ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام آزمون وکالت 1403 + شرایط و مدارک لازم

زمان ثبت نام آزمون وکالت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبین زیادی هر ساله در آرزوی داشتن  شغل وکالت، جذب رشته علوم انسانی می شوند. این افراد باید پس از گذراندن تحصیلات خود، در آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت  شرکت کرده و پس از گذراندن دوره کارآموزی خود، مجوز کار کردن در حوزه وکالت را دریافت نمایند. زمان ثبت نام آزمون وکالت را سازمان هایی که مجوز برای برگزاری آزمون دارند تعیین می کنند. یکی از این سازمان ها کانون وکلای دادگستری و دیگری قوه قضاییه می باشد. ثبت نام این آزمون از طریق سازمان سنجش و به صورت کاملا اینترنتی صورت می گیرد.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل در مورد تاریخ ثبت نام آزمون وکالت را برای شما عزیزان توضیح دهیم. همچنین مهلت ثبت نام وکالت را بررسی خواهیم کرد. اگر قصد شرکت در آزمون وکالت را دارید پیشنهاد می کنم حتما با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم جهت موفقیت در آزمون را دریافت نمایید. برای مشاوره کافی است با شماره  9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

تاریخ ثبت نام آزمون وکالت 1403

👈 مجری برگزار کننده آزمون وکالت قوه قضاییه و کانون وکلا دادگستری می باشند که هر یک زمان ثبت نام  مشخصی برای خود دارند. این زمان توسط سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  اطلاع رسانی می شود و افراد علاقه مند می توانند در زمان مشخص شده جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی می باشد. و البته سازمان سنجش برای هر دو آزمون یک فرصت برای مهلت ثبت نام در نظر می گیرد تا افرادی که از ثبت نام جا مانده و یا ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، بتوانند در آن فرصت چند روزه ثبت نام خود را نهایی کرده و  در آزمون شرکت نمایند. در ادامه مقاله زمان ثبت نام آزمون  کانون وکلا و قوه قضاییه را شرح خواهیم داد:

همان طور که اشاره شد، مجری برگزاری آزمون وکالت، مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلا دادگستری می باشند. بنابراین داوطلبانی که مایل به شرکت در  هر یک از این آزمون ها هستند، باید در تاریخی که از سوی سازمان مربوطه اعلام می گردد،  از طریق سایت مربوط به خود اقدامات لازم برای نام نویسی خود را انجام دهند. همچنین توجه داشته باشید که بازه زمانی نام نویسی برای هر یک از این دو آزمون متفاوت می باشد.

 

بنر کال تو اکشن

📌 جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

 

زمان ثبت نام آزمون کانون وکلا 1403

👈 همان طور که اشاره شد یکی از مجریان برگزار کننده آزمون وکالت، کانون وکلا دادگستری می باشد که به صورت یک بار در سال برای تامین کارآموز مورد نیاز کانون وکلا انجام می گردد.

در سال های جاری زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا در اردیبهشت ماه بوده است و تقریبا در تمامی سال های قبل تر در مهر برگزار شده است . بنابراین زمان ثبت نام  1403 دقیق مشخص نیست و به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون این مقاله نیز به روز خواهد شد.

⌚️ تاریخ ثبت نام آزمون وکالت ⌚️
مهلت اولیه ثبت نام آزمون تمدید مهلت ثبت نام مهلت مجدد ثبت نام
13 الی 22 اردیبهشت ماه 1403  27 اردیبهشت 1403   خرداد 1403

 

مهلت ثبت نام وکالت

برای اطلاع از منابع آزمون وکالت کلیک نمایید.

مهلت ثبت نام وکالت دادگستری 1403

👈 اصولا سازمان سنجش، پس از پایان تاریخ ثبت نام آزمون وکالت  یک فرصتی برای افرادی که به ثبت نام نرسیده اندو جا مانده اند می دهد تا بتوانند در مهلت ثبت نام وکالت مجدد وارد سایت شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

یکی دیگر از مزیت های مهلت ثبت نام وکالت برای افراد ویرایش اطلاعات آن ها می باشد و اگر در زمان ثبت نام افراد به هر دلیل اطلاعات خود را کامل وارد نکرده و یا قسمتی را به اشتباه وارد کرده باشند، می توانند در زمان مهلت ثبت نام وکالت، اطلاعات خود را ویرایش کرده و ثبت نهایی نمایند تا بتوانند بدون ایرادی در آزمون شرکت نمایند.

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

👈 یکی دیگر از مجریان برگزار کننده آزمون وکالت، قوه قضاییه می باشد که هر ساله با برگزاری این آزمون از طریق سازمان سنجش نیروهای مورد نیاز خود را دریافت می نماید.

بر خلاف آزمون وکلا دادگستری که هر ساله تقریبا در تاریخ مشخصی برگزار می گردد، زمان ثبت نام آزمون نوبت دوم قوه قضاییه آغاز شده و تا 1 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

📌 برای اطلاع از شرایط سنی آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

زمان کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

👈 آزمون وکالت کانون وکلا و آزمون وکالت قوه قضاییه، هر ساله در تاریخ مشخصی توسط سازمان سنجش بر گزار می گردد. با توجه به اینکه زمان دقیق آزمون وکالت در سال جدید هنوز مشخص نشده است.

بنابراین اطلاع دقیقی از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت نیز در دسترس نمی باشد. زیرا در زمان انتشار دفترچه ثبت نام تاریخ دقیق زمان کارت ورود به جلسه آزمون نیز مشخص می شود.

اما طبق سال های گذشته ند رو قبل از آغاز آزمون این کارت قابل مشاهده و پرینت می باشد. قابل ذکر است داشتن کارت ورود به جلسه برای آزمون وکالت الزامی میباشد و در صورتی که بدون کارت در آزمون شرکت نمایید محروم خواهید شد.

تاریخ ثبت نام آزمون وکالت

هزینه ثبت نام آزمون وکالت 1403

👈 در هنگام  ثبت نام آزمون وکالت، اطلاعیه های منتشر خواهد شد که جزئیات کامل زمان، خزینه ثبت نام و … را به داوطلیبن متقاضی اطلاع رسانی می نماید.

هزینه ثبت نام آزمون به منظور خرید کارت اعتباری ثبت نام و دریافت شماره سریال جهت ورود به سامانه ثبت نام آزمون می باشد و در سال 1403 میزان 400 هزار تومان بوده است. طبق رویه هر سال این هزینه از دوره قبلی بیشتر می باشد.

📌 برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

راهنمای ثبت نام آزمون وکالت

فرآیند ثبت نام در آزمون وکالت از سوی کانون وکلا دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود. داوطلبان می‌بایست در تاریخ مشخص‌شده‌به این سامانه مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه، کارت اعتباری ثبت نام را دریافت نمایند.

پس از دریافت کارت اعتباری، امکان تکمیل فرم ثبت نام فراهم است. برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون وکالت باید مدارک از جمله کارت ملی، شناسنامه، عکس، کارت وضعیت سربازی، مدرک تحصیلی و… را ارائه نمایید.

این مدارک باید به صورت اسکن‌شده‌باشند و اگر ناقص باشند، ثبت نام انجام نخواهد شد. پس از اتمام مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک، شماره پرونده و کد پیگیری صادر می‌گردد.

در صورت عدم دریافت این دو کد، بدان معناست که مشکلی در فرآیند ثبت نام وجود دارد و باید مراحل را از ابتدا انجام دهید.

راهنمای ثبت نام آزمون وکالت

مشاوره ثبت نام آزمون وکالت 1403

📚 قابل ذکر است که تاریخ ثبت نام آزمون مطابق سال های گذشته قابل تمدید بوده و داوطلبین می توانند از این فرصت دوباره جهت ثبت نام، تکمیل اطلاعات و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود استفاده نمایند.

📚 دو مرکز برگزاری آزمون وکالت در زمان و مراحل ثبت نام آزمون وکالت متفاوت می باشد. آن ها همچنین در دروس امتحانی و دیگر موضوعات مربوط به آزمون باهم متفاوت هستند.

📚 پیشنهاد ما به شما این است که در تاریخ ثبت نام آزمون وکالت، برای هر دو آزمون وکالت قوه قضاییه و وکلا دادگستری شرکت نمایید و شانس قبولی خود را بالا ببرید. زیرا افرادی که در هر یک از این دو آزمون پذیرفته شوند امکان دریافت پروانه وکالت دارند و می توانند مشغول به کار شوند و در این امر تفاوتی با هم ندارند.

مشاوره ثبت نام آزمون وکالت

برای کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون روی لینک آبی کلیک کنید.

اخبار پیرامون زمان ثبت نام آزمون وکالت

👈 تمدید تاریخ ثبت نام آزمون وکالت در سال جاری

اطلاع می‌دهیم که آقای حسن عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه، اعلام کردند: مهلت ثبت نام در دومین آزمون وکالت مرکز وکلا کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ که بر اساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در تاریخ ۱۸ اسفند سال جاری برگزار می‌شود به دلیل استقبال داوطلبان و به منظور رفاه حال آنان تا اول بهمن تمدید یافته است.

خلاصه مطلب زمان ثبت نام آزمون وکالت

آزمون وکالت از طریق قوه قضاییه و کانون وکلا دادگستری برگزار می گردد و زمان ثبت نام آزمون وکالت هر یک از آن ها متفاوت است. ما در این مقاله مهلت ثبت نام وکالت هر یک از مجریان برگزار کننده آزمون وکالت را توضیح دادیم و در ادامه به شرح زمان دریافت کارت ورود به جلسه و هزینه ثبت نام پرداختیم.

چنانچه پس از مطالعه  تاریخ ثبت نام آزمون وکالت با سوال و یا ابهامی رو به رو شدید، می توانید جهت اطلاع از شرایط و زمان آزمون از طریق شماره تماس 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل در تماس باشید و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید.

 

 

برای دانلود فایل pdf مقاله زمان ثبت نام آزمون وکالت کلیک کنید.

3.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۳ در چه زمانی انجام می شود؟

فرایند ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۳ در بازه 13 الی 22 اردیبهشت ماه انجام و تا 27 اردیبهشت ماه تمدید گردید اما زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۳ در اوایل بهمن ماه می باشد.

از چه طریقی می توان برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۳ نام نویسی کرد؟

ثبت نام در این آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

هزینه ثبت نام آزمون وکالت به چه صورت می باشد؟

هزینه  ثبت نام آزمون وکالت در سال ۱۴۰۳ چهارصد هزار تومان بوده که در سال جاری افزایش خواهد داشت.

 

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «زمان ثبت نام آزمون وکالت 1403 + شرایط و مدارک لازم»

  1. Avatar photo کلاغ سفید گفت:

    ببخشید به طور قطعی میخام بدونم امکان ویرایش هست به نظرتون؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      به صورت قطعی نمیتوان گفت اما میتوانید قبل از دریافت به سایت مراجعه کرده در صورت فعال بودن اقدام به ویرایش داشته باشید

  2. Avatar photo کلاغ سفید گفت:

    سلام.میخواستم بپرسم امکان ویرایش اطلاعات قبل از آزمون وکالت وجود داره؟
    میخوام شهرِ روز آزمون رو تغییر بدم.

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      هرزمان که کارت ورود به جلسه بارگزاری شد اگر امکان ویرایش وجود داشت امکان تغییر وجود دارد

  3. Avatar photo رسول گفت:

    شرط معدل هم داره آزمون ؟؟؟ با معدل ۱۴؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر .بله

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور