ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی پرتو درمانی 1401-1403 + آخرین قبولی ها | ایران تحصیل

رتبه قبولی پرتو درمانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با اطلاع از رتبه قبولی پرتو درمانی دانشجویان پذیرفته شده در این رشته می‌توانید انتخاب رشته دقیق‌تری داشته باشید. داوطلبان کنکور تجربی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته پرتو درمانی هستند، می‌توانند با اطلاع از درصد دروس قبولی پرتو درمانی و همچنین داشتن کارنامه رتبه قبولی پرتو درمانی دانشگاه سراسری و آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد وضعیت خود را نسبت به پذیرفته شدگان سال قبل بسنجند.

داوطلبان باید آخرین رتبه قبولی پرتو درمانی را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند از این طریق فرم انتخاب رشته خود را متناسب با کد رشته محل‌هایی که در آنها شانس قبول بیشتری دارند تکمیل نمایند. در فرایند انتخاب رشته اطلاع از آخرین رتبه پرتو درمانی دانشگاه سراسری و درصد دروس قبولی پرتو درمانی آزاد بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل در ادامه سعی داریم اطلاعاتی در این خصوص به شما عزیزان ارائه کنیم.

ضرورت اطلاع از درصد دروس قبولی پرتو درمانی

رشته پرتو درمانی یکی از رشته‌های مهم گروه تجربی می‌باشد که در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی متقاضیان زیادی جذب این رشته شده‌اند. هر ساله داوطلبان زیادی در گروه تجربی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند و رویای قبولی در رشته‌های پرطرفدار این گروه را دارند. رشته پرتو درمانی در حال حاضر در دانشگاه سراسری و آزاد ارائه می‌شود و افراد می‌توانند برای با کسب نمره قبولی حد نصاب در دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهند.

با اطلاع از رتبه قبولی پرتو درمانی شما می‌توانید انتخاب رشته موفق را داشته باشید، چرا که می‌توانید به کارنامه قبولی پرتو درمانی افرادی که در سال‌های قبل پذیرش گرفته‌اند، دسترسی داشته باشید و با مقایسه رتبه تراز و رتبه در سهمیه این افراد با وضعیت کارنامه خود به دنبال ثبت کد رشته‌هایی باشید که شانس قبولی شما در آنها بیشتر است. بعضاً داوطلبانی هستند که در کنکور سراسری نمره بسیار مناسبی را کسب می‌کنند، اما در فرایند انتخاب رشته به دلیل عدم اطلاع از نحوه چیدمان رشته‌ها براساس رتبه قبولی سال‌های گذشته افرادی که در همین گروه شرکت کرده و نمره قابل قبول را کسب کرده‌اند، نتوانستند در دانشگاه و دوره‌ای که مد نظر آنها بوده قبول شوند.

بنابراین شما با اطلاع از رتبه قبولی پرتو درمانی سال‌های گذشته می‌توانید برای چینش و اولویت‌بندی رشته‌های خود برنامه‌ریزی بهتری را داشته باشید. همچنین می‌توانید از رشته‎های مرتبط با این این رشته؛ یعنی شرایط و نحوه ثبت نام رشته رادیولوژی بدون کنکور نیز مطلع شوید. از آنجا که بسیاری در ارتباط با آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد و همچنین آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری سؤال دارند، در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح خواهیم داد.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش رشته پرتودرمانی بدون کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

ضرورت اطلاع از درصد دروس قبولی پرتو درمانی

آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری

پس از برگزاری کنکور و اعلام نتایج اولیه مربوط به آزمون دانشگاه سراسری، فرایند انتخاب رشته که شامل دوره‌های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان از طریق سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org آغاز می‌شود و افراد می‌توانند با تکمیل فرم خود برای رشته ادامه تحصیل در رشته پرتو درمانی اقدام کنند.

فرایند انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می‌باشد. داوطلبان آزمون سراسری که قصد انتخاب رشته در گروه تجربی و رشته پرتو درمانی را دارند، باید قبل از هر چیز با آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری آشنایی داشته باشند. از این رو در ادامه اطلاعات مربوط به درصد دروس قبولی پرتو درمانی دوره روزانه و نوبت دوم منطقه‌های ۱، ۲ و ۳ ارائه شده است.

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی روزانه و نوبت دوم منطقه 1
رتبه دانشگاه روزانه / شبانه
2438 علوم پزشکی تهران روزانه
3183 علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران روزانه
3504 علوم پزشکی شیراز روزانه
3622  دانشگاه تهران روزانه
3720 علوم پزشکی اصفهان نوبت دوم
4267 علوم پزشکی تبریز روزانه
4543  علوم پزشکی گیلان _ رشت (مکان تحصیل لنگرود) نوبت دوم
6197 علوم پزشکی بابل روزانه

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی روزانه و نوبت دوم منطقه 2
رتبه دانشگاه روزانه / شبانه
4301 علوم پزشکی شهید بهشتی _ تهران روزانه
4932 علوم پزشکی شیراز روزانه
5255 علوم پزشکی مشهد روزانه
5324 دانشگاه تهران نوبت دوم
6044 علوم پزشکی تبریز روزانه
7782 علوم پزشکی اصفهان روزانه
8128  علوم پزشکی گیلان – رشت (مکان تحصیل لنگرود) روزانه
8316 علوم پزشکی بابل روزانه
8542 علوم پزشکی همدان روزانه
11324   علوم پزشکی كردستان – سنندج روزانه

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی روزانه و نوبت دوم منطقه 3
رتبه دانشگاه روزانه / شبانه
2230 علوم پزشکی تهران روزانه
2655 علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران روزانه
3136  علوم پزشکی گیلان _ رشت (مکان تحصیل لنگرود) روزانه
3156 علوم پزشکی مشهد روزانه
3438 علوم پزشکی تبریز روزانه
4130 علوم پزشکی شیراز روزانه
4594 علوم پزشکی بابل روزانه
5984 علوم پزشکی مازندران _ ساری روزانه
6411 علوم پزشکی همدان روزانه
6538  دانشگاه تهران نوبت دوم

 

 رتبه‌ قبولی پرتو درمانی دوره روزانه ایثارگران 25 درصدی
رتبه دانشگاه روزانه / شبانه
3551 علوم پزشکی بابل روزانه
3642 علوم پزشکی کردستان – سنندج روزانه

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی دوره روزانه ایثارگران 5 درصدی
رتبه دانشگاه
2832 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
4705 علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی پردیس خودگردان (ظرفیت مازاد) منطقه 1
رتبه دانشگاه
9302 علوم پزشکی اصفهان
9936 علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی پردیس خودگردان (ظرفیت مازاد) منطقه 2
رتبه دانشگاه
9976 علوم پزشکی اصفهان
10361 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی پردیس خودگردان ( ظرفیت مازاد ) منطقه 3
رتبه دانشگاه
7525 علوم پزشکی اصفهان
9683 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

 

 رتبه‌ قبولی پرتو درمانی پردیس خودگردان ( ظرفیت مازاد) ایثارگران 25 درصدی
رتبه دانشگاه
6355 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
6392 علوم پزشکی اصفهان

 

رتبه‌ قبولی پرتو درمانی پردیس خودگردان ایثارگران (ظرفیت مازاد) 5 درصدی
رتبه دانشگاه
8313 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
8473 علوم پزشکی اصفهان

 

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با آخرین رتبه قبولی پرتو درمانی نیازمند اطلاعات بیشتر هستید، می توانید با مشاوران برجسته ایران تحصیل با داشتن سالها سابقه درخشان در امر مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری

آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد

آن دسته از افرادی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند، می‌توانند برای ثبت کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد نیز اقدام کنند. از سال ۱۳۹۲ که آزمون سراسری و آزمون دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است، فرایند انتخاب رشته در یک زمان خواهد بود و کارنامه مشابه برای داوطلبان منتشر خواهد شد. اما داوطلبان باید بدانند که فرایند انتخاب رشته دانشگاه آزاد به جز ۴ رشته دامپزشکی، پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی به صورت مستقل از دانشگاه سراسری و از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org صورت می‌گیرد. افرادی که رتبه قابل قبول را کسب کرده باشند، می‌توانند برای ثبت کد رشته‌ها اقدام کنند.

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته پرتو درمانی دانشگاه آزاد را دارند، قبل از هر چیز باید از درصد دروس قبولی پرتو درمانی و کارنامه قبولی پرتو درمانی پذیرفته شدگان سال قبل اطلاع کسب کنند. آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد سال قبل می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار افراد قرار دهد تا بتوانند انتخاب رشته موفق و مناسبی را داشته باشند. به  افرادی که در ارتباط با آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد سؤال دارند باید بگوییم که در حال حاضر اطلاعات مربوط به رتبه قبولی پرتو درمانی دانشگاه آزاد هنوز در دسترس نیست و به محض اینکه اطلاعات مربوط به کارنامه افراد پذیرفته شده در این رشته در دانشگاه آزاد منتشر گردد، مطالب این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

اطلاعیه

آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد سال گذشته هنوز منتشر نشده است. به محض انتشار مطالب این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد

مشاوره رتبه قبولی پرتو درمانی

انتخاب رشته یکی از حساس‌ترین فرایندهای بعد از قبولی و اعلام نتایج کنکور می‌باشد. افراد معمولاً برای انجام مرحله انتخاب رشته روش‌های متفاوتی را انتخاب می‌کنند. بعضی از افراد با کسانی که در سال‌های قبل رتبه قبولی داشتند، مشورت می‌کنند و برخی از افراد سعی می‌کنند کارنامه قبولی پرتو درمانی و درصد دروس قبولی پرتو درمانی افرادی که در دانشگاه سراسری و آزاد پذیرفته شده‌اند، را بررسی کنند.

بررسی آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری به افراد کمک می‌کنند که بتوانند انتخاب رشته اصولی داشته باشند و براساس چیدمان و اولویت‌هایی که معمولاً در سه دسته خوشبینانه، منطقی و بدبینانه قرار دارند و همچنین تخمین شانس قبولی خود از طریق بررسی کارنامه قبولی پرتو درمانی دانشگاه‌های مختلف و درصد دروس قبولی پرتو درمانی سال قبل در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان شانس قبولی خود را در پذیرش برای هر یک از دانشگاه‌های ارائه دهنده این رشته محک بزنند.

آن دسته از افرادی که مایل به ادامه تحصیل در رشته پرتو درمانی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند از طریق بررسی آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه‌های مختلف محک بزنند. هنگام انتخاب رشته گروه تجربی داوطلبان باید انتخاب‌های خود را در سه دسته خوشبینانه، منطقی و بدبینانه قرار دهند تا شانس خود را برای پذیرش در کد رشته‌های محل‌هایی که احتمال قبولی آنها در این رشته‌ها زیاد است را از دست ندهند.بنر انتخاب رشته کنکور

از آنجا که مرحله انتخاب رشته مرحله بسیار حساسی است توصیه می‌کنیم که قبل از هر چیز از مشاوران تحصیلی که در امر مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی دارای سابقه هستند، مشورت بگیرید. برای این امر می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل با داشتن تیم مجرب از قبول شدگان کنکور تجربی سال‌های قبل در ارتباط باشید تا شما را در مسیر انتخاب رشته اصولی و موفق راهنمایی کنند. تیم برجسته و خبره مشاوران ایران تحصیل می‌توانند در زمینه چینش اصولی رشته‌ها و همچنین ارائه اطلاعات کامل از رتبه قبولی پرتو درمانی دانشجویان سال قبل دانشگاه سراسری و آزاد شما را تا پایان مرحله انتخاب رشته یاری نمایند.

مشاوره رتبه قبولی پرتو درمانی

جدیدترین اخبار انتخاب رشته پرتو درمانی

نتایج انتخاب رشته پرتو درمانی 1403

افرادی که وارد مرحله انتخاب رشته شده‌اند، پس از ثبت کد رشته‌های مربوط به رشته پرتو درمانی می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را در سامانه سنجش بارگذاری کنند. افرادی که متقاضی رشته پرتو درمانی آزاد هستند نیز می‌توانند فرم خود را در سامانه azmoon.irg  ثبت نمایند.  نتایج انتخاب رشته قبولی پرتو درمانی پس از بررسی سازمان سنجش و دانشگاه آزاد در دسترس افراد قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی پذیرش به آنها اعلام خواهد شد.

شرایط انتخاب رشته پرتو درمانی بدون کنکور 1403

افرادی که مایل به تحصیل در رشته پرتو درمانی بدون کنکور هستند، می‌توانند با پرداخت شهریه متغیر و ثابت در پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد درخواست خود را ثبت کنند. هر سال از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری شرایط پذیرش در رشته پرتو درمانی بدون کنکور اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از توضیحات با دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور بر روی لینک کلیک نمایید.

جدیدترین اخبار انتخاب رشته پرتو درمانی

خلاصه مطلب

در این مطلب به ارائه توضیحاتی در ارتباط با رتبه قبولی پرتو درمانی در دانشگاه‌های سراسری و آزاد پرداختیم. همونطور که می‌دانید پس از اعلام نتایج آزمون کارنامه قبولی افراد منتشر می‌شود و اگر افراد بخواهند انتخاب رشته موفقی را داشته باشند، باید حتماً درصد دروس قبولی پرتو درمانی سال قبل را مورد بررسی قرار دهند تا به دید وسیع‌تری نسبت به ثبت کد رشته محل‌ها به ترتیب اولویت‌های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه دست یابند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مهمی در ارتباط با آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری ارائه دهیم.

به آن دسته از افرادی که مایل به کسب اطلاعات از آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد هستند، باید بگوییم که اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی پرتو درمانی دانشگاه آزاد هنوز منتشر نشده است. با انتشار اطلاعات مربوط به کارنامه قبولی پرتو درمانی افراد پذیرفته شده سال‌های قبل، متن این مقاله به روزرسانی خواهد شد. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با رتبه قبولی پرتو درمانی سال‌های گذشته نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی دارید، می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل همراه باشید تا در این مسیر شما را به بهترین شکل ممکن یاری کرده و پاسخگوی ابهامات شما عزیزان باشد.

 جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آخرین رتبه پرتو درمانی سراسری چیست؟

در این مقاله به آخرین رتبه قبولی پرتو درمانی دانشگاه سراسری اشاره شد.

آخرین رتبه پرتو درمانی آزاد چیست؟

 هنوز اطلاعات مربوط به آخرین رتبه قبولی پرتو درمانی دانشگاه آزاد ارائه نشده است. به محض انتشار این اطلاعات متن مقاله به روز رسانی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته پرتو درمانی چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی پرتو درمانی 1401-1403 + آخرین قبولی ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo شهلا گفت:

    خسته نباشید..آخرین رتبه قبولی این رشته چنده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      آخرین رتبه قبولی بستگی به استان شما دارد و در استانهای مختلف متغیر میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 داخلی 104 تماس بگیرید

      1. Avatar photo الهه گفت:

        سلام وقتتون بخیر ، به نظرتون با رتبه ۷۱۱۴ منطقه ۳ میشه پرتو درمانی دانشگاه شهید بهشتی آورد ؟ روزانه؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          به ظرفیت پذیرش،دانشگاه و… بستگی دارد.امکان قبولی دارد.

  2. Avatar photo سامان گفت:

    سلام با رتبه 13000 میشه پرتو درمانی زابل رو آورد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکانش هست اما بستگه به سایر داوطلبان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور