ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های پرطرفدار انسانی در ایران

رشته های پرطرفدار انسانی در ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های پرطرفدار انسانی در ایران منتشر شد. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی 13 رشته پر درآمد انسانی و مشاغل رشته انسانی برای شما بپردازیم. پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاوت می باشد. با توجه نوع جنسیت رشته های انسانی پر طرفدار برای خانم ها و آقایان متفاوت می باشد. بهتر است برای انتخاب هر یک از کد رشته محل ها تلاش کنید اطلاعات جامعی را به دست آورید و پس از آن نسبت به انتخاب دقت نمایید.

پر واضح است که رشته های انسانی پر طرفدار برای خانم ها و آقایان در سراسر کشور تقریبا اشباح شده است. اما با این حال هنوز هم رشته هایی وجود دارند که داوطلبان در صورت تسلط بر آن می توانید درآمد بسیار خوبی را داشته باشید. آنچه می تواند برای شما از نظر درآمدی تفاوتی با هم رشته ای های خود ایجاد نماید، مهارت و تخصص شما خواهد بود. اگر بتوانید مهارت و دانش خود را افزایش دهید، به راحتی می توان گفت که خواهید توانست درآمدی همسان با پزشکان داشته باشید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با نحوه انتخاب رشته های پرطرفدار انسانی در ایران ،آینده شغلی در ایران و خارج از کشور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 رشته های پرطرفدار انسانی در ایران شامل رشته های حسابداری، روانشناسی و حقوق می باشد.

 

 

آینده شغلی رشته های پرطرفدار انسانی

 

آینده شغلی رشته های پرطرفدار انسانی

 

بسیاری از افراد معتقدند که ادامه تحصیل در رشته علوم انسانی کار کاملا اشتباهی است چراکه تمامی رشته های آن اشباح شده است و از آینده شغلی خوبی برخوردار نخواهد بود. اما آنچه مسلم است این نکته مهم است که در همه جا ما به افراد متخصص نیازمند هستیم . بنابراین تخصص شماست که موجب ایجاد تفاوت می شود. و حقیقتی که نباید از خاطر فراموش شود این است که در فرهنگ ما مراجعه به متخصص در هر شغلی در حال گسترش است.

رشته حقوق را کماکان می توان از جمله رشته های پرطرفدار انسانی در ایران دانست. زیرا در سال های گذشته فردی که مشکل حقوقی برای او به وجود می آمد، شاید تمایل کمتری به مراجعه وکیل داشت اما امروزه ، افراد ترجیح می دهند تا در مسائل حقوقی خود با یک کارشناس حقوقی در این  مشورت نمایند تا در مسائل خود دچار مشکلی نشوند و برگ برنده را در دست بگیرند. بنابراین داشتن تخصص شما در این زمینه بسیار مهم است.

رشته ای همانند رشته های مجموعه روانشناسی و مشاوره که در حال حاضر در حال اشباع می باشند را شاید برخی بر این اعتقاد باشند که دیگر نمی توان از این رشته ها درآمدی کسب نمود. اما واقعیت این است که فرهنگ مراجعه به روانشناس و مشاور در کشور ما به خوبی جا افتاده است و افراد تلاش می کنند برای حل مشکلات خود با یک مشاوری که بتواند به ان ها کمک کند مشورت نمایند. و یا اینکه تمامی شرکت ها بزرگ و کوچک به یک حسابدار ماهر نیازمندند.

 

 

برای اطلاع از رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه تهران بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

تغییر مسیر تحصیلات تکمیلی برای رشته های پرطرفدار انسانی در ایران

بسیاری از دانشجویان رشته های مهندسی هنگامی که وارد رشته خود می شوند ، متوجه این مسئله می شوند که شاید امکان موفقیت آنان کم می باشد، به همین دلیل احساس ناامیدی کرده چرا که تخصص و اطلاعات بالا در این رشته ها همیشه حرف اول را می زند و شرکت های مختلف به دنبال فردی هستند که رزومه قوی تری داشته باشند و بتواند شرکت آن ها را به پیشرفت قابل توجهی برسانند. گاهی پس از تحصیل در این رشته ها، خصوصا برای خانم ها، این تصور به وجود می آید که فاصله زیادی بین این رشته ها با شخصیت و روحیات آنان وجود دارد و به همین دلیل مایل به تغییر رشته می باشند.

عزیزانی که در حال حاضر این تصورات را دارند و مایل به تغییر برای رشته های پرطرفدار انسانی در ایران می باشند، توصیه می نماییم قبل از این کار، حتما ابتدا مشورت با یک مشاور تحصیلی را فراموش نکنند چراکه آواز دهل از دور خوش است. در واقع شما باید تلاش کنید تا بتوانید در رشته های پرطرفدار نیز بهترین باشید و اگر این مورد را به هر دلیلی رعایت ننموده اید، بهتر است با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید تا از بروز اشتباهات بعدی جلوگیری نمایید.

در صورتی که تصمیم به تغییر رشته تحصیلات تکمیلی گرفته اید، توصیه می نماییم که ابتدا از معرفی 13 رشته پر درآمد انسانی اطلاع یابید و پس از آن، اطلاعات دقیق در رابطه با اینکه آیا با تغییر رشته شما خواهید توانست موفقیت لازم را به دست آورید یا خیر؟ اطلاعات جامعی را از فارغ التحصیلان و شاغلین همان رشته جویا شوید. به عنوان مثال شما اگر دکتری روانشناسی را دریافت نمایید همانند یک پزشک می توانید درآمد خوبی داشته باشید اما اگر مهارت کافی نداشته باشید کسی به شما مراجعه نخواهد کرد.

 

 

برای دانلود بانک سوالات کنکور انسانی بر روی لینک کلیک کنید

 

 

پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران

 

پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران

 

در ادامه برای آشنایی شما عزیزان به معرفی رشته های انسانی پر طرفدار برای خانم ها و آقایان خواهیم پرداخت.

 

رشته حقوق پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران

در گذشته بسیاری از افراد تلاش می کردند که برای قبولی در دانشگاه های روزانه پذیرفته شوند. اما امروزه با توجه به اینکه تفاوتی بین مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف وجود ندارد، این حساسیت کمتر شده است. لذا تفاوتی نمی کند شما در کدام یک از این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید. اما نکته مهمی که باید آن را ذکر نمود این است که اساتید دانشگاه های دولتی در بسیاری از واحد ها قابل مقایسه با دانشگاه های دارای شهریه نخواهد بود. همچنین به هنگام استخدام و کسب پروانه وکالت نگاه بهتری به فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی وجود دارد.

آنچه شما در دانشگاه تحصیل خواهید نمود و برای موفقیت در این رشته بسیار ضروری می باشد، داشتن حافظه قوی برای حفظیات است. شما باید توانایی حفظ کردن تمامی اطلاعات را بدون چون و چرا داشته باشید. حفظ قوانین و ماده ها و تبصره ها از ضروریات این رشته می باشد. دریافت پروانه وکالت به همین راحتی نخواهد بود. این آزمون بسیار سخت و در عین حال با ظرفیت محدود روبه رو می باشد.

در حال حاضر علاوه بر دادگاه ها، اسناد رسمی و… بسیاری از شرکت ها مشاور حقوقی استخدام می نمایند تا در کارهای خود در صورتی که با مشکلی مواجه شدند، برای استخدام افراد اقدام نمایند. همچنین بسیاری از افراد نیز مایل به داشتن یک وکیل خانوادگی برای کارهای خود می باشند تا در امور و مشکلاتی که دارند با این کارشناسان مشورت نمایند. بنابراین اگر همت و تلاش خوبی داشته باشید، می توانید درآمد خوبی از این رشته حاصل نمایید.

 

 

برای دریافت راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور بر روی لینک کلیک کنید

 

 

روانشناسی از رشته های انسانی پر طرفدار برای خانم ها

رشته روانشناسی را هنوز هم می توان از جمله پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران برای زنان و مردان دانست. رشته روانشناسی گرایش ها و شاخه های متفاوتی دارد. اگر بخواهید هر یک از این رشته ها را در دانشگاه های روزانه تحصیل نمایید لازم است بتوانید در کنکور رتبه پایینی را کسب نمایید و موفقیت خود را به همین واسطه افزایش دهید. همچنین داشتن مهارت در حل مشکلات و هوش بالا برای یافتن بهترین راه حل از جمله مهم ترین مواردی است که شما باید از آن برخوردار باشید.

 

 

برای اطلاع از ضرایب دروس کنکور انسانی بر روی لینک کلیک کنید

 

 

رشته روانشناسی بالینی از رشته های بسیار پردآمد علوم انسانی

پذیرش در این رشته به سختی و یا ظرفیت کم صورت می پذیرد. ضمن اینکه تمامی دانشگاه ها نیز دارای این رشته ها نمی باشند. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد برای این رشته توسط وزرات علوم و وزارت بهداشت برگزار می شود. پذیرفته شدگان آزمون وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی مشغول به تحصیل می شوند و فارغ التحصیلان این رشته می توانند با مدرک کارشناسی کلینیک بزنند و دارو تجویز نمایند.

یکی از محاسنی که موجب شده است آن را در زمره رشته های پرطرفدار انسانی بدانند این است که افراد مراجعه کننده به شما در واقع افرادی هستند که مشکلات حاد روانی دارند و یا به عبارت دیگر دچار اختلال روانی هستند. به همین دلیل ملزم به برطرف نمودن این مشکلات می باشند. بنابراین همین الزام موجب می شود تا مراجعه به شما بیشتر شود و قطعا به تبع آن، درآمد بیشتری را نیز شما خواهید داشت.

اگر فردی دچار اختلالی باشد نمی تواند با همان اختلال به زندگی خود ادامه دهد. بنابراین لازم است که تلاش خود را برای کاهش این اختلالات بکند. اما بخشی از این موضوع نیز به روحیات شما مربوط می شود. آیا شما توان کار در محل هایی همانند بیمارستان روانی دارید؟ آیا می توانید با این دسته از افراد که مشکلات حاد دارند در ارتباط باشید؟ تمام این موارد از جمله اموری هستند که بعدها شما با آن ها سر و کار خواهید داشت و بهتر است از هم اکنون برایش راه چاره ای بیندیشید.

 

 

برای اطلاع از اینکه منظور از زیرگروه در کنکور چیست؟ بر روی لینک کلیک کتید

 

 

 مشاوه از رشته های پرطرفدار انسانی در ایران

پذیرش در رشته مشاوره در دانشگاه های دولتی همانند رشته روانشناسی بالینی با سختی همراه است. این رشته نیز همانند رشته روانشناسی بالینی در تمامی دانشگاه ها موجود نمی باشد. در این رشته شما می توانید در صورت دارا بودن شرایط، پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد پروانه نظام مشاوره را دریافت نمایید و یا اینکه در بهزیستی، دادگاه، آموزش و پرورش بسیاری از ارگان های دیگر به استخدام در بیایید.

بسته به گرایشی که شما در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب می نمایید، می تواند این موضوع در استخدام شما بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال یک مشاور تحصیلی در صورتی که مشاوره های کنکوری بدهد از درآمد بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. یک مشاور خانواده نیز می تواند درآمد بسیار بالایی داشته باشد که البته این مورد منوط به این است که شما واقعا تبحر لازم را داشته باشید. در رشته مشاوره شغلی و سازمانی نیز در صورت فارغ التحصیل شدن، امکان استخدام در شرکت های مختلف را به آن ها می دهد.

 

 

برای اطلاع از بودجه بندی کنکور انسانی بر روی لینک کلیک کنید

 

رشته روانشناسی عمومی

روانشناسی از جمله رشته های پرطرفدار انسانی در ایران می باشد. یکی از محاسن رشته روانشناسی عمومی این است که شما همانند یک پزشک عمومی می توانید خدمات زیاد و متنوعی را به کلیه مراجعین خود ارائه دهید. اما همین مورد نیز می تواند یکی از معایب آن نیز به حساب آید. بدین معنا که شما در هیچ یک از زمینه ها و رشته ها دارای تبحر نیستید. و همین مسئله موجب می شود تا شما برای تشحیص و درمان دچار مشکل شوید.

درآمد و آینده شغلی این رشته همانند سایر رشته های روانشناسی می تواند از طریق کلنیک ها حاصل شود و یا اینکه به صورت استخدام در ارگان های دولتی و یا خصوصی باشد. یکی از مزیت های رشته روانشناسی عمومی برای استخدام ارگان های دولتی این است که شما در هر ارگانی می توانید مشغول به کار شوید و محدودیتی در این زمینه با توجه به رشته شما وجود نخواهد داشت. بنابراین اگر استخدام دولتی برای شما اولویت دارد می توانید همین رشته را انتخاب نمایید.

 

 

برای اطلاع از روش های تست زنی سریع بر روی لینک کلیک کنید

 

 

رشته حسابداری

شاید باور این جمله کمی سخت به نظر برسد که بتوانیم رشته حسابداری را از رشته های پرطرفدار انسانی در ایران بنامیم. هنوز هم تمامی شرکت ها بیش از گذشته نیازمند یک حسابدار کاربلد می باشند. شاید برخی تصور کنند با وجود این نرم افزارها دیگر نیازی به استخدام یک حسابدار وجود ندارد . درحالی که هیچ گاه یک ماشین نمی تواند جای یک انسان را بگیرد. مگر در مواردی که ماشین و انسان بخواهند با هم ترکیب شوند.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با رشته های پرطرفدار انسانی در ایران به شما عزیزان ارائه نماییم. برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با معرفی 13 رشته پر درآمد انسانی و انتخاب رشته اصولی و درست با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد تماس حاصل نمایند. علاوه بر دریافت رشته های انسانی پر طرفدار برای خانم ها و آقایان، می توانید از مشاوره روانشناسی شخصیت نیز بهره مند شوید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه با حداقل معدل و رتبه مورد نیاز برای پذیرش در رشته های پردرآمد انسانی در ایران  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

 کارنامه کنکور رو خودت تحلیل کن

لیست رشته های دانشگاه روزانه نوبت دوم

ثبت نام کنکور آزمایشی سنجش

سهمیه مناطق در کنکور

رشته های پرطرفدار انسانی در ایران

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا نوع مدرک تحصیلی در رشته های پرطرفدار انسانی در ایران برای استخدام متفاوت است؟

خیر. در رابطه با دانشگاه های مختلف هیچ گونه تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت مربوط به تخصص شماست.

آیا پر درآمد ترین رشته انسانی در ایران برای خانم ها و آقایان یکسان است؟

ما به معرفی 13 رشته پر درآمد انسانی برای شما خواهیم پرداخت اما قطعا باید تحصیلات شما با روحیاتتان سازگاری داشته باشد.

در حال حاضر رشته های انسانی پر طرفدار برای زنان و مردان کدام رشته ها می باشد؟

از جمله این رشته ها می توان به حسابداری، حقوق و روانشناسی اشاره نمود.

آیا درآمد رشته های پرطرفدار انسانی در ایران با کنکور و بدون کنکور متفاوت است؟

خیر. با توجه به اینکه تمامی دانشگاه ها تحت نظارت و مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات می باشند، بنابراین هیچ گونه تفاوتی بین این مدارک وجود ندارد.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-1403

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)