ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه از سایت سازمان سنجش 1403

سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور و اعلام نتایج آن را بر عهده دارد. در چند سال اخیر این امکان برای داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل دارند، فراهم آمده است که از طریق سوابق تحصیلی و بدون کنکور وارد دانشگاه سراسری شوند. لینک ثبت نام و ورود به دانشگاه بدون کنکور در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری، دو بار در سال در نیم سال مهر و بهمن ماه فعال می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش دفترچه را دانلود کرده و با مطالعه شرایط و رشته های تحصیلی، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

متقاضیانی که در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام ندهند از ادامه تحصیل باز مانده و می بایست سال آینده برای ثبت نام بدون کنکور اقدام نمایند. در این مقاله به معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری و مراحل آن می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه و مراحل ثبت نام بدون کنکور 1403 در سامانه سازمان سنجش می توانید از طریق شماره تماس 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید. کارشناسان ایران تحصیل در تمام ایام هفته آماده مشاوره و راهنمایی شما هستند.

معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری 1403

شرایط و مراحل ثبت نام داوطلبان بدون کنکور سراسری 1403 برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه براساس آن چه در سال های گذشته صورت گرفته، در بعضی از موارد یکسان و در موارد دیگر متفاوت خواهد بود. ثبت نام در هر دو نیم سال به صورت الکترونیکی و از طریق سازمان سنجش انجام می گیرد. کسانی که می خواهند برای ورودی نیم سال اول در مهر ماه ثبت نام نمایند، باید در مرداد ماه در زمان های اعلام شده به سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند.

متقاضیانی هم که می خواهند برای ورودی بهمن ماه ثبت نام نمایند می بایست در زمان مقرر شده که معمولاً اواخر آذر می باشد به سامانه سازمان سنجش مراجعه نمایند. تمام فرآیند ثبت نام از قبیل دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور، پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط به اطلاعات تحصیلی و شخصی در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری انجام می گیرد. لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور سراسری به صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد. معمولاً ثبت نام بدون کنکور حضوری در نیم سال دوم برای ورودی بهمن ماه انجام می شود.

معرفی سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری

اما در تمام ثبت نام های براساس سوابق تحصیلی که به صورت اینترنتی صورت می گیرد، لینک ثبت نام بدون کنکور سراسری در سامانه سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان فقط از این طریق می توانند برای ثبت نام در دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و غیره اقدام نمایند. متقاضیان می بایست در زمان مقرر به سامانه سازمان سنجش بدون کنکور مراجعه نمایند و از بخش سراسری دفترچه ثبت نام بدون کنکور را دریافت کرده و با مطالعه آن و اطلاع از شرایط و کد رشته های تحصیلی، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است که در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری خدمات دیگری نیز پیگیری می شود. تمام فرآیندهای مربوط به برگزاری آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون های بین الملل، کاردانی فنی و حرفه ای، آزمون های استخدامی و امور دیگر از طریق سامانه سازمان سنجش انجام می شود. هنگامی که وارد صفحه اصلی سازمان سنجش می شوید، لینک ورود به بخش های مختلف در این صفحه قرار دارد. همچنین روزانه اطلاعیه های مربوط به آزمون های گوناگون از طریق صفحه اصلی سایت سازمان سنجش در اختیار کاربران قرار می گیرد.

جهت آشنایی با سایت ثبت نام بدون کنکور پیام نور  کلیک نمایید.

مراحل ثبت نام بدون کنکور در سایت سازمان سنجش

نحوه و مراحل ثبت نام بدون کنکور 1403 با سال های گذشته نسبتاً متفاوت است. دو لینک در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری برای متقاضیان فعال شده است. داوطلبان در زمان های متفاوتی که در نظر گرفته شده، می توانند وارد سامانه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور شوند و با کلیک بر روی لینک مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

مراحل ثبت نام در سامانه سنجش بدون کنکور 1403

آن دسته از داوطلبانی که موفق نشده اند در زمان مقرر در کنکور سراسری ثبت نام نمایند، در تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام شده، می توانند به لینک موجود در سامانه ثبت نام بدون کنکور سراسری مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. مراحل این ثبت نام به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا داوطلبان می بایست وارد سامانه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور 1403 به نشانی sanjesh.org شوند و در صفحه اصلی گزینه «سراسری» را انتخاب نمایند.

1

  • در این قسمت می بایست لینک «سامانه پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مخصوص داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام ننموده اند را انتخاب کرد.

  • سپس از منوی سمت راست، گزینه «خرید کارت اعتباری» را انتخاب نمایید.

  • در این مرحله گزینه سریال «پذیرش صرفًا براساس سوابق تحصیلی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند» را انتخاب نمایید.

  • اطلاعات خواسته شده را تکمیل و تأیید نمایید.

  • شماره پیگیری پرداخت را دریافت کرده و روند پرداخت را ادامه دهید.

  • اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را وارد کرده و خرید کارت اعتباری را نهایی کنید.

  • سپس به صفحه اصلی ثبت نام بازگردید و فرآیند ثبت نام خود را ادامه دهید.

  • سریال کارت اعتباری خریداری شده را وارد کرده و عبارت امنیتی را درج نموده و تأیید نمایید.

  • در مرحله بعد فرم های مربوط به اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و کد پیگیری دریافت نمایید. داوطلبان می بایست تا زمان اعلام نتایج این کد را نگهداری نمایند.

جهت آشنایی با دانشگاه مجازی کلیک کنید

مراحل ثبت نام در سامانه سنجش بدون کنکور 1403

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده بودند هم می توانند از طریق لینک سراسری و بدون آن که هزینه مجددی پرداخت نمایند، برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی ثبت نام نمایند. برای انجام این کار می بایست مراحل زیر را پشت سر گذاشت:

  • ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور 1403 و انتخاب لینک «سراسری»

  • سپس بر روی لینک «انتخاب رشته تحصیلی آزمون سراسری« کلیک کرده

  • خرید کارت اعتباری جداگانه برای دوره های غیرانتفاعی و پیام نور و انجام مراحل خرید کارت و دریافت سریال طبق آن چه در مرحله قبل توضیح داده شد.

  • پس از دریافت سریال کارت اعتباری، به صفحه ثبت نام بازگشته و با کلیک بر روی گزینه تأیید، وارد مرحله بعد شوید.

  • از طریق یکی از گزینه هایی که در راهنمای تصویری وجود دارد، وارد سیستم انتخاب رشته شوید.

  • پس از تکمیل فرم ثبت نام، شماره پیگیری دریافت نمایید.

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور 1403

داوطلبانی که برای تحصیل در دوره های مختلف مانند روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور و غیره از طریق سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور 1403 را انجام می دهند، باید اطلاع داشته باشند که اعلام نتایج نیز از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد. زمانی که نتایج پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی اعلام شود، لینک آن در سامانه سازمان سنجش فعال می شود.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری اطلاعات ثبت نامی خواسته شده مثل کد رهگیری که در مرحله ثبت نام دریافت کرده اند و کدملی را وارد کرده و از نتیجه انتخاب رشته خود اطلاع یابند. داوطلبانی که به نتایج صرفاً براساس سوابق تحصیلی اعتراض دارند، می تواند از طریق سامانه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور 1403 اعتراض و درخواست بررسی دوباره خود را ثبت نمایند. مشاوران ایران تحصیل همواره آماده هستند تا شما را درباره مراحل ثبت نام در سامانه سازمان سنجش بدون کنکور 1403 و نحوه دریافت نتایج از این سایت راهنمایی نمایند.

سامانه اعلام نتایج بدون کنکور

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی کلیک کنید

خلاصه مقاله سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور

در این مقاله به معرفی سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور 1403 پرداخته شد. در سامانه سازمان سنجش خدمات گوناگونی مانند برگزاری آزمون های سراسری، استخدامی و بین الملل به متقاضیان ارائه می شود. یکی از خدماتی که سازمان سنجش از طریق سایت خود به داوطلبان ارائه می دهد، ثبت نام بدون کنکور سراسری می باشد.

متقاضیان ورود به دانشگاه براساس سوابق تحصیلی می توانند در زمان های مقرر شده به سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری مراجعه کرده و با مطالعه دفترچه و انتخاب رشته تحصیلی، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین نتایج پذیرش دانشجو از طریق همین سامانه به اطلاع داوطلبان می رسد. چنانچه قصد ادامه تحصیل براساس سوابق تحصیلی را دارید و می خواهید اطلاعات تکمیلی درباره نحوه ثبت نام  و طریقه ثبت اعتراض به نتایج را دریافت نمایید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 ثبت نام بدون کنکور سراسری 1403 از چه طریقی صورت می گیرد؟

ثبت نام بدون کنکور سراسری 1403 از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  انجام می گیرد.

هزینه ثبت نام بدون کنکور را از چه طریقی می توان پرداخت کرد؟

در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری لینک مربوط به خرید کارت اعتباری فعال می باشد و از این طریق می توان هزینه ثبت نام را پرداخت کرد.

برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1403 چه کارهایی باید انجام داد؟

برای انجام این کار ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شده و بر روی لینک «سراسری» کلیک نمایید و بعد از آن با خرید کارت اعتباری مراحلی که در متن مقاله توضیح داده شده است را انجام دهید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید و کد پیگیری دریافت کنید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

    رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 + جدول شهریه

    تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403 در میان داوطلبانی که رتبه مورد نیاز قبولی را کسب نکرده‌اند، متقاضی بالایی دارد. هر ساله لیست رشته‌ها از طریق فراخوان‌های سایت پردیس خودگردان اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند...
  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
تماس با مشاور