ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان + قانون 1403| ایران تحصیل

شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می‌دانید شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان چگونه است؟ ما در این مقاله از ایران تحصیل، قصد داریم درباره خرید سربازی جانبازان با شما سخن بگوییم. پس از انقلاب اسلامی تا به امروز، کشور ما تحت‌تأثیر چالش‌های مختلفی قرار گرفته است و خیلی از افراد برای حفظ حاکمیت اسلامی جان‌افشانی‌های زیادی انجام داده‌اند که ما این گونه افراد را به‌عنوان جانباز و ایثارگر می‌شناسیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید، مقاله خرید خدمت سربازی را بخوانید.

شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان چگونه است؟

حتما شما هم درباره شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان چیزهایی شنیده‌اید. خدمت سربازی یکی از مهم‌ترین وظایف پسران بالای 18 سال در ایران است. کشور ما مانند برخی از کشورهای دیگر بیش از 18 ماه را برای خدمت سربازی مد نظر گرفته است.

در اینجا باید ذکر کنیم که از سال 1391 تابه‌حال مدت خدمت سربازی از 24 ماه به 21 ماه کاهش پیدا کرده است. خیلی از جوانان فکر می‌کنند که سربازی فقط باعث اتلاف عمرشان می‌شود. آنها براین باورند که در مدت سربازی فقط وقت خود را هدر می‌دهند.

شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران

اما برخی از افراد دیگر طرز تفکر متفاوتی دارند و معتقد هستند که خدمت سربازی یک حرکت جهادی است. آنها این کار را نوعی ادای دین به کشور و جمهوری اسلامی می‌دانند. به‌هرحال، همان‌طور که گفته شد خدمت سربازی امری ضروری محسوب می شود.

مشمولان درصورتی‌که غیبت داشته باشند و برای اعزام به سربازی اقدام نکنند، با مشکلاتی برخورد می‌نمایند. اما برخی افراد شرایط ویژه‌ای دارند که می‌توانند معافیت بگیرند و سربازی خود را بخرند یا مشمول کسری خدمت ایثارگری شوند.

اما فقط برخی از افراد مشمول این طرح می‌شوند که شرایط آن را ما در این مقاله به شما می‌گوییم. یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که این روزها خیلی درباره آن می‌شنوید، نحوه و شرایط خرید خدمت فرزندان جانبازان و ایثارگران است؛ بنابراین ما می‌خواهیم به صحت‌ و سقم این اخبار بپردازیم. پس لطفا ما را همراهی نمایید و اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید، مقاله مدارک لازم برای خرید خدمت سربازی را مطالعه نمایید.

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

کارت ایثارگری چه تأثیری در شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان دارد؟

تأثیر کارت ایثارگری در خرید سربازی بسیار زیاد است و شاید با کارت ایثارگری می‌توانید خدمت سربازی خود را بخرید. اگر واجد دریافت این کارت هستید، شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده نمایید. علاوه بر این، درصورتی‌که پیگیر کسری خدمت سربازی هستید، با استفاده از کارت ایثارگری می‌توانید برای دریافت کسری خدمت اقدام نمایید. سامانه ایثار به صورت غیرحضوری و اینترنتی برای ارائه این خدمات راه اندازی شده است.

تأثیر کارت ایثارگری در خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان
تأثیر کارت ایثارگری در خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان

اگر درخواست کارت ایثارگری داده‌اید و هنوز کارت به دست شما نرسیده است، باید به مرجعی که درخواست خود را به آن داده‌اید، مراجعه کنید. همان‌طور که گفتیم شما در دو جا می‌توانید از کار ایثارگری کمک بگیرید؛ یکی برای خرید سربازی و دیگری دریافت کسری خدمت سربازی. طبق قانون تأثیر کارت ایثارگری در خرید سربازی که در طرح جدید مجلس برای خدمت سربازی تصویب شده است، فرزندان ایثارگری که غیبت ندارند، می‌توانند با پرداخت مبلغ کمی خدمت سربازی خود را بخرند. این مبلغ تا الان حدود 5 میلیون تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میزان حقوق سربازی، روی لینک مربوطه ضربه بزنید.

این طرح را مجلس و شورای نگهبان تأیید کرده‌اند و تأثیر کارت ایثارگری در خرید سربازی قطعی است. کسانی که کارت ایثارگری دارند اگر واجد شرایط باشند، می‌توانند از تأثیر کارت ایثارگری در خرید بیمه سربازی هم استفاده کنند.

خرید بیمه سربازی بر طبق تاریخ تقاضا، میانگین حقوق دوساله پیش از تقاضای گرفتن بیمه و نرخ حق بیمه حساب می شود. متقاضیان می‌توانند حق بیمه خود را به‌صورت یکجا با اقساط 12 ماه پرداخت نمایند. گاهی مواقع بیمه سربازی رایگان در نظر گرفته می‌شود که باید از قبل درباره آن اطلاعاتی به دست بیاورید. بدین صورت، مطمئن می‌شوید که آیا شما را هم شامل می‌شود یا خیر.

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

مهمترین شرط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان

ما در این قسمت سعی داریم که قوانین و شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان را برای شما شرح دهیم. قانون جدید ایثارگران در 3 حالت وضع شده است که ما می خواهیم حالت سوم یعنی خرید خدمت ایثارگران را بیان کنیم. اولین و مهم‌ترین شرط برای استفاده از طرح خرید خدمت سربازی، نداشتن غیبت است.

طبق این قانون فزندان ایثار گرانی که غیبت ندارند، می توانند با پرداخت 5 میلیون تومان سربازی خود را خریداری کنند. مجلس و شورای نگهبان این طرح را به تازگی تایید و تصویب کرده اند.

در حال حاضر چند ماهی است که خرید سربازی فرزندان ایثارگران در مجلس تصویب شده است. خیلی از ایثارگران به‌خاطر این طرح راضی و خشنود هستند. همان گونه که گفتیم مهم‌ترین شرط خرید خدمت سربازی، عدم وجود غیبت است. متأسفانه فرزندان ایثارگرانی که غیبت یا تأخیر در سربازی دارند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از این طرح‌ها استفاده کنند.

اولین‌بار در سال 1377 در یک دوره سه ساله سربازان توانستند خدمت خود را با پرداخت هزینه 1800000 تا 3100000 هزار تومان خریداری کنند . اما در سال های بعد بر ساس بند ط تبصره 6 فروش خدمت سربازی با اجرای شرایط خاصی انجام می شد که این قوانین هر ساله تغییرات زیادی می کند.

شرط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان

خلاصه مطلب

اکنون که درباره شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان مطالب زیادی فراگرفتید، زمان آن فرارسیده است که برای خرید سربازی اقدام کنید. خیلی از افراد هستند که شرایط رفتن به سربازی را ندارند این گونه افراد باید به فکر خرید خدمت سربازی باشند. در غیر این صورت با مشکل تأخیر در سربازی و یا غیبت مواجه می‌شوند. ما در این مقاله از ایران تحصیل سعی کردیم قوانین جدیدی که درباره خرید سربازی تصویب شده است را به اطلاع شما برسانیم.

برای دانلود PDF این مطلب، روی این لینک کلیک کنید.

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اولین‌بار در چه سالی سربازان توانستند خدمت خود را بخرند؟

 اولین‌بار در سال 1377 در یک دوره سه ساله سربازان توانستند خدمت خود را با پرداخت مبلغ 1800000 تا 3100000 هزار تومان خریداری کنند. این دوره سه ساله بود و بعد از آن قانونش تغییر کرد.

مدت‌زمان خدمت سربازی در ایران چقدر است؟

دوره سربازی در ایران ماند 21 کشور دیگر بیشتر از 18 ماه است. در سال 1391 مدت‌زمان سربازی از 24 ماه به 21 ماه تغییر کرد و مدت آن حدود سه ماه کاهش یافت.

اولین و مهم‌ترین شرط برای استفاده از کارت ایثارگری چیست؟

اولین و مهم‌ترین شرط برای استفاده از این کارت، نداشتن تأخیر و غیبت در سربازی است. به‌طوری‌که افراد داری غیبت نمی‌توانند از شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگر و جانباز استفاده نمایند.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «شرایط خرید سربازی فرزندان ایثارگران و جانبازان + قانون 1403| ایران تحصیل»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر. بنده فرزند چهارم هستم. سه برادر بزرگتر از خودم خدمت سربازیشون رو انجام دادند و پدر بنده دارای کارت ایثار رزمندگان به مدت ۲۹ماه و ۱۲ روز سابقه حضور در جبهه دارد آیا میتوانم معاف شوم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر معاف نمیشوید و فقط کسری برای شما لحاظ میشود

  2. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    بنده فرزند چهارم هستم. سه برادر بزرگتر از خودم خدمت سربازیشون رو انجام دادند و پدر بنده دارای کارت ایثار رزمندگان به مدت ۲۹ و ۱۲ روز سابقه حضور در جبهه دارد آیا میتوانم معاف شوم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورتی که برادران شما از امتیازات ایثارگری پدر استفاده نکردند میتوانید شما نسبت به استفاده آن اقدام نمایید.

  3. Avatar photo امیر گفت:

    سلام پدر بنده 25ماه سابقه جبهه داره چطور معاف شم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام شما میتوانید به ازای هرماه مدت منطقه پدرتون 12 روز کسری دریافت کنید

  4. Avatar photo Sajjad گفت:

    سلام.
    این طرح جدید هست؟تصویب شده اصلا؟برای چه تاریخی هست؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر دوست عزیز این قانون تصویب نشده است و صحت ندارد.

  5. Avatar photo mohammad گفت:

    برای خرید چجوری باید اقدام کنیم؟!

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر سامانه خرید سربازی بسته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • پرداخت اقساط بیمه سربازی

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی + لینک اینترنتی | ورود es.tamin.ir

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی برای مشمولانی که از حق بیمه استفاده می کنند، طراحی شده است. قانون پرداخت اقساط بیمه سربازی همگانی و اجباری است و همه افراد باید از آن پیروی کنند. در حقیقت افرادی که تأخیر غیر...
  • تمدید معافیت تحصیلی

    تمدید معافیت تحصیلی + ورود به سایت صدور

    قوانین جدید مربوط به تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان اعلام شد. پس از پایان سن 18 سالگی، تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی می شوند و می بایست برای انجام وظیفه خود هر چه سریع تر اقدام کنند؛ در غیر این صورت...
تماس با مشاور