه های آزاد و وزارت بهداشت ممکن است روزی این رشته هم در میان رشته های بدون کنکور قرار بگیرد.

 

پادکست صوتی مقاله

خلاصه مطالب

هزینه های تحصیل بدون کنکور در رشته مامایی در سال هایی که امکان ورود به این رشته وجود داشت را برای شما عزیزان شرح دادیم، اما در صورتی که نتوانستید کل این مقاله را مطالعه نمایید در ادامه با بررسی نکات چشمگیر مقاله با ما همراه باشید.

  • در حال حاضر امکان پذیرش بدون کنکور در رشته مامایی برای هیچ دانشگاهی وجود ندارد.
  • هزینه های دانشگاه ها برای تمامی رشته های از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل می شود.
  • در صروتی که تجدید نظری در مورد پذیرش بدون کنکور رشته مامایی صورت بگیرد می توانید از طریق سامانه خبری وزارت بهداشت مطلع گردید.

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان انتخاب رشته مامایی بدون کنکور  وجود دارد؟

در سال های اخیر وجود داشته اما در حال حاضر خیر.

آیا امکان تحصیل در رشته مامایی در دانشگاه آزاد موجود است؟

خیر، پذیرش دانشگاه ازاد در رشته مامایی بدون کنکور امکانپذیر نیست

آیا راه میانبری برای انتخاب رشته مامایی بدون کنکور وجود دارد؟

بله ، تنها راه میانبر تحصیل در رشته مامایی بدون کنکور ، تحصیل در خارج از کشور است.

شهریه رشته مامایی بدون کنکور در خارج از کشور چقدر است؟

متاسفانه نمیتوان شهریه ثابتی را در نظر گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «شهریه مامایی بدون کنکور ۱۴۰۳ + جدول نرخ جدید»

  1. Avatar photo راضیه گفت:

    سلام امید که حال تان خوب باشه من علاقه؛شدید به پاس کردن رشته مامایی دارم ازرهنمایی شما مممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور