ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دفترچه استخدامی وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

وزرات بهداشت، هر ساله سعی کرده است، برای تامین نیروی با تجربه و متخصص در بخش اداری، دانشگاهی و مراکز بهداشتی، آزمون‌های استخدامی را برگزار کند. با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت می‎توانید از ظرفیت‏هایی که وزرات بهداشت برای موسسات و مراکز مختلف در نظر گرفته است، مطلع شوید. داوطلبان باید از برخی شرایط عمومی همچون نداشتن سابقه کیفری و داشتن تابعیت ایرانی و شرایط اختصاصی همچون انتخاب شغل مورد نظر متناسب با مدرک تحصیلی، برخوردار باشند تا امکان شرکت در آزمون را پیدا کنند.

بسیاری از افراد تصور می‎کنند باید در رشته‎‌های پزشکی تحصیل کرده باشند تا بتوانند در آزمون استخدامی وزرات بهداشت شرکت کنند. اما نکته قابل توجه این است که حتی افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند، نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. در واقع موسسات و سازمان‎های وابسته به وزرات بهداشت، در شغل‎های مختلف نیاز به نیروی‎های جدید دارند. بنابراین شما می‎توانید با هر نوع مدرک تحصیلی در این آزمون شرکت کنید. همه افرادی که تمایل دارند در این آزمون شرکت کنند با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت، می‌توانند از جزییات و نحوه ثبت نام در آزمون اطلاع پیدا کنند. در ادامه سعی شده است با در نظر گرفتن اولویت‌ها، چند نکته ضروری از جمله شرایط سنی و زمان آزمون، جهت ثبت نام عنوان شود تا داوطلبان با خیالی آسوده بتوانند در این آزمون شرکت کنند.     

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

زمان دریافت دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

زمان دریافت دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

از آنجایی که این آزمون سالیانه و از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود، زمان انتشار دفترچه آزمون نیز توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. معمولا زمان ثبت نام آزمون در دی ماه در نظر گرفته می‏شود. پس از انتشار و دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت، داوطلب فرصت دارد تا ۱۰ روز دفترچه را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت‌نام در آزمون کند. اگر داوطلب در زمان مقرر، متوجه انتشار دفترچه نشود و مهلت ثبت نام به پایان رسیده باشد، یک مهلت چند روزه داده و زمان ثبت نام تمدید می‏شود، از این رو شما می‌توانید از فرصتی که به دست آمده جهت ثبت نام استفاده کنید.

 

مفاد آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

در هنگام برگزاری آزمون دو دفترچه، یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی به داوطلب داده می‌شود. این آزمون نیز یک آزمون چهار گزینه‌‌ای است که برای سوالات عمومی ضریب یک و برای سوالات تخصصی ضریب ۲ در نظر گرفته شده است. داوطلبان به این نکته دقت داشته باشند که در مقابل هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح را از دست خواهند داد.

  • در دفترچه اختصاصی داوطلب باید سوالاتی را پاسخ دهد که متناسب با مهارت او است.
  • در دفترچه سوالات عمومی نیز منابعی همچون زبان ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی و فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است که باید به آنها پاسخ دهید.

 

شرایط داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، شرایطی در نظر گرفته شده است که با بررسی آنها امکان ثبت نام برای هر داوطلبی فراهم می‌شود. برای درک بهتر از شرایط، وزرات بهداشت دو گروه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را در نظر گرفته است که شما می‌توانید با بررسی آنها، نسبت به ثبت نام در آزمون‌ استخدامی وزرات بهداشت، اقدام کنید.

 

بررسی شرایط عمومی

  • اولین شرط عمومی داشتن تابعیت ایرانی است. به این معنا که شما باید دارای شناسنامه و کارت ملی کشور ایران باشید.
  • فرد باید از دینی پیروی کند که در جمهوری اسلامی مورد تایید باشد.
  • از نظر جسمی و روانی فرد مورد نظر باید در صحت کامل باشد و از هیچ گونه معلولیت جسمی رنج نبرد. با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت، مواردی که برای سلامت جسمانی بیان شده است، بیشتر آشنا شوید.
  • همچنین داوطلب نباید به هیچ گونه مواد مخدر یا روانگردان اعتیاد داشته باشد.
  • نداشتن سابقه کیفری و تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی از دیگر شروط عمومی جهت ثبت نام داوطلبان هستند.
  • برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت یا داشتن کارت معافیت دایم الزامی است.

 

بررسی شرایط اختصاصی

نحوه دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

نحوه دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

 

جهت ثبت نام در آزمون، پس از بررسی شرایط عمومی باید شرایط اختصاصی را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به شغلی که در نظر گرفته‌اید، باید مدرک تحصیلی مورد نیاز آن را دریافت کرده باشید. در برخی از مشاغل در وزارت بهداشت و سازمان‌‎های وابسته، نیاز به مدرک تحصیلی دیپلم و در برخی دیگر نیاز به مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و تخصصی است. از این رو شما باید متناسب با وضعیت تحصیلی خود شغل مورد نظر را تعیین کنید.

  • برای اطمینان از اینکه بدانید کدام شغل را با کدام رشته تحصیلی می‌توانید انتخاب کنید، باید دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت را انجام دهید و به طور کامل آن را مطالعه کنید. هر ساله برخی از رشته‌ها به لیست رشته‌های استخدامی اضافه و برخی از رشته‌ها حذف می‌شوند.
  • با انتخاب شغل مورد نظر، شرایط اختصاصی برای آن شغل تعریف شده است که باید به آن‌ها متعهد شوید. برای برخی از مشاغل در قسمت توضیحات انجام مصاحبه ذکر شده است. پس از اینکه در آزمون نمره قبولی را دریافت کردید، باید خود را برای برگزاری مصاحبه آماده کنید.
  • پس از انتخاب شغل مورد نظر، شما باید مدرک تحصیلی مرتبط با شغل را داشته باشید. اگر شما دارای مدرک تحصیلی هستید که با مدرک تحصیلی مورد نیاز شغل مورد نظر یکسان نیست، نمی‌توانید در آزمون شرکت کنید. همچنین نمی‏توان از معادل سازی مدرک تحصیلی استفاده کرد.
  • برخی از افراد ممکن است مدرکی بالاتر از دکترا باشند، این افراد اجازه شرکت در آزمون را ندارند. البته باید متذکر شد در برخی از مراکز، رشته‌های تحصیلی بالاتر نیز جهت برخی از مشاغل نیاز است که توصیه می‏شود، دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنید.
  • نکته مهمی که در انتخاب شغل‏ها برای قبولی بیشتر توصیه می‌شود، انتخاب در منطقه خود داوطلب است تا به دلیل بومی بودن امتیاز بیشتری برای قبولی داشته باشد. به این معنا که شما تنها مراکزی که در اطراف محل زندگی شما وجود دارند را می‌توانید انتخاب کنید و اگر مراکزی که در نزدیکی محل زندگی شما هستند، ظرفیت زیادی نداشته باشند، درصد قبولی شما کاهش پیدا می‌کند.
  • اگر داوطلبی هستید که باید طرح نیروی انسانی اجباری را بگذرانید، یا باید گواهی معافیت از طرح داشته باشید یا گواهی پایان دوره طرح را دریافت کرده باشید.
  • همچنین داوطلبانی که که باید طرح نیروی انسانی اختیاری را بگذرانند، باید گواهی انصراف از طرح را دریافت کرده باشند.

 

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

همان طور که بیان شد، آزمون استخدامی وزارت بهداشت زیر نظر سازمان سنجش برگزار می‎شود. در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از ستون سمت راست، گزینه سایر آزمون‌های استخدامی را انتخاب و در میان آزمون‌ها، آزمون استخدامی وزارت بهداشت را انتخاب کنید.

سپس هزینه مورد نظر را پرداخت کنید تا شماره سریال نام ‌نویسی را دریافت و امکان ثبت نام برای شما مهیا شود.

پس از دانلود دفترچه، ابتدا باید شغل‌های ارائه شده در استان، منطقه و محل زندگی خود را پیدا کنید. پس از اینکه شغل مورد نظر را پیدا کردید، باید با رشته تحصیلی شما مرتبط باشد.

در نهایت با تکمیل فرم مورد نظر، دریافت کد رهگیری و شماره پرونده می‌توانید در این آزمون ثبت نام کنید.

سه روز قبل از برگزاری آزمون، می‌توانید کارت ورود به جلسه را از سایت سازمان سنجش پرینت گرفته و در آزمون شرکت کنید.

پس از برگزاری آزمون و قبولی در آزمون کتبی، با توجه به رشته‌ شغل‏هایی که انتخاب کرده‌‌اید، باید مصاحبه انجام شود و با تایید مصاحبه به صورت قراردادی یا پیمانی در وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه می‌توانید مشغول به کار شوید.

 

مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

هنگام دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت توجه داشته باشید که به هنگام ثبت نام به هیچ مدرکی جز عکس پرسنلی، نیاز ندارید. یک عکس ۳ * ۴ واضح، فاقد اثر مهر و هر گونه لک و جای منگنه را انتخاب کنید.

بهتر است عکس دارای حداقل اندازه ۳۰۰ *۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰ *۳۰۰ پیکسل باشد.

اگر خانم هستید، عکس باید با حجاب کامل باشد.

سپس عکس را با فرمت JPG و حداکثر حجم ۷۰ کیلوبایت، اسکن و در سامانه بارگذاری کنید.

اما پس از قبولی در آزمون باید مدرک مرتبط از جمله مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمات و سایر مدارک که در دفترچه راهنما به آن اشاره شده است را تکمیل و ارائه دهید.

 

شهرهای برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

در بسیاری از شهرهای ایران، امکان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت وجود دارد. این آزمون در بیشتر از ۲۸۰ حوزه و در بیش از ۳۰ استان برگزار می‌شود. از این رو نباید نگران شرکت در آزمون باشید. هر ساله بر تعداد داوطلبان این آزمون افزوده می‌شود و بالغ بر ۲۰۰ هزار داوطلب از شهرهای مختلف در این آزمون شرکت می‌کنند. قطعا شهرهایی که از کمبود نیروی کار در بخش دانشگاهی، اداری و سایر سازمان‌های وابسته برخوردار هستند، افراد بیشتری را پذیرش می‌کنند. از این نظر توصیه می‌شود با مطالعه دفترچه راهنما و بررسی میزان ظرفیت‌ها، اگر بومی منطقه‌‌ای هستید که ظرفیت بالایی را برای پذیرش در نظر گرفته است، شهر خود را انتخاب کنید تا درصد قبولی شما افزایش پیدا کند.

 

کسانی که نمی‌توانند در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنند

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

دفترچه استخدامی وزارت بهداشت

با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت و مطالعه آن، در یک بخش به طور کامل کسانی که نمی‎توانند در آزمون شرکت کنند، مشخص شده است. در ادامه چند مورد را عنوان خواهیم کرد:

  • اگر در گذشته در دستگاه‏های وزارت بهداشت مشغول به فعالیت بوده‌‌اید، اما اخراج شده‌‌اید، نمی‌توانید در این آزمون شرکت کنید.
  • همچنین اگر همین حالا در دستگاه‌های اجرایی استخدام رسمی یا پیمانکاری هستید، نیز نمی‌توانید در این آزمون شرکت کنید.
  • اگر توسط مراجع قضائی برای شما ممنوعیت استخدام در دستگاه‎های اجرایی وجود داشته باشد، نمی‌توانید در این آزمون شرکت کنید.
  • اگر نیروی باز خرید از یک دستگاه دولتی هستید، نمی‌توانید در این آزمون شرکت کنید.

 

شرایط سنی جهت شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۳

اگر دارای سن ۲۰ سال هستید می‌توانید با مدرک دیپلم، اگر 40 سال سن دارید می‌توانید با مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و اگر ۴۵ سال به بالا هستید می‎توانید با مدرک دکترا در این آزمون شرکت کنید. با توجه به شرط سنی ۲۰ سال و در نظر گرفتن مدرک تحصیلی دیپلم، تقریباً همه افراد می‌توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند. همچنین وزارت بهداشت شرایطی را در نظر گرفته است که افراد بالای 45 سال نیز بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

  • فرزندان شهدا، فرزندان آزادگانی که یک سال و بیشتر دوره اسارت را گذرانده‌اند و فرزند جانبازانی که ۲۵ درصد جانبازی دارند، از قانون حداکثر سن معاف هستند.
  • اگر پدر، مادر، همسر، برادر و خواهر شهید هستید، به میزان پنج سال به حداکثر سن اضافه می‌‎شود.
  • اگر از کارمندان تمام وقت دولتی بوده‌‌اید، ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
  • اگر جزو کسانی هستید که در موسسات تابعه وزارت بهداشت اشتغال داشته اید تا ۱۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
  • همچنین مدت زمان انجام خدمت سربازی نیز می‌تواند گزینه دیگری باشد که حداکثر سن افزایش پیدا کند. با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت، می‏توانید با شرایط بیشتری که وزارت بهداشت در نظر گرفته است، بیشتر آشنا شوید.

 

شرایط انتخاب شغل فوریت‏‌های پزشکی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

شرایط انتخاب شغل فوریت‏های پزشکی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

اگر تصمیم گرفته اید که در رشته‌های فوریت پزشکی استخدام شوید، چند مورد را به خاطر بسپارید:

  • برای رشته‌های فوریت‏های پزشکی از جمله کارشناس تریاژ، کارشناس ارتباطات و کارشناس بالینی، سلامت جسم و روان در اولویت قرار دارد. داوطلب باید از نظر بیماری‏های پیشرفته همچون بیماری قلبی مورد معاینه قرار گیرد.
  • داشتن قدرت تلکم و نداشتن لکنت زبان از مهمترین فاکتورها برای استخدام در بخش فوریت‏های پزشکی است.
  • همچنین داوطلب باید از نظر بینایی و شنوایی در صحت کامل به سر ببرد.
  • اگر قصد دارید در مشاغلی همچون کارشناس بالینی و یا کاردانی بالینی در بخش فوریت‌های پزشکی فعالیت کنید، باید دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر از آن باشید. همچنین توده بدنی باید بین حداقل ۱۹ و حداکثر ۳۰ باشد.
  • از آنجایی که فوریت‌های پزشکی کاری بسیار مهم است و زمان حرف اول را می‌زند، داوطلب باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشد.
  • داشتن گواهینامه پایه دوم برای رانندگی با آمبولانس نیز الزامی است. اگر گواهینامه پایه دوم را ندارید می‌توانید بعد از برگزاری آزمون و در صورت قبولی، آن را تهیه کنید. اگر سن شما کمتر از ۲۴ سال است، باید متعهد شوید تا پایان ۲۴ سالگی گواهینامه پایه دوم را ارائه دهید.

 

سهمیه معلولین در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت، در بخشی از دفترچه، طبق قوانین برای معلولین سهمیه در نظر گرفته شده است. هر گاه معلولیت این افراد توسط سازمان بهزیستی کشور مورد تایید قرار گرفت، می‌توانند در این آزمون شرکت و از سهمیه در نظر گرفته شده استفاده کنند. این افراد باید در انتخاب شغل‌ها دقت داشته باشند تا شغلی را متناسب با توانایی‌های خود انتخاب کنند. پس از اینکه فرد معلول از اداره کل بهزیستی استان معرفی نامه را دریافت کرد، باید در آزمون استخدامی شرکت، حد نصاب نمره را دریافت و با توجه به سهمیه مورد نظر استخدام شود. سهمیه استخدامی این افراد حدود ۳ درصد قانون جامع حمایت از معلولان است. این افراد با استفاده از سهمیه ۳ درصد، باید شغل محل‌هایی را انتخاب کنند که بیش از یک نفر ظرفیت داشته باشد. اگر شغلی تنها یک نفر ظرفیت برای آن در نظر گرفته شده باشد، نمی‎توانند انتخاب کنند.

 

آخرین اخبار آزمون استخدامی وزارت بهداشت

طبق آخرین اخبار منتشر شده، جذب ۵۷ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت و درمان صادر شده است. همچنین طی بررسی‌های صورت گرفته در بیشتر مناطق محروم، ظرفیت استخدام افزایش یافته است.

 

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

  1. ابتدا در مرورگر عبارت ” sanjesh.org” را درج کنید.

 

ورود به سایت سازمان سنجش

ورود به سایت سازمان سنجش

  1. گزینه ” سازمان سنجش و آموزش کشور ” را انتخاب کنید.

 

سایت سازمان سنجش کشور

سایت سازمان سنجش کشور

  1. با ورود به صفحه جدید گزینه ” سایر آزمون‌های استخدامی ” را انتخاب کنید. سپس گزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ ” را انتخاب کنید. با ورود به صفحه جدید گزینه ” خرید کارت اعتباری ” را انتخاب و فرایند ثبت نام را تکمیل کنید.

 

 

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

اگر فارغ التحصیل رشته پزشکی، پیراپزشکی و رشته‌های علوم پایه هستید، می‌توانید شانس خود را برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امتحان کنید. هر ساله تعداد بسیاری از داوطلبان، تمایل دارند در وزارت بهداشت یا سازمان‌های وابسته مشغول به فعالیت شوند.

با دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت و مطالعه آن، با شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان بیشتر آشنا می‎شوید. همچنین اگر قصد دارید رشته‌های فوریت پزشکی را انتخاب کنید باید از شرایط لازم از جمله سلامت جسم و روان، صحت کامل بینایی و شنوایی، قد ۱۶۵ سانتی متر و توده بدنی حداقل ۱۹ و حداکثر ۳۰ برخوردار باشید. شما می‎توانید متناسب با ظرفیت منطقه و مدرک تحصیلی مرتبط، در آزمون شرکت کنید. اگر بنا به هر دلیلی موارد مندرج در دفترچه را رعایت نکنید، پس از قبولی در آزمون نمی‌توانید در شغل مورد نظر، مشغول به فعالیت شوید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیست؟

داوطلبان باید از شرایط عمومی از جمله داشتن تابعیت ایران، سلامت جسم و روان، عدم اعتیاد، نداشتن سابقه کیفری برخوردار باشند و همچنین آقایان باید دارای کارت پایان خدمت باشند. در شرایط اختصاصی نیز باید مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر را داشته باشند.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چگونه است؟

پس از اعلام سازمان سنجش، باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در بین گزینه‌های آزمون‌های استخدامی، آزمون استخدامی وزارت بهداشت را انتخاب کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیست؟

علاوه بر داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی، عکس پرسنلی، باید مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت را نیز همراه داشته باشید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + لینک دانلود pdf

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
  • بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت

    منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + پیشنهاد رتبه ها

    لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر شد. بسیاری این سؤال را دارند که چگونه می‌توانیم منابع کنکور فوق لیسانس وزارت بهداشت را دریافت کنیم؟ خلاصه و جزوه سؤالات کنکور ارشد کدام هستند؟ منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی...
تماس با مشاور