ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون 1403 {رشته ها و شهریه}

ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از اهداف شرکت در کنکور سراسری، قبولی در دانشگاه های بزرگ و معتبر می باشد. اما تنها راه وارد شدن به این دانشگاه ها کنکور نیست. در چند سال اخیر برخی از دانشگاه های بزرگ دولتی داوطلبینی را بر اساس مدارک تحصیلی و بدون کنکور پذیرش می نماید. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه پردیس کیش دانشگاه شریف است که هدف بسیاری از داوطلبین می باشد. برای اینکه بتوانید در دانشگاه شریف بدون دادن کنکور وارد شوید باید در ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون شرکت نمایید. ما در این مقاله ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه شریف را به طور کامل شرح خواهیم داد و به رشته ها و شهریه پردیس کیش دانشگاه شریف خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه شریف خواستار اطلاعات بیشتری هستید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل کرده و سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید. 

پردیس کیش دانشگاه شریف

پردیس کیش دانشگاه شریف برای جذف دانشجویان در سراسر جهان ایجاد شده است و هدف از تاسیس این دانشگاه ها جلوگیری از مهاجرت دانشجویان به کشورهای دیگر می باشد. ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف همراه با شهریه بوده و داوطلبین باید هر نیم سال شهریه خود را پرداخت نمایند. شهریه پردیس کیش دانشگاه شریف از دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد بیشتر می باشد و می توان گفت دانشگاه های پردیس بین المللی گران ترین دانشگاه های کشور است.

یکی از امتیازات این دانشگاه بورسیه شدن می باشد. به این صورت که دانشگاه برای ارتقا سطح علمی و آموزشی دانشجویان را در رشته های مختلف بورسیه می نماید. در ادامه به مبالغ شهریه پردیس کیش دانشگاه شریف خواهیم پرداخت.

شهریه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه شریف

همان طور که بیان شد دانشگاه پردیس کیش دانشگاه شریف از دانشگاه های شهریه پرداز است.  شهریه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه شریف در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد:

💰 شهریه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه شریف 💰 
💎 شهریه ثابت پردیس کیش دانشگاه شریف 💎دروس نظری 💎دروس عملی مانند کارگاه، آزمایشگاه و پروژه (کارگاه، آزمایشگاه و پروژه) 💎 کارآموزی
167,398,800 11,159,920 16,739,880 5,579,960

✖️ نکته: این شهریه ها شامل هزینه های مسکن، تغذیه دانشجو، کتاب و … نمی باشد. همچنین اگر دانشجو در هر یک از مراحل تحصصی خود انصراف بدهد باید شهریه ثابت نیم سال بعدی را پرداخت نماید.

✖️ نکته بعدی در مورد شهریه این می باشد که دانشجو در هر شرایطی باید شهریه ثابت خود را هر نیم ترم پرداخت نماید. به طور مثال اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باید باز موظف به پرداخت شهریه ثابت می باشد.

✖️ اگر دانشجو به هر دلیلی از دانشگاه انصراف دهد و یا اخراج گردد. وجوه دریافتی از دانشجو مسترد نخواهد شد.

شهریه تحصیل در پردیس کیش دانشگاه شریف

📌 برای اطلاع از ثبت نام پزشکی پردیس کیش بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون

در پردیس کیش شریف می توان به روش های مختلفی اقدام به ثبت نام نمود. یکی از راه های پذیرش و ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف، کنکور سراسری می باشد که می توان در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری، جذب این دانشگاه شد. افراد باید در زمان انتخاب رشته دانشگاه های بین الملل را انتخاب نماید.

راه دیگر برای ثبت نام پردیس کیش شریف به روش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب می باشد. ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش  شریف نیز در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا می باشد.

همچنین برای پذیرش در رشته های  پردیس کیش شریف بدون آزمون، داوطلبین می توانند در دو مرحله مهر و بهمن از طریق سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org در زمان اعلام شده مدارک ثبت نامی خود را ارسال نمایند.

مراحل ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف

ثبت نام دانشگاه های پردیس همگی به صورت کاملا اینترنتی می باشد و افراد داوطلب باید به صورت اینترنتی ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون را انجام دهند. برای ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون مراحل زیر را طی نمایید:

🔘 ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شده و سپس گزینه سراسری را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

🔘 سپس بر روی لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کلیک نمایید.

🔘 در مرحله بعدی باید کارت اعتباری ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون را خریداری نمایید. برای این کار باید گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب نمایید.

🔘 پس از خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون باید مجدد به صفجه اول بروید و گزینه بت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را انتخاب نمایید.

🔘 در مرحله بعد باید سریال کارت خود را وارد کرده و سپس عکس خود را با پشت زمینه سفید بارگزاری نمایید.

🔘 سپس باید مراحل ثبت نام را طی کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و انتخاب رشته نمایید

🔘 در نهایت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی برای شما صادر می شود که باید آن ها را یادداشت و تا زمان اعلام نتایج نگه داری نمایید.

📌 برای اطلاع از رشته داروسازی بدون کنکور کیش بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون

برای ثبت نام در پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون همانند دیگر دانشگاه ها شرایطی در نظر گرفته شده است که باید قبل از اقدام به ثبت نام این شرایط را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 شرایط ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش شریف به شرح زیر م یباشد:

☑️ معتقد به دین اسلام و یا یکی از دین های شناخته شده و مورد قبول جمهوری اسلامی ایران
☑️ فرد داوطلب باید هیچ گونه سابقه کیفری نداشته باشد.
☑️ نداشتن سابقه عضویت در هیچ گروه ضد جمهوری اسلامی و یا گروه های غیر قانونی
☑️ برای ثبت نام باید مدرک دیپلم نظام جدید و یا نظام قدیم و یا مدرک فوق دیپلم داشته باشد.
☑️ وضعیت نظام وظیفه آقایان مشخص داشته باشد و کارت پایان خدمت و یا معافیت را داشته باشند.
☑️ با توجه به شهریه هر ترم دانشجو باید توانایی پرداخت هزینه هر ترم را داشته باشد.
☑️ روش پذیرش به صورت متمرکز بوده و بدون انجام مصاحبه صورت می گیرد.
☑️ فرد داوطلب باید توجه داشته باشد که محل تشکل کلاس های او توسط دانشگاه مشخص خواهد شد.
☑️ فرد داوطلب برای کارشناسی ارشد، باید تحصیلات کارشناسی خود را تا شهریور ماه به اتمام برساند.
☑️ برای ثبت نام نهایی در دانشکاه بین الملل شریف باید در ارزیابی تخصصی موفق گردد.
☑️ مدارک تحصيلی داوطلبان خارج از ايران مطابق با شرايط مذکور در دفتر امور مدارس خارج ازکشور معادل سازی و بررسی خواهد شد
☑️ گذراندن دروس جبرانی رياضی و فيزيک برای ديپلم های رشته علوم تجربی و برخی از ديپلم های رياضی فيزيک به تشخيص پرديس بين الملل الزامی است .
☑️ سقف واحد های مورد نياز برای فارغ التحصيلی تابع مقررات وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری و دانشگاه صنعتی شريف می باشد .
☑️ مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال به صورت 8 نیم سال می باشد و در صورت نیاز فرد می تواند تا 4 نیم سال دیگر نیز تمدید نماید.

 

☑️  اگر دانشجو معدل تحصیلی آن کمتر 10 شود و یا در سه الی چهار نیم سال تحصیلی معدل وی کمتر از 12 شود از دانشگاه اخراج شده و از ادامه تحصیل محروم می گردد.

علاوه بر شرایط بالا باید در آزمون های رسمی زبان دارای نمره قابل قبولی رسیده باشید که نمرات قابل قبول ر سال های گذشته به شرح زیر می باشد:

 🔖 مدارک زبان  قابل قبول در ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون 🔖
TOEFLمدرک  TOEFLمدرک TOEFLمدرک TOLIMOمدرک MSRTمدرک IELTSمدرک
IBTمدرک PBTمدرک CBTمدرک
69حداقل نمره  525حداقل نمره  195حداقل نمره  510حداقل نمره 50حداقل نمره 5 / 5حداقل نمره

🔔 اطلاعیه 🔔

داوطلبین اگر در زمان ورود نمره حد نصاب جدول بالا را نداشته باشند، مشکلی در ثبت نام ندارند ولی  12 واحد پیش نیاز زبان انگلیسی به دروس آن ها اضافه خواهد شد و هر زمان مدرک رسمی با حد نصاب مذکور را ارائه نمایند از گذراندن مابقی واحد پیش نیاز زبان معاف می گردند. برای دریافت مشاوره در خصوص این امر می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل راهنمایی های لازم رابه شما عزیزان ارائه دهند.

 

شرایط ثبت نام پردیس کیش

زمان ثبت نام پردیس کیش شریف

اطلاعیه های مهم اعمم از زمان ثبت نام در سایت رسمی خود دانشگاه پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف به نشانی اینترنتی kish.ac.ir قرار می گیرد که داوطلبین علاقه مند به ثبت نام باید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام نمایند. در سال گذشته  ثبت نام پردیس کیش شریف از تاریخ  25 دی الی 10 بهمن بوده که احتمال می رود امسال نیز در همین تاریخ برگزار گردد.

در زمان زمان ثبت نام پردیس  شریف فرد باید ابتدا دفترچه ثبت نام را به طوذر دقیق مطالعه کرده و پس از داشتن شرایط لازم جهت ثبت نام با پرداخت هزینه کارت اعتباری برای ثبت نام، اقدام به ثبت نام نمایند.

توجه بفرمایید این هزینه برای بررسی مدارک و سوابق دانشجو دریافت م یشود و در صورت انصراف قابل استرداد نمی باشد.

همچنین نتایج نهایی ثبت نام از طریق سامانه kish .sharif.edu به اطلاع داوطلبین خواهد رشید و فرد داوطلب باید پس از گذشت مدت زمانی نتایج نهایی را مشاهده نماید.

📌 برای اطلاع از دندانپزشکی بدون کنکور پردیس بر روی لینک کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز پردیس دانشگاه شریف

برای ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه شریف مدارکی مورد نیاز است که باید آن ها را اسکن و در سامانه بارگزاری نمایید. برخی از مهمترین آن ها به شرح زیر است:

📂 اصل شناسنامه و کارت ملی
📂 ریز نمرات سه سال متوسطه داوطلب به همراه ریبز نمرات یک ساله پیش دانشگاهی
📂 عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید و تمام رخ

 

 

لیست رشته های پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون 1403

پردیس کیش  شریف هر ساله رشته ای را برای پذیرش بر ساس سوابق تحصیلی اعلام می نماید. داوطلبین باید دفترچه ثبت نام ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. لیست رشته های پردیس شریف بدون آزمون 1403به شرح زیر است. 

لیست رشته های پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون
جنسیت پذیرش عنوان رشته ظرفیت پذیرش محل تحصیل نحوه پذیرش
زن مرد مهندسی صنایع 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی
زن مرد مهندسی  عمران 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی
زن مرد مهندسی کامپیوتر 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی
زن مرد مهندسی مواد 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی
زن مرد مهندسی مکانیک 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی
زن مرد مهندسی  هوافضا 30 نفر کیش بدون آزمون با سوابق تحصیلی

 

 

🔔 اطلاعیه 🔔

پذیرش در نیم سال دوم که بر اساس تکمیل ظرفیت نیم سال اول صورت می گیرد، معمولا از همان رشته های نیم سال اول استفاده می گردد.

لیست رشته های پردیس

نکات مهم در زمان ثبت نام بدون کنکور پردیس کیش دانشگاه شریف

فرم ثبت نام دارای سه صفحه می باشد که باید ابتدا آن را دانلود کرده و پس از تکمیل فرم آن را مجددا بارگزاری نمایید.

اگر پر کردن به صورت تایپ برای شمنا مشکل بود می توانید ابتدا آن را چاپ کرده و پس از تکمیل آن را در قالب یک فایل پی دی اف ارسال نمایید.

فرد پذیرفته شده پس از بارگزاری تمامی مدارک خواسته شده باید وارد سامانه حسابداري دانشجويي پرديس شده و مبلغ علی حساب نیم سال خود را پرداخت نماید

برای ورود به سامانه حسابداری ابتدا باید کد ملی را به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد کرده و سپس وارد سامانه گردید.

باقی مانده شهریه را باید پس از انتخاب واحد و در زمان تسویه شهریه نیم سال پرداخت نمایید.

برای پرداخت شهریه می توانید آن را در دو قسط پرداخت نمایید

اخبار پیرامون پردیس کیش

📢 اجرای طرح هدایتگری دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از تدوین اساسنامه دفتر منتورینگ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه و نهایی شدن آن در کمیته اجرایی شورای فرهنگی بین‌الملل خبر داد.

📢 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل بازدید کرد

 دکتر قناعتی به همراه معاون بین‌الملل دانشگاه ضمن حضور در جزیره کیش و بازدید از این شعبه با جمعی از دانشجویان و کارکنان بین‌المللی پردیس کیش دیدار و گفتگو کردند.

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید. 📥

 خلاصه مطلب

ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون هر ساله توسط دانشگاه پردیس برگزار می کنند و داوطلبین بر اساس سوابق تحصیلی می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. قبل از ثبت نام پردیس دانشگاه شریف بهتر است تمامی شرایط این دانشگاه را از طریق دفترچه مطالعه نموده و در صورت داشتن تمامی شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. ما در این مقاله تمامی نکات درباره دانشگاه شریف از شهریه تا رشته های پذیرفته شده را شرح دادیم. چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما راهنمای شما خواهند بود. 

4.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه پرداخت شهریه چگونه است؟ 

شهریه هر نیمسال تحصیلی با مراجعه به قسمت حسابداری دانشجویی وب سایت پردیس به نشانی tic.sharif.ir و انتخاب گزینه "پرداخت شهریه " بصورت الکترونیکی پرداخت می شود. 

آیا کلاس ها و امتحانات دانشجویان پردیس با سایر دانشجویان یکسان است؟

بله تفاوتی میان دانشجویان وجود ندارد.

آیا به دانشجویان پردیس خوابگاه تعلق می گیرد؟

 امکان تأمین خوابگاه فعلا وجود ندارد، ولی در صورت وجود ظرفیت خالی با پرداخت هزینه متعارف استفاده از خوابگاه امکانپذیر است.

نظرات

17 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون 1403 {رشته ها و شهریه}»

  1. Avatar photo ارشیا شباز زاده گفت:

    سلام
    با معدل ۱۹/۹۷ شانسی برای قبولی هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      پردیس کیش دانشگاه شریف بدون کنکور پذیرش ندارند

  2. Avatar photo امیر ارام گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم که با معدل کتبی ۱۴/۵ ایا شانس قبولی رشته کامپیوتر یا عمران پردیس کیش وجود داره؟ ( تکمیل ظرفیت)

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo نازی گفت:

    سلام با معدل کتبی 17/54 شانس قبولی کامپیوتر صنایع شریف و یا تهران در کیش هست یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      باید شرایط تون بررسی بشود

  4. Avatar photo محسن محمدی گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم با معدل کتبی 8ونیم و معدل 3سال 17و خورده ای شانس قبولی کامپیوتر پردییس شریف و یا تهران در کیش هست یا نه؟
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به شرایط بستگی دارد اما باتوجه به معدل شانس کمی دارید.

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی پایین است.

  5. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم دانشگاه شریف کیش امسال پذیرش دانشجو از طریق با ازمون انجام میدن یا نه؟ چون تو دفترچه انتخاب رشته فقط با سوابق تحصیلی نوشته شده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای مقطع کارشناسی مد نظرتونه ارائه دادن

  6. Avatar photo شایان گفت:

    سلام وقت بخیر / من دفترچه پارسال انتخاب رشته تجربی رو ک دیدم رشته های بدون کنکور پردیس دانشگاه شریف مثل مهندسی کامپیوتر و…. کد رشته داشتند وارد کردن کد رشته ها در فرم انتخاب رشته سنجش کافیه یا باید کار دیگه ای هم انجام داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه پردیس بین الملل از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و سایت خود دانشگاه امکان ثبت نام دارند.

  7. Avatar photo Ali گفت:

    سلام، وقت شما بخیر
    سوال اول آیا شهریه هایی ثبت شده بروز هستند؟
    برای ثبت نام، معدل قبولی دوره متسطه به ورت حداقل در نظر گرفته شده؟ برای مثال معدل کل حداقل 17

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام تا 9 درصد اجازه افزایش شهریه دارند

  8. Avatar photo Mustafa گفت:

    سلام
    شهریه ی اعلام شده به ریال می باشد یا تومان؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . به تومان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور