ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403 {تاریخ و ساعت} | ایران تحصیل

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت این سؤال را دارند که از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1403 در چه تاریخی می‌باشد. باید بگوییم که افراد داوطلب می‌توانند از طریق سامانه sanjeshp.ir از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی را مطلع شوند. طبق اطلاعیه منتشر شده سایت سنجش پزشکی کشور، این آزمون در ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی داروسازی مطابق هرسال شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه می‌باشد و آن دسته از متقاضیانی که مدارک تحصیلی مورد پذیرش دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را انجام داده و برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی داروسازی خود را آماده کنند. از آنجا که بسیاری نیازمند دریافت اطلاعات در مورد زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی هستند، در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

 

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

 

برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی  روی لینک کلیک کتید.

سایت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403

 ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت طبق روال سال‌های گذشته به طور همزمان با گروه علوم پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت انجام نخواهد شد و به صورت مستقل و از طریق سایت سنجش پزشکی صورت خواهد گرفت. داوطلبان شرکت در این آزمون باید برای ثبت‌نام و دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، به سامانه sanjeshp.ir مراجعه کنند. داوطلبان باید در مهلت تعیین شده، مراحل اسم‌نویسی خود را طی نموده  و هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند.

گفتنی است هزینه ثبت‌نام دکتری وزارت بهداشت و داروسازی در سال گذشته یکسان بود، اما در سال جاری هزینه ثبت‌نام دکتری تخصصی داروسازی به صورت مستقل به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. آن دسته از داوطلبانی که متوجه بروز اشتباهات در اطلاعات ثبت شده خود دارد یا مدارک آنها ناقص می‌باشد، در صورت اعلام مهلت مجدد یا تمدید زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی می‌توانند از طریق سایت sanjeshp.ir برای ویرایش و تصحیح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

علاوه بر این افرادی که از ثبت‌نام جامانده‌اند می‌توانند فرآیند اسم‌نویسی را در این سامانه تکمیل نمایند. بسیاری از افراد این سؤال آن که زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی چه تاریخی می‌باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

سایت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی

برای کسب اطلاع از زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد لینک مربوطه شوید. 

 

تاریخ برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403

آزمون دکتری تخصصی داروسازی هر سال یک بار برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه sanjeshp.ir از منابع آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت مطلع شده و خود را برای این آزمون سرنوشت‌ساز آماده کنند. در دو سال گذشته، آزمون دکتری تخصصی داروسازی با آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت همزمان برگزار مشود و اطلاعیه‌های مربوط به هر دو آزمون نیز از طریق سامانه sanjeshp.ir انتشار می‌یافت. اما در سال جدید آزمون دکتری تخصصی داروسازی به صورت جداگانه و مستقل برگزار می‌شود. براساس آخرین اخبار سازمان سنجش پزشکی کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. چنانچه نیازمند دریافت مشاوره برای برنامه ریزی و کسب آمادگی در آزمون می‌باشید، می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید، مشاوران متعهد و مجرب ما با داشتن سال‌ها سابقه در امر مشاوره می‌توانند بهترین برنامه مطالعاتی را به شما عزیزان ارائه کنند.

تاریخ برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی

اطلاعیه

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در تاریخ 29 تیر ماه 1403 خواهد بود.

بنر کال تو اکشن

مهمترین مدارک برای ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403

داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت هستند، باید تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه مدارک خود را در سامانه sanjeshp.ir بارگذاری نمایند. از آنجا که فرایند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در همه گروه‌ها، به صورت اینترنتی می‌باشد، متقاضیان باید قبل از هرچیز این مدارک را آماده کنند. مهمترین مدارکی که باید در سایت سازمان سنجش پزشکی، آپلود شوند شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه عکس اسکن شده 3 * 4
  • ارائه اسکن کارت ملی و شناسنامه داوطلب
  • آپلود گواهی فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی
  • ارائه گواهی مربوط به معدل دوره تحصیل
  • ارائه اصل مدراک مربوط به وضعیت نظام وظیفه
  • تکمیل فرم شماره 1 مختص دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی

برای آشنایی با رتبه قبولی داروسازی کلیک کنید.

مشاوره زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403

همانگونه که اشاره شد بسیاری از داوطلبانی که مایل به ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت هستند، در ارتباط با تاریخ آزمون دکتری تخصصی داروسازی در سال 1403 سؤال دارند. تاریخ آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت، در سال جدید همزمان با آزمون‌های مربوط به علوم پایه پزشکی، بهداشت و دندانپزشکی نمی‌باشد. بنابراین افراد باید به صورت جداگانه از طریق سامانه سنجش پزشکی، پیگیر زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی باشند.

باید توجه داشته باشید که مطالعه درست منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت و برنامه‌ریزی اصولی می‌تواند شانس موفقیت شما در آزمون کتبی و مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی داروسازی بیشتر کند. بنابراین سعی کنید منابع معتبر و پرتکرار را برای مطالعه خود انتخاب کنید اگر شما داوطلبان گرامی نیازمند دریافت مشاوره در ارتباط با مطالعه دروس آزمون هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی نمایند. 

علاوه بر این باید بگوییم که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت مجموعه داروسازی همزمان با اعلام زمان برگزاری آزمون تخصصی داروسازی بسیار اهمیت دارد. بدون دریافت این کارت نمی‌توانید وارد جلسه آزمون شوید و از ورود شما ممانعت خواهد شد. بنابراین سعی کنید قبل از هرچیز کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.

مشاوره زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403

تاریخ اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1403

 براساس اطلاعیه‌های سازمان سنجش پزشکی کشور، متقاضیانی که در آزمون کتبی دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت شرکت کرده‌اند، باید پس از آزمون منتظر اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت مرحله اول باشند و در صورت کسب نمره حد نصاب خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند. معمولاً نتایج مربوط به آزمون دکتری تخصصی داروسازی در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر خواهد شد و دوطلبان می‌توانند از طریق سایت sanjeshp.ir پیگیر نتایج خود باشند.

 میزان تأثیر نمرات مراحل مختلف آزمون دکتری تخصصی داروسازی

 آزمون کتبی دکتری تخصصی داروسازی در دو مرحله کتبی و مصاحبه خواهد بود. ۵۰ درصد از نمره نهایی داوطلب در آزمون کتبی تأثیر دارد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به مرحله مصاحبه می‌باشد. داوطلبان می‌توانند در زمان اعلام نتایج، نمره آزمون کتبی خود را مشاهده نمایند و چنانچه یکی از ۳۰ درصد نمره مجاز را به دست آورند، می‌توانند در مرحله مصاحبه حضور یابند.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری تخصصی داروسازی

اطلاعیه

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی داورسازی وزارت بهداشت 1403 الزامی خواهد بود.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در سال 1403 پرداختیم. باید بگوییم که آزمون دکتری تخصصی داروسازی در سال جاری مستقل از آزمون تخصصی و پژوهشی دکتری وزارت بهداشت انجام خواهد شد. داوطلبان می‌توانند از طریق سایت sanjeshp.ir از آخرین اطلاعیه‌های مربوط به تاریخ برگزاری کنکور دکتری وزارت بداشت گروه داروسازی مطلع شوند.

براساس اطلاعیه‌های مربوط به سازمان سنجش پزشکی کشور، آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در تاریخ 29 تیر ماه برگزار خواهد شد و افراد داوطلب  باید قبل از ورود به جلسه، کارت امتحانی خود را دریافت کنند. چنانچه در ارتباط با مطالعه منابع آزمون دکتری تخصصی داروسازی نیازمند کسب دریافت مشاوره هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما عزیزان قرار دهند و شما در این مسیر یاری کنند.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی چه تاریخی است؟

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403 در تاریخ ۲۹ تیر ماه می‌باشد.

سامانه ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی چیست؟

سامانه sanjeshp.ir سایت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی می‌باشد.

نتایج آزمون دکتری تخصصی داروسازی چه زمانی اعلام می‌شود؟

نتایج معمولاً در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام خواهند شد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1403 {تاریخ و ساعت} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مانا گفت:

    سلام وقتتون بخیر یه سوال من رشته کارشناسی ارشدم مهندسی شیمی نانو تکنولوژی بوده چند سالم گذشته میتونم برای دکتری داروسازی شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر . برای رشته داروسازی باید در کنکور سراسری تجربی شرکت کنید

  2. Avatar photo خاطره محمودیان گفت:

    امتحان دکتری تخصصی برای داروسازی حتما باید کسی شرکت کنه که داروسازی خونده؟ از رشته های دیگه وزارت بهداشت نمیشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      شرکت در کنکور های وزرات بهداشت تنها از رشته ای مورد تایید و قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام امکان پذیر است.

  3. Avatar photo کیارش گفت:

    سلام
    زمانی که توی ازمون دکترا تخصصی رشته داروسازی شرکت کنی باید چقدر از مدرک قبلیت گذشته باشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر و بیشتر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور