ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه تهران بدون کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۰
دانشگاه تهران بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه تهران بدون کنکور شامل چند نوع دانشگاه می باشد. زمان ، شرایط و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه تهران برای هر یک از واحدها متفاوت می باشد. دانشگاه تهران بدون کنکور کارشناسی ارشد در گرایش های مختلفی اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران شامل دانشگاه هایی که در ادامه ذکر خواهیم نمود می باشد. با توجه به نوع دانشگاه ، شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران نیز متفاوت می باشد.

 

 

برای ثبت نام دانشگاه تهران بدون کنکور  ، اطلاع از لیست دانشگاه های غیر دولتی ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

دانشگاه تهران بدون کنکور شامل چه دانشگاه هایی می باشد؟

دانشگاه های بدون کنکور را می توان به چندین دسته تقسیم نمود که از جمله آن می توان به دانشگاه آزاد اشاره نمود. دانشگاه آزاد در رشته های بدون آزمون اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید. پذیرش در هر یک از مقاطع تحصیلی مختلف می تواند صورت بپذیرد. در زیر به تفاوت هایی که بین دانشگاه های بدون آزمون وجود دارد اشاره خواهیم نمود. توجه داشته باشید که انجام ثبت نام تنها در زمان های تعیین شده امکان پذیر است.

 

 

دانشگاه تهران بدون کنکور علمی کاربردی

 

دانشگاه تهران بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه تهران بدون کنکور علمی کاربردی

 

تفاوت شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران علمی کاربردی با سایر دانشگاه ها : شرایط می توان در برخی از موارد راحت تر از سایر دانشگاه های دیگر دانست. زیرا برای پذیرش در این دانشگاه شما نیازی به مرتبط بودن رشته تحصیلی دیپلم خود با رشته دانشگاهی نخواهید بود. همچنین یکی از امتیازات دیگر این دانشگاه این است که نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نخواهد بود و داوطلبان نظام قدیم می توانند به صورت بدون آزمون در رشته های مورد علاقه خود شرکت کنند.

تفاوت زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه ها : برای انجام ثبت نام دانشگاه تهران بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هیچ گونه تفاوتی با سایر دانشگاه های دیگر وجود ندارد و تمامی داوطلبان می توانند در دو ترم مهر و بهمن برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. انتخاب رشته با استفاده از دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی  امکان پذیر است. تنها در زمان تعیین شده امکان ثبت نام وجود دارد. 

تفاوت انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی با سایر دانشگاه های دیگر چیست؟ برای انتخاب رشته های جامع علمی کاربردی  لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و پس از دریافت دفترچه برای انتخاب رشته اقدام نمایید. یکی از تفاوت های دیگری که در رابطه با مقاطع تحصیلی این دانشگاه با سایر دانشگاه های دیگر وجود دارد، این است که ابتدا می توانید در مقطع کاردانی اقدام به انتخاب رشته نمایید و پس از آن در مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به انتخاب رشته نمایید.

 

 

دانشگاه تهران بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران

 

تفاوت شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران آزاد اسلامی با سایر دانشگاه ها : ورود به شرایط ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد  بدین صورت است که برای فارغ التحصیلان رشته های نظری ، دارا بودن گواهینامه پیش دانشگاهی ضروری می باشد و همچنین برای برخی از رشته های دیگر دارا بودن نیازی به گواهی نامه پیش دانشگاهی نخواهد بود. اما برای تمامی فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای و همچنین هنرستان، دارا بودن مدرک کاردانی ضروری می باشد.

تفاوت زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی با سایر دانشگاه ها : انجام ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران دانشگاه آزاد در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می پذیرد و همچنین انجام ثبت نام پس از دانلود دفترچه راهنمای آن امکان پذیر است. ثبت نام دانشگاه آزاد در دو زمان ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد و داوطلبان با توجه به زمان تعیین شده و پس از مراجعه به سامانه مورد نظر، می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

تفاوت انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی آزاد اسلامی با سایر دانشگاه های دیگر چیست؟ دانشگاه آزاد در مقاطع : کاردانی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری داوطلبان را پذیرش می نماید. انتخاب رشته دانشگاه آزاد  به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می پذیرد. برای ثبت نام در دو رشته ، می توانید به دفترچه انتخاب رشته مراجعه نمایید. 

 

دانشگاه تهران بدون کنکور غیر انتفاعی

دانشگاه تهران بدون کنکور غیر انتفاعی

دانشگاه تهران غیر انتفاعی

 

تفاوت شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران غیرانتفاعی با سایر دانشگاه ها : داوطلبانی که مایل به پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی می باشند، می توانند به دو صورت با آزمون و بدون آزمون برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام در هر یک از رشته ها با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی تعیین می شود. برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور لازم است شما از شرایط معدلی لازم برای پذیرش در دانشگاه برخوردار باشید.

تفاوت زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با سایر دانشگاه ها : دانشگاه غیر انتفاعی نیز در دو ترم مهر و بهمن اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید. انجام ثبت نام در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور امکان پذیر است. آن دسته از داوطلبانی که در زمان تعیین شده برای ثبت نام اقدام ننموده اند، می توانند پس از اعلام نتایج، علاقه مندی خود را برای ورود به رشته های دانشگاه غیرانتفاعی اعلام نمایند.

تفاوت انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی با سایر دانشگاه های دیگر چیست؟ برای انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی همانطور که ذگر گردید، برای رشته های با آزمون لازم است رتبه لازم را کسب نمایید و همچنین برای داوطلبان رشته های بدون آزمون این دانشگاه نیز باید از حداقل معدل لازم برخوردار باشید. 

 

 

دانشگاه تهران بدون کنکور پیام نور

 

دانشگاه تهران بدون کنکور پیام نور

دانشگاه تهران پیام نور

 

تفاوت شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران پیام نور با سایر دانشگاه ها : دانشگاه پیام نور برای ورود متقاضیان از راه بدون آزمون در رشته های پرمتقاضی نیز، اقدام به جذب دانشجو می نماید. دانشگاه تهران بدون کنکور کارشناسی ارشد با نام دانشگاه فراگیر پیام نور شناخته شده است. لذا در صورت کسب حداقل نمره مجاز برای هر یک از داوطلبان می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

تفاوت زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه ها : دانشگاه پیام نور نیز همانند سایر دانشگاه های بدون کنکور دیگر، در دو ترم مهر و بهمن اقدام به جذب داوطلبان می نماید و  از نطر زمان ثبت نام هیچ تفاوتی با سایر دانشگاه های دیگر نخواهد داشت. داوطلبان با مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور می توانند برای تکمیل اطلاعات و همچنین دریافت فرم مربوط به ثبت نام اقدام نمایند.

تفاوت انتخاب رشته مقاطع مختلف تحصیلی پیام نور با سایر دانشگاه های دیگر چیست؟ برای رشته های با آزمون این دانشگاه، کسب رتبه مجاز در آزمون سراسری بسیار ضروری می باشد. همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون این دانشگاه اقدام به ثبت نام می نمایند نیز، برخورداری از حداقل معدل لازم برای پذیرش در رشته های این دانشگاه ضروری می باشد.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با زمان ، شرایط و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه تهران اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. چنانچه سوالی در رابطه با شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران دارید و یا به دنبال لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران دارید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، جتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

 

مطالب مرتبط

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز

 

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ثبت نام دانشگاه تهران بدون کنکور در دو ترم مهر و بهمن وجود دارد؟

بله. تمامی دانشگاه های بدون کنکور در دو ترم مهر و بهمن امکان ثبت نام را برای تمامی داوطلبان فراهم می نماید.

 

لیست دانشگاه تهران بدون کنکور کارشناسی ارشد شامل چه دانشگاه هایی می باشد؟

دانشگاه های دولتی ، دانشگاه های پیام نور، دانشگاه غیر انتفاعی و همچنین دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون داوطلبان را پذیرش می نمایند.

 

شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران چیست؟

با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران شرایط ورود به این دانشگاه ها متفاوت می باشد. برای مشاهده اطلاعات و شرایط ورود به رشته های مختلف، وارد سایت شوید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور