ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دستیاری دندانپزشکی

دستیاری دندانپزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دستیاری دندانپزشکی، به صورت کلی باید گفت هر دندانپزشکی برای اینکه به کار خود سرعت ببخشد به افرادی فعال در این حوزه نیاز دارد که مهارت لازم را برای کمک کردن در امور دندان پزشکی داشته باشند. 

باید افزود که Dentist Assistant (دستیار دندانپزشک) علاوه بر اینکه در زمینه دندانپزشکی مهارت‌های لازم را دارد، می‌بایست مهارت‌های شخصی دیگری همچون مهارت ارتباط و همدلی با بیمار، مهارت انجام کار تیمی، مهارت مدیریت، مهارت جزئی نگری، مهارت کنترل استرس بیمار، مهارت مسئولیت‌پذیری، آشنایی با امور مالی و غیره را باید داشته باشد.

امروزه شغل دستیار دندانپزشک مزایای بسیاری دارد که این مزایا سبب افزایش تقاضا در این رشته می‌شود. از جمله این مزایا می‌توان به موارد همچون شرایط و محیط عالی کاری، میزان درآمد، فرصت شغلی، اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به صورت کامل و جامع به بررسی رشته دستیاری دندانپزشکی بپردازیم.

آزمون دستاری دندانپزشکی یکی از مواردی است که هرساله به واسطه مرکز سنجش آموزش پزشکی ایران برگزار می‎‌شود، کلیه دانشجویان رشته دندانپزشکی عمومی قادر هستند در این آزمون شرکت کرده و پس از دریافت حدنصاب نمره به دوره رزدینتی و تخصص ورود کنند.

 

رشته های دستیاری دندانپزشکی

 

کاربرد رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟

اگر بخواهیم پاسخ بسیار ساده‌ای در رابطه با سؤال رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ باید بگوییم اگر تابه‌حال گذر شما به دندانپزشک افتاده است، حتماً با این موضوع برخورد نموده ایدکه فردی قبل از اینکه معالجه شما شروع شود، وسایل دنداپزکشی را استریل می‌نماید و همچنین امور مختلف دیگر را بر عهده دارد. این فرد همان کسی است که دارای مدرک دستیار دندانپزشک است.

در واقع دستیار دندانپزشک فردی است که دارای مدرک دکتری دندانپزشکی می‌باشد و پس از شرکت در آزمون مربوط به دستیاری پزشکی ف می‌تواند در رشته موردنظر شروع له آموزش و کسب مهارت در رشته های (شامل آسیب شناسی دهان و فك و صورت، ارتودانتیکس، اندودانتیکس، بیماریهای دهان و فك و صورت، پروتزهای دندانی، پریودانتیکس، جراحی دهان و فك و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی كودكان و رادیولوژی دهان و فك و صورت) نماید.

پس از کسب اطلاعات لازم ر رابطه با رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ می‌توانید مطابق با اطلاعیه مرکز آموزش و سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی اقدام نمایید. آن دسته از داوطلبانی که مدارک آنان جهت شرکت در این آزمون مورد تائید قرار نگیرید، امکان ثبت نام و شرکت در دو دوره بعدی را از دست خواهند داد.

 

متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی قادر هستند در آزمون دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کنند.

 

زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی

آزمون دستاری دندان پزشکی سالانه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور برگزار می‌شود. این زمان از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده و در تیرماه برگزار می‌شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال 1399 این زمان چندماهی به تعویق افتاد بعبارتی در سال 1400، سی و پنجمین آزمون دستیاری دندانپزشکی با تاخیر برگزار شد.

اما امسال به دلیل کاهش انتقال ویروس کرونا و حضوری شدن تمامی مراکز اداری و تحصیلی این آزمون برگزار خواهد شد.

برای آشنایی با ثبت نام طرح دندانپزشکی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

ویژگی های دستار دندانپزشک ( Dentist Assistant)

  • دستیار دندانپزشک در هنگام کار باید از روپوش سفید یا روشن استفاده کند.
  • مهارت روابط عمومی بالایی داشته باشد تا بتواند تعداد بیماران را افزایش دهد.به بهداشت فردی خود، مخصوصا بهداشت دهان و دندان خود اهمیت دهد.
  • برای دستیار شدن، حداقل تحصیلات دیپلم لازم است.
  • یک دستیار دندانپزشکی باید تمیزکار و منظم باشد.
  • به کار خود علاقه داشته باشد.
  • لازم است که یک دستیار دندانپزشک سواد کامپیوتری داشته باشد.
  • یک دستیار دندانپزشکی باید در گرفتن هزینه بیماران و بدهکاران کوشا و با سیاست باشد.
  • در حفظ و نگهداری وسایل مطب کوشا باشد.
  • Dentist Assistant نباید زودرنچ باشد و تحمل دیدن خون و بزاق بیماران را داشته باشد

اعتبار مدرک دستیار دندانپزشک چگونه است؟

 

اعتبار مدرک دستیار دندانپزشک چگونه است؟

ممکن است متقاضیان محترم با مطالعه محتوایی که در رابطه با پاسخ به سوال رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ ارائه نمودیم، این گونه تصور نمایند که کسب مدرک دستیار دنداپزشک بسیار راحت و ساده می باشد. در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نخواهد بود. این آزمون در هر سال تنها یکبار برگزار می گردد و هر یک از داوطلبان تنها یکیار امکان ثبت نام در رشته دستیاری دندنپزشکی را خواهند داشت.

منابعی که برای آزمون دستیاری دندانپزشکی مورد نیاز است را کلیه داوطلبان باید نسبت به کسب اطلاع و مطاله دقیق آن مبادرت نمایند. زیرا آزمون مورد نظر نمره منفی خواهد داشت. افرادی که مایل به کسب مدرک دستیار دندانپزشک می باشندف حتما لازم است در صورت پذیرفته شدنف دوره های مربوطه را پشت سر بکذرانند تا بتوانند به راحتی نسبت به اخذ مدرک مورد نیاز اقدام نمایند.

داوطلبانی خواهند توانست نسبت به اخذ مدرک دستیار دندانپزشک مبادرت نمایند که از شرایط جسمانی مورد نیاز برخوردار باشند. تائید صلاحیت در مرحله اولیه بر عهده شورای فرهنگی می باشد و پس از آن می توانند در صورت تائید دانشکده مورد نظر، می توانند نسبت به ادامه تحصیل در رشته مورد نظر اقدام نمایند.

 

 

معرفی رشته های دستیاری دندانپزشکی

 

برای کسب اطلاع در زمینه ثبت نام دوره پودمانی MDPH دندانپزشکی روی لینک کلیک کنید.

سرفصل دروس رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟

  • کمک های اولیه
  • اقدامات مربوط به کاهش مخاطرات بهداشتی و ایمنی
  • آشنایی با اصول کنترل عفونت در محیط دندانپزشکی
  • وظایف دستیار دندانپزشک و آشنایی با محیط کلینیک و مطب
  • آماده سازی و نگهداری محیط، ابزار و تجهیزات برای انجام اقدامات بالینی دندانپزشکی ((استرليزاسيون))
  • ارائه اطلاعات و حمایت از افراد در حفاظت از بهداشت دهان و دندان
  • ارائه پشتیبانی chairside در طول ارزیابی سلامت دهان و دندان بیماران
  • رادیوگرافی دندان
  • ارائه پشتیبانی chairside در طول پیشگیری و کنترل بیماری های پریودنتال و پوسیدگی ها
  • ارائه پشتیبانی chairside در طول ترمیم حفرات (ترمیمی)
  • ارائه پشتیبانی chairside در طول جراحی
  • ارائه پشتیبانی chairside در طول ارائه پروتزهای ثابت و متحرک
  • پشتیبانی chairside در طول درمان ریشه غیر جراحی
  • حمایت و پشتیبانی chairside در طول کشیدن دندان ها و جراحی های جزئی دهان
  • ساختار و عملکرد پایه ی آناتومی دهان و دندان ودرک روش های مختلف ارزیابی بالینی دندانپزشک

 

 

شرایط ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی

در ادامه به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی می‌پردازیم:

 

 شرایط عمومی شرکت در آزمون دستیار دندانپزشکی

  • برخورداری از سلامت جسمی و روانی و نداشتن نقص عضو موثر حرفه ای برحسب رشته و مطابق با مفاد دستورالعمل آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی احراز گردد
  • عدم اعتیاد به مواد مخدرو سوء پیشینه کیفری
  • برخوردار بودن از کلیه شرایط عمومی که در تمام آزمون ها لازم می باشد
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی
  • عدم وابستگی به تشکلات و احزاب و گروه های ملحد و محارب
  • عدم فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی

  • ارائه مدرک دکتری عمومی دندانپزشکی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم میباشد.
  • قبولی در آزمون ورودی دوره دستیاری دندانپزشکی برابر ضوابط اعلامی در دستورالعمل آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی صورت پذیرد.
  • آن دسته از متقاضیانی که مشمول شرایط دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان می باشند تنها یکبار می توانند از این امکان استفاده نمایند .
  • دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس بندهای ماده ۳ ایین نامه مذکور و رعایت سایر شرایط ایین نامه می توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند .
  • در غیر اینصورت ، استفاده از تسهیلات آیین نامه ی مذکور برای ایشان امکان پذیر نخواهد بود .

آن دسته از دانشجویان دندانپزشکی که متاهل هستند :

  • متقاضیان گرامی در صورتی که از این دوره استفاده نکرده باشند، می توانند حداکثر تا یک سال پس از فراغت از تحصیل ، از این تسهیلات درآزمون شرکت کنند .
  • داوطلبین تنها یکبار می توانند با استفاده از این تسهیلات در ازمون شرکت کنند
  • متقاضیان محترمی که به هنگام ثبت نام دانشجو می باشند ، چنامچه تا زمان قبولی فارغ التحصیل نشده باشند ، قبولی آنان کان لم یکن (لغو) خواهد بود .
  • تاریخ ارزشیابی مدرک تحصیلی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور توسط وزارت متبوع ، تاریخ فراغت از تحصیل محسوب می گردد.
  • مشخص بودن وضعیت خدمت نظام وظیفه ی عمومی – ویژه آقایان الزامی می باشد. 

 

مشاوره قبولی در رشته دستیاری دندانپزشکی

برای قبولی در رشته دستیاری دندانپزشکی ابتدا باید نسبت به کسب اطلاع دقیق از بهترین منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی شروع کنید ، همچنین با توجه به شرایط کاری ، داوطلبان لازم است نسبت به این رشته اطلاعات لازمی را به دست آورند. به همین دلیل ما این مقاله را به رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ اختصاصی دادیم تا بتوانیم اطلاعاتی در این زمینه به کلیه داوطلبان ارائه نماییم.

ما تلاش نمودیم اطلاعات جامعی را در رابطه با رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ ارائه دهیم. اما ممکن است داوطلبان عزیز سوالات مختلفی در رابطه با مدرک دستیار دندانپزشک چیست داشته باشند. به همین دلیل به دنبال پاسخ سوال خود در این رابطه باشند. کانال ارتباطی ما با شما ماره تماس های مندرج در جدول یر می باشد.

کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از برقراری تماس با شماره های جدول زیر نسبت به کسب اطلاعات در رابطه با رشته دستیاری دندانپزشکی چیست؟ اقدام نمایند. کافی است با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایند تا به پاسخ مناسبی برای کلیه اطلاعات خود دست سابید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

دانشگاه های مختلف در سراسر کشور در رشته های متفاوت، داوطلبان را پذیرش می نمایند. از جمله این رشته ها می توان به رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 اشاره نمود. برای آشنایی متقاضیان ، این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 و شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز اختصاص داده ایم. همچنین در ادامه به موضوع پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی و چارت دندانپزشکی بدون کنکور شیراز و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز مطالب مفیدی را ارائه خواهیم نمود.

 

 

بهترین رشته های دستیاری دندانپزشکی

 

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 – 99

 

هرساله بر تعداد رشته های بدون کنکور افزوده می شود. به همین دلیل برای پذیرش بدون کنکور در هر یک از دانشگاه ها ، شرایط خاصی وجود دارد که با توجه به آن می توان برای ثبت نام و همچنین انتخاب رشته اقدام نمود. شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر به وجود آمده است قابل دریافت خواهد بود.

اولین سوالی که داوطلبان به دنبال پاسخ در رابطه با آن می باشند، به این موضوع مربوط می شود که آیا رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز وجود دارد؟ زیرا پاسخ این سوال می تواند در پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان و همچنین آینده تحصیلی و شغلی آنان بسیار موثر باشد. به همین دلیل به دنبال پاسخ این سوال به سایت ما مراجعه نموده اند.

خوشبختانه ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه های مختلف با استفاده از شرایط متفاوتی امکان پذیر خواهد بود. به همین دلیل برای ثبت نام لازم است به نسبت شرایط تعیین شده هر دانشگاه و همچنین با توجه به زمان ثبت نام برای آنان اقدام نمایید. در ادامه در رابطه با شرایط پذیرش بدون کنکور مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود تا بتوانید اطلاعات جامع و مناسبی را در این زمینه به دست آورید.

 

 

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 با توجه به شرایط تعییین شده ثبت نام را تنها برای واجدین شرایط امکان پذیر نموده است.

 

 

شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز

شرایط پذیرش برای رشته های بدون کنکور در سال های اخیر دچار تغییراتی شده است که به همین دلیل نمی توان در مورد شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز با قطعیت برای تمامی سال ها یک شرایط را ارئه نمود. به عنوان مثال برخی از دانشگاه ها شرایط معدلی برای داوطلبان متقاضی رشته های بدون کنکور را به میزان صفر درصد در نظر می گیرند. به همین دلیل شما تنها با انتخاب کد رشته مربوطه ، خواهید توانست در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوید.

حقیقت این است که پزشکی بدون کنکور در ایران تنها محدود به چند دانشگاه می باشد. همچنین در برخی از سال ها نیز ما با محدودیت هایی مواجه می باشیم که این محدودیت ها موجب می شود هر فردی امکان شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون آزمون شیراز را نداشته باشد. همچنین هزینه بالای شهریه های این رشته ها نیز، از جمله عوامل دیگری است که موجب می شود داوطلبان از این دانشگاه ها صرف نظر نمایند.

توصیه ما به شما داوطلبان عزیزی که به دنبال ثبت نام و پذیرش در رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 می باشید این است که چنانچه امکان مالی و همچنین از مهارت زبان انگلیسی بالایی برخوردار می باشید، از ثبت نام پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های خارج از کشور استفاده نمایید. شرایط انتقالی که برای این دانشگاه ها وجود دارد، به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید تحصیلات خود را در کشور ایران به اتمام برسایند.

 

برای اطلاع از شهریه پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز

 

دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلفی دانشجویان را پذیرش می نماید. هر یک از گروه های آزمایشی مختلف با توجه به لیست موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند از لیست مورد نظر اطلاعات دقیقی کسب نمایند. در ادامه برای آشنایی داوطلبان و متقاضیان عزیز ، به برخی از رشته های دانشگاه شیراز اشاره خواهیم نمود.

  • زبان و ادبیات فارسی
  • زبان و ادبیات عربی
  • فقه و حقوق اسلامی
  • تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • آموزش و پرورش ابتدایی
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش ریاضی
  • آمار
  • مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
  • مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو
  • مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید
  • علوم سیاسی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت بیمه
  • مدیریت صنعتی
  • حسابداری ، آب و هواشناسی
  • فیزیک

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به ثبت نام در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشند نیز ، می توانند در زمان مقرر ، نسبت به ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور اقدام نمایند. شهرهای دارای رشته پرستاری بدون کنکور محدود بوده و همچنین دانشگاه های مربوطه با تعداد ظرفیت اندک داوطلبان و متقاضیان واجد شرایط را پذیرش خواهند نمود.

 

 

شهریه رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98

 

شهریه رشته دستیار دندانپزشک

شهریه رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز در هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد. با توجه به اینکه هر دانشگاهی برای ثبت نام داوطلبان و همچنین متقاضیان خود، شرایط متفاوتی را در نظر می گیرند همچنین امکانات رفاهی برای هر یک از دانشگاه ها متفاوت می باشد. بنابراین بسته به امکاناتی که به دانشجویان خود ارائه می نمایند، این شهریه ها متفاوت خواهد بود.

پذیرش در دانشگاه های آزاد با کنکور و بدون کنکور متفاوت خواهد بود. به همین دلیل قبولی در این دانشگاه ها با توجه به شهریه های در نظر گرفته شده صورت خواهد پذیرفت. به عنوان مثال دانشگاه های پردیس به دلیل سطح بسیار بالایی که دارند ، ر رشته های با آزمون داوطلبان را با رتبه های پایین و همچنین با میزان اخذ شهریه بالا پذیرش خواهد نمود به همین دلیل میزان شهریه بسیار بالاتر از سایر دانشگاه ها خواهد بود.

هر گونه سوال در رابطه با رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز 98 و همچنین شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون کنکو پردیس را می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در میان بگذارید. متخصصین ما  همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می اشند. کلفی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا به اطلاعت کامل و جامعی دست یابید.

 

برای اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

آیا چارت درسی رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز با سایر دانشگاه ها متفاوت می باشد؟

چارت هر رشته توسط وزارت علوم و یا وزرات بهداشت برای رشته های مختلف تعیین می گردد. اما بعضا برخی از دانشگاه ها با توجه به سیاست های برنامه ای خود، ممکن است به تغییر این چارت درسی اقدام نمایند. این تغییر ممکن است محدود به چند درس در این رشته و یا سایر رشته های دیگر شود ولی در بسیاری از دروس و اصول کلی این رشته ها با یکدیگر، هیچ گونه تفاوتی قابل مشاهده نخواهد بود.

 

آیا مدرک رشته دندانپزشکی بدون کنکور معتبر است؟

دانشگاه هایی که در رشته های بدون آزمون یا همان بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند، چنانچه تحت نظارت وزرات علوم و تحقیقات باشند و این دانشگاه ها به ثبت رسمی رسیده باشند، قطعا قابل استناد بوده و همچنین مدرک آن ها کاملا معتبر می باشد و به همین دلیل هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. در این زمینه هیچ گونه تفاوتی برای رشته های با آزمون و بدون آزمون وجود نخواهد داشت. بنابراین ، ملاک مورد نظر، تائید و یا عدم تائید دانشگاه ها می باشد.

 

 

منابع آزمون دستیاری دندانپزشکیبرای کسب اطلاعات بیشتر به لینک مربوطه مراجعه کنید.

 

اخبار پیرامون دستیاری دندانپزشکی

  • آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

فرصت یک روزه ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک برای سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ امروز ۲۴ خرداد به پایان می رسد.

  • پایان مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی 

سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۴۰۳ در تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود. 

  • نتایج نهایی آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

پنجشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور یک هزار و ۹۰۹ داوطلب، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی برگزار شد. در این دوره آزمون ۲ هزار و ۴۶۹ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۱ هزار و ۹۰۹ نفر در آزمون شرکت و ۵۰۰ نفر غایب بودند.

 

 

نحوه ثبت نام در رشته های دستیاری دندانپزشکی

 

خلاصه مطلب

افرادی که قصد دارند در رشته دستیاری دندانپزشکی تحصیل کنند اما از این رشته و شرایط آن اطلاعات خاصی ندارند می‌توانند به مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد مراجعه کند. رشته دستیاری دندانپزشکی و شرایط  مورد بررسی قرار دادیم تا تمامی افراد علاقمند به تحصیل در این رشته خود را محک بزنند. در صورتی که تصمیم دارید تا خودتان را برای قبولی در آزمون دستیاری دندانپزشکی محک بزنید می‌توانید از مشاورین ما در مجموعه ایران تحصیل کمک بگیرید. در مطالب بالا به صورت کامل و جامع روند آزمون و شرایط اختصاصی و عمومی آن ذکر شده که می‌توانید برای آگاهی بیشتر مطالعه کنید.

 

 

کاربران گرامی برای دانلود PDF  این صفحه کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی  قادر به شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی هستند؟

دانشجویان سال آخر رشته دندانپزشکی عمومی در صورتی که شرایط در نظر گرفته شده در متن بالا را داشته باشند و تحصیلات خود را تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 1400 به پایان برسانند، می‌توانند در این آزمن شرکت کنند.

چگونه می توان در آزمون دستیاری دندانپزشکی ثبت نام کرد؟

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

در چه صورت داوطلب به مدت 2 سال از شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی محروم خواهد شد؟

زمانیکه فرد پذیرفته شده در مدت زمان مقرر ثبت نام خود را به انجام ندهد، به مدت 2 سال از شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی محروم خواهد شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور