ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + سابقه کار مورد نیاز

شرایط آزمون نظام مهندسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند باید دارای شرایط آزمون نظام مهندسی در رشته هایی که از طرف این سازمان اعلام می شود باشند. بدین ترتیب، به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند، پروانه اشتغال اعطا می گردد. اگر بین مشخصات فردی متقاضی و شرایط ثبت نام نظام مهندسی در هر مرحله از آزمون مغایرتی دیده شود، قبولی وی از طرف سازمان لغو خواهد شد.

به دلیل ضرورت اطلاع از سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی، می توانید برای سهولت کسب اطلاعات کامل در این خصوص و در ارتباط با شرط معدل در آزمون نظام مهندسی و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی با مدرک ارشد با شماره 9099075307 تماس بگیرید و مشاوره آزمون نظام مهندسی را دریافت نمایید. 

رشته های آزمون نظام مهندسی 1402

برای عضویت در سازمان نظام مهندسی و اخذ پروانه فعالیت حرفه‌ای، مهندسان، معماران تجربی و کاردان‌های فنی ساختمان باید شرایط و ضوابط تعیین‌شده‌ توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را رعایت کنند.

همچنین، شرکت‌کنندگان در آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ باید قوانین آزمون را مطالعه و رعایت کنند. برخی از این قوانین به صورت اختصاصی برای هر حرفه تعریف شده‌اند. در این مقاله، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ برای مهندسان، معماران تجربی و کاردان‌های فنی ساختمان ارائه‌ شده‌ است. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید وارد سامانه inbr.ir شوید. 

سازمان وزارت و شهرسازی هر ساله آزمونی را برای چند رشته مهندسی برگزار می کند، تا شرکت کنندگان در صورت قبولی بتوانند به طور رسمی وارد حرفه مهندسی شوند. از جمله شرایط ثبت نام نظام مهندسی داشتن مدرک تحصیلی مربوطه است که در یکی از رشته های هفت گانه زیر برگزار می شود:

رشته های موجود در آزمون نظام مهندسی

رشته عمران (نظارت، اجرا و محاسبات)

رشته معماری (نظارت، اجرا و طراحی)

رشته تاسیسات مکانیکی ( مکانیکی نظارت – تاسیسات مکانیکی طراحی)

رشته تاسیسات برقی ( تاسیسات برقی نظارت – تاسیسات برقی طراحی)

مهندسی ترافیک

مهندسی نقشه برداری

مهندسی شهرسازی

هدف از برگزاری این آزمون اعطای پروانه اشتغال به افرادی است که شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی را داشته و نمره حد نصاب را کسب می کنند. پذیرفته شدگان می توانند در استان محل سکونت خود برای تأسیس دفتر یا شرکت اقدام نمایند.

گفتنی است که آزمون نظام مهندسی، توسط دفتر مقررات ملی ساختمان که زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود و داوطلبان باید با منابع آزمون نظام مهندسی آشنایی داشته باشند تا نمره حد نصاب را به دست آورند. در ادامه به تفصیل در مورد همه شرایط ضروری صحبت می کنیم.

شرکت در آزمون نظام مهندسی مختص به کدام رشته ها است؟

برای اطلاع از روش تست زنی در آزمون نظام مهندسی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 1402

وزارت راه و شهرسازی برای پذیرش متقاضیان در آزمون نظام مهندسی شرایطی را پیش بینی کرده است، که برخورداری از آنها الزامی است. در ادامه به مهمترین شرایط ذکر شده در دفترچه راهنما اشاره کرده ایم.

✅ داوطلب باید دارای مدرک تحصیلی معتبر و مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

✅داشتن حداقل پنج سال سابقه کار حرفه‌ای پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه جهت حضور در آزمون ورودی حرفه کاردانان فنی ساختمان، ویژه افراد دارای مدرک مورد تایید وزارت علوم.

✅ برای دارندگان مدرک مورد تایید مورد تائید سایر وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی، حداقل سابقه شش سال کار حرفه‌ای پس از فارغ التحصیلی مورد نیاز است.

✅ داشتن حداقل سابقه سه سال کار حرفه‌ای پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی.

✅ داشتن حداقل سابقه دو سال کار حرفه‌ای پس از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی ارشد.

✅ داشتن حداقل سابقه یک سال کار حرفه‌ای پس از فارغ التحصیلی از مقطع دکتری.

✅ برای متقاضیان پروانه پایه 1 دارای مدرک دیپلم فنی ساختمان، حداقل سابقه 18 سال سابقه تجربی و حداقل 36 سال سن لازم است.

✅ برای داوطلبان پروانه پایه 2 دارای مدرک دیپلم فنی ساختمان، حداقل سابقه 12 سال سابقه تجربی و حداقل 30 سال سن مورد نیاز است.

✅ برای متقاضیان پروانه پایه 3 دارای مدرک دیپلم فنی ساختمان، حداقل سابقه 7 سال سابقه تجربی و حداقل 25 سال سن الزامی است.

✅ برای متقاضیان پروانه پایه 1 در سایر موارد، حداقل سابقه 19 سال سابقه تجربی و حداقل 37 سال سن لازم است.

✅ برای متقاضیان پروانه پایه 2 در سایر موارد، حداقل سابقه 13 سال سابقه تجربی و حداقل 31 سال سن مورد نیاز است.

✅ برای متقاضیان پروانه پایه 3 در سایر موارد، حداقل سابقه 8 سال سابقه تجربی و حداقل 26 سال سن مورد نیاز است.

✅ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی برای آقایان.

✅ چنانچه داوطلبی کم شنوا، کم بینا بوده یا معلولیت جسمی داشته باشد، بایستی برای آزمون نظام مهندسی مهر و شهریور، نهایتاً تا 31 تیرماه به اداره راه و شهرسازی استان خود مراجعه نمایند و پرونده بهزیستی خود را ارائه دهد تا از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار گردد.

✅ چنانچه متقاضی دارای مدارک کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی متفاوت با رشته های اصلی، کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد که جزء رشته های کارشناسی اصلی نیست، بایستی قبل از ثبت نام به اداره کل محل سکونت خود مراجعه نماید تا از امکان دریافت پروانه اشتغال مطمئن شود.

✅ اعتبار مدرک افراد پذیرفته شده در همه رشته ها و صلاحیت های ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان های فنی، 3 سال خواهد بود.

✅ متقاضیان رشته معماری ( طراحی) بایستی همانند سایر رشته ها هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی را بپردازند.

متقاضیان باید قبل از ثبت‌نام، شرایط مربوطه را به دقت مطالعه کرده و اطمینان حاصل کنند که شرایط مورد نیاز را دارند. در صورت مغایرت اطلاعات وارد شده با واقعیت، عواقب آن به عهده داوطلب بوده و حتی در صورت پذیرش و تشکیل پرونده اشتغال، قبولی وی لغو خواهد شد.

شرایط ثبت نام نظام مهندسی

شرایط سنی و سابقه کار معماران تجربی شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت
  • عضو نبودن سازمان های استان
  • دارا بودن سابقه تجربی لازم و شرایط سنی قابل قبول برای دارندگان دیپلم فنی ساختمان که به صورت شرایط تصویب شده زیر :
  • متقاضیان پروانه پایه یک باید دارای حداقل 18 سال سابقه کار تجربی و حداقل 36 ساله باشند.
  • متقاضیان پروانه پایه دو باید دارای حداقل 12 سال سابقه کار تجربی و 30 ساله باشند.
  • متقاضیان پروانه پایه سه باید دارای حداقل 7 سال سابقه کار تجربی و حداقل 25 ساله باشند.

نکات نهایی در خصوص شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

  • عضویت در سازمان استان ها برای انجام ثبت نام در آزمون ورودی به حرفه مهندسی و کاردان های فنی ساختمان اختیاری می باشد و الزامی در این رابطه قرار داده نشده است.
  • در صورتی که اطلاعات خود را به صورت اشتباه به هنگام ثبت نام وارد نمایید، لازم است در زمان تعیین شده ، جهت اصلاح آن در زمان تعیین شده سازمان نظام مهندسی استان خود مراجعه نمایید.
  • چنانچه در فرم مربوط به ثبت نام، اطلاعات خود را تکمیل ننموده اید و به صورت ناقص بارگذاری کرده اید، می توانید با مراجعه به سازمان نظام استان و اقدام به موقع، جهت حل مشکلات پیش آمده اقدام نمایید.
  • انجام ثبت نام برای فارغ التحصیلان رشته معماری با توجه به صلاحیت های در نظر گرفته شده امکان پذیر است. لذا در صورت تمایل به شرکت 2 بار در آزمون، لازم است دوبار برای انجام ثبت نام اقدام نمایید و پرینت مربوط به هر یک از ثبت نام ها را به صورت مجزا تهیه نمایید.
  • انجام مراحل ثبت نام برای رشته عمران با توجه به صلاحیت های محاسبات به صورت مجزا صورت می پذیرد. بنابراین چنانچه داوطلبان مایل به شرکت در هر سه صلاحیت محاسبات، نظارت و اجرا باشند، باید سه بار در آزمون ثبت نام نمایند و جداگانه فرم های مربوط به ثبت نام را تکمیل نمایند تا در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی دچار مشکل نشوند.
  • داوطلبان ورود به حرفه مهندسان در رشته تاسیسات مکانیکی و برقی ، جهت اخذ پروانه اشتغال به نظام مهندسی در رابطه با صلاجیت های نظارت و طراحی لازم است به صورت جداگانه در آزمون های مربوطه شرکت نمایند.
  • تمامی اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان سال های گذشته، در زمان تعیین شده برای ثبت نام آزمون نظام مهندسی بر روی سامانه قرار خواهد گرفت. لذا برای انجام ثبت نام، نیازی به وارد نمودن مجدد اطلاعات نخواهد بود. کافی است شماره عضویت و همچنین مشخصات آزمون را وارد نمایند.
  • چنانچه داوطلبان قبل از انجام ثبت نام، به صورت دقیق اطلاعات و شرایط مورد نظر را مطالعه ننموده باشند، تمام مسئولیت اشتباهات رخ داده شده متوجه شخص داوطلب خواهد بود و دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان پاسخگوی این مورد نخواهد بود.

شرایط سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی 1402

یکی از مهمترین شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی به سابقه کار داوطلبان اختصاص دارد. این افراد باید با نحوه محاسبه میزان سابقه کار آشنایی داشته باشند. این بخش به دو قسمت سابقه کار حرفه ایی و معماران تجربی تقسیم بندی می شود. 

حداقل سابقه کار حرفه ای لازم برای شرکت کنندگان به شرح زیر است :

حداقل سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی
کارشناسی با حداقل 3 سال 
کارشناسی ارشد با حداقل 2 سال 
دکتری با حداقل 1 سال 

  سابقه کار برای نظام مهندسی کاردان های فنی متقاضیان دارنده مدرک کاردانی نیز به شرح زیر است:

سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی کاردان های فنی 
 کاردانی مورد تایید وزارت علوم با حداقل 5 سال 
کاردانی مورد تایید سایر وزارت خانه ها با حداقل 6 سال 

به جز رشته های معماری ( طراحی) و عمران ( محاسباتی)، سوابق کاردانی چنانچه با رشته آزمون هم رشته باشد، از زمان اخذ مدرک کاردانی تا تاریخ اخذ مدرک مهندسی، هر پنج سال یک سال کامل و حداکثر دو سال به سنوات مهندسی اضافه می شود.

مدارک مورد نیاز و نحوه محاسبه سنوات صلاحیت حرفه ای معماری به شرح زیر هستند.

پروانه اشتغال حداقل سابقه حداقل شرایط سنی مدرک 
پایه 3 8 سال 26 سال سایر موارد
پایه 2 13 سال  31 سال سایر موارد
پایه 1 19 سال 37 سال سایر موارد
پایه 3 7 سال  25 سال دیپلم فنی
پایه 2 12 سال  30 سال دیپلم فنی
پایه 1 18 سال  36 سال دیپلم فنی

بنر کال تو اکشن

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در آزمون نظام مهندسی 1402

در این بخش از مقاله قرار است تا به مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون نظام مهندسی بپردازیم. مدارکی که داوطلبان باید در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی بارگذاری کنند، شامل موارد زیر هستند:

حرفه معماران تجربی: مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا سایر موارد

حرفه مهندسان: حداقل مدرک کارشناسی که به تائید وزارت علوم رسیده باشد.

صلاحیت طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان: مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری رشته عمران گرایش سازه یا زلزله

حرفه کاردان های حرفه ای: مدرک کاردانی که به تائید وزارت علوم یا سایر وزارت خانه ها رسیده باشد.

صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی رشته عمران: مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری رشته عمران گرایش خاک و پی

سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی

شرط معدل در آزمون نظام مهندسی 1402

برای بسیاری از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارد، این سوال وجود دارد که شرط معدل در آزمون نظام مهندسی سال 1402 وجود دارد؟

باید بگوییم براساس آخرین اطلاعیه در ارتباط با شرایط آزمون نظام مهندسی، شرط معدل مدرک کارشناسی و ارشد لحاظ نیست و داشتن مدرک تحصیلی معتبر کافی است. از این رو داوطلبان می توانند بدون شرط معدل در آزمون نظام مهندسی نام نویسی کرده و تنها به شرط کسب نمره بین 50 تا 100 آزمون کتبی، می توانند مراحل بعد را طی کنند. 

شرکت در آزمون نظام مهندسی با مدرک ارشد در سال 1402

اگر قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی با مدرک ارشد را دارید، باید اشاره کنیم که به دارندگان مدرک ارشد در رشته‌های هفتگانه ساختمان که با مدرک مقطع کارشناسی خود امکان اخذ پروانه اشتغال در رشته‌های مهندسی را ندارند، پروانه اشتغال به شغل مهندسی در رشته اصلی و یا مرتبط با آن تعلق نخواهد گرفت.

افرادی که مدرک کارشناسی در رشته‌های مختلف دارند و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های همسان شده‌اند، می‌توانند با رعایت شرایط دیگر، پروانه اشتغال به کار مرتبط با مهندسی با حداکثر صلاحیت نظارت تا پایه دو دریافت کنند.

از دیگر شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی با مدرک ارشد این است که اشخاصی که مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط دارند و پس از آن موفق به اخذ مدارک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های همسان شده‌اند، می‌توانند با داشتن سایر شرایط لازم، پروانه اشتغال به کار مرتبط با مهندسی یا صلاحیت طراحی و نظارت بدون محدودیت دریافت کنند.

داوطلبانی که مدرک کارشناسی در رشته‌های دبیری فنی دارند و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های همسان شده‌اند، پس از سپری شدن سنوات قانونی، با داشتن سایر شرایط الزامی، امکان اخذ پروانه اشتغال به کار همانند دارندگان مدارک تحصیلی در رشته اصلی را خواهند داشت.

متقاضیان دارای مدرک کاردانی در رشته‌های غیرمرتبط که موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های همسان شده‌اند، می‌توانند با رعایت شرایط مربوط، پروانه اشتغال به کار مرتبط با مهندسی یا صلاحیت نظارت دریافت کنند.

افرادی که پیشتر از قبل پروانه اشتغال به کار بر اساس مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده‌اند، می‌توانند پروانه خود را با همان کد و پایه قبلی تمدید کنند، با این تفاوت که ارتقا پایه پروانه مطابق با ضوابط جدید می‌باشد.

شرایط عضویت نظام مهندسی 1402

برای عضویت در نظام مهندسی ۱۴۰۲، متقاضیان باید حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته‌های مرتبط با مهندسی باشند. پس از دریافت کارت عضویت و قبولی در آزمون نظام مهندسی و گذشت سه سال از دریافت مدرک، می‌توانند پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت کنند.

برای عضویت، باید با مدارکی مثل عکس، فتوکپی مدرک تحصیلی و شناسنامه به سازمان نظام مهندسی مراجعه و هزینه عضویت را پرداخت کنند.

 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

 

پادکست صوتی مقاله

 

خلاصه مقاله شرایط آزمون نظام مهندسی

آشنایی با شرایط آزمون نظام مهندسی برای متقاضیان سیار ضروری است. برگزاری آزمون نظام مهندسی سالیانه در هفت رشته اصلی به‌طور منظم انجام می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این آزمون، ارائه پروانه اشتغال به کار به مهندسان جهت تاسیس شرکت‌ها و دفاتر مهندسی است. این آزمون سالیانه برگزار می‌گردد و دو بار با فاصله زمانی حدود شش ماه از یکدیگر برگزار می‌شود. داوطلبانی که شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۲ را دارا هستند، باید در زمان مقرر به وب‌سایت inbr. ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت نمایند

در این مقاله به شرایط ثبت نام نظام مهندسی پرداختیم و توضیحاتی را در مورد شرایط ثبت نام و سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی ارائه دادیم. چنانچه شما نیز قصد شرکت در این آزمون را دارید، می توانید همه اطلاعات مورد نیاز از جمله شرط معدل در آزمون نظام مهندسی و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی با مدرک ارشد را از مشاورین ما از طریق تماس با شماره 9099075307 جویا شوید.

برای دانلود پی دی اف مقاله شرایط آزمون نظام مهندسی کلیک نمایید.

3.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی چیست؟

یکی از رمهمترین شرایط آزمون، داشتن مدرک تحصیلی معتبر و مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. در این مقاله تمامی شرایط ثبت نام و سابقه کار مورد نیاز شرکت در آزمون نظام مهندسی ذکر شده است.

سابقه کار برای آزمون نظام مهندسی حرفه ای چند سال باید باشد؟

سابقه کار مقطع کارشناسی باید 3 سال، ارشد 2 سال، و دکترا 1 سال از تاریخ اخذ مدرک فارغ التصیلی باشد.

چه رشته هایی می توانند در آزمون نظام مهندسی شرکت کنند؟

رشته های هفتگانه معماری، عمران، تأسیسات مكانیكی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

نظرات

160 دیدگاه دربارهٔ «شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + سابقه کار مورد نیاز»

  1. Avatar photo Atoosa گفت:

    سلام وقت بخیر ، آیا سابقه‌ی کار باید مربوط به شهر محل سکونت و عضویت نظام مهندسی باشه ؟ یعنی من کرج زندگی می کنم و پروانه‌ی اشتغال کرج رو می خوام بگیرم اما سابقه‌ی کارم در تهران هست

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر محدودیتی ندارد

  2. Avatar photo میثم حیدراولاد گفت:

    سلام خسته نباشید من به تازگی مدرک کارشناسی گرفتم گفته میشه سه سال باید بگذره تا بتونی ثبت نام کنی اما طنیدم اگه تو این مدت سابقه بیمه داشته باشی می تونی زود تر شرکت کنی میخواستم بدونم سابقه بیمه تاثیر داره ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      علاوه بر بیمه حتما باید 3 سال از مدرک کارشناسی شما بگذره تا بتوانید ثبت نام کنید

  3. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من مدرک کاردانی برق دارم ومهندسی اجرایی ساختمان در صورت گذشت سه سال از مدرک کارشناسی آیا می تونم در آزمون شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

    زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1402 + جدول تاریخ ها | inbr.ir

    برای دریافت پروانه نظام مهندسی و گواهی اشتغال به کار از این سازمان لازم است افراد حتماً در آزمون هایی که از طرف سازمان نظام مهندسی اعلام می شود شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا...
  • ثبت نام آزمون نظام مهندسی

    ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + شرایط و مدارک | inbr.ir

     ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ آغاز شد. در این آزمون داوطلبان می توانند با انواع مدرک های تحصیلی و اطلاع از راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. به صورت کلی افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی...
  • ارتقاء پایه نظام مهندسی

    شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی + بخشنامه سنوات 1403 | inbr.ir

    ارتقاء پایه نظام مهندسی با گذر زمان و کسب تجربه امکان پذیر می باشد. ارتقاء پایه نظام مهندسی فرآیندی برای بالا بردن سطح تجربه و تخصص مهندسان در زمینه های مختلف است. از این طریق خدمات مهندسی با کیفیت بیشتری...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)