ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403 + لینک دانلود pdf | ءsanjesh.org

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۴ فروردین ۱۴۰۳
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از جزئیات دفترچه کنکور دکتری تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه دکتری 1403 برای متقاضیان هنوز منتشر نشده است. راهنمای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی، تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org در تاریخ مشخصی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری در دو سامانه جداگانه برای داوطلبان بارگذاری می‌شود. به عبارت دیگر، فرد باید دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری را از طریق دو سامانه متفاوت انجام دهد. اما توجه کنید که دانلود دفترچه ثبت نام دکتری آزاد و سراسری فقط در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای متقاضیان گذاشته می‌شود.

از آنجا که زمان دریافت دفترچه راهنمای آزمون دکتری همزمان با آغاز فرایند اسم نویسی خواهد بود، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، زمان ثبت نام و اسم نویسی در این آزمون را بررسی کنند و قبل از اقدام برای شروع مراحل ثبت نام، از موارد اعلام شده در دفترچه مطلع شوند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با دانلود دفترچه دکتری 1403 نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر بودید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان به بهترین شکل ممکن راهنمایی شوید.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403

👈 آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری 1403 را دارند، قبل از شروع فرایند اسم نویسی باید حتما دفترچه راهنما آزمون را از سایت مجری برگزار کننده این آزمون یعنی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت نمایند. داوطلبان با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری می‌توانند از تمام جزئیات و شرایط حضور در آزمون مطلع شوند. از زمان فعال شدن لینک ثبت نام آزمون، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور دفترچه را دانلود نمایند.

برای مشاهده سوالات آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403

👈 در ابتدا باید عرض کنیم که در حال حاضر شاهد ادغام آزمون دانشگاه آزاد و سراسری و به دنبال آن انتشار دفترچه‌ای مشترک جهت ثبت نام در آزمون ورودی این دو دانشگاه هستیم. از آنجا که فرایند اسم نویسی برای آزمون دکتری 1403 شروع شود، دفترچه راهنمای دکتری 1403 نیز در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می‌گردد. فرایند ثبت نام جهت شرکت در آزمون دکتری هنوز اعلام نشده است و در صورتی که تاریخ ثبت نام دکتری معلوم گردد، لینک دانلود دفترچه در سایت سنجش فعال می‌شود.

دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 1403

👈همانگونه که اشاره شد آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. بر همین اساس دفترچه به عنوان راهنمای امتحان دکتری 1403 در نظر گرفته شده است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org این دفترچه را دریافت نمایند. برای راحت‌تر شدن دسترسی شما عزیزان به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری، در ادامه لینک مستقیم دانلود آن را در اختیار قرار خواهیم داد. البته هنوز دفترچه راهنمای آزمون دکتری 1403 منتشر نشده است، در صورت انتشار اطلاعات مربوط به این بخش به‌روزرسانی می‌شود.

برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403 بر روی لینک کلیک نمایید.

نحوه انتشار دفترچه آزمون دکتری 1403

👈با توجه به بحث مهم مطرح شده در بالا یعنی ادغام آزمون‌های دکتری دانشگاه آزاد و سراسری، شاهد انتشار این دفترچه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور هستیم. سامانه‌ای به آدرس sanjesh.org که می‌توانید در آن اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری کنید.

مندرجات دفترچه آزمون دکتری چیست؟

👈پس از دانلود دفترچه ثبت نام دکتری، نوبت به مطالعه دقیق مطالب مندرج در آن می‌رسد. توصیه ما این است هرگز بدون مطالعه مندرجات و محتویات این دفترچه اقدام به ثبت نام نکنید. قبل از هر چیز سعی کنید به طور کامل دفترچه مقطع دکتری را بعد از دانلود آن بررسی نمایید. در رابطه با مندرجات دفترچه ثبت نام دکتری باید بگوییم که بعد از دانلود دفترچه ثبت نام دکتری می‌توانید موارد اساسی و مهمی همچون تسهیلات اختصاص داده شده به داوطلبان، سهمیه‌های در نظر گرفته شده، مقررات نظام وظیفه و همین طور شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام را در آن ملاحظه بفرمایید.

نحوه انتشار دفترجه آزمون دکتری

برای اطلاع از بهترین شیوه مطالعه برای کنکور دکتری کلیک کنید.

محتوای کلی دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403

معمولا در صفحه‌های ابتدایی دفترچه، موارد کلی آزمون درج می‌شوند که شامل موارد زیر می‌باشند:

✔️ مقدمه و معرفی مندرجات دفترچه

✔️ اهداف و تعاریف مفاد ارائه شده در دفترچه راهنما

✔️ قوانین آموزشی دکتری تخصصی (ph.D)

✔️ شرایط ثبت نام آزمون دکتری

✔️ راهنمای شرایط اختصاصی

✔️ قوانین و مقررات نظام وظیفه عمومی (داوطلبان آقا)

✔️ قوانین مربوط به ثبت نام اتباع خارجی

✔️ شرایط پذیرش بورس خارج از کشور

✔️ راهنمای سهمیه های آزمون دکتری

✔️ شرایط نظام وظیفه دکتری

اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام و اجرای آزمون دکتری:

قسمت دوم دفترچه شامل بیان مراحل آزمون است که به شرح زیر می‌باشد:

✔️ مراحل برگزاری آزمون دکتری

✔️ مدارک لازم جهت ثبت نام و حضور در آزمون دکتری

✔️ شرایط تکمیل فرم و تقاضانامه برای  ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری

✔️ چگونگی پذیرش دانشجو

اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام و اجرای آزمون

اطلاعات مربوط به فرم‌ها:

در پایان دفترچه راهنمای ثبت نام آژمون دکتری 1403 نیز موارد زیر عنوان شده است:

✔️ ضریب مربوط به سر فصل های امتحانی در هر کدام از رشته‌ های ارائه شده

✔️ نکات اصلی در ارتباط با نحوه ثبت نام

✔️ جداول مربوط به کد و نام استان، کد و نام شهرستان محل تولد و اقامت

✔️ رشته‌‌ها و مفاد امتحانی همه گروه‌ های آزمایشی

✔️ فرم‌های درج معدل داوطلبان

✔️ نمونه‎‌ای از فرم پیش نویس تقاضانامه جهت اسم نویسی در آزمون

قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته دوره دکتری با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنید.

بنر کال تو اکشن

مهم ترین موارد ذکر شده در دفترچه دکتری 1403

👈 در ادامه شما را با برخی از موارد که مهم ترین موارد ذکر شده در دفترچه هستند و می‌توانید بعد از دانلود دفترچه ثبت نام دکتری آن را ملاحظه کنید. به طور مفصل آشنا می‌کنیم.

✔️ تسهیلات و سهمیه‌های مندرج در دفترچه آزمون

👈 بعد از دانلود دفترچه ثبت نام دکتری متوجه بخشی می‌شوید که مربوط به سهمیه‌ها و تسهیلات اختصاص داده شده به داوطلبان می‌شود. در واقع، هر ساله شاهد پذیرش شماری از داوطلبان بر طبق سهمیه‌های اختصاص داده شده هستیم. به طور مثال، با دانلود دفترچه ثبت نام دکتری متوجه این موضوع می‌شوید که 25 درصد از ظرفیت پذیرش انواع دانشگاه‌های سراسری و آزاد مختص افرادی است که سهمیه ایثارگران و رزمندگان دارند. جهت اطلاع کامل از سهمیه‌ها و تسهیلات اختصاص داده شده به داوطلبان دوره دکتری، با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

✔️ اطلاعاتی در مورد مقررات وظیفه عمومی

👈 با دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ملاحظه می‌کنید که بخشی از آن به ذکر قوانین و مقررات مربوط به نظام وظیفه داوطلبان دکتری اختصاص داده شده است. از میان قوانین نظام وظیفه مندرج در دفترچه آزمون مقطع دکتری می توان به این مورد اشاره کرد که هیچ یک از مشمولان غایب امکان ادامه تحصیل را نداشته و در صورتی که در آزمون دکتری ثبت نام کنند و قبول شوند به هیچ وجه امکان دریافت معافیت تحصیلی را ندارند.

در نتیجه، هیچ کدام از دانشگاه‌ها نمی‌توانند اقدام به ثبت نام از آن ها کنند.  مورد دیگر ذکر شده در دفترچه راهنما آزمون این است که تمامی دانشجویانی که از دانشگاه اخراج شده‌اند تا زمان گرفتن معافیت دائم و یا تا زمان اتمام دوره خدمت به هیچ وجه امکان ادامه تحصیل ندارند.

مهم ترین موارد ذکر شده در دفترچه دکتری

✔️شرایط اختصاصی درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری

👈یکی دیگر از بخش‌هایی که با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری می‌توانید آن را مورد مطالعه قرار دهید، بخش شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای ثبت نام است. در ادامه شماری از شرایط اختصاصی مندرح در دفترچه راهنما را خدمت شما عرض می‌‌کنیم.

✔️هیچ کدام از افراد پذیرفته شده در کنکور دکتری اگر از دانشگاه هم انصراف داده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون دکتری و ثبت نام در آن را ندارند.

✔️دقت داشته باشید که رشته مورد امتحان هر داوطلب در کنکور دکتری باید کاملاً با رشته وی در دوره ارشد همخوانی و تناسب داشته باشد.

✔️ اگر از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی هستید و قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید، لزوماً باید قبل از انجام ثبت نام وضعیت خود را برای شرکت و ثبت نام در آزمون دکتری اعلام کنید.

✔️گفتنی است در صورت عدم رعایت این قانون عواقب آن بر عهده خودتان است.

برای اطلاع از زمان و تاریخ برگزاری آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

تغییرات دفترچه ثبت نام دکتری 1403

👈 هر ساله دفترچه آزمون تخصصی دکتری، دچار تغییراتی خواهد شد. اساسی ترین تغییر دفترچه آزمون دکتری 1403 این است که محرومیت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره روزانه برداشته شده است و افرادی که جزء پذیرفته شدگان آزمون سال قبل بوده اند و نتوانستند پذیرفته شوند، می‌توانند در آزمون مقطع دکتری اسم نویسی خود را انجام دهند. همچنین در حال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1403 منتشر نشده است.

👈 اما باید اشاره کرد داوطلبانی که در حال تحصیل در دوره روزانه دکتری می‌باشند، تنها با انصراف قطعی این امکان را دارند که در این آزمون شرکت نمایند. دانشجویان دوره‌های غیر روزانه، بدون انصراف نیز می‌توانند اسم نویسی خود را برای دکتری انجام دهند.

تغییرات دفترچه ثبت نام دکتری

📣 اطلاعیه 📣

لازم به ذکر است که متقاضیانی که دارای مدرک دکتری هستند، در صورتی می توانند مجدد در آزمون دکتری 1403 شرکت کنند که در نیمسال اول فارغ التحصیل شوند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد

👈 کلیه داوطلبان و متقاضیانی که در آزمون دکترای آزاد شرکت کرده و پذیرفته می‌شوند باید در مهلت تعیین شده، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را از سایت مورد نظر دانلود کنند و انتخاب رشته خود را براساس معیارها و ملاک‌های تعیین شده انجام دهند. طبق روال هر ساله در اردیبهشت ماه شاهد انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و شروع زمان انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج آزاد هستیم. برای زمان انتشار راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سال آینده نیز فعلا نمی‌توانیم تاریخ دقیق و مشخصی را خدمت شما عرض کنیم، بنابراین باید در این خصوص صبر کنیم.

نحوه انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

👈 در رابطه با نحوه انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید بگوییم که هر ساله در سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org امکان دریافت دفترچه در اختیار داوطلبان و متقاضیان قرار داده می‌شود. در نتیجه، برای دانلود دفترچه دانشگاه آزاد و انجام انتخاب رشته مراجعه به این سایت الزامی است و حتما قبل اقدام برای شروع مراحل اسم نویسی، شرایط و جزیئات را مطالعه نمایید.

🔗 جهت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک کلیک نمایید.

کال تو اکشن تماس

نکات مهم در رابطه با انتخاب رشته دکتری آزاد

👈 در رابطه با فرآیند انتخاب رشته در این مقطع از دانشگاه آزاد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بعد از دانلود آن از سایت دانشگاه، کاملا ضروری به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد باید قبل از اقدام به انتخاب رشته از اسامی رشته‌های مورد پذیرش، دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت هر کدام از رشته‌های دانشگاه‌ها مطلع شود.

👈 مورد مهم دیگر این که، با توجه به اهمیت زیاد فرآیند انتخاب رشته دکتری آزاد، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی با مشاور تحصیلی خبره در این زمینه مشورت کنید. مشاوری که بتواند اطلاعات بیشتری را با توجه به موارد مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد در اختیارتان قرار دهد و در داشتن انتخاب رشته‌ای بی‌عیب و نقص به شما کمک کند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

👈 دفترچه انتخاب رشته دکترای سراسری، هر ساله حدودا در اواخر فروردین پس از اعلام نتایج آزمون دکتری در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری از سایت مربوطه کنند. برای زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای سال آینده نیز فعلا زمانی اعلام نشده و نمی‌توان زمانی مشخصی را اعلام کرد. اما پیش بینی می‌شود طبق روال هر سال این دفترچه در اواخر فروردین ماه در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

زمان انتشار دفترچه انتهاب رشته دکتری

مهمترین مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

👈 دفترچه انتخاب رشته دکترای سراسری از سه فصل مهم تشکیل شده که در هر کدام موارد خاصی ذکر شده است. در ادامه توضیح مختصری را در رابطه با محتویات و مندرجات هر بخش خدمتتان ارائه می کنیم.

✔️ اولین فصل- شرایط و ضوابط و کلیات

👈 در اولین فصل از دفترچه انتخاب رشته سراسری، شاهد درج موارد مهمی همچون شیوه انتخاب رشته دکتری، سهمیه‌های مؤثر در کنکور دکتری، جزئیات و موارد مهم درج شده در کارنامه اولیه فرد داوطلب و غیره هستیم.

✔️ دومین فصل- جداول مختص کد رشته محل‌ها

👈 در بخش دوم از دفترچه انتخاب رشته سراسری، جداولی حاوی انواع رشته‌های تحصیلی، انواع گروه‌های آزمایشی از جمله زبان، هنر، فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی درج شده‌اند. در این جداول، ظرفیت پذیرش هر یک از رشته‌ها در هر یک از نیمسال‌های تحصیلی، اسم و گرایش‌های هر رشته و نام مؤسسه یا دانشگاه محل تحصیل، همراه با کد رشته محل‌ها آورده شده است.

✔️ سومین فصل- شرایط و ضوابط اختصاصی و عمومی کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و فرم‌ها

👈 در آخرین قسمت از دفترچه انتخاب رشته سراسری، ضوابط و قوانین دانشگاه‌ها جهت جذب دانشجو، فرم پیش نویس ثبت نام کنکور و همین طور فرم مختص معدل جهت ثبت نام در این دوره عنوان شده است. ذکر این نکته ضروری است که تنها دانشجویان سال آخر و یا ارشد باید فرم مخصوص معدل را پر کنند و داوطلبان دیگر شامل این موضوع نمی‌شوند.

🔗 برای آشنایی با نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری 1403

📌 امکان دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور مقطع دکترا از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود. لینک دانلود دفترچه راهنما که شامل رشته‌‌های امتحانی، رشته‌‌های مجاز و نیز سر فصل‌‌های دروس آزمون است، از طریق مراجعه به سایت سنجش قابل دریافت می‌باشد.

📌 امکان ثبت نام همه دانشجویان دکتری در کنکور بدون انصراف

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های روزانه و غیر روزانه مقطع دکتری، این امکان را دارند که بدون انصراف از تحصیل نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری 1403 اقدام کنند. ضمنا دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های روزانه و غیر روزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان) می‌توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون دکتری سال 1403 ثبت نام و شرکت نمایند.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون دکتری

خلاصه مطالب

دفترچه دکتری 1403 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزار کننده آزمون قابل دریافت خواهد بود. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت در بازه زمانی اعلام شده برای دریافت دفترچه ادامه نمایند. از آنجا که فرایند برگزاری آزمون دکترای سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام شده است، بنابراین تنها یک دفترچه راهنمای واحد در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org بارگذاری خواهد شد و متقاضیان می‌توانند به راحتی فایل آن را دریافت نمایند.

قابل ذکر است لینک دریافت دفترچه ثبت نام آزمون قرار داده شده و شما داوطلب گرامی می‌توانید با ورود به لینک مذکور، با جزئیات و شرایط مندرج در دفترچه راهنما آشنا شوید. چنانچه در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای اطلاع از جزئیات دفترچه کنکور دکتری تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جداگانه منتشر می‌شوند؟

بله. هر یک از دفترچه‌ها به صورت جداگانه در سایت‌های مختلفی منتشر می‌شوند.

امکان دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری در کدام سایت میسر است؟ 

امکان دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری در سایت سازمان سنجش میسر است.

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در چه زمانی منتشر می‌شود؟ 

در حال حاضر زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مشخص نیست و نمی‌توان زمان دقیقی را برای آن مشخص کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری،...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط جدید

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)