ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 + دانلود pdf

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در دو دوره با آزمون و بدون آزمون برای داوطلبان و متقاضیان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها منتشر شد. تمامی داوطلبان پس از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی در دوره با آزمون می توانند از محتوای آن مطلع شوند و اقداماتی را جهت انتخاب رشته انجام دهند.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی موارد مختلفی از جمله نحوه انتخاب رشته، سهمیه و تأثیر آن در انتخاب رشته، ظرفیت پذیرش هر یک از رشته ها و دانشگاه ها را شامل می شود. به همین دلیل لازم است کلیه داوطلبان تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی در مورد این دفترچه و نحوه انتخاب رشته در آن آشنایی داشته باشند، اما آیا می دانید که دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی با آزمون و بدون آزمون چه فرقی با هم دارند؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و راهنما انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

بنر انتخاب رشته

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402

بعد از گذراندن روزهای پر از استرس و نگرانی کنکور ورودی دانشگاه ها نوبت به اعلام نتایج این آزمون می رسد. بعد از مشخص شدن نتایج اولیه کنکور نوبت به انتشار دفترچه غیرانتفاعی می رسد. دفترچه غیرانتفاعی حاوی مطالبی مختلفی برای کلیه گروه های آزمایشی یعنی زبان های خارجی، هنر، انسانی، تجربی و زبان است که در سامانه ای مشخص منتشر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد حداقل معدل برای دانشگاه غیرانتفاعی و  پذیرش بدون کنکور کلیک کنید.

در رابطه با زمان انتشار دفترچه غیرانتفاعی در دوره با آزمون و بدون آزمون باید بیان کنیم که تاریخ دقیق زمان انتشار آن از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام نشده است. لذا شما باید منتظر اعلام اخبار این سامانه در رابطه با انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 باشید، اما بر اساس روال سال های گذشته احتمال برگزاری انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی و صدور دفترچه انتخاب رشته آن در ماه مرداد سال جاری وجود دارد.

نحوه دانلود و دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی در دوره با آزمون به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. کلیه داوطلبان جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی باید به آدرس این سایت یعنی sanjesh.org مراجعه فرمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

محتوای دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی شامل چه مواردی است؟

محتوای دفترچه انتخاب رشته غیرانتفاعی اطلاعات و موارد بسیار مهمی را شامل می شود. در واقع، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی از سه فصل با عناوین مختلف تشکیل می گردد. در ادامه توضیحاتی را در رابطه با هر یک از فصول خدمتتان عرض می کنیم.

توجه

برای کسب اطلاعات کامل در مورد تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی، شهریه پرداختی برای هر ترم و راهنما انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی از کمک مشاوری خبره استفاده کنید.

اولین فصل دفترچه ( بخش توضیحات)

اولین فصل دفترچه با عنوان توضیحات بخش کوچکی از دفترچه غیرانتفاعی را در بر می گیرد. بخشی که در آن می توانید اطلاعاتی شامل کلیه شرایط اختصاصی و عمومی جهت انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی، قوانین و شرایط تعیین شده جهت جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه غیرانتفاعی، نحوه گزینش داوطلبان، انواع سهمیه ها و غیره را بیابید و مورد مطالعه قرار دهید.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

دومین فصل دفترچه (جدول ها)

بخش دوم دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی که عمده ترین و اصلی ترین بخش دفترچه غیرانتفاعی است، بخش های مختلفی از جمله جدول رشته ها در انواع گروه های آزمایشی همراه با نوع گزینش در آن ها، مقطع تحصیلی و زیر گروه ها را شامل می شود. شما در این بخش می توانید اطلاعاتی را در مورد ظرفیت پذیرش انواع رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی به دست آورید.

جهت اطلاع از ثبت‌ نام دانشگاه غیرانتفاعی و زمان و شرایط آن ها کلیک کنید.

 

سومین فصل دفترچه (بخش پیوست ها)

بخش سوم دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی تحت عنوان پیوست ها به شکل کاملاً جداگانه و در قالب فایل پی ادی اف مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار می یابد. از میان موارد بسیار مهم مندرج در این بخش می توان از ضوابط جذب دانشجو در دوره دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و فرهنگیان و سایر شرایط جذب دانشجو در انواع مؤسسه های آموزش عالی و مراکز دانشگاهی یاد کرد.

محتوای دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی شامل چه مواردی است

 

چه زمانی می توان برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی اقدام کرد؟

در رابطه با زمان دانلود دفترچه بدون کنکور غیرانتفاعی برای دوره مهر باید عرض کنیم که در حال حاضر شما نمی توانید با مراجعه به سایت مورد نظر جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون غیرانتفاعی اقدام کنید، زیرا این دفترچه برای سال جاری منتشر نشده است و شما باید منتظر آن  توسط سایت سنجش باشید.

خبر مهمی که باید به شما بدهیم این است که بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی معمولا اصلاحیه دفترچه بدون کنکور غیرانتفاعی نیز در روزهای آینده منتشر و در دسترس داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری قرار می گیرد. در رابطه با زمان انتشار و  دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی برای بهمن ماه سال جاری نیز نمی توان نظری قطعی در این رابطه داد. شما جهت کسب اطلاعات بروز در مورد آن و راهنما انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای استخدام مدرس دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته غیرانتفاعی

در مورد نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی باید خدمتتان عرض کنیم که شما می توانید این دفترچه را از سایت سازمان سنجش دانلود بفرمایید و سپس مطالعه کنید. برای دانلود آن تنها کافی است آدرس sanjesh.org را در مرورگر جستجو کرده و سپس وارد بخش مورد نظر شوید. در واقع دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی با آزمون و بدون آزمون بخشی از دفترچه انتخاب رشته سراسری است که شما آن را باید مطابق با علایق خود در این دفترچه انتخاب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون غیرانتفاعی مقاله دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری را مطالعه نمایید.

با توجه به این که در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته غیر انتفاعی ۱۴۰۲ منتشر نشده است. شما می توانید به عنوان نمونه دفترچه غیرانتفاعی سال گذشته را مطالعه نمایید. که لینک آن را در پایین برای شما قرار دادیم.

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۱

 

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته غیرانتفاعی

خلاصه مطلب

افرادی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند باید دفترچه آن را دانلود نمایند. جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 باید وارد سایت سازمان سنجش شوید و پس از مطالعه آن مقاله اقدام به انتخاب رشته نمایید. نحوه پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی مانند دانشگاه های سراسری به صورت با آزمون و بدون آزمون است که کلیه مراحل انتخاب رشته آن مانند دانشگاه های سراسری می باشد.

در حال حاضر در مورد تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی اطلاعاتی منتشر نشده است که به محض اطلاع آن را در این مقاله اعلام خواهیم کرد. شما بعد از دانلود دفترچه جهت راهنما انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

1/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی در چه زمانی منتشر می شود؟ 

دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی معمولاً در مرداد ماه منتشر می شود، اما در رابطه با سال جاری هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در چه سایتی انجام می شود؟ 

دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی چه مواردی را در خود جای داده است؟ 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی شامل بخش های مختلفی است و مواردی از جمله لیست رشته ها و دانشگاه ها را در خود جای داده است.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 + دانلود pdf»

  1. Avatar photo mobina گفت:

    سلام و وقت بخیر!
    بدون انتخاب رشته هم میشه وارد دانشگاه غیر انتفاعی رشته های ریاضی و مهندسی شد؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . خیر حتما باید از سایت سنجش انتخاب رسته بفرمایید

  2. Avatar photo MOGHBELI گفت:

    سلام خسته نباشد من دبیرستان رشته تجربی خوندم آیا امکان تحصیل در دانشگاه های غیر انتفلاعی در رشته مهندسی شهرسازی رو دارم؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      اگر منظور شما سوابق تحصیلی میباشد در صورت ارائه امکان اقدام وجود دارد

  3. Avatar photo ماندانا گفت:

    سلام.. معدل کتبی دیپلم من 16.63 هست.. امکان قبولی در رشته روانشناسی دانشگاه غیر انتفاعی رو دارم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      نیاز شما سوابق تحصیلی بالاتری داشته باشید احتمال پذیرش شما 50 درصد میباشد

  4. Avatar photo سهیلا. گفت:

    سلام برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی 1402 باید همان دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری را دریافت کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله دفترچه انتخاب رشته غیر انتفاعی پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و همراه با سایر دفترچه های انتخاب رشته منتشر می شود

  5. Avatar photo حسین. گفت:

    سلام وقت بخیر. آیا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی همه رشته های با آزمون و بدون آزمون در آن درج شده است یا دفترچه آن ها جداگانه است؟

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی به صورت جداگانه منتشر می شود و سایر دانشگاه ها به صورت مشترک در یک دفترچه قرار می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1402 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1402 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)