ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه پایش دانشگاه آزاد 

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سامانه پایش دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه پایش دانشگاه آزاد یکی از سامانه مهمی است که قبل از شروع پایان نامه باید از نحوه کار با آن و همچنین قسمت های مختلف آن اطلاعات لازم را بدست آورید. به دلیل اهمیت این موضوع ، ما در ادامه به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه کار با سامانه ، نحوه وارد شدن و همچنین نحوه ثبت نام سامانه پایش آزاد پاسخ خواهیم داد. همچنین مراحل اداری و انواع فرم هایی که برای نگارش پایان نامه نیاز دارید ، در ادامه بررسی شده است. با وارد شدن به سامانه پایش دانشگاه آزاد می توانید برای موضوع پایان نامه خود ، پیشنهاداتی را دریافت نمایید. ما در ادامه قصد داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه ورود به سایت  irn.iau.ac.ir پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ثبت نام سامانه پایش آزاد داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در ادامه نکات مربوط به سایت پایش پایان نامه را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه و سایت پایش دانشگاه آزاد irn.iau.ac.ir از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از سامانه پایش دانشگاه آزاد و  همچنین اطلاع از نحوه ثبت نام حتماً از مشاوران کمک بگیرید.

 

 

سامانه پایش دانشگاه آزاد irn.iau.ac.ir

دانشجویان مقطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد ، مانند تمامی دانشگاه های دیگر لازم است پایان نامه خود را در این دو مقطع ارائه دهند. همانطور که در مقدمه اشاره کرده بودیم در سایت پایش پایان نامه ، امکان انتخاب موضوع و همچنین بسیاری امکانات دیگر وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. برای انتخاب موضوع از این سایت در ادامه همراه ما باشید تا مراحل توضیح داده شود.  قبل از بررسی مراحل لازم است بدانید که در حال حاضر سایت پایش پایان نامه با سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد ادغام شده است.

 

 

نحوه ثبت نام در سامانه پایش دانشگاه آزاد irn.iau.ac.ir

تمامی دانشجویان مقطع های ارشد و دکتری برای ثبت عنوان پایان نامه خود لازم است با ورود به سایت    irn.iau.ac.irو ثبت نام در سامانه پایش دانشگاه آزاد این کار را انجام دهند. پس اولین مرحله برای  انتخاب و اعلام موضوعت پایان نامه ، ثبت نام سامانه پایش آزاد است.

برای ثبت نام سامانه پایش آزاد ، کافی است ابتدا به سامانه پایش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و ورود به سامانه را انتخاب نمایید.

 از آنجایی که سامانه پایش دانشگاه آزاد با سامانه پژوهشیار یکی شده است، در این مرحله لازم است برای ثبت پروپوزال در پژوهشیار روی آدرس اینترنتی پژوهشیار ris.iau.ac.ir ، کلیک نمایید.

 پس از کلیک روی این قسمت ، صفحه ثبت نام را خواهید دید که می توانید پس از مشاهده روی گزینه ورود به سامانه پژوهشیار کلیک کنید .

برای ثبت نام سامانه پایش آزاد ، مانند تمامی سامانه های دیگر از شما اطلاعاتی هم چون اطلاعات هویتی ، تحصیلی و… خواسته خواهد شد که لازم است پس از وارد کردن همه آن ها ، موضوع و استاد راهنمای خود را انتخاب کنید.

 

 

مراحل ثبت موضوع پایان نامه در سامانه irn.iau.ac.ir

اگر با استفاده از توضیحات فوق موفق به ثبت موضوع خود در سامانه پایش دانشگاه آزاد نشدید ، در این قسمت همراه ما باشید تا با جزییات بیشتری مراحل ، ورود به سایت   irn.iau.ac.ir  و ثبت مراحل در سایت پایش پایان نامه را بررسی کنیم. پس از هدایت به سامانه ، گزینه ورود به سامانه و بعد ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید.

 

 

سایت پایش پایان نامه

 

 

 سپس اطلاعات خود را به صورت کامل و بدون ناقص وارد نمایید ؛ زیرا اگر اطلاعات کامل نباشد ، با مشکل مواجه خواهید شد.

 

 

ثبت نام سامانه پایش آزاد

 

 

در مرحله بعد نیاز است تا نام دانشگاه خود را از لیست آورده شده انتخاب نمایید. پس از وارد کردن تمامی اطلاعات ، از شما خواسته می شود تا با کلیک بر روی ایجاد حساب کاربردی ، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنید. سپس رمز عبور از پیامک یا ایمیل برای تا ارسال خواهد شد که برای ورود به سامانه لازم است دوباره به صفحه اول بازگردید و با اطلاعاتی که دارید وارد حساب کاربری خود شوید.

حالا می توانید گزینه های انتخاب استاد راهنما ، ثبت پروپوزال و… را ببینید که تمامی مراحل شامل موارد زیر می شوند :

  • انتخاب گزینه درخواست استاد  راهنما
  • انتخاب گزینه استاد مشاور
  • انتخاب کردن موضوع پژوهش
  • موافقت یا عدم موافقت با درخواست های ثبت شده
  • ثبت کردن اطلاعات در تحقیق در سایت
  • تعیین کردن تاریخ دفاع
  • تعیین کردن داور
  • تایید و یا عدم تایید پروپوزال

 

 

ورود به سایت irn.iau.ac.ir

طرح پایش آزاد چیست؟

پس از آشنایی با نحوه ثبت نام سامانه پایش آزاد و نحوه ورود به سایت  irn.iau.ac.ir در این قسمت قصد داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با سامانه پایش دانشگاه آزاد در اختیار شما قرار دهیم. این طرح خلاصه ای از عبارت پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ‌ای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. راه اندازی آن به سال 97 بازمی گردد یعنی زمانی که تصمیم بر آن شد تا چالش های کلان کشور به زمینه های پژوهشی تبدیل گردد. هدف اصلی راه اندازی سامانه پایش دانشگاه آزاد ، حمایت ازپایان نامه های دانشجویان به صورت کلان و در حوزه صنعت است ، به نحوی که انتخاب موضوع براساس نیازهای جامعه انجام شود.  با پیاده سازی این سامانه نه تنها کاغذبازی ها اداری که در گذشته انجام می شد حذف گردیده است حتی با توجه به شرایط کرونا نیز بسیار مفید بوده است.

 

مراحل اخذ پایان نامه از تصویب تا دفاع همراه با فرم های مورد نیاز دانشگاه آزاد

همانطور که در قسمت های فوق بررسی کردیم دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند در سامانه پایش دانشگاه آزاد، به ثبت موضوع پایان نامه خود و همچنین انتخاب اساتید راهنما بپردازند. حال در این قسمت قصد داریم مراحل اداری اقدام برای نوشتن پایان نامه و همچنین فرم های مورد نیاز را بررسی کنیم.

 

 

برای ورود به سامانه برنامه امن آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

 

 مرحله اول گروه آموزشی

قبل از انتخاب استاد در سامانه پایش دانشگاه آزاد ، ابتدا لازم است لیست اسامی اساتید راهنما را دریافت کنید که این لیست را واحد آموزش دانشگاه خودتان ارائه می دهد. اگر استاد شما از اساتید خارج از دانشگاه باشد لازم است نسبت به تکمیل فرم تفاهم نامه پژوهشی با استادان راهنمای خارج از دانشگاه آزاد اسلامی ، توجه داشته باشید.

اگر استاد در سامانه کدینگ فاقد کد بود ؛ فرم درخواست مد را از سامانه کدینگ پایان نامه باید به امور پژوهشی ارسال کنید.

 

 

برای ورود به سامانه vadamp.iauec.ac.ir بر روی لینک کلیک نمایید

 

 

مرحله دوم دانشجو

برای تایید عنوان پایان نامه دانشجو با فرم تایید را به گروه آموزش بدهد یا در سامان منتظر تایید بماند. همچنین مدارک پروپوزال ، نیز لازم است ارائه گردد. فرم های شماره 3 و 4 نیز باید به تایید استاد انتخاب شده دانشجو برسند. اگر فرم شماره 5 توسط استاد تکمیل شود ، یعنی وی آمادگی ادامه همکاری در پژوهش با دانشجو را دارد. توجه داشته باشید که پس از ثبت اطلاعات در سایت پایش پایان نامه لازم است برای ثبت در ایران داک نیز اقدام نمایید که این دوسایت کاملاً متفاوت هستند و لازم است مراحل متفاوتی برای آن ها طی شود.

 ایمیل گروه های آموزشی و امورپژوهشی جهت اطلاع و ثبت در  سامانه پایش دانشگاه آزاد شامل موارد زیر می شود :

hogoog.group@taftiau.ac.ir گروه حقوق

memari.group@taftiau.ac.ir گروه معماری

omran.group@taftiau.ac.ir گروه عمران

nagshebardari.group@taftiau.ac.ir گروه نقشه برداري

physicaledu.group@taftiau.ac.ir گروه تربيت بدني

research@taftiau.ac.ir امورپژوهشي

 

 

برای اطلاع از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره بدون کنکور و با کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

مرحله چهارم امور پژوهشی

در این مرحله لازم است فرم پروپوزال ، فرم الف ، رسید موقتی که برای ثبت پیشنهاد پایان نامه ارائه می شود و دیگر را دریافت نمایید و مراحل زیر را نیز طی کنید.

در صورتی که طرح پروپوزال تایید شده لازم است ازسامانه کدینگ پایان نامه ها کد دریافت کرده و تایید کد رهگیری را از ایران داک نیز  بگیرید.

در حین پژوهش دانشجو باید فرم های گزارش پیشرفت کار را گرفته و پس از تکمیل به گروه آموزشی ارائه نماید. این فرم هر سه ماه یک بار تا زمانی که پایان نامه تکمیل شده و به پایان برسد ، لازم است ارائه گردد.

همچنین دریافت مجوز دفاع که فرم شماره 8 است ، از اساتید راهنما مهم می باشد.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد اسلامی وارد لینک مربوطه شوید.

 

 

معرفی دیگر سامانه های اختصاصی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد دارای سامانه های متعددی است که لازم است دانشجویان با تمامی آن ها آشنایی کامل داشته باشند. پس از معرفی  

سامانه پایش دانشگاه آزاد ، در این قسمت قصد داریم به معرفی دیگر سامانه ها بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

این سامانه به تازگی راه اندازی شد است و هنوز ایراداتی را که دارد در حال برطرف شدن است. برخی از قسمت های این سامانه شامل ، ارائه برنامه های نیمسال تحصیلی ، ارائه گروه های درسی ، ارزشیابی اساتید ، ارائه خوابگاه ، انجام امور فارغ التحصیلان ، ارائه برنامه های کلاسی و مشاهده های نمره ها می شود. البته در این سامانه خدمات دیگری همچون ارائه گواهی اشتغال به تحصیل ، ارائه برنامه امتحانات تئوری و عملی و… نیز ارائه می شود.

 

 

نحوه ورود و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ، می توانید برای ثبت نام در این مرکز اقدام نمایید. از آنجایی که به دلیل کرونا امکان مراجعه حضوری به دانشگاه ها وجود ندارد ، به همین دلیل این سامانه برای ثبت نام از افراد به صورت غیر حضوری راه اندازی گردیده است. برای ثبت نام ابتدا به سایت با آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید و گزینه پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه از شما کد ملی خواسته می شود پس از وارد کردن کد ملی ، گزینه ورود را انتخاب کنید. حالا می توانید رشته هایی را که نمره قبولی آن ها را کسب کرده اید ، مشاهده کنید. در مرحله بعدی ،لازم است نکاتی را که آورده شده است با دقت مطالعه کنید و تیک گزینه موارد فوق را مطالعه کرده ام بزنید. در مرحله چهارم نام کاربری ، کلمه عبور و شماره دانشجویی را که به صورت موقت به شما داده شده است ، وارد نمایید. پس از این مرحله صفحه ای باز خواهد شد که لازم است در آن اطلاعات شخصی را به صورت کامل وارد نمایید. حال مدارک فردی خود را اسکن نمایید و بارگزاری کنید. در مراحل بعدی نیز از شما تعهد نامه گرفته می شود پس با دقت آن را مطالعه کنید و در نهایت فرم مربوط به توانایی های خود را تکمیل نمایید.

 

 

ورود اساتید

همانطور که در سامانه پایش دانشگاه آزاد ، قسمت های مختلفی برای ورود اساتید ، دانشجویان و… در نظر گرفته شده است. در سامانه آموزش یار نیز این امکان گنجانده شده که اساتید نیز به حساب کاربری خود وارد شوند که در ادامه مراحل آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد. مراحل مانند مراحل مربوط به ورود دانشجویان است با این تفاوت که لازم است اساتید پس از زدن تیک موافقت ، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنند.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم تمامی نکات مربوط به سامانه پایش دانشگاه آزاد را بررسی کنیم. با توجه به شرایط کرونا ، انجام تمامی امور مربوط به فارغ التحصیلی و پایان نامه ها به صورت الکترونیکی می باشد به همین دلیل اطلاع از نحوه ورود به سایت  irn.iau.ac.ir  و همچنین نحوه ثبت نام سامانه پایش آزاد بسیار مهم می باشد.از آنجایی که امروز سایت پایش پایان نامه با پیشینه پژوهش ادغام شده است ، نکات مربوط به نحوه ثبت نام موضوع و مراحل دیگر پایان نامه ها نیز بررسی گردیده است.  علاوه بر این موارد ما سعی کردیم مراحل اداری و انواع فرم ها مربوط به نگارش پایان نامه را بررسی کنیم که قطعاً کم و کاستی در ارائه آن ها منجر به کند شدن روند درخواست و تحویل پایان نامه خواهد شد. در صورتی که باز هم نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه و سایت پایش دانشگاه آزاد  irn.iau.ac.ir  ، نحوه ورود و نحوه ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه سما لایو

سامانه دان دانشگاه آزاد

سامانه وادانا

سامانه مجازی دانشگاه آزاد

دانشگاه امام حسین

سامانه پایش دانشگاه آزاد irn.iau.ac.ir

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام در سامانه پایش دانشگاه آزاد به چه مدارکی نیاز است؟

تمامی مدارک مورد نیاز در وبسایت آورده شده که شامل مدارک هویتی و تحصیلی می شود.

آیا امکان تغییر استاد راهنما در سامانه پایش وجود دارد؟

قبل از تایید نهایی درخواست استاد،  می توانید تغییر دهید.

سایت پایش پایان نامه با چه سامانه دیگری ادغام شده است؟

با سامانه پژوهشیار ادغام گردیده است.

برای ثبت نام در سامانه پایش آزاد می توان از ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله برای ثبت نام می توانید از ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)