ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد

ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ترم تابستان پیام نور، ثبت نام در ترم تابستان دانشگاه پیام نور اجباری نیست و دانشجویان می توانند تا سقف 8 واحد در این ترم واحد اتخاذ کنند. انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور در هر سال در زمان مشخصی آغاز می شود و در زمان مشخصی هم به پایان می رسد. افرادی که قصد انتخاب واحد در ترم تابستان دانشگاه های پیام نور ۱۴۰۳ در سراسر کشور را دارند، می بایست که حتما در زمان انتخاب واحد پیام نور مراحل مربوط به انتخاب واحد خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 زمان انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

زمان انتخاب واحد در ترم تابستان دانشگاه های پیام نور در سال گذشته از 16 تیر ماه آغاز شد و تا پایان 23 تیر ماه دانشجویان برای انتخاب فرصت داشتند، می توان پیش بینی کرد که زمان انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور در سال ۱۴۰۳ هم در اواسط تیر ماه انجام شود. در سال گذشته زمانی برای ثبت نام دانشجویان سایر دانشگاه ها که قصد گذراندن دوره تابستان در دانشگاه های پیام نور را دارند، در نظر گرفته شده بود. دانشجویانی که دارای این شرایط بودند، می توانستند از 16 تیر ماه تا 20 تیر ماه مراحل مربوط به ثبت نام خود را در دوره تابستان از واحدهای مجری انجام دهند.

ترم تابستان پیام نور

دانشجویان پیام نور می توانند با ورود به سامانه گلستان و یا سامانه سهبا دانشگاه پیام نور، لیست دروس انتخابی و دانشگاهی رشته خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز به اخذ واحد های بیشتر برای زودتر تمام کردن دوره تحصیل و یا جبران دروس افتاده و یا حذف شده، برای ترم تابستان ۱۴۰۳ نیز نام نویسی کنند. شیوه و رونده انتخاب واحد تابستان دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ – ۱۴۰۳ هیچ تفاوتی با نام نویسی سایر نیمسال های تحصیلی این دانشگاه ندارد. دانشجویان برای انتخاب واحد های درسی این نیمسال نیز باید به صورت اینترنتی وارد سایت گلستان شده و با پرداخت شهریه انتخاب واحد خود را انجام دهند.

 

جهت اطلاع از نحوه پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

 

روش انتخاب واحد ترم تابستان پیام نور

دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور و از مسیر “ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی” نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.
دسترسی سریع سیستم گلستان با کلیه مرورگرها و حتی گوشی موبایل قابل باز کردن است ولی توجه داشته باشید فیلتر شکن شما نباید فعال باشد.

برای ثبت نام ترم تابستانی علوم پزشکی مجازی روی لینک کلیک کنید.

لیست دروس ترم تابستان پیام نور

لیستی که برای دانشجویان کارشناسی به صورت ۹ یا ۸ ترمه و برای دانشجویان ارشد ۳ تا ۵ ترمه ارائه می شود در واقع همان واحدهایی می باشد که دانشجو در طول دوران تحصیل باید بگذراند و می توان گفت که یک برنامه ریزی جامع درسی توسط خود دانشگاه برای دانشجو که به عنوان راهنما ارائه شده است و به دانشجو می گوید که بهتر است در هر ترم چه دروسی را انتخاب کند.

نکته مهم:

در این لیست پیش نیاز و هم نیاز های مشخص شده برای هر درس می باشد که دانشجو ملزم به رعایت آن ها می باشد، یعنی حتما باید رعایت کنید یک نکته دیگر در مورد لیست ارائه دروس که شاید هیج کجا به شما گفته نشود این است که برنامه ریزی امتحانات پایان ترم براساس همین لیست ارائه دروس صورت می گیرد یعنی به این صورت که امکان ندارد امتحان دروس یک ترم در لیست ارائه دروس همزمان شود! پس پیشنهاد می کنیم مطابق برنامه لیست ارائه دروس خود پیش بروید ولی حتما نیاز نیست براساس آن دروس را پاس کنید بلکه شما فقط و حتما باید پیش نیازها را رعایت کنید.

 

جهت اطلاع از شرایط مهمانی دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

 

دروس قابل ارائه در دوره تابستانی:

■ دروس نظری نیمسال ۶ و بالاتر مقطع کارشناسی پیوسته
■ درس حفظ جز سی قرآن کریم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این درس به صورت خودخوان ارائه و آزمون آن به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش و آزمون برگزار خواهد شد.
■ کلیه دروس عمومی مقطع کارشناسی
■ دروس تربیت بدنی، ورزش ۱، دروس تربیت بدنی ویژه و ورزش ویژه برای دانشجویان دارای شرایط خاص مطابق مقررات برای مقطع کارشناسی(در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)
■ دروس کارآموزی، کارورزی و پروژه مقطع کارشناسی (در صورت وجود امکانات در مراکز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا)
■ دروس دانشپذیری ارائه شده در دفترچه فراگیر نوبت بیست و یکم مقطع کارشناسی ارشد
■ دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد، صرفاً شامل دروسی که در جدول دروس جبرانی در انتهای برنامه ارائه دروس (ترمی) در هر رشته اعلام شده است.
■ دروس جایگزین پایان‌نامه، ویژه دانشجویان آموزش محور مقطع کارشناسی ارش
■ تمدید پایان نامه (پایان‌نامه ادامه‌دار)
■ انتخاب دروس ارائه شده با کد مشترک و دارای تاریخ امتحان، برای رشته‌هایی که این دروس در نیمسال‌های پایین‌تر آن ها قرار دارد بلامانع است.
■ دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد می‌باشند (به استثناء دروس عملی) می‌توانند دروس مورد نظر را از طریق پیشخوان سامانه جامع گلستان در کلیه مراکز/ واحدها (در قالب تاریخ‌های اعلام در تقویم آموزشی) درخواست نمایند.
■ دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه ارائه نمی‌شود.
■ سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو ۸ واحد (با رعایت حداکثر یک عنوان دروس معارف اسلامی برای دانشجویان مقطع کارشناسی) است.
■ دانشجویان مقطع کارشناسی که با حدکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ فقط یک درس معارف) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

■ لازم است مرکز/واحد ذیربط قبل از موافقت، نسبت به بررسی سرفصل دروس و اطمینان از واحد‌های باقی مانده دقت لازم را به عمل آورند.
■ رعایت همه مقررات آموزشی از جمله پیش نیاز دروس الزامی است.
■ حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی امکانپذیر نیست.
■ کلیه ارزشیابی های نظری دوره تابستان از از تاریخ 25 مرداد لغایت 4 شهریور طبق تقویم امتحانات برگزار می شود.

 

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

 

ترم تابستان پیام نور چند واحد است؟

دانشجویانی که قصد انتخاب واحد پیام نور در ترم تابستان ۱۴۰۳ را دارند، مجاز هستند که در درس هایی که در ترم تابستان دانشگاه پیام نور ارائه شده اند، ثبت نام نمایند. دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به دریافت 8 واحد در ترم تابستان می باشند. در واقع، امکان انتخاب بیش از 8 واحد برای ترم تابستان در دانشگاه پیام نور وجود نخواهد داشت، مگر اینکه دانشجو ترم آخر بوده و قصد استفاده از معرفی به استاد را نیز داشته باشد. در ترم تابستان دانشگاه پیام نور، دروس مختلفی به صورت منطقه به منطقه ارائه می شود که دانشجویان می توانند بر اساس نیاز خود در هر یک از این دروس انتخاب واحد نمایند.

اغلب اوقات دروس زیر در ترم تابستان دانشگاه پیام نور ارائه می شوند اما به هر حال ممکن است که در سال ۱۴۰۳ بعضی از این دروس ارائه نشوند و یا به لیست دروسی که در سال های گذشته ارائه می شدند، موارد دیگری اضافه شود.
 
■ ارائه انواع دروس عمومی و معارفی
■ ارائه دروس تخصصی و نظری مربوط به ترم های 5 یا 6 به بعد در هر یک از رشته های تحصیلی
■ ارائه دروس ورزش و تربیت بدنی در صورت نیاز دانشجویان و داشتن امکانات لازم
■ ارائه دروس جبرانی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت محدود
■ ارائه کارآموزی در مقطع کارشناسی
■ ارائه درس پروژه در مقطع کارشناسی
■ ارائه دروس جایگزین پایان نامه
■ امکان تمدید پایان ترم در ترم تابستان وجود دارد.

۱) به جز دروس بدون منبع، بقیه دروس نیمسال های ۶،۷،۸،۹ برای کلیه رشته ها در مقطع کارشناسی پیوسته و دارای واحد های عملی و بدون تاریخ امتحان قابل ارائه هستند.
۲) انتخاب دروسی با کد مشترک و دارای تاریخ امتحان، برای هر رشته ای که این درس ها را در ترم های پایین تر خود دارد، انتخاب بدون مانع بوده و دانشجویان می توانند این درس ها را انتخاب کنند.
۳) درس های نیمسال های ۴ و ۵ و درس های جبرانی تمام رشته ها در مقطع کارشناسی ناپیوسته به جز درس های بدون منبع و دارای واحد های عملی و بدون تاریخ امتحان قابل ارائه هستند.
۴) تمامی درس های عمومی (به جز دروس عمومی گروه معارف اسلامی).
۵) برای ارائه درس های تربیت بدنی، ورزش۱، درس های ویژه تربیت بدنی و ورزش ویژه، که دارای شرایط خاصی هستند باید مطابق قوانین و مقررات انجام شوند.
۶) ارائه درس های کار آموزی، کارورزی و پروژه برای دانشجویان ترم آخر رشته های فنی و مهندسی در زمان تابستان و ترم های تابستانی ممکن است.
۷) ارائه پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد، با توجه به این که حداکثر ۸ واحد بوده باشد.(سازمان مرکزی پیام نور اعلام کرده است، این دروس می توانند در ترمی پاس نشده و دانشجو می تواند در ترم های تابستانی آن ها را پاس پاس کند).
۸) درس حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.

شهریه ترم تابستان دانشگاه پیام نور

در تمام رشته های دانشگاه پیام نور همانند سایر دانشگاه های غیردولتی ملزوم به پرداخت شهریه می باشد. شهریه دانشگاه پیام نور متشکل از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر است که شهریه ثابت براساس سال ورود به دانشگاه و نوع رشته تحصیلی تعیین می گردد ولی شهریه متغیر وابسته به تعداد و نوع واحدهای انتخابی می باشد. شهریه رشته های بدون آزمون و با آزمون در این دانشگاه کاملا یکسان بوده و تفاوت این دو دوره تنها در شیوه پذیرش دانشجو است، همچنین کلیه دانشجویان باید علاوه بر شهریه ثابت و متغیر هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه را نیز پرداخت نمایند.

براساس آنچه که دانشگاه پیام نور در دستورالعمل ترم تابستان ۱۴۰۳خود اعلام کرده است، ترم تابستان در این دانشگاه به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد و دروس خودخوان نخواهد بود.(بجز در حفظ جز سی قرآن کریم)، همچنین همانند نیمسال دوم نمرات و امتحانات به صورت غیرمتمرکز در اختیار اساتید و استان است.

 

جهت اطلاع از شهریه دانشگاه پیام نور  کلیک نمایید.

 
بنابر این دستورالعمل:
● انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 16 تیر لغایت 23 تیر از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌شود.
● پذیرش و ثبت نام دانشجویان مهمان از سایر دانشگاه‌ها تا تاریخ 20 تیر در مراکز/ واحدهای مجری امکان پذیر است.
● دروس نظری قابل ارئه در این دوره صرفا به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تایید منطقه) ارائه می‌شود. ارائه دروس در بسترهای دیگر مجاز نیست. به تشخیص رئیس منطقه، حسب ضرورت، ارائه دروس الکترونیکی به صورت استانی مجاز است.
● ارائه دروس(به استثنا درس حفظ جز سی) به شیوه خودخوان مجاز نیست.
● تمام دروس دارای نمره میان ترم بوده و تاریخ برگزاری کلاس‌ها از تاریخ 24 تیر  لغایت 24 مرداد خواهد بود.

۷ نکته مهم در مورد انتخاب واحد در دانشگاه پیام نور

۱) بهتر است تمامی دانشجویان در همان روزهای ابتدایی شروع انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه کنند تا از زمان در نظرگرفته شده برای انتخاب واحد خودشان مطلع شوند. به دلیل اینکه سیستم گلستان امکانات لازم برای انتخاب واحد همزمان تعداد زیادی از دانشجویان را ندارد، از سیستم نوبت دهی برای آن ها استفاده می کنند و دسترسی دانشجویان را در زمان های اعلام شده به هر دانشجو باز می کند.
۲) چنانچه دانشجویی از ترم های گذشته بدهی شهریه داشته باشد، امکان انتخاب واحد ندارد. همچنین برای انتخاب واحد لازم است که شهریه ثابت ترم جاری پرداخت شود.
۳) دانشجویان ترم آخر می توانند با مراجعه به کارشناس رشته خود، درخواست اخذ 24 واحد بدون محدودیت را ارائه کنند. بعد از تائید کارشناس رشته، آن ها می توانند بدون محدودیت پیش نیاز و یا حتی سقف انتخاب واحد به دلیل مشروطی، تا 24 واحد درس بردارند.
۴) در روزهای ابتدایی انتخاب واحد ممکن است برخی دروس ارائه نشده باشند و یا زمان شروع کلاس ها مشخص نشده باشد. دانشجویان می توانند تا اتمام زمان مهلت انتخاب واحد، با مراجعه به سیستم گلستان لیست دروس را چک کنند. احتمال اضافه شدن دروس و یا مشخص شدن زمان کلاس ها در روزهای بعد وجود دارد.
۵) چنانچه به هر دلیلی در مهلت اولیه نتوانستید درسی را بردارید و یا اصلا انتخاب واحد نکردید، در زمان حذف و اضافه می توانید نسبت به انتخاب درس و یا تغییر در لیست واحدهای خود اقدام کنید.
۶) چنانچه شما دانشجوی کارشناسی هستید و تنها دو درس نظری باقیمانده دارید، باید به صورت معرفی به استاد دروس را اخذ نمایید. مهلت معرفی به استاد ترم اول ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پیام نور از 16 شهریور آغاز می شود.
۷) اگر قصد تغییر رشته دارید حواستان باشد که انتخاب واحد نکنید. ابتدا درخواست تغییر رشته خود را ثبت کنید، سپس منتظر بمانید تا نتیجه آن مشخص شود. سپس برای انتخاب واحد اقدام کنید.

نمره میان ترم در ترم تابستانی دانشگاه پیام نور

به دلیل خودخوان بودن تمامی دروس در ترم تابستانی، کلیه دروس بدون نمره میان ترم بوده و نمره دانشجویان از طریق فرمول پایین محاسبه و به دست می آید.
(نمره برگه * ۱۰) / ۷

معرفی به استاد در ترم تابستانی پیام نور

برای اخذ دروس به صورت معرفی به استاد، می توان از طریق سیستم گلستان اقدام کرده (فقط باید به یک نکته توجه داشته باشید که دانشجو باید شرایط برای اخذ درس به صورت معرفی به استاد را دارا باشد، سپس اقدام به این روش کند).
در صورت نبودن دروس در بین لیست انتخاب واحد، می توانید با مراجعه به کارشناس رشته خود، از او بخواهید تا امکان انتخاب این دروس را برای شما مهیا سازد.

مهمان شدن، تعیین محل آزمون و حذف و اضافه در ترم تابستانی پیام نور

برای دانشجویان در ترم تابستانی شرایط مهمان شدن ممکن است اما به دلیل ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس ها، امکان مهمان اضطراری یا تعیین محل آزمون وجود ندارد و دانشجویان نمی توانند این در خواست ها را داشته باشد.

 

جهت اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

 

چند نکته:

◇ در ترم های تابستانی حذف و اضافه واحد ها ممکن نیست.
◇ شرایط پیش نیاز و هم نیاز در ترم تابستانی وجود دارد و باید رعایت شود.
◇ شهریه های ثابت ترم های تابستانی نصف، دیگر ترم ها است.

شهریه ترم تابستان پیام نور

شهریه های ثابت ترم تابستانی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی:

▪︎مناطق ۱ و ۲: در حدود ۱۱۹ هزار تومان است.
▪︎مناطق ۳، ۴ و ۵: هزینه شهریه در حدود ۹۷ هزار تومان است.

شهریه های ثابت ترم تابستانی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد:

▪︎هزینه شهریه برای دانشجویانی که برای ترم تابستانی اقدام کرده اند، در دانشگاه پیام نور در حدود ۵۷۰ هزار تومان است.

برخی از دستور العمل های سامانه جامع آموزشی گلستان برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

□ دروسی که می توانند در این دوره ارائه شوند، تنها به صورت الکترونیکی و صرفا برای سامانه های آموزش های مجازی استانی یا دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای قابل ارائه هستند و ارائه در بستر دیگری مجاز نیست.
□ ارائه دروس به شیوه خود خوان مجاز نیست.
□ زمان برگزاری کلاس ها در ترم تابستان برای سال جدید، فعلا اعلام نشده است.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

جهت اطلاع از ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط:

ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ + شرایط + رشته ها

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ترم مهر ۱۴۰۳-۱۴۰۴

شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دانشگاه های پیام نور تهران

رشته های جدید پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳

شهریه پایان نامه پیام نور ۱۴۰۳-۱۴۰۴

همه چیز درباره دانشگاه پیام نور

ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد

2.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

143 دیدگاه دربارهٔ «ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۳ + شهریه، دروس و تعداد واحد»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقت بخیر، من برای ترم تابستان ۸ واحدم میمونه کا پاس کنم که ۴ واحدش عمی است ایا در تابستان در پیام نور واحد عملی ارائه نمیشود؟ درس پروژه و روش تدریس ریاضیات

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا دروس های تخصصی در ترم تابستان ارائه نمیشود مگر این که دانشگاه خودتون ارائه دهد

  2. Avatar photo صحرا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ورودی مهرماه ۹۹ هستم کارشناسی
    تغیر رشته دادم و و تو این تعیر رشتا فقط ۵ واحدم تطبیق خورد
    میخواستم بدونم امکان اینک این همه واحد رو تو ۲ سال پاس کنم وجود نداره
    میخواستم بدونم سنوات تحصیلی برای دانشجو هایی ک تغیر رشته دادن ب ه جه صورت حساب میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام با توجه به میزان سنوات گذرانده توسط شما نظام وظیفه به شما سنوات ارفاقی اعطا خواهد کرد

  3. Avatar photo میثم تمار گفت:

    سلام خواهشا منو راهنمایی کنید
    تاریخ شروع امحان کی هس

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت مطلع شدن از زمان آزمون خود برای دانشگاه پیام نور می بایست وارد پرتال خود شوید تا از جدول زمانبندی مطلع شوید

  4. Avatar photo محسن گفت:

    سلام:
    آیا مهلت ثبت نمرات عملی)ورزش۱(در ترم تابستان هم همان مهلت تعین شده برای ثبت نمرات میانترم است.یا ثبت نمره عملی مهلت بیشتری دارد؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام تفاوت چندانی ندارد

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر میخاستم بدونم الان زمانی که ترم تابستان تموم شد خواستیم مهر انتخاب واحد کنیم باید بر اساس معدل تابستان انتخاب واحد کرد یا معدل قبل ترم تابستان همون خرداد ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بر اساس معدل ترم تابستان باید انتخاب واحد کنید.

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        سلام
        من واسه درس پروژه که ۳واحدی وعملیه نمره ام وارد نشده
        می تونم واسه ترم بعد که ترم آخرم هستم ،درخواست ترم آخربودن بزنم وانتخاب واحد کنم؟

        1. Avatar photo rezai گفت:

          سلام وقت بخیر . بله میتونید درخواست بزنید مشکلی ندارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

    ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به ورود به دانشگاه‌های پیام نور هستند، می‌توانند از دو طریق با کنکور و بدون کنکور به رشته مورد علاقه خود وارد و ادامه تحصیل دهند....
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)