ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + دانلود مستقیم دفترچه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله دانشگاه آزاد اسلامی پس از اعلام نتایج نهایی به شرکت کنندگان در آزمون های سراسری، در صورت موافقت وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد میکند. این دفترچه شامل رشته هایی است که ظرفیت آنها در دور اول پذیرش دانشجو تکمیل نشده اند. با مشارکت وزارت علوم در دو نوبت مهر و بهمن ماه، واحد های دانشگاه آزاد در سراسر کشور لیستی از رشته های تکمیل ظرفیت ارائه می دهند. در ادامه توضیحات لازم جهت دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

توصیه اکید ما به داوطلبان این است که مندرجات دفترچه را با دقت تمام مورد مطالعه قرار دهند و سپس با توجه به اطلاعات درج شده، اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت وجود ابهام و یا سوال در خصوص دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، میتوانید از طریق راه های ارتباطی از جمله شماره تلفن های درج شده، با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد وارد شوید.

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در هر گروه آزمایشی در کنکور ۱۴۰۳ شرکت کرده اند و از نتیجه و رشته خود راضی نیستند، میتوانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت آزاد، اقدام به تحصیل در یکی از رشته های ارائه شده توسط دانشگاه آزاد کنند. زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای سال ۱۴۰۳ در دست نیست و لینک دانلود آن به محض انتشار قرار خواهد گرفت.

در صورت انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد۱۴۰۳، علاقه مندان باید برای ثبت نام و انجام مراحل تکمیلی به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

 

توجه!

هنوز اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اعلام نشده است، به محض انتشار، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

 

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

در سال های گذشته دانشگاه آزاد در  دو نیم سال تحصیلی اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت میکرد. یک نوبت در مهر ماه و یک نوبت هم در دی ماه.  این دانشگاه معمولا پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته به شرکت کنندگان در آزمون سراسری و همچنین ثبت نام پذیرفته شدگان، فرصت دوباره انتخاب رشته را در رشته هایی که توسط پذیرفته شدگان تکمیل نشده اند برای متقاضیان فراهم می نماید. داوطلبان تکلمیل طرفیت آزاد میتوانند برای ثبت نام و دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنند. شایان ذکر است که تکمیل ظرفیت در سال گذشته انجام نشد و اطلاعیه ای نیز در خصوص برگزاری آن در سال ۱۴۰۳ نیز منتشر نشده است.

به محض اینکه خبری پیرامون این موضوع انتشار یابد، این مطلب بروزرسانی میشود؛ همچنین  با عضویت در کانال تلگرامی آکادمی ایران تحصیل میتوانید در جریان آخرین اخبار و جزئیات باشید.

رشته های تکمیل ظرفیت آزاد

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

درصورت برگزاری تکمیل ظرفیت و انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی لیست واحد ها و رشته ها را در قالب دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه میدهد، در آن صورت علاقه مندان برای ثبت نام باید مراحل زیر را طی کنند:

1.جستجوی آدرس azmoon.org در نوار جستجوی مرورگر خود و ورود به سامانه دانشگاه آزاد

2.انتخاب لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

3.مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و بررسی دقیق کد رشته های موجود

4.کلیک بر روی لینک سامانه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

5.اقدام به خرید کارت اعتباری گروه آزمایشی خود و دریافت سریال اعتباری

6.تکمیل کادر های مربوطه با استفاده از کد ملی و کد دسترسی(مندرج بر روی کارنامه کنکور)

7.تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته و وارد کردن کد رشته ها بر اساس اولویت

راهنمای تصویری ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت آزاد

 تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

  • تنها داوطلبانی میتوانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند و کد دسترسی انتخاب رشته در انتهای کارنامه کنکور آنها درج شده است.
  • داوطلبان تنها در گروه آزمایشی که در کنکور سراسری در آن شرکت کرده اند میتوانند انتخاب رشته انجام دهنند.
  • در صورت کسب قبولی در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه سراسری و آزاد، داوطلبان میتوانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند، اما توجه فرمایید که در صورت پذیرفته شدن در نوبت تکمیل ظرفیت، امکان بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبلی خود در دانشگاه آزاد وجود ندارد.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود؟

در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت، پس از ثبت نام و  و مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و بررسی و انتخاب رشته های مورد نظر در فرم تعبیه شده، بررسی های لازم انجام شده و نتایج تکمیل ظرفیت آزاد در زمان مقرر در سایت azmoon.org برای شرکت کنندگان قابل مشاهده خواهد بود. با توجه به اینکه بازه های زمانی اعلام شده احتمالی هستند، نمی توان زمان دقیقی را نیز برای اعلام نتایج مشخص کرد.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

اخبار پیرامون دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

آغاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی از 18 مرداد ۱۴۰۳

کنکور سراسری ۱۴۰۳ در روزهای هشت تا یازدهم تیر با شرکت یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب برگزار شد. آمار داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در رشته ریاضی ۲۸ درصد، در رشته علوم تجربی ۳۸ درصد، زبان خارجه ۱۳ درصد، هنر ۱۱ درصد و علوم انسانی ۲۸ درصد بود‌. نتایج کنکور سراسری بامداد ۱۲ مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، همچنین زمان انتخاب رشته برای دانشگاه های دولتی از ۱۷ مرداد تا ۲۲ مرداد خواهد بود.انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای کنکور کارشناسی از ۱۸ مرداد آغاز خواهد شد.

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است،  تا روز پنج شنبه 27 مرداد ماه تمدید شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان در زمان انتخاب رشته حتما تاییدیه 15 رقمی دریافت کنند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را در فرم نهایی درج کنند و پس از تائید نهایی انتخاب رشته توسط متقاضی، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار متقاضی قرار داده خواهد شد و علاوه بر آن پیامک تأیید نیز برای داوطلبان ارسال می‌شود. جمالی افزود: داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود و تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر ۵ بار ویرایش وجود دارد و پس از هر بار ویرایش نیز پیامک انجام ویرایش برای متقاضیان ارسال می‌شود.

 

برای کسب اطلاع از شرایط پذیرش در دکتری دانشگاه آزاد بدون آزمون کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

هر ساله با تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی و تایید وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان، واحد های مختلف دانشگاه آزاد که ظرفیت انها از طریق آزمون سراسری تکمیل نشده است اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، می کنند تا علاقه مندان برای تحصیل در آن رشته یا دانشگاه ها شروع به ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در مطلب بالا به طور کامل به جزئیات و مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پرداخته شده است.

مشاوران مجرب و متخصص آکادمی ایران تحصیل با پیشینه ای طلایی در حوزه تحصیل و اموزش، آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان هستند. در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص زمان و چونگی انتشار  دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شما میتوانید از طریق شماره تلفن های درج شده، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود پی دی اف کامل این صفحه کلیک کنید.

 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳  چه زمانی منتشر میشود؟

تا این لحظه زمان دقیقی برای انتشار این دفترچه اعلام نشده است.

رشته های مندرج در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شامل چه مواردی می شوند؟ 

رشته های مندرج در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شامل رشته های مختلفی از جمله رشته های گروه انسانی، ریاضی و تجربی می شوند که هر ساله متفاوت است.

چگونه می توان برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اقدام کرد؟ 

در مقاله بالا به نحوه ثبت نام و دانلود دفترچه از سایت azmoon.org اشاره شده است.

 

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + دانلود مستقیم دفترچه»

  1. Avatar photo محمد رضا گفت:

    سلام با رتبه 34089منطقه 3 و تراز 6668 احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد رشته پرستاری یا اتاق عمل چه آزاد چه پردیس خودگردان هست یا نه ؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)