ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1403 {شرایط،رشته ها و منابع} | pnu.ac.ir

ارشد فراگیر پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله افراد زیادی تصمیم به شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور گرفته و در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، اقدام به ثبت نام میکنند. کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور با در نظر گرفتن شرایط پذیرش ارشد فراگیر  راهی را برای ادامه تحصیل، خدمت علاقه مندان ارائه میدهد.

از مزایای تحصیل در این مرکز آموزشی می توان به منعطف بودن زمان کلاس ها و شهریه کمتر نسبت به دیگر مراکز آموزشی غیر روزانه اشاره کرد. با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان و متقاضیان پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس، در این مقاله به نحوه ثبت نام در سامانه فراگیر ارشد و شرایط و مدارک لازم برای شرکت در این آزمون پرداخته شده است.

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال میتوانید از طریق شماره 9099075307، با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

👈 دانشگاه پیام نور با ارائه دوره های مختلف تحصیلی برای مقاطع مختلف راه های متعددی جهت ادامه تحصیل برای اقشار مختلف جامعه ارائه میدهد. آزمون ارشد فراگیر پیام نور نیز یکی از راه های مناسب جهت تحصیل در مقطع کارشناسی  ارشد برای افرادی  است که داوطلب تحصیل در این مقطع هستند اما نتیجه مطلوبی در آزمون سراسری نگرفته اند و یا قادر به حضور ثابت در کلاس درس نیستند.

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای ورودی مهر ماه ۱۴۰۳ از 10 اسفند 1400 تا 20 فروردین ۱۴۰۳ بوده است، لازم به ذکر است که زمان ثبت نام فراگیر پیام نور دوره بیست و سوم آزمون ارشد فراگیر پیام نور برای داوطلبان سال 1403 هنوز اعلام نشده است.

با توجه به روند سال های گذشته پیش بینی میشود زمان ثبت نام فراگیر پیام نور این آزمون از نیمه اول اسفند ماه ۱۴۰۳ آغاز شود.

آیا زمان پذیرش ارشد فراگیر پیام نور تمدید می شود؟

👈 به طور معمول و بعد از پایان یافتن زمان ثبت نام فراگیر پیام نور زمانی دوباره هم برای داوطلبان و متقاضیانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور فراگیر نشده اند در نظر گرفته می شود. داوطلبان در این مهلت مجدد می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور و با پرداخت هزینه آزمون، ثبت نام خود را انجام دهند.

البته، داوطلبانی که قبلاً و در مهلت تعیین شده اقدام به پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور کرده اند در حال حاضر می توانند فرم ثبت نام خود را بررسی کرده و در صورت داشتن مشکل یا بروز خطایی آن را اصلاح کنند.

آشنایی با سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور

👈 برای ثبت نام در آزمون ارشد پیام نور و دریافت دفترچه ثبت نام افراد باید به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور جداگانه ای برای این امر وجود ندارد.

سامانه فراگیر پیام نور

✍️ گزینه 1: زمان ثبت نام آزمونو جدیدترین اطلاعیه ها و همچنین دریافت دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

✍️ گزینه 2: جدیدترین اخبار در خصوص ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  در این قسم قابل مشاهده می باشد.

✍️ گزینه 3: سیستم پاسخگویی سامانه سنجش بوده که داوطلبین می توانند با مراجعه به این قسمت در هر زمان از شبانه روز پرسش خود را مطرح نماید و در زمان اعلام نتایج اعتراض خود را ثبت نمایند و درخواست های خود را ثبت کرده و سپس بعد از بررسی کارشناسان، نتیجه به داوطلب اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج قبولی ارشد فراگیر پیام نور روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1403

👈 سامانه ثبت نام فراگیر بدون کنکور و یا با آزمون در سایت سنجش انجام میشود. علی رغم اینکه اطلاعیه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1403 منتشر نشده است، اما روند ثبت نام آزمون، در سال های گذشته مشابه بوده و در سایت سنجش آموزش کشور انجام میشود.

ثبت نام ارشد پیام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد که به عنوان تنها سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور شناخته می شود.

✔️ در گام اول ابتدا به صفحه اصلی وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه و از طریق منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “پیام نور” را انتخاب نمایید.

در صورتی که در زمان مقرر اقدام به ثبت نام نمایید، گزینه ای تحت عنوان : “ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور”  را مشاهده خواهید کرد. بر روی این لینک کلیک کرده و وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته

✔️پیش از ثبت نام به دقت دفترچه راهنمای منتشر شده در سایت سازمان سنجش را مطالعه و بررسی نمایید.

✔️ در گام بعدی برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور  از منوی سمت راست گزینه “خرید کارت” را به منظور پرداخت هزینه آزمون و خرید کارت اعتباری انتخاب کنید.

خرید کارت پیام نور

✔️ پس از ورود به صفحه سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری، تیک گزینه آزمون مورد نظر خود را فعال نموده و بر روی “تایید و ادامه” کلیک کنید.

خرید سریال در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

✔️ در این صفحه لازم است که اطلاعات فردی خواستی شده را وارد کرده و مجددا بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.

✔️ در صفحه بعدی بعد از اتمام این مراحل یک کد پیگیری پرداخت به شما ارائه داده می شود که با استفاده از آن می توانید در صورت بروز مشکل مشکل خود را پیگیری نمایید، علاوه بر این بعد از مطالعه مفادی که در صفحه به شما نمایش داده خواهد شد باید اقدام به کلیک روی گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط شماره پیگیری را پرداخت نموده ام” نمایید و سپس گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

✔️در گام بعدی لازم است از طریق درگاه بانکی پرداخت را انجام دهید و در صورت پرداخت موفق، کد ۱۲ رقمی به شما ارائه خواهد شد که این کد را یادداشت نموده و نزد خود نگهداری کنید.

✔️ بعد از پرداخت هزینه باید به صفحه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بازگردید و گزینه “تایید و ادامه_گام بعدی” را انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر

✔️ در این صفحه لازم است سریال ثبت نام 12 رقمی و عبارت امنیتی را در کادر های مربوطه درج کرده و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام ارشد فراگیر

✔️ در ادامه در خصوص شرایط پذیرش ارشد فراگیر و مدارک به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

در زمان ثبت نام اگر پرسش و یا ابهامی دارید می توانید این کار را به دست کارشناسان ایران تحصیل بسپارید. کافی است با  شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست ثبت نام و یا راهنمایی نمایید.

هزینه ثبت نام فراگیر پیام نور 1403

👈 هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون‌های سایت سنجش، از جمله آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، باید توسط شرکت‌کنندگان پرداخت شود.

پس از شروع فرآیند ثبت نام، ابتدا هزینه ثبت‌نام باید پرداخت شود و سپس کد مربوطه دریافت شود تا ثبت نام ادامه یابد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای سال 1403 مبلغ 368 هزار تومان است.

شرایط پذیرش ارشد فراگیر

👈 ثبت نام فراگیر در گرو داشتن شرایط لازم برای پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس است. در واقع، کلیه داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و بررسی و مطالعه دقیق آن از شرایط در نظر گرفته شده جهت ثبت نام مطلع شوند.

 

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور شامل موارد بسیار زیاد و مهمی است که شناخت دقیق آن ها برای ثبت نام در این مقطع الزامیست.

بنا به شرایط عمومی، الزام به پذیرش اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین، باید دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران نداشته باشید و از فساد اخلاقی خودداری کنید. عدم مصرف مواد مخدر و متناسب بودن شرایط جسمانی با رشته تحصیلی نیز الزامی است.

همچنین، برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، باید مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته و بالاتر را به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسانید. آزمون می‌تواند برای دانشجویانی که سال آخر مقطع کارشناسی هستند و تا ۳۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ فارغ التحصیل می‌شوند، مجاز باشد.

متقاضیان تنها مجاز به ثبت نام در یک کد رشته امتحانی هستند. همچنین، طلبه‌های حوزه علمیه که دوره سطح ۲ را با موفقیت گذرانده اند، می‌توانند در یکی از رشته‌های علوم انسانی ثبت نام نمایند. (مدرک صادره باید مورد تایید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و یا خراسان رضوی باشد.)

به شرح شرایط پذیرش ارشد فراگیر موجود، در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور ۱۴۰۳، معافیت تحصیلی به دانشجویان این دوره تعلق نخواهد گرفت.

متقاضیان آقا که علاقه مند به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌باشند باید علاوه بر داشتن شرایط پذیرش ارشد فراگیر به صورت  عمومی و اختصاصی گفته شده، وضعیت نظام وظیفه آن‌ها مطابق با یکی از روش‌های زیر باشد و همچنین می‌بایست به هنگام قبولی و ثبت نام مدارک مربوطه را به مرکز محل تحصیل خود ارائه دهند:

مدارک لازم برای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

❇️ داشتن کارت پایان خدمت هوشمند یکی از شرایط پذیرش ارشد فراگیر می باشد.

❇️ داشتن کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران، موارد خاص و…)

❇️ متولد سال ۱۳۵۲ و قبل از آن مشروط بر آن که تغییر سن نداده باشند.

❇️ مشولانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی در سنوات مجاز تحصیلی بوده و دارای برگ آماده به خدمت بدون مهر غیبت می‌باشند.

❇️ دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی که حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در سقف مجاز سنوات تحصیلی و بدون غیبت سربازی فارغ التحصیل می‌شود.

❇️ کارکنان متعهد خدمت در وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها (دانش آموخته کارشناسی و یا کارشناسی ارشد)

❇️ شاغلان نیروهای مسلح

❇️ دارای برگه معافیت موقت بدون غیبت در مدت اعتبار آن

❇️ کارکنان وظیفه (کارشناسی) اعزامی در حال خدمت در نیروهای مسلح و سایر نهاد‌ها بدون غیبت قبل از اعزام

برای اطلاع از شرایط پذیرش ارشد فراگیر سال جدید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

شیوه پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس

👈 شیوه پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس به شرح زیر است:

✳️ نمره نهايي لازم براي قبولي بر اساس تأثير 80 درصدي ميانگين دروس حاصل از آزمون و تأثير 20 درصدي ميانگين معدل مدرك كارشناسي ميباشـد.

✳️ داوطلبانی که در دوره کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده اند، حاصل میانگین دو دوره کاردانی و کارشناسی آنها به عنوان میانگین کل دوره کارشناسی در نظر گرفته میشود.

مدارک لازم برای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

👈 آزمون ارشد فراگیر پیام نور نیز مانند سایر ازمون ها نیازمند شرایط پذیرش ارشد فراگیر و مدارکی است که هر ساله در دفترچه راهنمای ثبت نام درج میشود، نظر به اینکه تا کنون اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام آزمون ارشد فراگیر 1403 منتشر نشده است، به توضیح و تشریح مدارک مورد نیاز در آزمون های سال های گذشته پرداخته ایم.

قابل توجه است که هرساله ممکن است تغییرات جزئی در این موارد اعمال شود که به محض انتشار اطلاعیه های آزمون سال 1403 این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

دقت داشته باشید که پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس بدون تهیه مدارک اعلام شده به هیچ وجه امکان پذیر نیست، لازم است در زمان ثبت نام و یا پیش از آن، جهت تهیه و آماده سازی مدارک لازم اقدام کنید.

برای اطلاع از رشته های جدید پیام نور بدون کنکور کلیک کنید.

💢 مدارک نشان دهنده فارغ التحصیلی داوطلب

✅ مدرک کارشناسی جهت متقاضیان دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته

✅ مدرک کاردانی جهت دانش آموختگان دوره کارشناسی ناپیوسته

💢 کارت ملی و شناسنامه

برای درج اطلاعات درخواستی داوطلب در دسترس بودن شناسنامه و کارت ملی در زمان ثبت نام فراگیر پیام نور ضروری است.

💢 عکس اسکن شده داوطلب

کلیه داوطلبان و متقاضیان باید پیش از وارد شدن به سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور و انجام مراحل پذیرش فوق لیسانس، عکس پرسنلی خود را به صورت اسکن شده در سایت ثبت نام فراگیر پیام نور بدون آزمون بارگذاری کنند.

💢 سریال ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام و پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس باید در مهلت و تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور جهت دریافت شماره سریال ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند.

سریال ثبت نام آزمون، کد 12 رقمی دریافتی پس از خرید کارت آزمون می باشد.

 

💢 ارائه فرم معدل جهت دانشجویان آخرین سال کارشناسی

گروهی از دانشجویانی که مشغول به تحصیل در آخرین سال از دوره کارشناسی خود هستند و تمایل به پذیرش فراگیر پیام نور فوق لیسانس و ثبت نام ارشد پیام نور دارند، باید میانگین کلیه واحدهای پاس شده را تا آخرین روز شهریور سال جاری در فرم تعبیه شده وارد کنند و بعد از تأیید مرکز دانشگاهی محل تحصیل، برگه را در نزد خود حفظ کنند.

💢 دریافت تأییدیه متقاضیان دارای معلولیت از بهزیستی

افرادی که دچار معلولیت هستند لازم است جهت تشکیل پرونده به سازمان بهزیستی مراجعه کند تا بند مرتبط با معلولیت برای آنها اعمال گردد.

💢 اخذ تأییدیه مختص استفاده از دو سهمیه ایثارگران و رزمندگان

تمامی افراد داوطلبان مشمول دو سهمیه ایثارگران و رزمندگان لزوماً باید براساس موارد مندرج در دفترچه ارشد فراگیر پیام نور جهت اخذ تأییدیه سهمیه و یا دریافت کد پیگیری خود اقدامات لازم را از طریق ارگان های مربوطه انجام دهند.

بنر انتخاب رشته

بنر انتخاب رشته

نکات پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور 1403

👈 نکات پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور به شرح زیر است:

❇️ داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دانشگاه پیام نور به عنوان دانش پذیرش(نه دانشجو)، به ادامه تحصیل میپردازند. روند تحصیلی در دانشگاه پیام نور تقریبا مشابه دیگر مراکز آموزشی است.

❇️ تحصیل در دانشگاه پیام نور با پرداخت شهریه همراه است که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است. این هزینه ها هر ساله تصویب و اعلام میشوند و در گذر هر ترم تغییراتی را شامل میشوند. شایان ذکر است که این شهریه از بسیاری از مراکز و دانشگاه های غیر روزانه کمتر است.

❇️ متقضیان، در هنگام ثبت نام آزمون میتوانند رشته محل های مورد نظر را نیز انتخاب کنند. این یعنی دو فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته به طور همزمان انجام میشود.

❇️  منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، دروس ترم اول فوق لیسانس است که داوطلب با مطالعه دقیق دروس میتواند به سوالات آزمون پاسخ دهد.

سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور

جهت دریافت نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور روی لینک مربوطه کلیک کنید.

چه تفاوتی میان شرکت در آزمون فراگیر و آزمون کنکور سراسری وجود دارد؟

👈 همانطور که مشاهده کردید، برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه پیام نور سه روش وجود دارد: شرکت در کنکور سراسری، شرکت در آزمون فراگیر و اخذ پذیرش از طریق سوابق تحصیلی. به همین دلیل ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که چه تفاوتی میان شرکت در کنکور سراسری و آزمون فراگیر وجود دارد؟ برای پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که برای شرکت در کنکور سراسری لازم است تا منابع ذکر شده در اطلاعیه سازمان سنجش را که از دروس مقطع کارشناسی می باشند مورد مطالعه قرار دهید و پس از کسب رتبه قبولی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوید.

ولی علاقمندان به شرکت در طرح فراگیر لازم است تا قبلا به صورت دانش پذیر در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند و یک و نیم سال تحصیلی را به صورت حضوری و یا غیرحضوری بگذرانند (واحد های درسی نیم سال اول را خود دانش پذیر براساس علاقه خود از رشته مورد نظر انتخاب می کند). پس از پایان نیم سال تحصیلی لازم است تا از طریق سامانه سنجش برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور ثبت نام کنند. پس از کسب نمره حد نصاب در این آزمون وضعیت آن ها از «دانش‌پذیری» به وضعیت «دانشجویی» تغییر می یابد.

در روش شرکت در دوره فراگیر، دانشجویان در صورت کسب نمره حد نصاب، یک ترم را پشت سر گذاشته اند و از ترم دوم تحصیلات خود را ادامه خواهند داد ولی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری از ترم اول تحصیلات خود را در رشته قبول شده آغاز خواهند کرد. هم چنین توجه داشته باشید که در طرح فراگیر لزوما نیازی به مرتبط بودن زمینه تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد نیست ولی در کنکور سراسری می بایست در رشته ای مرتبط با مدرک کارشناسی خود ثبت نام کنید چراکه منابع آزمون از دروس دوران کارشناسی است.

برای اطلاع از لیست کامل رشته های ارشد فراگیر پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

آخرین اخبار پیرامون ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

📢 نتایج نهایی آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

حسن مروتی گفت: در آزمون دوره‌های فراگیر ارشد پیام نور ۱۲۰ هزار و ۱۰۷ داوطلب ثبت‌نام کردند که  ۵۳ درصد ثبت‌نام کنندگان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی زن و ۴۷ درصد مرد بودند که در ۵ گروه امتحانی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۹ هزار و ۳۱۰داوطلب در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور  و ۲۲ هزار و ۴۲۹ نفر در دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند. معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه پذیرفته‌شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تائید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۱، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود هستند.

نتایج نهایی آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

 

📢 آیا آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال 1403 برگزار می شود؟

شنیده هایی به گوش ما رسیده که مسئولین پیام نور همچنان در حال تلاش هستند که این آزمون در سال 1403 برگزار شود. رایزنی ها با بخش های مختلف در جریان است که در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور همین اسفند ماه ۱۴۰۳ فراگیر آغاز شود.

تقریبا می توان یک موضوع را در زمینه آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال 1403 حتمی دانست. اگر در اسفند ماه سال ۱۴۰۳ روند ثبت نام آزمون فراگیر ارشد از سایت سنجش آغاز نشود، تقریبا می توان به این نتیجه رسید که برگزاری آزمون در خرداد یا تیرماه 1403 نخواهد بود و شاید در مهر ماه و برای نیمسال دوم تصمیم سازمان تغییر کند.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس


خلاصه مطلب

هر ساله افراد زیادی با توجه به شرایط خاص دانشگاه پیام نور برای تحصیل در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اقدام به ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور میکنند. با توجه به تعداد زیاد متقضیان در این مقاله به نحوه ثبت نام و شرایط پذیرش ارشد فراگیر و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این آزمون پرداخته شده است.

با مطالعه این مقاله میتوانید از اطلاعات و جزئیات هزینه ها و اعلام نتایج دانشگاه پیام نور اطلاع یابید. در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال در این خصوص ثبت نام  و شرایط پذیرش ارشد فراگیر، میتوانید از طریق شماره شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

برای دریافت pdf کلیک کنید.

4.2/5 - (22 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای کلیه افراد متقاضی وجود دارد؟ 

امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور تنها برای افرادی امکان پذیر است که طبق توضیحات مندرج در مقاله، شرایط لازم برای ثبت نام را داشته باشند.

 ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در چه سامانه ای انجام میشود؟

ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میگیرد، نحوه ثبت نام در مقاله بالا به صورا کامل توضیح داده شده است.

شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟

شهریه هر ترم با توجه به مقطع و رشته متفاوت است که در مقاله فوق به آن اشاره شده است.

نظرات

302 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1403 {شرایط،رشته ها و منابع} | pnu.ac.ir»

  1. Avatar photo ندا صدرایی گفت:

    ارشد فراگیر پیام نور رو از طریق سایت میشه ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر تا کنون هیچ خبری مبنی بر ثبت نام فراگیر پیام نور در سایت سازمان سنجش قرار داده نشده و بنظر میرسد که این دوره دیگر برگزار نخواهد شد

  2. Avatar photo سیرافی گفت:

    برای اسم نوشتن توی دانشگاه ارشد فراگیر باید همون روال پیام نور معمولی رو بریم یا این دو تا فرق دارن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر ارشد فراگیر پیام نور برگزار نخواهد شد

  3. Avatar photo مهدیه گفت:

    سلام
    امسال هم آزمون فراگیر برگزار میشه ؟
    آذر ۱۴۰۲
    طبق مطالب بالا داخل اسفند ثبت نامش هست درسته؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر هنوز قطعی مشخص نکردند ازمون برگزار میشود یا خیر .

      1. Avatar photo صادق گفت:

        سلام آیا در اسفندماه امکان ثبت‌نام استعداد های درخشان هست؟
        آیا با معدل کل کار شناسی ۱۵.۳۶می شود ارشد استعداد های درخشان ثبت‌نام کرد؟
        زمان ثبت‌نام ارشد استعداد های درخشان کی هست

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          خیر در اسفند ماه ثبت نامی ندارند و همچنین بتا معدل 15 این امکان را ندارید ثبت نام انجام دهید معدل های بالای 16 مورد قبول میباشد

  4. Avatar photo قاسمی گفت:

    سلام آیا در نیمسال دوم ثبت نام فراگیر پیام نور شروع می شود؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در سال جدید اطلاعیه فراگیر نداریم

  5. Avatar photo N گفت:

    باسلام سامانه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور تمام اطلاعات بنده رو گرفت وحتی انتخاب رشته را هم انجام داد. پس این ثبت نام معتبر نیست؟؟؟؟؟ چرا اینقدر اطلاعات در سایت ها متفاوته وسایت سازمان سنجش در این خصوص هشدار لازم رو نمیده واطلاع رسانی نمیکنه. طوری این سامانه مسیر رو طی میکنه که ادم شک نمیکنه معتبر نیست

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بارها درباره ی سایت هایی که زیرنظر سازمان سنجش نیست هشدار داده شده.

  6. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من لیسانس عکاسی دارم ارشد میخواستم مدیریت کسب و کار بخونم اصلا نمیدونم باید کنکور بدم یا نه برای پیام نور
    خیلی گشتم اصلا همه سایت ها اطلاعات متفاوت میدن

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید در کنکور ارشد شرکت کنید و یا پردیس خودگردان کیش و یا ارس ثبت نام کنید .
      فراگیر پیام نور دیگر پذیرش ندارد

      1. Avatar photo رضا گفت:

        سلام
        واقعا پیام نور دیگه پذیرش نداره؟خیلی ظلمه واقعا
        آزاد چطور پذیرش داره؟

        1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

          سلام فعلا هیچ اطلاعیه ای برای پذیرش نیامده

      2. Avatar photo مهرانه گفت:

        سلام من کارشناسی روانشناسی دارم معدلم ۱۶ و ۴۴
        میتونم برای ارشد پردیس خودگردان برم؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر بله میتونید

    2. Avatar photo رضا هستم گفت:

      من ازاذرماه سال ۱۴۰۱برای ارشد مدیریت شهری ثبت نام کردم ولی هرچقدرمنتظر ازمون ماندم هنوز ازمون برگزارنشده حتی چندین بار با سایت ثبت نام تماس گرفتم وجزوات را هم دریافت کردم ولی تا الان خبری نشده ومن دایم درحال مطالعه و پیگیری هستم خواهش میکنم یک جواب قانع کننده بدهید لطفا

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        دوست عزیز برای برگزاری و یا عدم برگزاری این آزمون وزارت علوم و سازمان سنجش تصمیم گیرنده هستند و مجموعه ی ما اطلاعی در مورد زمان برگزاری ندارد.

  7. Avatar photo رضا گفت:

    سلام .
    زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای امسال چه زمانی هست؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور مشخص نشده است اما احتمال می رود در نیمسال دوم ثبت نام صورت گیرد

  8. Avatar photo فریبا گفت:

    با سلام در این سایت برای ثبت نام ارشد فراگیر اطلاع رسانی شده ایا رسمی و معتبر هست؟ faragir.net/

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر معتبر نمی باشد

    2. Avatar photo مجتبی گفت:

      با سلام خیر بنده خودم یکی از این ضربه خورده ها هستم 900000 تومن واریز کردم چهار تا جزوه پرینت شده برام از کرج ارسال کردن و سرمون رو شیره مالیدن اصلا فراگیری وجود نداره حالا که زنگ میزنی میگه ما موسسه کمک آموزشی هستیم خداحافظ

      1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله دوره های فراگیر امسال برگزار نشده و غیر سنجش ارگان دیگه و موسسه دیگه وظیفه ثبت نام و پذیرش در این مورد را ندارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • حذف و اضافه دانشگاه پیام نور

    حذف و اضافه دانشگاه پیام نور + زمان بندی و قوانین 1403

    دانشجویانی که قصد دارند بعد از انتخاب واحد چند واحد درسی را حذف یا اضافه کنند می توانند در زمان مشخص شده‌ای از طریق سایت گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir حذف و اضافه دانشگاه پیام نور را انجام دهند. معمولا زمان...
  • منابع درسی دانشگاه پیام نور

    منابع درسی دانشگاه پیام نور + لیست دروس | ایران تحصیل

    لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور برای مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شده است. متقاضیان و دانشجویان می‌توانند بسته به مقطع و رشته تحصیلی خود، منابع درسی خود را یافته و بر همان اساس هر ترم درسی را آغاز نمایند. آنها...
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + راهنما و کد دروس pnu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌بایست پیش از آغاز هر نیمسال، در زمان مقرر انتخاب واحد خود را انجام دهند. این دسته از دانشجویان باید با...
تماس با مشاور