ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ + شرایط و رشته محل ها | irantahsil

ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبل از ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی باید اطلاعاتی را نسبت به مراحل و شرایط اسم‌نویسی در رشته‌های ارائه شده این دانشگاه به دست بیاورید. داوطلبان دانشگاه غیرانتفاعی می‌توانند برای ورودی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. داوطلبان جهت اسم‌نویسی می‌توانند براساس سوابق تحصیلی و معدل درخواست خود را ثبت نمایند و پس از بررسی شرایط نتیجه پذیرش ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور به آنها اعلام خواهد شد.

افراد واجد شرایط پس از بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز این امکان را دارند که در مهلت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی برای ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی  اقدامات لازم را انجام دهند. چنانچه در ارتباط با نحوه ثبت‌نام در دانشگاه غیرانتفاعی در سال 1402 نیازمند کسب راهنمایی هستید، کافیست از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402

متقاضیان پذیرش بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی که مایل به ثبت‌نام در مقاطع کاردانی کارشناسی هستند، می‌توانند در دو نوبت مهر و بهمن ماه برای ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کنند. از آنجا که دانشگاه‌های غیرانتفاعی زیرمجموعه دانشگاه سراسری هستند، ثبت‌نام آنها با ثبت‌نام دانشگاه سراسری همزمان است.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی همان سایت سنجش به نشانی sanjesh.org می‌باشد ک داوطلبان باید این سامانه در زمان مقرر مدارک خود را بارگذاری نمایند. لینک ثبت‌نام در ورودی مهر و ماه همزمان با شروع ثبت‌نام دانشگاه سراسری فعال می‌شود.

افراد برای نیمسال اول در مرداد ماه و برای نیمسال دوم در آذر ماه می‌توانند اقدام کنند. برای ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شوید.

سامانه ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور 1402

ممکن است ثبت نام رشته‌ های با کنکور دانشگاه‌های غیرانتفاعی همزمان با ثبت نام در دانشگاه‌های سراسری و از طریق سامانه سنجش صورت گیرد. اما توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام در دانشگاه‌های مختلف به تفکیک نوع دانشگاه و رشته تحصیلی ممکن است متفاوت باشد.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

علاقه مندان به ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور سراسری یا در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، علاقه‌مندی خود را اعلام کنند. از آنجا که زمان نام نویسی در رشته های با کنکور برای سال 1402 به پایان رسیده و داوطلبان باید برای ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور 1403 اقدام کنند، در ادامه جدول زمانی نام نویسی ارائه شده است.

زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور نوبت اردیبهشت 1403
زمان نام نویسی تمدید مهلت نام نویسی
21 الی 27 آبان 1402 مشخص نشده است
زمان ثبت نام غیرانتفاعی با کنکور نوبت تیر 1403
زمان ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
7 الی 12 فروردین 1403 مشخص نشده است

نحوه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور 1402

در فرآیند ثبت‌نام با کنکور در دانشگاه‌های غیرانتفاعی برای سال 1402، تمامی مراحل از جمله پرداخت هزینه ثبت‌نام کنکور به صورت آنلاین انجام می‌شود. مراحل این فرآیند به ترتیب زیر است:

ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه “سراسری” را انتخاب کنید.

گام اول ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

بر روی لینک فعال “ثبت نام آزمون سراسری 1402” کلیک کنید.

گام دوم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

از منوی اصلی در قسمت راست سایت، “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب کنید.

گام سوم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

برای ثبت‌نام در رشته‌های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، باید دو سریال اعتباری خریداری کنید؛ یکی برای ثبت‌نام در دانشگاه‌های سراسری و دیگری برای دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی. در ابتدا، سریال ثبت‌نام در گروه آزمایشی را خریداری کنید و سپس سریال علاقه‌مندی به گزینش در رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی را خریداری کنید.

گام چهارم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، و پست الکترونیکی خود را وارد کنید و سپس درگاه پرداخت را انتخاب و دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.

گام پنجم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

صفحه‌ای جهت تایید اطلاعات نمایش داده می‌شود. در صورت صحت اطلاعات، تیک عبارت موجود را علامت دهید و بر روی گزینه “ادامه روند پرداخت” کلیک کنید.

گام ششم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

در این مرحله، وارد درگاه پرداخت خواهید شد و اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را درج کنید.

گام هفتم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

پس از تکمیل فرآیند پرداخت و دریافت سریال ثبت‌نام، به صفحه اصلی ثبت‌نام آزمون سراسری بازگردید و گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی” را در پایین صفحه انتخاب کنید.

گام هشتم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

ضمن تعیین نظام آموزشی خود و درج سریال ثبت‌نام 12 رقمی دانشگاه‌های سراسری، گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

گام نهم ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور

در قسمت بعدی، نوع مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی خود را مشخص کنید و پس از درج کدهای مربوطه، گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

در این مرحله، عکس پرسنلی خود را با ویژگی‌های مشخص شده بارگذاری کنید.

فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید و گزینه “علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی” را فعال کنید.

گزینه “تایید” را در پایین فرم ثبت‌نام بزنید تا فرآیند نام‌نویسی آزمون سراسری تکمیل شود.

  1. علاقه‌مندان به تحصیل در این دانشگاه‌ها، در صورت عدم پذیرش در فرآیند انتخاب رشته می‌توانند منتظر اعلام پروسه تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی بمانند تا شانس دوباره‌ خود را امتحان کنند.

دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور مقطع کاردانی 1402

برای پذیرش دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور دو مهلت ثبت‌نام در نظر گرفته شده است. به این معنا که شما می‌توانید برای ورودی مهر و یا بهمن ماه برای ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور غیر انتفاعی اقدام کنید. در رابطه با زمان ثبت‌نام مهر ماه در دوره بدون کنکور غیرانتفاعی برای ورود به دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور در سال گذشته در اواسط مرداد ماه انجام شد. برای نوبت بهمن ماه 1402 هنوز زمان ثبت نام اعلام نشده است.

خوشبختانه در برخی از رشته‌های این دانشگاه امکان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای خیلی از لیست رشته‌های بدون کنکور غیر انتفاعی امکان پذیر است. به همین دلیل، بدون هیچ گونه مشکلی می‌توانید ثبت‌نام و انتخاب رشته کنید. اما ثبت‌نام با آزمون غیرانتفاعی در مهلت ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور  یعنی در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می‌شود.

جهت اطلاع نسبت به لیست رشته‌های بدون کنکور غیرانتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

موارد مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

شما ممکن است فارغ التحصیل رشته‌های جدید بدون کنکور نظام جدیدترم مهر و بهمن باشید یا فارغ التحصیل رشته‌های کاردانی دانشگاه‌های غیرانتفاعی باشید.

به همین دلیل، می‌توانید برای یکی از ترم مهر و بهمن در سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ثبت‌نام و انتخاب رشته کنید و فقط براساس شرایط لازم از جمله معدل دیپلم خود در این دانشگاه پذیرفته شوید و به ادامه تحصیل بپردازید. برای ثبت‌نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی به هیچ عنوان نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید.

در هر رشته‌ای که می‌خواهید ثبت‌نام کنید. فقط کافیست که به سامانه ثبت‌نام بدون کنکور غیرانتفاعی مراجعه کنید. تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر ۱۴۰۲ از تاریخ 18 مرداد ماه تا 23 مرداد ماه ۱۴۰۲ انجام شد.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی برای نیسمال دوم هنوز مشخص نشده است و در صورت هرگونه اطلاعیه این مقاله به روز خواهد شد.

کال تو اکشن تماس

ثبت‌نام غیرانتفاعی بدون کنکور کارشناسی ارشد 1402

داوطلبانی که می‌خواهند برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی ارشد اقدام نمایند، می‌توانند با دو نوع ثبت‌نام فرایند اسم‌نویسی خود را انجام دهند و در رشته مورد علاقه پذیرفته شوند.

برای ثبت‌نام غیرانتفاعی در رشته‌های ارشد بدون کنکور باید ابتدا به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی مراجعه نمایید تا از رشته‌ای ارائه شده این مقطع مطلع شوید. قبولی در ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی شرایط سخت‌تری نسبت به سایر دانشجویان دارد. دانشگاه‌ها معمولاً برای پذیرش استعداد درخشان دانشجویان خودشان را پذیرش می‌کنند و معمولاً طی فراخوانی نسبت به جذب دانشجویان با استعداد اقدام می‌نمایند.

ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور مقطع دکتری 1402

شرایط زمان و نحوه ثبت‌نام برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری با هم متفاوت می‌باشد. داشتن رزومه و همچنین سوابق تحصیلی مناسب برای دانشجویان و همچنین فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد که می‌خواهند در مقطع دکتری ادامه تحصیل بدهند بسیار ضروری خواهد بود.

در واقع، بدون داشتن این رزومه نمی‌توانید در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهید. برای ادامه تحصیل در رشته‌های دانشگاه غیرانتفاعی لازم است شهریه دکتری را پرداخت نمایید. فقط توجه داشته باشید که قبل از ثبت‌نام غیرانتفاعی ابتدا در رابطه با میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی اطلاعات لازم را به دست آورید.

اطلاعیه

ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش کشور در زمان مقرر برای هریک از مقاطع تحصیلی و رشته‌های موجود صورت می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور 1402

در تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۲، ثبت نام در دانشگاه‌های غیرانتفاعی امام صادق و دیگر موسسات مشابه انجام می‌شود. متقاضیان با شرایط لازم می‌توانند بدون برگزاری آزمون و با رعایت دستورالعمل‌های ثبت نام مناسب، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی بهمن 1402 در مقاطع مختلف از 3 تا 8 بهمن 1402 آغاز شده و تا 10 بهمن تمدید شد.

مراحل ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402

در بخش قلبل در ارتباط با زمان ثبت‌نام دانشگاه های غیرانتفاعی توضیح دادیم، در این قسمت از مقاله قصد داریم یک راهنمای تصویری کامل برای ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید با گذراندن تمام مراحل راحتی ثبت‌نام را انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید.

برای ثبت‌نام در گام اول باید وارد سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی شوید. لازم به ذکر است بدانید که برای وارد شدن به این وب سایت تنها کافی است عبارت سازمان سنجش را در گوگل جستجو نمایید.

در ادامه بعد از جستجو کردن این عبارت یک لینک به نام سازمان سنجش آموزش کشور توسط گوکل به شما نمایش داده می شود که در تصویر زیر در کارت زرد رنگ قرار دارد. شما با کلیک کردن بر روی این لینک وارد وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور می شوید و می توانید برای ثبت‌نام اقدام کنید.

گام اول ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

حال که وارد سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی باید از منوی سمت راست این وب سایت گزینه سراسری را انتخاب کرده و در ادامه بر روی عبارت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو که در تصویر زیر در کادر قرمز رنگ قرار دارد کلیک کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید بعد از انتخاب این عبارت یک صفحه جدید برای شما باز می شود که در آن شرایط، جدول زمانی و نکات مهم قید شده است. بعد از مشاهده این صفحه باید بر روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید.

گام دوم ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید باید عکس خود را در سایت رسمی سازمان سنجش بارگذاری نمایید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید در قسمت چپ تصویر که در قسمت زیر قابل مشاهده است نکات بسیار مهمی قرار دارد که شما باید قبل از آپلود کردن تصویر به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

در ادامه باید با استفاده از گزینه choose file تصویر خود را وارد کنید. در مرحله بعد می توانید در کاری که با شماره ۳ مشخص شده است عکس را مشاهده کنید و اگر تصویر مورد تایید شما بود بر روی گزینه ای که شماره ۴ نشانه گذاری شده است کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

گام سوم ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

در انتهای کار یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات مورد نیاز همچون نام، نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت و غیره را در آن به صورت دقیق وارد کنید.

بعد از تکمیل کردن این فرم یک صفحه برای شما باز می‌شود که باید کد رشته محل را انتخاب کرده و در آن وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه تایید کلیک نمایید تا ثبت‌نام شما انجام شود.

گام چهارم ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاهده لیست رشته‌های دکتری غیرانتفاعی وارد لینک شوید.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

افرادی که قصد شرکت در رشته های بدون آزمون کاردانی نایپوسته می باشند، باید توجه نمایند که، دفترچه انتخاب رشته این مقطع و مقطع کارشناسی پیوسته به صورت یکپارچه ارائه می شود.

دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور  در سال جاری هنوز اعلام نشده است و به محض انتشار در این مقاله قرار می گیرد. برای آشنایی با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی  سال گذشته نیز می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور مهر 1401 دانشگاه غیر انتفاعی  دانلود
دفترچه انتخاب رشته 1402  دانشگاه غیر انتفاعی مرداد ماه دانلود
دفترچه انتخاب رشته 1402  دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه دانلود

به محض انتشار لینک فعال می شود.

شرایط ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور در سال 1402

متقاضیانی که مایل به اسم‌نویسی در دانشگاه غیرانتفاعی هستند، باید ابتدا با دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از شرایط اعلام شده در این دفترچه مطلع شده و فرم ثبت‌نام خود تکمیل کنند.

شرایط ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در ادامه به مهمترین شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی اشاره خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی 1402

برخی از مهمترین شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی به شرح زیر است:

داشتن اعتقاد به دین اسلام

التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی

عدم داشتن سوء اعتیاد به مواد مخدر

پیروی نمودن از قوانین دانشگاه غیرانتفاعی

پرداخت کردن شهریه مطابق مصوب سالانه دانشگاه

بنر کال تو اکشن

شرایط اختصاصی ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

✅مدارک لازم برای ارائه در مقطع کارشناسی پیوسته:

مدرک مربوط به دیپلم فنی حرفه ای یا نظری (دیپلم 3 سال نظام جدید)، و ارائه مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام قدیم و اراوه مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی

✅مدارک لازم در مقطع کارشناسی ناپیوسته:

ارائه مدرک کاردانی (فوق دیپلم)

✅ مدارک لازم برای مقطع کاردانی پیوسته:

ارائه مدارک مربوط به دیپلم فنی حرفه ای یا نظری (دیپلم 3 سال نظام جدید) یا ارئه مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم

✅ مدارک لازم برای ارائه در مقطع کاردانی ناپیوسته:

ارائه مدرک دیپلم سه ساله نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی، ارائه مدرک دیپلم 4 ساله نظام جدید

محرومیت افراد پذیرفته شده در دوره روزانه بدون آزمون سراسری 1401 و کنکور سراسری

لزوم اعلام انصراف قطعی دانشجویان دوره روزانه تا پیش از شروع ثبت‌نام

لزوم اعلام انصراف قطعی دانشجویان هرکدام از دوره های غیر روزانه تا پیش از ثبت‌نام نهایی و حضوری در دانشگاه محل قبولی دوم

ارائه کردن تعهدنامه کتبی برای ادامه تحصیل فقط در یک رشته محل قبولی

یکی از شروط ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی، تفاوت اعمال درصد و معدل و تفاوت در نوع دیپلم داوطلب متناسب با گروه آزمایشی رشته انتخابی می باشد.

برای اطلاع از جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی

جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی کلیک نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور  1402

برای انجام ثبت‌نام همانطور که می دانید لازم است که ابتدا برای ثبت‌نام الکترونیک اقدام کرده و پس از آن برای ثبت‌نام حضوری مراجعه کنید. در رابطه با مدارکی که برای مراجعه حضوری لازم را دارید، توجه به چند نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اولا اینکه این مدارک برای ثبت‌نام در برخی از مقاطع متفاوت است. لازم به ذکر است زمانی شما نیاز به اطلاع از این مدارک دارید که در انتخاب رشته مورد نظر پذیرفته شده باشید. مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی موارد زیر است:

✅ ارائه عکس ۴*۳ داوطلب

✅ ارائه اطلاعات مربوط به شناسنامه‌ (نام و نام خانوادگی داوطلب، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، تاریخ تولد، نام پدر…)

✅ ارائه اطلاعات تحصیلی‌ (نوع دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی و معدل)

✅ ارائه اطلاعات فردی‌ (وضعیت جسمانی و روانی، وضعیت خدمت نظام وظیفه و…)

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 1402

بسیاری از متقاضیانی که مایلند برای دوره های با آزمون و بدون آژمون دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام کنند، مایلند در ارتباط با رشته های ارائه شده هنگام ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی با کنکور و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن مطلع شوند.

به این منظور افراد باید به سایت سنجش مراجعه کرده و لیست رشته ها دسترسی داشته باشند. برای اطلاع از رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مطالعه مقاله زیر را پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاع از رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی

اگر متقاضیان ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ مایل به انتخاب رشته‌ای هستند که با مدرک دیپلم آن‌ها همخوانی نداشته باشد، تنها مسئله‌ای که باید برای آن‌ها در نظر گرفته شود این است که تاثیر سوابق تحصیلی آن‌ها کمتر خواهد بود. در غیر اینصورت، آن‌ها به راحتی می‌توانند هر رشته‌ای را فارغ از مدرک دیپلم خود انتخاب نمایند.

تجربیات سال‌های گذشته نشان می‌دهد که بسیاری از متقاضیان به دلیل انتخاب رشته اشتباه، در مسیر تحصیلی خود با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند؛ این اشتباهات بخشی از آن‌ها به دلیل عدم شناخت کافی، اشتباه در شناخت رشته و دانشگاه و عدم ارزیابی صحیح از وضعیت خود نسبت به سایر متقاضیان بوده است.

گاهی متقاضیان به دلیل عدم آگاهی از آینده شغلی یک رشته یا کیفیت یک دانشگاه، یا براساس ذهنیت اشتباهی که نسبت به تحصیل بدون کنکور یا دانشگاه غیرانتفاعی دارند دچار اشتباه می‌شوند.

همچنین بسیاری از متقاضیان نمی‌دانند که سایر رقبا چه انتخابی انجام داده‌اند. براساس همه این نگرانی‌ها، پیشنهاد می کنیم با مشاورین خبره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی

خلاصه مقاله ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی

داوطلبان زیادی هستند که نمی‌توانند ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی را انجام دهند و اطلاعات کافی نسبت به سایت ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور در اختیار ندارند. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم کردیم تا اطلاعات کاملی نسبت به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور در سال 1402 و موارد مهم مربوط به ثبت‌نام در اختیار شما قرار دهیم.

از سوی دیگر اطلاعات کامل نسبت به مدارک، زمان، شرایط ثبت‌نام هم ذکر کردیم. در حال حاضر با استفاده از راهنمای تصویری ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی می‌توانید به راحتی برای اسم‌نویسی در این دانشگاه اقدام نمایید. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله، سوال و ابهامی داشته باشید، کافی است با کارشناسان ما از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ چیست؟

برای ثبت نام باید هر داوطلب دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشد که در مقاله ذکر شده است.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور چیست؟

برای ثبت نام باید به وب سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید که لینک مستقیم وب سایت در مقاله وجود دارد.

 آیا هنگام نام نویسی در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ ، هزینه ای باید پرداخت شود؟

بله، داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام ننموده اند می بایست هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق این سایت پرداخت نمایند.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ + شرایط و رشته محل ها | irantahsil»

  1. Avatar photo پانته‌آ گفت:

    شناسنامه‌ام گم شده با کارت ملی میتونم برای دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور اقدام کنم؟ ممنون.

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید ثبت نام کنید اما پیشنهاد می شود با اعلام مفقودی یک رسید دریافت نمایید

  2. Avatar photo مرتضی صفری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای مشمولین خدمت که چند ماه به پایان خدمتشون مونده امکان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید ولی در صورت پذیرش یا باید ایست خدمت بزنید معافیت تحصیلی بگیرید ویا بعد از اتمتم خدمت ثبت نام کنید

  3. Avatar photo Negin گفت:

    سلام اگ توی رشته محل ها دانشگاه غیرانتفاعی رو زده باشیم اما بهش نرسیده باشه و قبولش نشده باشیم بازم میتونیم ثبت نام کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت پذیرفته نشدن مجدد می توانید در دروه های بعدی ثبت نام نمایید

  4. Avatar photo امیر حسین گفت:

    سلام‌میخواستم‌در‌مرد دانشگاه غیر انتفاعی‌مشهد قبول‌شدم‌
    وقتی ثبت نامش شروع شد ‌بزنم بدون ازمون؟ واقعا برام سواله

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما زمانی که انتخاب رشته انجام میدهید با آزمون یا بدون آزمون بودن را انتخاب میکنید

  5. Avatar photo Nika07 گفت:

    سلام لطفاً جواب بدید معدل من واقعا بد هست 9.71هستم چقدر احتمال داره بتونم توی رشته های روانشناسی یا مهندسی کامپیوتر شهر خودم شیراز دانشگاه غیرانتفاعی قبول بشم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به رقبای شما دارد

  6. Avatar photo اکبری گفت:

    سلام زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته غیر انتفاعی 1402 چه زمانی است؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام همزمان با بدون کنکور های سراسری

  7. Avatar photo منوچهر گودرزی گفت:

    درود برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نمیشه غیر حضوری اقدام کرد من از شهریور تا اوایل مهر خارج از کشور هستم. نمیشه وکالت بدم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ثبت نام تمامی دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و اینترنتی میباشد نیازی به وکالت نیست

  8. Avatar photo محمودیان گفت:

    خسته نباشید. من میخوام دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کنم بدون کنکور هم داره؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . بله برخی رشته ها بدون کنکور ارایه میگردد

  9. Avatar photo AMIR گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    عذر میخوام برای قبولی در دانشگاه غیر انتفاعی مقطع کاردانی رشته شبکه و نرم افزار، بر اساس سوابق تحصیلی هست یا کنکور؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام با سوابق تحصیلی

  10. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام.من دیپلم ۸۸نظام قدیم ریاضی فیزیک داشتم و تابستان۴۰۱ دیپلم نظام جدید تجربی گرفتم.برا ثبت نام کنکور تجربی از سایت my medue کد ۱۹رقمی سوابق تحصیلی دریافت کردم که اصلا مشخص نبودبرا کدوم دیپلمم بود ونمراتی نیومد که من تایید کنم.حالا چه روشی هست ک بدونم کد سوابق مال کدوم دیپلمم هست؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز سوابق برای دیپلم قدیم شما درج میشود و ریز نمرات رو نمیشود از سایت اسعلام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1402

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
  • ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور 1402

    ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور در رشته‌های با کنکور و بدون کنکور، پس از اعلام نتایج و انتشار اسامی قبول‌شدگان، آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان سنجش منتشر‌شده‌است، هر یک از دانشجویان جدیدالورود باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)