ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

transmission.behdasht.gov.ir + سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در صورتی که قصد انتقالی یا میهمانی داشته باشند باید به سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت به آدرس الکترونیکی transmission.behdasht.gov.ir مراجعه کنند. آن‌ها در این سایت با ارائه مدارک خواسته شده برای میهمانی یا انتقالی، درخواست خود را ثبت کنند. در صورتی که اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها در این سامانه اشتباه درج شده باشد، می‌توانند آن را ویرایش کنند. بعد از آن باید منتظر اعلامیه دانشگاه علوم پزشکی باشند تا برای پیگیری دوباره به سامانه درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت مراجعه کنند.

سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت تنها در محدوده زمانی مشخصی در اختیار دانشجویان قرار دارد. لذا آن‌ها باید در این زمان با در دست داشتن مدارک لازم ثبت‌نام کنند. از آنجا که دلایل انتقالی در دانشگاه علوم پزشکی تاثیر بالایی در قبولی درخواست دانشجویان دارد، لذا آن‌ها باید با موثرترین دلایل انتقالی آشنایی داشته باشند. چنانچه درباره سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت و همچنین نکات مربوط با این موضوع سوال یا ابهامی داشتید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

بنر کال تو اکشن

سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت transmission.behdasht.gov.ir

دانشجویانی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند برای ثبت درخواست انتقالی خود به سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت به آدرس transmission.behdasht.gov.ir مراجعه کنند. در این سایت کلیه مراحل ثبت درخواست، ویرایش اطلاعات و پیگیری نتایج انجام می‌شود. دانشجویان در این سامانه می‌توانند درخواست انتقالی موقت خود را از دانشگاه مبدا به دانشگاه مقصد ثبت کنند.

آن‌ها باید دلایل قانع‌کننده‌ای برای انتقالی خود داشته باشند تا دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست آن‌ها موافقت کند. مراحل انجام ثبت درخواست انتقالی در سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی وزارت بهداشت مانند سایت‌های دیگر قوانین خاص خودش را دارد. برخی از دانشجویان جدید الورود با این قوانین آشنایی ندارند؛ به همین دلیل با درخواست انتقالی آن‌ها موافقت نمی‌شود. این دسته از دانشجویان می‌بایست با کلیه مراحل ثبت درخواست انتقالی در سامانه transmission.behdasht.gov.ir آشنایی داشته باشند.

جهت ورود به سایت شهریه ارشد وزارت بهداشت و جدول نرخ جدید آن روی لینک کلیک کنید.

سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت transmission.behdasht.gov.ir

زمان ثبت نام در سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی ۱۴۰۳

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم کلیه دانشجویان برای ثبت درخواست انتقالی خود باید به سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی مراجعه کرده و در آنجا، با درج شماره دانشجویی و کد ملی خود وارد سامانه شوند. سپس اطلاعات ثبت‌نامی خود و دلایل انتقالی را در این سامانه درج کنند. دانشجویان باید دقت کنند که برای ورود به سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی باید در تاریخ مشخصی اقدام کنند؛ زیرا دانشجویان علوم پزشکی در محدوده زمان خاصی می‌توانند به سایت مراجعه و درخواست انتقالی خود را ثبت کنند. در حال حاضر زمان ثبت درخواست انتقالی در سامانه برای نیمه دوم سال تحصیلی 1401-1403 به شکل زیر است.

بازه زمانی اقدامات
سه شنبه 17 آبان ماه تا پنجشنبه 17 آذرماه 1401 ثبت درخواست انتقالی
شنبه 19 آذرماه تا سه شنبه 29 آذرماه 1401 بررسی مدارک توسط دانشگاه مبداء و ویرایش آن ها توسط دانشجو در صورت لزوم
شنبه 3 دی ماه تا دوشنبه 12 دی ماه 1401 اعلام نتیجه اولیه درخواست توسط دانشگاه مبداء
سه شنبه 13 دی ماه تا پنجشنبه 22 دی ماه 1401 بررسی مدارک توسط دانشگاه مقصد و ویرایش آن ها توسط دانشجو در صورت لزوم
شنبه 24 دی ماه تا پنجشنبه 6 بهمن ماه 1401 بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام دانشجویی وزارت بهداشت روی لینک رنگی کلیک کنید.

مراحل ورود به سامانه درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت

اگر شما قصد ورود و ثبت‌نام در سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت را داشته باشید، می‌توانید طبق اطلاعات مندرج شده در مقاله انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت اقدام کنید. در این مقاله کلیه مراحل ثبت‌نام انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت به همراه کلیه شرایط دانشجویان جهت انتقالی مشخص شده است.

بعد از آن که اطلاعات خود را در سامانه transmission.behdasht.gov.ir ثبت کردید، قبل از تایید آن‌ها دقت کنید که کلیه اطلاعات شما درست باشند و در صورت لزوم آن‌ها را اصلاح کنید، در غیر این صورت ممکن است فرآیند بعدی شما دچار مشکل شود.

مراحل ورود به سامانه درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت

برای آشنایی با نحوه نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی روی لینک کلیک کنید.

پیگیری نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی

بعد از آن که شما درخواست انتقالی خود را در سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی ثبت کردید باید منتظر نتایج آن باشید. دقت کنید که مدارک انتقالی و میهمانی در سامانه transmission.behdasht.gov.ir متفاوت است.

پس از آن که زمان ثبت نام در سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی تمام شد درخواست شما به همراه مدارک و دلایل آن در دانشگاه مبدا بررسی شده و در صورت تایید، آن را به دانشگاه مقصد ارسال می کنند. حالا درخواست شما را دانشگاه مقصد نیز بررسی خواهد کرد. سپس در صورت توافق آن باید دوباره به سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت مراجعه کرده و فرم دانشگاه مقصد را پر کنید. حالا منتظر نتایج نهایی دانشگاه مقصد باشید تا در صورت تایید در نیمسال تحصیلی جدید ثبت نام کنید؛ بنابراین می‌توان دریافت که کلیه مراحل ثبت‌نام و پیگیری درخواست انتقالی در سامانه نقل و انتقالات علوم پزشکی انجام می‌گیرد.

در برخی مواقع نیز مشاهده شده است که دانشجویان بعد از ثبت‌نام در سامانه درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت دچار مشکل می‌شوند. به طوری که نمی‌دانند چگونه آن را برطرف کنند. در این گونه مواقع مشاوران ایران تحصیل می توانند به عنوان راهنما در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

برای ورود به سامانه ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت و ویرایش اطلاعات آن ها کلیک کنید.

 پیگیری نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی

اخبار مرتبط با وزارت بهداشت

🔹تمدید فرصت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان علوم و پزشکی

با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها مبنی بر عدم ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال و میهمانی زمان ثبت درخواست توسط دانشجویان در دانشگاه‌های مبدا و بارگذاری مدارک آن‌ها از تاریخ ۲۶ تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ تمدید شده و سامانه در بازه زمانی مذکور فعال خواهد بود.

🔹 افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و دستیاری در کشور

وزیر بهداشت و درمان کشور طی گزارشی از افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و دستیاری خبر داد. هم‌چنین او اشاره کرد که تعرفه پرستاری در کشور بهبود یافته است.

🔹 ارتقا دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم پزشکی

دکتر ارسالان خالدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، طی گزارشی از ارتقا دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده علوم پزشکی خبر داد. این دانشگاه در سال 1370 با جذب دانشجویان پرستار فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون رشته های فوریت های پزشکی و اتاق عمل را به رشته های مورد پذیرش خود اضافه کرده است. در حال حاضر این دانشگاه با پیگیری های انجام شده به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یافته است.

کال تو اکشن تماس

خلاصه مطلب

سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت به نشانی اینترنتی transmission.behdasht.gov.ir برای ثبت‌نام و پیگیری درخواست انتقالی دانشجویان وزارت علوم ایجاد شده است. این سامانه تنها در محدوده زمانی خاصی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد تا درخواست نقل و انتقالات آن ها را ثبت کند. این دانشجویان باید برای ثبت‌نام در سامانه درخواست انتقالی مدارک لازم را به همراه دلایل انتقالی خود ارائه دهند.

این مدارک و دلایل انتقالی ابتدا در دانشگاه مبدا بررسی می‌شود. در صورتی که آن‌ها با درخواست انتقالی دانشجویان موافقت کرده باشند درخواست آن‌ها به دانشگاه مقصد ارسال می‌شود. حالا دانشجویان باید برای تکمیل فرم‌های دانشگاه مقصد خود دوباره به سامانه نقل و انتقالات علوم پزشکی مراجعه کنند. در نهایت نیز برای ثبت‌نام در نیمسال تحصیلی جدید در دانشگاه مقصد آماده باشند.

بنابراین می‌توان دریافت که کلیه مراحل ثبت‌نام و پیگیری درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت در سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت انجام می‌گیرد. دانشجویان برای ثبت انتقالی خود دلایل قانع‌کننده‌ای داشته باشند، در غیر این صورت دانشگاه مبدا و مقصد با درخواست آن ها موافقت نمی‌کند. شما برای مشخص کردن دلایل قانع‌کننده برای انتقالی خود می‌توانید از مشاوران مجموعه ایران تحصیل که راهنمای دانشجویان وزارت بهداشت هستند، کمک بگیرید. برای ارتباط با این مشاوران می‌توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

 

برای دانلود فایل PDF سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویان علوم پزشکی برای ورود به سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی به کمک شماره دانشجویی و کد ملی خود می توانند وارد سایت transmission.behdasht.gov.ir شوند.

آیا سامانه درخواست انتقالی دانشجویان وزارت بهداشت همیشه در اختیار دانشجویان قرار دارد؟

خیر؛ این سامانه تنها زمانی در اختیار دانشجویان قرار دارد که فرآیند ثبت‌نام انتقالی در دانشگاه‌های وزارت بهداشت آغاز شده باشد.

آیا کلیه دانشجویان می‌توانند در سایت نقل و انتقالات وزارت علوم پزشکی ثبت‌نام کنند؟

خیر؛ کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به بالا نمی‌توانند در سامانه transmission.behdasht.gov.ir برای انتقالی یا میهمانی درخواست دهند.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «transmission.behdasht.gov.ir + سایت نقل و انتقالات وزارت بهداشت»

  1. Avatar photo شیما جامعی گفت:

    با سلام من دانشجوی داروسازی در دانشگاه غیر تایید در ترکیه هستم ایا امکان انتقال به دانشگاههای ایران را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت که دانشگاه مبدا مورد تایید وزارت بهداشت کشور ایران باشید می توانید درخواست انتقالی داشته باشید

  2. Avatar photo ندا گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم کسی که مقطع لیسانس دانشگاه غیرتایید ترکیه باشه و مقطع ارشد و دکتری بره دانشگاه تایید میتونه برگرده ایران کار کنه ؟اجازه کار میده وزارت بهداشت

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این امکان وجود ندارد.

  3. Avatar photo اله یاری گفت:

    من در دانشگاه اهواز در حال تحصل داروسازی هستم و میخوام انتقالی بگیرم دانشگاه علوم پزشکی تهران اولا شرایط چیه و دوما ایا هزینه بر است>/

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسیار سخت و هزینه بر می باشد و شرایط زیادی دارد .

  4. Avatar photo ناصری گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای انتقالی گرفتن توی رشته های مهندسی پزشکی هم باید پیگیر وزارت بهداشت باشیم یا چون مهندسیه جزو وزارت علوم حساب میشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر رشته ی مهندسی پزشکی زیر شاخه ی وزارت علوم می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کار آموزی در عرصه

    کار آموزی در عرصه رشته های تجربی + لیست رشته ‌ها

    کار آموزی در عرصه شامل سپری کردن 8 الی 28 واحد درسی مطابق با نوع رشته در آخرین‌ترم یا سال تحصیلی  می‌شود.  در این ایام دانشجویان باید به محیط‌ها و مراکز درمانی برود. سپس شیفت‌های کاری مختلف را دررابطه‌با بخش‌های...
  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
تماس با مشاور