ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه الزهرا + لیست جدید ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

رشته های دانشگاه الزهرا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های دانشگاه الزهرا معطوف به بسیاری از رشته های زیر گروه های نظری می باشد. این دانشگاه دارای رتبه اول دانشگاه جامع مخصوص بانوان در جهان می باشد که با داشتن دانشکده های متعدد توانسته یکی از اهداف بانوان پس از شرکت در کنکور سراسری برای ادامه تحصیل باشد. دانشگاه الزهرا را می توان جزو دانشگاه های رده بالای کشور دانست، به طوری که برای ورود به این دانشگاه فقط افرادی پذیرفته خواهند بود که عملکرد درخشانی در کنکور سراسری داشته اند.

تنوع رشته های دانشگاه الزهرا در تمامی نقاط کشور زیاد می باشد و دانشجویان با توجه به معدل و رتبه ی خود در مقاطع مختلف می توانند رشته های مختلفی را انتخاب کنند. انتخاب رشته با توجه به دفترچه ارائه شده به این منظور صورت می گیرد و بعد از اعلام نتایج کنکور می باشد. چنانچه در ارتباط با رشته های دانشگاه الزهرا و شرایط پذیرش آن سوال وابهامی داشت باشید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. 

آشنایی با دانشگاه الزهرا

👈🏽 دانشگاه الزهرا پیش از انقلاب و در سال 1343 تاسیس شد. در سال های ابتدایی، فعالیت خود را با 90 دانشجو و تعداد اندکی رشته آغاز کرد. این دانشگاه ابتدا با عنوان  ” مدرسه عالی دختران ” پایه گذاری شد. در حال حاضر به عنوان دانشگاه رتبه اول دانشگاه جامع مخصوص بانوان در جهان در حال فعالیت است و فقط بانوان حق انتخاب کد رشته‌ های این دانشگاه را دارند. 

👈🏽دانشگاه الزهرا متشکل از 10 دانشکده، استخر، رستوران، سالن غذا خوری، آمفی تئاتر، سالن ورزش، پست، بانک و مهد کودک است و بیشتر دانشکده‌ ها این دانشگاه دارای کارگاه‌ های تخصصی، پایگاه رایانه ای، مرکز مطالعه، آزمایشگاه کتابخانه مرکزی می‌ باشد. اما بسیاری از داوطلبانی ک متقاضی ثبت نام در این دانشگاه هستند، معمولا این سوال را دارند که رشته های دانشگاه الزهرا کدامند؟ باید گفت رشته های بسیار متنوعی در گروه های آزمایشی مختلف در دانشکده های دانشگاه الزهرا ارائه می شود که در ادامه به معرفی این رشته های خواهیم پرداخت.  


محبوب ترین رشته های دانشگاه الزهرا

👈🏽اگر سابقه شرکت در کنکور سراسری را داشته باشید از این موضوع مطلع هستید که دانش آموزان برای تحصیل در برخی رشته ها از بعضی دانشگاه ها تمایل بیشری دارند و همین امر هم موجب افزایش رقابت رتبه قبولی دانشگاه الزهرا در کنکور سراسری می گردد؛ در ادامه قصد بررسی رشته هایی را داریم که در دانشگاه الزهرا طرفداران زیادی دارند.

✔️حقوق: حقوق به طور کلی برای دانش پذیران علوم انسانی رشته بسیار محبوبی می باشد، عدم رقابت آقایان برای ورود به رشته حقوق دانشگاه الزهرا موجب این شده که بسیاری از بانوان حساب ویژه ای روی این رشته در این دانشگاه باز کنند. علاوه بر این گروه علمی قدرتمند حقوق در این دانشگاه موجب به تربیت بانوان حقوقدان قدرتمندی در سال های اخیر شده است.

✔️مدیریت: رشته های زیر مجموعه مدیریت مانند مدیریت بازرگانی، منابع انسانی، مالی و … که در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه آزاد تدریس می شود هم به دلیل گروه علمی قدرتمند و البته متقاضیان زیاد این رشته ها در میان بانوان متقاضیان زیادی دارند.

✔️فیزیک و شیمی: دانشکده ای در دانشگاه الزهرا به این نام وجود دارد که در آن دو رشته فیزیک و شیمی با تمامی گرایشات تدریس می شود، در سال های اخیر این دانشکده توانسته دانشجویان نخبه زیادی را از کنکور سراسری ریاضی به خود جذب نماید.

✔️الهیات: الهیات دانشگاه الزهرا را می تواند اصلی ترین قطب ادامه تحصیل در الهیات برای بانوان دانست، علاوه بر این بسیاری که از افرادی که برای ورود به حقوق این دانشگاه موفق نبوده اند اقدام به انتخاب رشته فقه و حقوق مبانی اسلامی در دانشکده الهیات الزهرا می نمایند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

📣 اطلاعیه 📣

کاربران گرامی، لازم به ذکر است که در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر تحصیلی برای ورود به این دانشگاه می توانید با شماره گیری 9099075307 از کمک مشاورین ایران تحصیل بهره مند شوید.

 

معرفی دانشکده های دانشگاه الزهرا

👈🏽همانطور که تا به اینجا متوجه شدید در دانشگاه الزهرا دانشکده های مختلفی وجود دارد که رشته های متعددی در آن ها تدریس می گردد، در ادامه دانشکده های این دانشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد تا انتخاب رشته بهتری داشته باشید:

✔️دانشکده ادبیات 

✔️الهیات و معارف اسلامی

✔️دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد

✔️دانشکده تربیت بدنی

✔️دانشکده فیزیک و شیمی

✔️دانشکده علوم تربیتی

✔️دانشکده فنی و مهندسی

✔️دانشکده هنر

✔️دانشکده علوم زیستی

✔️دانشکده علوم ریاضی

البته که رتبه قبولی در دانشگاه الزهرا باید جزو رتبه های برتر باشد و در های ورود به این دانشگاه به روی همه باز نیست، بسته به محبوبیت رشته رقابت قبولی هم شدیدتر خواهد بود.

معرفی دانشکده های دانشگاه الزهرا

دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا تهران

👈🏽دانشجویان در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و دکتری می توانند اقدام به تحصیل در رشته های دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا تهران نمایند، این دانشکده از سال 1343 با هدف ایجاد فضایی برای تربیت بانوان اندیشمند ادبی ادبی افتتاح شده و با امکانتی نظیر:کتاب خانه، مرکز چندرسانه ای، تالار همایش، آزمایشگاه زبان و سایت رایانه یکی از بهترین مراکزی است که بانوان می توانند در آن اقدام به تحصیل در رشته ادبیات نمایند.

رشته های دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا
زبان و ادبیات فارسی زبانشناسی همگانی زبان و ادبیات انگلیسی
زبان و ادبیات عربی مترجمی زبان فرانسه زبان و ادبیات روسی

 

دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه الزهرا

👈🏽همانطور که پیش تر گفتیم دانشگاه الزهرا به علت گروه علمی قدرتمندی که در دانشکده الهیات دارد توانسته مقصد جذابی برای دانشجویان علاقه مند به رشته های الهیات باشد، از قبل انقلاب اسلامی تا سال 1380 رشته های الهیات هم در کنار باقی رشته های دانشگاه الزهرا در دانشکده ادبیات ارائه می شد، اما در سال 1380 این دانشگاه اقدام تاسیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی کرده است.

رشته های دانشگاه الزهرا در دانشکده الهیات و معارف اسلامی
علوم قرآن و حدیث فلسفه و حکمت اسلامی
تاریخ و تمدن اسلامی ادیان و عرفان فقه و حقوق مبانی اسلامی

 

دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا

👈🏽شاید بتوان ادعا کرد پر طرفدار ترین رشته های دانشگاه الزهرا در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد وجود دارند؛ در سال های اخیر اساتید خبره و موفق این دانشکده به خصوص در رشته حقوق موجب پدیدار شدن رقابت دانشجویان در کنکور انسانی برای ورود به این رشته در این دانشگاه شده اند.

این دانشکده قدیمی ترین دانشکده دانشگاه الزهرا می باشد که در ابندا با دو رشته حسابداری و منشی گری برای بانوان اقدام به فعالیت نمود و امروزه در رشته های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجویان خانم می کند، در ادامه نگاهی به رشته های این دانشکده خواهیم پرداخت:

شاخه های دانشگاه الزهرا در دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد
حقوق اقتصاد حسابداری
علوم اجتماعی مدیریت (تمامی گرایشات) مطالعات زنان و خانواده

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا

👈🏽در ادامه بررسی لیست رشته های دانشگاه الزهرا قصد بررسی دانشکده تربیت بدنی را داریم که از تمامی رشته ها می توان به آن وارد شد، دانشکده تربیت بدنی در دانشگاه الزهرا قصد دارد تا فضایی مناسب برای پیشرفت بانوان در زمینه های ورزشی را ایجاد نماید. این دانشکده که در سال 1373 تاسیس شده در این سال ها توانسته بیشترین پیشرفت را در میان دانشکده های تربیت بدنی داشته باشد.

لیست رشته های دانشگاه الزهرا در دانشکده تربیت بدنی
فیزیولوژی ورزشی با گرایشات کاربردی محض رفتار حرکتی با گرایش های یادگیری و کنترل حرکتی مدیریت ورزشی

 

دانشکده فیزیک و شیمی دانشگاه الزهرا

دانشکده فیزیک و شیمی این دانشگاه که زیر نظر علوم پایه در حال تدریس است علاوه بر داشتن اساتید برجسته با داشتن امکانات مناسب رایانه ای و کارگاه شیشه گری جذابیت زیادی را برای علاقه مندان به این رشته ها ایجاد کرده است، این دانشکده از سال 1355 تا به امروز در حال فعالیت می باشدو همانطور که از نام آن پیداست تمامی گرایش های فیزیک و شیمی در آن تدریس می گردد.

لیست شاخه های دانشگاه الزهرا در دانشکده فیزیک و شیمی
گرایش های فیزیک این دانشکده گرایش های شیمی این دانشکده
فیزیک فیزیک مهندسی اتمی و ملکولی ماده چگال محض کاربردی شیمی آلی شیمی تجزیه

 

دانشکده علوم تربیتی دانشگاه الزهرا

👈🏽رشته روانشناسی در ابتدا خود به عنوان گروهی مستقل در این دانشگاه در حال فعالیت بود و دانشکده ای با نام علوم تربیتی در این دانشگاه اصلا وجود خارجی نداشت، در سال 1372 دانشکده ای با این نام ساخته شد و رشته های علوم تربیتی و شاخه های روانشناسی در آن دانشکده قرار گرفتند. مانند رشته های دیگر افراد در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند اقدام به ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران نمایند.

لیست زیر شاخه های دانشکده علوم تربیتی دانشگاه الزهرا
روانشناسی عمومی روانشناسی بالینی روانشناسی تربیتی روانشناسی آموزش کودکان استثنایی
فلسفه تعلیم و تربیت مدیریت آموزشی علوم تربیتی اطلاعات و دانش شناسی

راهنمای لازم داری؟

دانشکده فنی مهندسی دانشگاه الزهرا

👈🏽دانشکده فنی مهندسی دانشگاه الزهرا بهترین مقصد برای بانوان برای تحصیل در این رشته ها می باشد، این دانشکده بنا بر امکانات مناسبی که برای تعلیم و تربیت در رشته های فنی دارد هرساله توانسته تا متخصصین زیادی را در رشته های فنی به جامعه بانوان ارائه دهد.

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا در این رشته شامل: آزمایشگاه برق، آزمایشگاه مکانیک، آزمایشگاه عمران، آزمایشگاه کامپیوتر، کارگاه های رشته صنایع و کارگاه های سازه ماکارانی می باشد.

لیست زیر شاخه های دانشکده فنی مهندسی دانشگاه الزهرا
مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی مهندسی فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی
مهندسی مکانیک مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی صنایع

 

دانشکده فنی مهندسی دانشگاه الزهرا   

دانشکده هنر دانشگاه الزهرا

👈🏽دانشکده هنر از زمانی که نام دانشگاه الزهرا با نام مدرسه عالی دختران در حال فعالیت بوده تا به امروز در حال فعالیت است، در این دانشکده فقط رشته خانه داری تدریس می شد اما با گذر زمان رشته های مختلفی به این دانشکده اضافه گشت.

لیست زیر شاخه های دانشکده هنر دانشگاه الزهرا
ارتباط تصویری صنایع دستی طراحی پارچه و لباس طراحی صنعتی
پژوهش هنر نقاشی کتابت و نگارگری

 

دانشکده علوم زیستی دانشگاه الزهرا

👈🏽دانشکده علوم زیستی یا همان دانشکده علوم پایه در سال 1393 با سه زیر گروه ریاضی، شیمی و فیزیک شروع به فعالیت کرده است، دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در این دانشکده تحصیل کنند.

شاخه های دانشکده علوم زیستی در دانشگاه الزهرا

زیست فناوری در مقطع کارشناسی گروه بیوتکنولوژی

بیوتکنولوژی، بیوشیمی، بیوفیزیک در مقطع کارشناسی ارشد گروه بیوتکنولوژی بیوتکنولوژی در مقطع دکترا زیست شناسی در مقطع کارشناسی گروه میکروبیولوژی
میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا گروه میکروبیولوژی علوم گیاهی در مقطع کارشناسی گروه علوم گیاهی

فیزیولوژی گیاهی-سیستماتیک مقطع کارشناسی ارشد گروه علوم گیاهی

دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا

👈🏽دانشکده علوم ریاضی با زیر شاخه های علوم کامپیوتر و ریاضی از سال 1355 در حال فعالیت می باشد و امکان تحصیل در تمامی گرایش های این رشته ها را فراهم کرده است.

شاخه رشته های دانشکده علوم ریاضی دانشگاه الزهرا
ریاضی و کاربرد ها آمار و کاربرد ها علوم کامپیوتر
ریاضی محض ریاضی کاربردی آمار ریاضی

 

رتبه قبولی مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه الزهرا

👈🏽از آنجا که دانشگاه الزهرا از معتبرترین دانشگاه های جهان است، داوطلبان جهت قبولی در رشته‌ های دانشگاه الزهرا داوطلب باید تراز و رتبه مناسبی داشته باشند. برای هر رشته و گرایش رتبه و تراز متفاوتی نیاز است. در سال‌ های پیش داوطلبان با رتبه‌ بین 950 تا 3000 در سهمیه مناطق این امکان را داشتند که در رشته‌ های مهندسی دانشگاه الزهرا پذیرش شوند. علاوه بر این متقاضیان با رتبه‌ های 1000 تا 4000 توانسته‌ اند در رشته روانشناسی از طریق گروه تجربی و با رتبه 100 تا 300 در رشته حقوق در گروه آزمایشی انسانی پذیرفته شوند.

 

📣 اطلاعیه 📣

داوطلبان برای پذیرش در هرکدام از رشته های دانشگاه الزهرا باید رتبه و تراز مناسبی داشته باشند. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه الزهرا

مجتمع علوم آزمایشگاهی در دانشگاه الزهرا احداث می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرایند آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع علوم آزمایشگاهی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا با هدف تامین فضای آزمایشگاهی برای دانشکده‌ ها و اهداف تحقیقاتی مورد نظر دانشگاه الزهرا برگزار شد.

با توجه به استقبال دانشجویان به رشته‌ های علوم زیستی، شیمی و فیزیک و امکان ادامه تحصیل آن‌ ها در مقاطع ارشد و دکترا در دانشگاه الزهرا، فضای مورد نیاز برای دانشجویان با توجه به سناریو عملکردی ساختمان و تجمیع آزمایشگاه‌ های پژوهشی و اموزشی، مساحتی بالای ۶۰۰۰ متر خواهد داشت که به منظور احداث آن، اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز می باشد که در فاز اول، اجرای اسکلت بتنی پروژه مورد بحث با قراردادی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان آغاز شده است.

شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا

جهت پذیرش در دانشگاه الزهرا متقاضیان بعد از شرکت در کنکور سراسری این امکان را دارند که در فرآیند انتخاب رشته، کد رشته محل‌ های این دانشگاه را انتخاب نمایند و چنانچه دارای حد نصاب رتبه لازم برای قبولی باشند، در دانشگاه پذیرفته خواهند شد و وارد مرحله اسم نویسی حضوری و اینترنتی می‌ شوند. 

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه الزهرا

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی رشته های دانشگاه الزهرا پرداختیم. علاوه بر این محبوب ترین رشته های این دانشگاه را هم به شما معرفی کردیم تا انتخاب رشته بهتری داشته باشید. از آنجا که این دانشگاه یکی از بهترین مراکز آموزشگاهی برای بانوان می باشد، بسیاری از داوطلبان به دنبال اخذ پذیرش از این دانشگاه می باشند. 

علاو بر این باید گفت رشته های پزشکی در این دانشگاه تدریس نمی شود و رقابت در اغلب رشته های این دانشگاه به دلیل گروه های علمی قدرتمند و متقاضی زیاد می باشد. از این رو شما داوطلبان گرامی برای تحصیل در رشته های دانشگاه الزهرا  باید عملکرد خوبی در کنکور سراسری داشته باشید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

4.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا چیست؟

کسب رتبه مجاز از طریق آزمون سراسری تنها شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا می باشد.

برای دریافت لیست رتبه و تراز قبولی هر رشته در دانشگاه الزهرا می توان ار مجموعه ایران تحصیل کمک گرفت؟

بله در این مورد می توانید لیست رتبه های قبولی را از ما دریافت کنید.

بهترین رشته دانشگاه الزهرا کدام است؟

گروه علمی قدرتمند دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا موجب شده تا پر طرفدار ترین رشته های این دانشگاه در این دانشکده باشد، محبوب ترین رشته برای متاقاضیان به ورود به این دانشگاه حقوق می باشد.

نظرات

128 دیدگاه دربارهٔ «رشته های دانشگاه الزهرا + لیست جدید ۱۴۰۳ | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo نازنين زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر برای دانشکده هنر دانشگاه الزهرا تهران چه رتبه ای مد نظره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اولویت با معدل های بالاتر است

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رشته تصویر سازی کار و دانش هستم معدلم بالای نوزده هست میتونم بدون کنکور در رشته های بخش کامپیوتر یا هر رشته دیگه‌ای ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه الزهرا تهران پذیرش بدون کنکور ندارد

  3. Avatar photo حدیث گفت:

    سلام وقت بخیر دانشگاه الزهرا کارشناسی رشته طراحی و دوخت رو داره؟؟
    و مدرک کاردانی رشته طراحی دوخت از دانشگاه آزاد معتبر هست در صورتی که بخوایم ادامه تحصیل رو در دانشگاه دولتی داشته باشیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله داره میتونید

  4. Avatar photo فائزه گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من سال اخر رشته معماری داخلی هستم میخواستم ببینم رشته های که دانشگاه داره چیا هستن ینی یه توضیحی راجبشون و این که نحوه ثبت نامشون چطوریه

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پذیرش دانشگاه الزهرا می بایست در آزمون ثبت نام کنید رشته های مورد پذیرش در دانشگاه الزهرا هم از گروه علوم انسانی ،هنر،…. صورت می گیرد

  5. Avatar photo فاطمه گفت:

    با سلام من دو سال هست دیپلم طراحی دوخت گرفتم معدل سال آخرم 17 و خورده بود
    بدون کنکور میتوانم دانشگاه الزهرا کرمان ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر مدنظر شما دانشکده فنی حرفه ای الزهرا میباشد که این دانشگاه ها اکثرا معدل های بالای 18 را پذیرش میکنند و شما این امکان را دارید ثبت نام کنید

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام برای رفتن به رشته طراحی لباس با مدرک فنی معدل باید چند باشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه الزهرا برای رشته طراحی لباس پذیرش بدون کنکور ندارد

  7. Avatar photo طباطبائی گفت:

    سلام دانشگاه الزهرا مشهد کارشناسی ارشد زبان وادبیات عربی داره ؟و از طریق کنکوره یا بر اساس سوابق است؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید از طریق استعداد های درخشان اقدام کنید در صورتی که شرایط رو داشته باشید مانعی نخواهد داشت

  8. Avatar photo سعید گفت:

    سلام روز بخیر دانشگاه الزهرا رشته روانپزشکی نداره؟؟
    من امسال کنکور دارم میخوامم ببینم روانپزشکی داره

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  9. Avatar photo نگار گفت:

    با سلام؛، وقتتون بخیر
    بنده امسال دیپلم طراحی دوخت رو گرفتم با معدل۱۷/۲۲
    برای ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا در مقطع کاردانی برای تکمیل ظرفیت رشته طراحی لباس نام نویسی کنم.امکانش هست ک پذیرش شم
    یا به دانشکده دیگه ای اقدام کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای کلانشهر ها شانس پایینی دارید

  10. Avatar photo شیدا گفت:

    سلام
    من رشتم کامپیوتر فنی حرفه این میتونم با کنکور فنی گرایش نرم افزار قبول شم

  11. Avatar photo هانیه گفت:

    سلام وقت بخیر من رشته ام گرافیک فنی حرفه ای ایا میتونم با معدل بالا ۱۹ بیام برای ارتباط تصوریری این دانشکاه؟ و اینکه ثبت نام برای ورودی بهمن از کی اغاز میشه؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر دفترچه ی بدون ازمون از ۵ اذر منتشر میشود همچنین باید برسی کرد در دانشگاه مربوطه ارتباط تصویری بدون ازمون وجود دارد یا خیر

  12. Avatar photo سمیرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رشتم تصویر سازی کارودانش هستم میتونم بدون کنکور رشته ارتباط تصویری در دانشگاه الزهرا بیام؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام خیر باید از طریق کنکور سراسری پذیرش دانشگاه الزهرا را بگیرید

      1. Avatar photo فاطمه گفت:

        سلام وقتتون بخیر.
        من الان پایه یازدهم طراحی و دوخت هستم.
        اگه معدلم این دوسال آخر بالای ۱۹ باشه،میتونم بدون کنکور وارد دانشگاه الزهرا تهران بشم؟یا اینکه باید کنکور هنر رو حتما بدم؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          دانشگاه الزهرا تهران پذیرش بدون کنکور ندارد و باید در کنکور هنر شرکت نمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور